Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області
Очікувана вартість
25 096 178,00 UAH
UA-2020-04-21-000895-c 00306483694c4984972ed6d126dc9fbc
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задойко Юрій Андрійович

+380433250100 Zadoyko28@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 25509242
Вебсайт: http://zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, 4
Контактна особа: Задойко Юрій Андрійович
+380433250100
Zadoyko28@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 квітня 2020 19:20
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 19:24
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 19:24
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:25
Очікувана вартість: 25 096 178,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125 481,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 125480.89 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботу виконувати згідно затвердженої проектно-кошторисної документації та вимог що звичайно ставляться до даного виду будівельних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Кривоноса, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2020  —  01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником поетапно за наявності виділених асигнувань впродовж 20 банківських днів з дня підписання Замовником і Виконавцем акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:36
Протокол 96 Зміни до ТД.pdf
27 травня 2020 16:28
Зміни до ТД Стадіон 26.05.20.docx
27 травня 2020 16:28
Зміни до ТД 26.05.20.pdf
27 травня 2020 16:28
ТД Стадіон Нова 26.05.20.doc
07 травня 2020 19:31
ТД Стадіон Нова 07.05.20.doc
30 квітня 2020 19:46
ТД Стадіон Нова 30.04.20.doc
21 квітня 2020 19:20
Проект договору стадіон 21.04.20.docx
21 квітня 2020 19:20
ТД Стадіон 21.04.20.docx
27 травня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 19:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 16:36
Протокол 96 Зміни до ТД.pdf
27 травня 2020 16:28
Зміни до ТД Стадіон 26.05.20.docx
27 травня 2020 16:28
Зміни до ТД 26.05.20.pdf
27 травня 2020 16:28
ТД Стадіон Нова 26.05.20.doc
07 травня 2020 19:31
ТД Стадіон Нова 07.05.20.doc
30 квітня 2020 19:46
ТД Стадіон Нова 30.04.20.doc
21 квітня 2020 19:20
Проект договору стадіон 21.04.20.docx
21 квітня 2020 19:20
ТД Стадіон 21.04.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 12:52
Дата відповіді: 24 квітня 2020 18:18
Чи враховано Замовником під час затвердження тендерної документації внесені зміни до ЗУ "Про публічні закупівлі", що набули сили 19 квітня 2020 року? Цією редакцією Закону було викладено положення Закону в новій редакції, що докорінно змінює процедуру проведення закупівель та вимог Замовника визначених у тендерній документації
Відповідь: Замовником закупівлі - Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області під час затвердження тендерної документації враховувалися норми Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.09.2019 р. №114-IX, які були введені в дію 19.04.2020 р. Також повідомляємо, що оскільки практики застосування нових норм Закону ще немає, тому будемо вдячні за конструктивну допомогу в проведенні цієї закупівлі.
Щодо складу тендерної документації
Дата подання: 26 квітня 2020 11:16
Дата відповіді: 29 квітня 2020 15:08
Замовник повинен внести зміни в тендерну документацію, а саме: - додати ims файл кошторисної документації який пройшов експертизу, щоб види робіт, що вказані Замовником в кошторисній документації погодженої експертизою не відрізнялися від кошторису наданого Учасниками, додержання даної вимоги виключить розбіжності в найменуванні робіт та матеріалів між кошторисом Замовника та Учасника надасть прозорість при перевірці Державною аудиторською службою України та унеможливлює маніпуляції учасників с нормами витрат матеріалів та підміною нормативів. Також варто зазначити, що відсутність ims файлу кошторисної документації який пройшов експертизу є дискримінаційним чинником, що порушує основні принципи та засади закону України "Про публічні закупівлі". В іншому випадку всі зміни та пропозиції учасників призведуть до внесення змін до проекту, а надалі і до переузгодження його з органами погодження, а саме з експертизою, що може не зменшити вартість об'єкту, а збільшити. Такі дії можуть вважатися корупційними та обмежують участь більшості учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не зобов’язаний до тендерної документації надавати кошторис на виконання робіт, тим більше ims файл. Така вимога не зазначена в ЗУ «Про публічні закупівлі». Це не призведе до розбіжностей у видах робіт, що вказані Замовником від кошторису наданого Учасниками, оскільки повний перелік видів робіт та матеріалів які застосовуються при виконанні робіт вказаний в додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника». Також, даний факт не являється дискримінаційним, оскільки технічні якісні та кількісні вимоги Замовника доступні для перегляду усім Учасникам процедури закупівлі.
Додатково зазначаємо, що згідно додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника» «Повсюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами».
Голова тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Куленко О.І.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 26 квітня 2020 19:18
Дата відповіді: 29 квітня 2020 15:14
У додатку 4 "Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника..." відсутня повна інформація, а саме не вказані загальні товщини шарів п.13 розділ 3, п,15 розділ 3, п.32 розділ 4, п.34 розділ 4, п.43 розділ 5. Відсутність вищевказаної інформації призведе до помилкового складання тендерної пропозиції та може стати джерелом маніпуляції щодо визначення переможця аукціону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі товщини шарів що зазнічені в додатку 4 "Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника..." вказані згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА». Зазначаємо, що дане ДСТУ установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобудування, а також носить обов'язковий характер при визначенні вартості будівництва об'єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Проте, для зручності Учасників та з метою більш якісної та повної підготовки тендерної пропозиції, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації із зазначенням відповідних коефіцієнтів.
Голова тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства Жмеринської мсіської ради Куленко О.І.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2020 11:12
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:36
Додатком 4 до ТД передбачений перелік робіт та перелік матеріалів, при цьому не вказані норми витрат матеріалів, зокрема фарби акрилової (п.36 відомості матеріалів) та фарби для розмітки (п.37 відомості матеріалів). Без норм витрат неможливо вірно розрахувати кількість матеріалів. Просимо додати кошторис, або викласти норми витрат матеріалів по позиціях. Розділом І пунктом 7 передбачається можливість надання документів, виданих іншими закладами не на українській мові, але з обов’язковим перекладом перекладацькою агенцією. Якщо учасник хоче надати документи, підтверджуючі його досвід (договір, КБ-2), складені на російській мові, яка на той час мала статус регіональної мови, чи обов’язковий переклад таких документів? Розділом ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачене подання інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (додаток 3). А у додатку 3 в примітці вказано, що документи наведені в цьому додатку не потрібно подавати у складі тендерної пропозиції, їх подає лише переможець. Просимо роз’яснити подавати чи не подавати документи у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначаємо, що у для кожного виду фарби є свої власні норми витрат. Зг. ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
В тендерній документації Замовника зазначено «Повсюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами.»
Що стосується фарби для розмітки спортивних полів BAKU-Sport, яка зазначена в додатку 4 тендерної документації у Відомості матеріалів які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області повідомляємо, що норма витрат даної фарби становить 6л. на 100м. розмітки.
Що стосується надання учасником документів, які підтверджують його досвід (договір, КБ-2), складені на російській мові, яка на той час мала статус регіональної мови, то зазначимо, що згідно ст. 58 Конституції України, закони та інші нормативні документи не мають зворотньої сили в часі, тому, якщо учасник бажає подати документи, які підтверджують його кваліфікаційні критерії, він може подати скановані копії таких документів і російською мовою.
Відповідність учасника торгів вимогам, визначеним у статті 17 Закону підтверджується довідкою чи довідками оформленими учасником у довільній формі. А переможець торгів завантажує всі скановані копії документів, які визначені Законом в електронну систему закупівель, а при підписанні Договору надає Замовнику оригінали, чи належним чином завірені копії документів.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2020 14:58
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:14
Просимо надати роз’яснення щодо вимог зазначених п.7 Додатку 2 тендерної документації : «7. Копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці під час виконання робіт на висоті, в траншеях та котлованах працівників учасника, зазначених у п. 6 Додатку 2 ТД, які будуть здійснювати роботи на висоті, в траншеях та котлованах.» 1.Копії яких посвідчень вимагається даним пунктом тендерної документації? 2.Якими нормативними документам визначається їх наявність. 3.На які види робіт та за якою формою повинні бути надані копії посвідчень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці визначається Законом України «Про охорону праці». Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджено наказом №15 від 26.01.2005 року Державним комітетом України з нагляду за охороною праці.
В даному випадку Замовником вимагається надання надання документів які свідчать про проходження навчання з питань охорони праці (посвідчень) на ті види робіт з підвищеною небезпекою які необхідно виконати в рамках реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2020 15:01
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:15
Просимо надати роз’яснення щодо вимог зазначених п.8 Додатку 2 тендерної документації: «8. Для виконання робіт з реконструкції Об’єкту – копії документів, що працівники учасника або субпідрядника (-ів) пройшли навчання з виконання відповідних робіт.» 1.Копії яких документів вимагається даним пунктом тендерної документації? 2.Якими нормативними документам визначається їх наявність. 3.На які види робіт та за якою формою повинні бути надані копії документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для виконання робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області та здачі об’єкта потрібно виконати певний перелік будівельних робіт згідно Додатку 4 до тендерної документації. Оскільки даний об’єкт є соціально значущий для міста Замовник має бути впевнений що будівельні роботи будуть виконуватись фахівцями будівельниками, а тому у тендерній документації вимагається підтвердження їх спеціальності працівників робітничих спеціальностей які будуть задіяні у виконанні будівельних робіт на об’єкті і робота яких вимагає наявність спеціальних знань та навичок у вигляді документів що свідчать про проходження ними навчання з виконання певних робіт (наприклад: копії дипломів ВНЗ або ВПУ будівельних спеціальностей (виконроб, зварювальник, бетоняр і т.д.).
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 27 квітня 2020 19:58
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:17
Просимо надати роз’яснення щодо показника який дорівнює (мінус) -146,22 л і стосується пункта 36 Акрилова фарба для пiдлоги Ceresit Cf 33 у Відомості матеріалів які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області. Від*ємний показник витрати фарби є скоріше за все помилкою і тому необхідно внести зміни в тендерну документацію адже замовник чітко прописав у складі Технічних, якісних та кількісних вимог Замовника згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області) наступне: 5. В разі, якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт та матеріалів, або Учасником змінені обсяги робіт та склад матеріалів, пропозиція Учасника вважається такою, що не відповідає вимогам Технічного завдання тендерної документації та відхиляється Замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо від’ємного показника фарби акрилової, повідомляємо, що дана назва матеріалу відображена в тендерній документації в результаті технічної помилки. Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Для правильного формування договірної ціни та локального кошторису просимо п.36 та п. 37 у Відомості матеріалів які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області вважати наступними:
36 Фарба для розмітки спортивних полів BAKU-Sport л 241,74
37 Фарба для розмітки спортивних полів BAKU-Sport л -146,22
Також зазначаємо, що у для кожного виду фарби є свої власні норми витрат. Зг. ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
В тендерній документації Замовника зазначено «Повсюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентними матеріалами, виробами, обладнанням вважаються такі, що відповідають технічним та технологічним характеристикам матеріалів, виробів, обладнання, що передбачені технічними вимогами.»
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 28 квітня 2020 13:14
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:21
Просимо надати роз’яснення щодо вимог зазначених п.17 Додатку 4 тендерної документації в розділі Технічні вимоги до синтетичного покриття « 17.Учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати план-інсталяцію синтетичного покриття, розробленого, та затвердженого заводом виробником синтетичної трави». Просимо надати лінійні розміри поля (план поля) для складання плану-інсталяції який необхідно надати згідно даному пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розміри футбольного поля становлять 108,2 м х 73 м
(в т.ч. розміри ігрової зони 105 м х 68 м)
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 квітня 2020 20:50
Дата відповіді: 05 травня 2020 17:34
Замовник визнав, що в результаті технічної помилки помилково визначено об*єм фарби для розмітки полів, але знак мінус не прибрано з Відомості матеріалів які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області і тому п. 37 Фарба для розмітки спортивних полів BAKU-Sport л -146,22 містить помилку і надалі. Для уникнення дискваліфікації учасників, внаслідок маніпулятивних дій замовника потрібно виправити технічну помилку нелише шляхом перейменування позиції, а і видалити знак мінус. Замовник маніпулює вимогою "6. В разі, якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт та матеріалів, або Учасником змінені обсяги робіт та склад матеріалів, пропозиція Учасника вважається такою, що не відповідає вимогам Технічного завдання тендерної документації та відхиляється Замовником.". Адже замовник не вказує саме для якого виду робіт і яка кількість використовується того чи іншого матеріалу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть додатково внесені відповідні зміни до тендерної документації. Для правильного формування договірної ціни та локального кошторису, пункт 36 у Відомості матеріалів, які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області потрібно буде читати як

36 Фарба для розмітки спортивних полів BAKU-Sport л 168,63

Пункт 37 у Відомості матеріалів, які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області замовником буде виключений.
Голова тендерного комітету Куленко О.І.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 30 квітня 2020 20:57
Дата відповіді: 05 травня 2020 17:37
З якою метою Заовник в складі "Відомості матеріалів які повинні застосовуватись при виконанні робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області" вказав застосування тампонажного розчину, адже виходячи з переліку робіт цей розчин не повинен застосовуватись для даного об*єкту.
Відповідь: Усі види робіт та матеріали зазначені Замовником у тендерній документації вказані відповідно до проектних рішень застосованих при розроблені ПКД «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області».
Зазначаємо, що згідно п.5 Додатку 4 тендерної документації Замовника торгів «Учасники мають право ознайомитись з кресленнями проектно-кошторисної документації: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області».»
Голова тендерного комітету Куленко О.І.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2020 11:35
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:02
Відповідно до п. 16 Технічних вимог до синтетичного покриття (Додаток 4 умов Тендерної документації) встановлено, що ворс повинен бути безпечним для дітей, а саме містити в допустимій кількості важкі метали (в т.ч. свинець) і фталати, що повинно бути підтверджено висновком або сертифікатом профільної лабораторії. Чи може вважатися таким підтвредженням висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про те, що конкретна штучна трава може використовуватись за призначенням та реалізовуватись через оптову та роздрібну торгівлю за результатами проведеної експертизи на відповідність ДСаНПіН 8.2.1-181-2012 «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» та ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферне повітря населених місць» з урахуванням того, що зазначена лабораторія є акредитованою відповідно до законодавства України та здійснює дослідження зразків товару на безпечність його використання споживачами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про те, що конкретна штучна трава може використовуватись за призначенням та реалізовуватись через оптову та роздрібну торгівлю за результатами проведеної експертизи на відповідність ДСаНПіН 8.2.1-181-2012 «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у будівництві та виробництві меблів. Гігієнічні вимоги» та ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферне повітря населених місць» може вважатись підтвердженням безпечності для дітей використання штучної трави. Звертаємо увагу, що висновок про безпечність повинен бути виданий на штучну траву яка відповідає технічним характеристикам вказаними у тендерній документації.
щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 12 травня 2020 15:05
Дата відповіді: 15 травня 2020 18:25
Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації (пункт 5.3, підпункт 12).) передбачається надання гарантійного листа щодо достовірності поданої інформації Учасником у довільній формі. Додатком №2 (пункт 17) вимагається подання довідки щодо достовірності поданої в тендерній пропозиції інформації. Питання - учасник повинен подати два документа? Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації (пункт 5.3, підпункт 1).) передбачається надання відомостей про учасника, а саме: реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); інформація про реквізити банківського рахунку. Додатком №2 (пункт 4) вимагається довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника, а саме: (реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма; код ЄДРПОУ. Ці два документа мають однакову назву, але різні за змістом. Питання - учасник повинен подати два документа? Якщо ці вимоги дублюють одна одну, прохання указати на який перелік документів орієнтуватися учаснику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки, Розділом ІІІ Інструкції з підготовки тендерної документації (пункт 5.3, підпункт 12), передбачається надання відомостей про учасника, а саме: реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); інформація про реквізити банківського рахунку, а Додатком №2 (пункт 4) вимагається довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб), г) код ЄДРПОУ, тому, учасник повинен подати в складі своєї тендерної пропозиції два документа, які є різні за змістом.
Начальник управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Ольга Куленко
щодо гарантійного терміну
Дата подання: 12 травня 2020 15:07
Дата відповіді: 14 травня 2020 17:07
Технічними вимогами до синтетичного покриття (пункт 19) зазначений термін експлуатації штучного покриття не менше 7 років. У додатку №5, проекті договору (п.6.4.2) зобов’язання виконавця - забезпечити поставку матеріалів від виробника та/або постачальника з номінальним терміном експлуатації не менше 10 років. Просимо пояснити розбіжність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На штучну траву гарантійний термін вимагається мінімум 7 років відповідно до технічних вимог. Вимогу щодо поставки матеріалів від виробника та/або постачальника з номінальним терміном експлуатації не менше 10 років яка зазначена в проекті договору слід розуміти як вимогу до якості решти матеріалів які будуть використовуватись при виконанні робіт з реконструкції стадіону, та від яких залежить якість та довговічність конструкцій.
щодо проекту договору
Дата подання: 12 травня 2020 15:08
Дата відповіді: 15 травня 2020 17:59
Згідно загальних технічних вимог, розділом «Виставлення рахунком на оплату виконаних робіт» Замовник здійснює платежі поетапно за наявності виділених асигнувань протягом двох тижнів після затвердження акту виконаних робіт. Згідно оголошення - умови оплати - оплата виконаних робіт здійснюється впродовж 20 банківських днів з дня підписання Замовником і Виконавцем акту приймання-передачі виконаних робіт. Просимо конкретизувати строки здійснення оплати виконаних робіт шляхом внесення відповідного пункту до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки, фінансування видатків для оплати виконаних робіт з реконструкції центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області планується проводити за кошти місцевого бюджету Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади, а також за кошти Державного Фонду регіонального розвитку Вінницької області, тому оплата виконаних робіт буде здійснюється поетапно за наявності виділених асигнувань в строк до 20 банківських днів з дня підписання Замовником і Виконавцем акту приймання-передачі виконаних робіт, із врахуванням того, що акт виконаних робіт повинен бути перевірений та підписаний представником служби технічного нагляду за виконанням цих будівельних робіт.
Начальник Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області О.Куленко
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2020 14:37
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:44
У Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника до предмета закупівлі» п. 4, сторінка 40, зазначено, що розміри футбольного поля становлять 108,2*73 м. Це 7898,6м.кв., а в таблиці на стор. 32, Розділ 3 «Футбольне поле» п.п. 10-17 вказано, що роботи по улаштуванню основи футбольного поля та улаштуванню синтетичного покриття поля становлять 7868 м.кв. Просимо дати роз’яснення, чи не має тут помилки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За рахунок бігових доріжок кути футбольного поля в зонах забігів зрізані по радіусу бігових доріжок, тому площасаме трав'яного покриття футбольного поля складає 7868 м. кв. В площу 7868 м. кв. входить площа футбольного поля 7140 м. кв. (105 * 68) та площа зони забігів (аути, кутові) - 728 м. кв.
Щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 02 червня 2020 15:33
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:48
У Додатку № 4 на стор. 41 «Технічні вимоги до синтетичного покриття» п. 20 вказано: «Розміточна трава білого кольору, ширина лінії згідно діючих стандартів гри в футбол», а в таблиці на стор. 32, Розділ 3 «Футбольне поле» п. 23 вказано «Нанесення горизонтальної розмітки фарбою вручну, при ширині лінії 100 мм». Просимо дати роз’яснення, чим наносити розмітку на футбольному полі, розміточною травою білого кольору чи фарбою?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розмітку на футбольному полі необхідно наносити фарбою білого кольору шириною лінії 100 мм відповідно до технічного завдання. Розміточна трава на футбольному полі згідно технічного завдання застосовуватися не буде
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-21-000895-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО, Код ЄДРПОУ:13302754
Дата подання: 23 квітня 2020 15:52
Дискримінація
В тендерній документації на закупівлю «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області» була вказана вимога, яка являється дискримінацією учасників, а саме вимога, що міститься в Додатку 2 до тендерної документації пункт 11 "Підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору (договорів) із будівництва або реконструкції стадіонів, які містять види робіт з реконструкції стадіонів з кількістю місць для глядачів - 1500 і більше місць".
В пункті 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників. Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається досвід виконання аналогічних договорів, але не вказано, що замовник має право вимагати виконання конкретного виду роботи або встановлювати кількісного показник за певною роботою.
Окрім того, аналогічні технічному завданню роботи могли проводитися і на об'єктах нового будівництва без проведення робіт з реконструкції, а роботи з реконструкції могли проводитися відносно окремих складових діючих стадіонів.
Таким чином, Замовник не має права вимагати від Учасника наявність досвіду роботи з реконструкції стадіонів з кількістю місць для глядачів - 1500 і більше місць (Додаток 2 пункт 11 до тендерної документації). Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога Замовника викладена в пункті 11 Додатку 2 «Інструкції з підготовки тендерної документації» до тендерної документації порушує п.4. ст. 5, п. 2 ст. 16 та п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2020 16:44
Від 27.04.2020 р. вих. № 01-17/252
На Вимогу (Скаргу) від 23.04.2020
15:52. ID: UA – 2020-04-21-00895-c. A1



Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області повідомляє, що Вашу Вимогу (Скаргу) «Дискримінація» від 23.04.2020, 15:52. ID: UA – 2020-04-21-00895-c. A1 щодо відміни Замовником вимоги до учасників, яка викладена у пункті 11 «Підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору (договорів) із будівництва або реконструкції стадіонів, які містять види робіт з реконструкції стадіонів з кількістю місць для глядачів - 1500 і більше місць, у формі нижченаведеної таблиці:» Додатку 2 до тендерної документації по закупівлі: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області» розглянуто.
По суті розгляду, повідомляємо про наступне. Згідно ч.1, ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 р. № 114-IX (надалі - Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Оскільки чинним законодавством не визначено поняття - аналогічний договір, тому за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, в не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору.
Отже, для підтвердження досвіду укладання аналогічного договору (договорів) учасник згідно п.12 Додатку 2 цієї тендерної документації має подати не лише договір (із додатками), але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином (копію аналогічного договору (договорів), що наведені в таблиці п.11 Додатку 2 ТД та копії актів виконаних робіт до відповідного договору (договорів), засвідчені учасником, а також, листи-відгуки замовників по вказаному договору (договорам).
Згідно п. 4 Додатку 4 ТД «Технічні, якісні та кількісні вимоги Замовника, згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція» (Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області)» визначено, що Учасники мають право ознайомитись з кресленнями проектно-кошторисної документації: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області». В розділі 3 «Генеральний план» Робочого проекту «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області» визначено, що зона забудови ділянки включає три сектори трибун на 1500 місць. Також, а розділі 3.4. «Основні показники по генеральному плану» Робочого проекту визначена кількість місць для сидіння на трибунах – 1476 шт. та кількість місць для сидіння МГН (маломобільних груп населення) – 6 шт. Така ж кількість місць для сидіння на трибунах вказана в розділі 10 «Техніко-економічні показники» Робочого проекту: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, учасник закупівлі має підтвердити свій досвід з виконання аналогічного договору (договорів) із будівництва або реконструкції стадіонів, які містять види робіт з реконструкції стадіонів з кількістю місць для глядачів - 1500 і більше місць, у формі нижченаведеної таблиці (п.11 та п.12 Додатку 2 цієї тендерної документації по закупівлі: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області».



Начальник управління
житлово-комунального господарства
Жмеринської міської ради Куленко О.І.

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 червня 2020 12:32
Кінець періоду оскарження: 20 червня 2020 00:00
Дата відміни: 20 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: Згідно листа Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку Вінницької обласної держаної адміністрації від 08.05.2020р. вих. № 996/5-2, було продовжено період реалізації проекту регіонального розвитку: «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області», що реалізовуватися частково за рахунок коштів співфінансування з ДФРР, з 2020 року на 2020 - 2021 роки, а обсяг фінансування у 2020 році з ДФРР у Вінницькій області зменшений з 12250000 грн. до 100000 грн. В річному плані (ідентифікатор плану UA-P-2020-04-21-003229-b) по закупівлі робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Реконструкція центрального стадіону по вул. Кривоноса, 27 в м. Жмеринка Вінницької області» (згідно коду ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») (номер закупівлі ID: UA-2020-04-21-000895-c), який був оприлюднений в системі електронних закупівель Prozorro 21.04.2020 р., вказаний кінцевий строк виконання робіт 25.12.2020 року. Цей план закупівлі в системі Prozorro прив'язаний до процедури закупівлі (ID: UA-2020-04-21-000895-c), а відповідно, в Замовника немає технічної можливості внести зміни до вказаного плану закупівлі та змінити кінцевий строк виконання робіт з 25.12.2020 року на 01.12.2021 рік. Враховуючи вищевикладені обставини, замовник повинен відмінити торги в разі наявності відповідних підстав, і в т.ч. через відсутність технічної можливості внести зміни до плану закупівлі (ідентифікатор плану UA-P-2020-04-21-003229-b)
Документи:
09 червня 2020 12:32
Електронний підпис
09 червня 2020 12:30
Рішення 100