Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Казанківський професійний аграрний ліцей |
Код ЄДРПОУ: | 02546039 |
Вебсайт: | http://kazankapal.at.ua |
Місцезнаходження: | 56002, Україна , Миколаївська обл., смт Казанка, вул Молодіжна-5 |
Контактна особа: |
Малецька Надія Юріївна +380979401716 chande19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2020 16:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2020 16:34 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 416 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 16:29 |
Тендерна документація - ПАЛИВО 2020р.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-20-000016 ● cdf998f21ab24abaa29c9f3bae99264e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2020 16:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2020 № 138
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-21-000774-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 21 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення з приводу моніторингу по закупівлі «Паливо», ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-21-000774-c. У ході проведення моніторингової перевірки Державною аудиторською службою України Південний офіс держаудитслужби Миколаївської області, по предмету закупівлі «Паливо», ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-21-000774-c, встановлено порушення вимог ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині подання замовником тендерної документації та в частині розгляду відхилення (не відхилення) замовником тендерної пропозиції. Вказані у висновку Аудиторської служби зауваження дійсно мали місце. При розгляді ситуації, яка склалась можна зробити висновки, що встановлені порушення не вплинули на ціну замовленого товару. У Казанківського ПАЛ з учасником ТОВ «КВОРУМ-НАФТА» раніше була співпраця. Умови договору учасник виконував без зауважень. Ціни після аукціону учасником не збільшувались. Якість товару відповідала замовленому. Учасник вчасно реєстрував податкові накладні на товар. Виявлені порушення будуть обов’язково враховані в наступних тендерних закупівлях. Мною ведеться робота по підвищенню рівня знань, щодо проведення процедур закупівель та оформлення тендерної документації згідно чинного законодавства України. Уповноважена особа Казанківського професійного агарного ліцею з організації та проведення процедур закупівель Н.Ю. Малецька
2020-05-29 15:55:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" |
257 600,00
UAH з ПДВ
|
255 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ" |
258 300,00
UAH з ПДВ
|
256 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "КВОРУМ-НАФТА" #32938047 |
Переможець |
255 520,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 09:27
|
Підписаний контракт | укладений |
25 травня 2020 09:19
|