Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади
Очікувана вартість
990 000,00 UAH
UA-2020-04-19-000003-c 43a3e6985649471aacc7ddc58b3977f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коленда Надія Михайлівна

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Коленда Надія Михайлівна
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 квітня 2020 00:33
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:29
Очікувана вартість: 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


Згідно з технічним завданням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, Луцьк, вулиці міста
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 квітня 2020 00:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2020 00:30
Тендерна документація (8).doc
19 квітня 2020 00:30
Технічне завдання (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-19-000003-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС", Код ЄДРПОУ:38394787
Дата подання: 17 травня 2020 16:03
щодо скасування рішення від 13.05.20р. та дискваліфікації учасника ТОВ ЗАХІДТЕХНОБУД у закупівлі
ТОВ Гарант Естейтс звертається до Вас, з вимогою скасувати рішення від 13.05.20р. та дискваліфікації учасника ТОВ ЗАХІДТЕХНОБУД у закупівлі Послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет) Код ДК021: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги, пропозиція якого не відповідає умовам закупілі, а саме:
1. Кандидат не підтвердив відповідність щодо п.1.1 Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції ( п.п. 2 Документальне підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до цієї тендерної документації)), а саме:
- в частині п.1 Додаток 2 до ТД Наявність обладнання. Учасником надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, виходячи зі змісту якої очевидно, що поданий перелік транспортих засобів є недостатнім для виконання надання послуг відповідно даної закупівлі, тобто він не підтвердив можливість виконання Механізоване видалення дерев, що потребує наявність автовеж.
- в частині п.2 Додаток 2 до ТД Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасником надана довідка про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, виходячи зі змісту якої учасником підтверджено кваліфікацію лише одного з робітників (Рекрут В. В. Вальник дерев VI розряд) , в той час як умови ТД вимагають наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 3 працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і сміття) та наявності власного штату ІТР.
- в частині п.3 Додаток 2 до ТД Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасником не надано довідок КБ-3 на підтвердження виконання зазначених аналогічних договорів, як того вимагає п.п. 1.3 Додаток 2 до ТД.
2. Кандидат не підтвердив відповідність щодо п.1.1 Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції (п.п. 4 інформацію про відповідність запропонованих послуг технічному завданню). У складі тендерної пропозиції учасник надав інформацію про «технічні, якісні, кількісні вимоги» до предмета закупівлі, яка містить лише скопійований текст із Додатку 3 тендерної документації. Оскільки учасник не вказує інформацію, що запропоновані послуги «БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ » або «ВІДПОВІДАЮТЬ» тощо, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 тендерної документації. На підтвердження правомірності даного рішення є не одне рішення органу оскарження.
3. Кандидат не підтвердив відповідність щодо п.1.1 Інструкції з підготовки Тендерної пропозиції (п.п.9 баланс підприємства за останній звітний період та п.п.10 звіт про фінансові результати за останній звітний період). Учасником не подана звітність та баланс за 2019 рік (станом на дату подачі пропозицій по закупівлі останнім звітним періодом для мікропідприємства є 2019 рік).
Керуючись Частиною 1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі", вищевикладеним вважаємо, що обрання учасника ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" переможцем закупівлі є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємося до Вас, з вимогою не порушувати Закон та дискваліфікувати учасника Комунальне ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД", з причиною - пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі. Знехтування даними критеріями є прямим порушенням Закону України та тягне за собою кримінальну відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 травня 2020 17:59
1. Товариством з обмеженою відповідальністю «Західтехнобуд» (далі – «Переможець») надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (файл "МТБ.PDF"). Тендерна документація від 17.04.2020 не містить вимоги про наявність автовеж, тому Переможець не порушив умови документації в цій частині.
Відповідно до Табл. 2.1.2, Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 3-х працівників робітничих професій (без урахування робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин, та зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і сміття) та наявності власного штату ІТР. На виконання вказаної вимоги Переможцем надано довідку, в якій зазначено інформацію щодо робітників у кількості не менше 3-х осіб, що не дає підстав для задоволення вимоги в цій частині.
На виконання вимог Табл. 1.3., Додатку 2 до тендерної документації Переможець на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів під’єднав договір від 19.10.2018 року № 1810000502 на суму 2000000,00 грн. (файл "Договір досвід.PDF"). Виконання даного договору підтверджується актами виконаних робіт (КБ-2в) на суму 1 999 998,98 грн. (файл "Копії актів досвід.PDF") .
Враховуючи вищенаведене, Переможцем підтверджено відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.

2. Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з технічним завданням, передбаченим Додатком 3.
Відповідно до цієї вимоги, Переможцем закупівлі у складі тендерної пропозиції було завантажено довідку у форматі «pdf», що має назву «Технічні вимоги на послуги з видалення дерев на території Луцької міської територіальної громади» за підписом Директора ТзОВ «Західтехнобуд» Собчака Б.М. (файл "Техвимоги.PDF"), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції Переможця технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно з технічним завданням, передбаченим Додатком 3 і міститься у прикріплених документах тендерної пропозиції, а також Додаток 1 до тендерної документації (файл "ТП.PDF"), а саме – Тендерна пропозиція на закупівлю, де зазначено: «Ми, ТзОВ «Західтехнобуд», надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю Послуги з видалення дерев на території Луцької територіальної громади 1.Вивчивши документацію конкурсних торгів та технічне завдання, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору на загальну суму: 770 250,34 (сімсот сімдесят тисяч двісті п’ятдесят гривень 34 коп.), з них сума без ПДВ: 641 875,28 (шістсот сорок одна тисяча вісімсот сімдесят п’ять гривень 28 коп.), у тому числі ПДВ: 128 375,06 (сто двадцять вісім тисяч триста сімдесят п’ять гривень 06 коп.)»
Крім того, варто зазначити, що тендерна документація не містить вимоги про необхідність зазначення Учасником в Додатку 3 до тендерної документації слова «ВІДПОВІДАЮТЬ» чи словосполучення «БУДУТЬ ВІДПОВІДАТИ».
Враховуючи вищенаведене, зокрема, наявність інформації у формі "Тендерна пропозиція", Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.

3. Переможець у своїй пропозиції подав баланс на 31.12.2019 (форма № 1-м), звіт про фінансові результати за 2019 рік (форма № 2-м) та лист від 30.04.2020 року № 52, яким Переможець підтверджує, що є мікропідприємством та подає зазначені документи за 2019 рік як за останній звітний період.
Враховуючи вищенаведене, Переможець не порушив умови Документації в цій частині, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.

Документи подані скаржником

17 травня 2020 16:03
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД" 770 250,34
UAH з ПДВ
765 300,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС" 781 973,30
UAH з ПДВ
769 999,99
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА" 844 655,45
UAH з ПДВ
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Токарчук Віктор Сергійович 882 092,38
UAH з ПДВ
882 092,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 17:27
ДФС.pdf
12 травня 2020 11:08
Електронний підпис
01 травня 2020 10:59
Фінзвіт,баланс.pdf
01 травня 2020 10:59
ТП.pdf
01 травня 2020 10:59
Техвимоги.pdf
01 травня 2020 10:59
Статут.rar
01 травня 2020 10:59
Реєстр.pdf
01 травня 2020 10:59
Проект договору.pdf
01 травня 2020 10:59
МТБ.pdf
01 травня 2020 10:59
Лист-зобов'язання.pdf
01 травня 2020 10:59
Копія наказ директор.pdf
01 травня 2020 10:59
Копії актів досвід.pdf
01 травня 2020 10:59
Захист довкілля.pdf
01 травня 2020 10:59
Дозвіл лісосічні.PDF
01 травня 2020 10:59
Договір досвід.pdf
01 травня 2020 10:59
Довідки ст.17.pdf
01 травня 2020 10:59
Довідка субпідрядники.pdf
01 травня 2020 10:59
Довідка робітники.pdf
01 травня 2020 10:59
Довідка ІТР.pdf
01 травня 2020 10:59
Довідка досвід.pdf
01 травня 2020 10:59
Витяг ПДВ.pdf
01 травня 2020 10:59
46.imd

Публічні документи

09 червня 2020 13:10
Електронний підпис
09 червня 2020 13:10
розрахунок ціни.pdf
09 червня 2020 13:09
довідка.pdf
09 червня 2020 13:09
170.imd
02 травня 2020 21:23
Електронний підпис
02 травня 2020 21:23
29 лист-зобовязання.pdf
02 травня 2020 21:23
25 лист-зода.pdf
02 травня 2020 21:23
21 проект договору.pdf
02 травня 2020 21:23
17 Статут.pdf
02 травня 2020 21:23
03 рішення власника.pdf
02 травня 2020 21:23
20 розрахунок вартості.pdf
02 травня 2020 21:23
164.imd
02 травня 2020 21:23
01 пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 10:47
Електронний підпис
03 липня 2020 10:47
екон.обгр..pdf
03 липня 2020 10:33
Електронний підпис
03 липня 2020 10:32
дог.ціна.pdf
03 липня 2020 10:26
Електронний підпис
03 липня 2020 10:26
кошторис в.д..pdf
03 липня 2020 10:26
екон.обгрунт.22.pdf
03 липня 2020 10:26
екон.обгрунт.18.pdf
03 липня 2020 10:26
довідка дфс.pdf
03 липня 2020 10:26
довідка єдин.реєстр.pdf
26 червня 2020 16:06
Електронний підпис
26 червня 2020 16:05
довідка мвс 1.pdf
30 квітня 2020 11:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 11:36
видалення дерев.imd
30 квітня 2020 11:36
лист зобовяз.вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
лист згода вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
календ.план вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
поясн.записка вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
адмін.витр. вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
підсумк.відом. вд.pdf
30 квітня 2020 11:36
локальн.кошт. вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
договірна ціна вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
проек договору вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
звіт 19.pdf
30 квітня 2020 11:36
баланс 19.pdf
30 квітня 2020 11:36
статут.pdf
30 квітня 2020 11:36
Виписка з ЄДР..pdf
30 квітня 2020 11:36
розпорядження.pdf
30 квітня 2020 11:36
довідка субпідр. вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
техн.завд.вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
довідка ст.17 вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
довідка банкрут. вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
довідка відс.судим. вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
довідка ст.50 вд..pdf
30 квітня 2020 11:36
лист корупц.правоп. вд..pdf
30 квітня 2020 11:35
копія договору 794.pdf
30 квітня 2020 11:35
довідка досвід вд..pdf
30 квітня 2020 11:35
інформ. довідка роб.вд..pdf
30 квітня 2020 11:35
реєстр докум.вд..pdf

Публічні документи

03 травня 2020 23:31
Електронний підпис
03 травня 2020 23:22
Термін дії пропозиції.PDF
03 травня 2020 23:22
Тендерна пропозиція.PDF
03 травня 2020 23:22
СВІДОЦТВО.pdf
03 травня 2020 23:22
Ясла акти.PDF
03 травня 2020 23:22
Прямі....PDF
03 травня 2020 23:22
Проект договору.PDF
03 травня 2020 23:22
Школа _3 акти.PDF
03 травня 2020 23:22
Школа _ 23 акти.PDF
03 травня 2020 23:22
Про субпідрядника.PDF
03 травня 2020 23:22
школа _ 19 акти.PDF
03 травня 2020 23:22
Про повноваження.PDF
03 травня 2020 23:22
Школа _ 1 акти.PDF
03 травня 2020 23:22
Фахівці робітники.PDF
03 травня 2020 23:22
Фахівці ІТП.PDF
03 травня 2020 23:22
Про корупційні дії.PDF
03 травня 2020 23:22
Про держ реєстр.PDF
03 травня 2020 23:22
ТРАНСПОРТ ТЕХПАСПОРТ .PDF
03 травня 2020 23:21
Техпаспорт МТЗ ЩІПА.PDF
03 травня 2020 23:21
Про відмивання коштів.PDF
03 травня 2020 23:21
Пояснювальна записка.PDF
03 травня 2020 23:21
ПДВ.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ ЧБ 2.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ 1.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ ЧБ 3.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ ЧБ.pdf
03 травня 2020 23:21
ПАСПОРТ ЧБ 1.pdf
03 травня 2020 23:21
Отримання дозволів....PDF
03 травня 2020 23:21
Не під санціями РНБО.PDF
03 травня 2020 23:21
Не під санкціями.PDF
03 травня 2020 23:21
Не демпінгує.PDF
03 травня 2020 23:21
Не банкрут.PDF
03 травня 2020 23:21
Наявність мат тех бази.PDF
03 травня 2020 23:21
Локальний кошторис.PDF
03 травня 2020 23:21
ЛІЦЕНЗІЯ.PDF
03 травня 2020 23:21
Кошторисний прибуток.PDF
03 травня 2020 23:21
ЗВІТНІСТЬ 2019.PDF
03 травня 2020 23:21
Корисливі мотиви ФОП.PDF
03 травня 2020 23:21
Захист довкілля.PDF
03 травня 2020 23:21
ІПН.pdf
03 травня 2020 23:20
Згода перевірки даних.PDF
03 травня 2020 23:20
Досвід роботи.PDF
03 травня 2020 23:20
Договірна ціна.PDF
03 травня 2020 23:20
ВЛАСНІСТЬ БАЗА.PDF
03 травня 2020 23:20
Відмутність тиску.PDF
03 травня 2020 23:20
ВІДГУК ШКОЛА 5.PDF
03 травня 2020 23:20
ВИТЯГ.PDF
03 травня 2020 23:20
ВИПИСКА.pdf
03 травня 2020 23:20
ВИПИСКА 1.pdf
03 травня 2020 23:20
ВИПИСКА (2).PDF
03 травня 2020 23:20
ВЗЯТТЯ НА ОБЛІК.pdf
03 травня 2020 23:20
Антиконкурентні дії.PDF
03 травня 2020 23:20
66.imd
03 травня 2020 23:20
1 Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"

ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА"

ФОП Токарчук Віктор Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"
#37177730
Рішення скасоване 765 300,34
UAH з ПДВ
29 травня 2020 16:12
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"
#37177730
Відхилено 765 300,34
UAH з ПДВ
29 травня 2020 16:13
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Рішення скасоване 769 999,99
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:08
ТОВ "ГАРАНТ ЕСТЕЙТС"
#38394787
Відхилено 769 999,99
UAH з ПДВ
19 червня 2020 16:10
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА"
#37887516
Переможець 770 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:06

Документи

29 травня 2020 16:13
Електронний підпис
29 травня 2020 16:12
Протокол розгляду.pdf

Документи

19 червня 2020 16:10
Електронний підпис
19 червня 2020 16:09
_Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРКИ ТА СКВЕРИ М. ЛУЦЬКА"
#37887516
770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:15
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 12:17
Додаткова угода_3.pdf укладений
16 січня 2021 12:16
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 20:20
Додаткова угода_2.pdf укладений
04 січня 2021 20:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 07:39
Додаткова угода_1.pdf укладений
30 грудня 2020 07:39
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 14:50
Договір_561.pdf укладений
14 липня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31 березня 2021
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 427 429,87
UAH (в тому числі ПДВ 71 238,31 UAH)