Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейфи офісні (броньовані чи армовані сейфи, банківські сейфи та двері).
Очікувана вартість
517 290,00 UAH
UA-2020-04-18-001245-b 5094448c9a6247129d462033be05c580
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 штуки
Сейфи офісні. (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44421000-7 — Броньовані чи армовані сейфи, банківські сейфи та двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості відповідної Заявки здійснюється Покупцем на підставі оригіналу рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати його (рахунку-фактури) отримання Покупцем. Рахунок-фактура надається Продавцем Покупцю протягом 5 (п’ять) банківських днів з моменту отримання Заявки від Покупця. Аванс 20 Банківські 50
Поставка товару Остаточна оплата в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) вартості відповідної Заявки, здійснюється Покупцем, з урахуванням раніше здійсненого платежу, на підставі оригіналу рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання – передачі Товару, форма якого «Форма Акту приймання – передачі та встановлення Товару» . Рахунок-фактура надається Продавцем протягом 2 (двох) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту. Пiсляоплата 17 Банківські 50

Тендерна документація

18 квітня 2020 21:49
ЗВІТ ДОГ. 451 Лот 2.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮПІТЕР СЕЙФ"
#41266370
Переможець 517 290,00
UAH
18 квітня 2020 21:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 451-2 16.04.2020.pdf укладений
18 квітня 2020 21:52

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сейфи офісні. (власні кошти) 215 штуки 2 406,00
UAH