Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення поточного ремонту із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку за адресою: шосе Донецьке, 113
Очікувана вартість
129 678,00 UAH
UA-2020-04-19-000063-b 14550a0e43454390a46d6bef3abfbb95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Василівна Каракаш

+380678283777 anzela.karakash@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "ДОНЕЦЬКЕ ШОСЕ 113"
Код ЄДРПОУ: 43478711
Місцезнаходження: 49130, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, шосе Донецьке, будинок 113
Контактна особа: Анжела Василівна Каракаш
+380678283777
anzela.karakash@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт із заміни віконних блоків на металопластикові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення поточного ремонту із заміни віконних блоків на металопластикові у під'їздах житлового будинку за адресою: шосе Донецьке, 113
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49130, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, шосе Донецьке, будинок 113
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45421132-8 — Встановлення вікон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: міський бюджет (кошти, надані на виконання доручень виборців депутатам Дніпровської міської ради). Оплата здійснюється за фактично надану послугу згідно Акту виконаних робіт форми КБ-2в шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Підрядника коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

21 квітня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "АЛЬФАБУД"
#43370616
Переможець 129 678,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 14:16
Договір 0414-9 від 17.04.2020 р..pdf укладений
21 квітня 2020 14:15
Кошторис (додатки до договору 0414-9 від 17.04.2020 р.).pdf укладений
21 квітня 2020 14:15