Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання (Рентгенівська медична плівка Др Ст 20*25*100 (НК 024:2019 40979 Медична рентгенівська плівка, екран), РМП 13*18 №100 Кровлекс (НК 024:2019 40979 Медична рентгенівська плівка, екран), РМП 18*24 100 Кровлекс (НК 024:2019 40979 Медична рентгенівська плівка, екран), РМП 24*30 №100 Кровлекс (НК 024:2019 40979 Медична рентгенівська плівка, екран), РМП 30*40 №100 Кровлекс (НК 024:2019 40979 Медична рентгенівська плівка, екран))
Очікувана вартість
315 383,00 UAH
UA-2020-04-18-000364-a 3050fc536d024fddb1a4ca95df7f7afb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мазур Любов Любомирівна

380342530655 lubovmazur.00@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01993256
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 132
Контактна особа: Мазур Любов Любомирівна
380342530655
lubovmazur.00@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 12:21
Очікувана вартість: 315 383,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 576,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 упаковка
Рентгенівська медична плівка Др Ст 20*25*100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
128 упаковка
РМП 13*18 №100 Кровлекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
113 упаковка
РМП 18*24 100 Кровлекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
61 упаковка
РМП 24*30 №100 Кровлекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
12 упаковка
РМП 30*40 №100 Кровлекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом поставки Товару протягом 20 календарних днів, у разі відсутності відповідних асигнувань – по мірі їх надходження Замовнику. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:36
Зміни що вносяться до тендерної документації (рентген).docx
30 квітня 2020 15:36
ТД рентген 2020 (із змінами) .docx
23 квітня 2020 16:49
ТД рентген 2020 .docx
30 квітня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:36
Зміни що вносяться до тендерної документації (рентген).docx
30 квітня 2020 15:36
ТД рентген 2020 (із змінами) .docx
23 квітня 2020 16:49
ТД рентген 2020 .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 21 квітня 2020 10:35
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:58
Додайте, будь ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо за питання. тендерна документація буде додана.
Гарантійний лист виробника
Дата подання: 29 квітня 2020 17:58
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:09
Шановний Замовнику! Додаток 2 містить вимогу надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Ця вимога ставить учасника у залежність від третіх осіб – того ж виробника, чи представника, дилера, дистриб’ютора. Як показує практика, підприємці, які не працювали безпосередньо з виробником, а точніше не є їх дилерами чи дистриб’юторами, особливо це стосується великих виробників, взагалі не мають можливості отримати такий гарантійний лист. А у кожного дистриб’ютора чи дилера також є своя дилерська чи реалізаторська мережа, а отже отримати такий гарантійний лист також дуже складно. 19.04.2020р. вступив в силу новий Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний в першу чергу створювати конкурентне середовище у сфері публічних закупівель, а це можливо лише у випадку максимального розширення кола потенційних учасників. Однак подібні вимоги про гарантійний лист виробника не дають змоги окремим учасникам взяти участь у торгах з причин, незалежних від них. Таким чином, просимо виключити умову п. 3 Додатку 2 про гарантійний лист виробника із тендерної документації, при цьому хочемо зауважити, що абсолютно нормальною альтернативою такому гарантійному листу є гарантійний лист учасника, про який йдеться мова в п. 2 Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, зміни будуть внесені.
ТМ Кровлекс
Дата подання: 30 квітня 2020 12:09
Дата відповіді: 30 квітня 2020 15:09
Шановний Замовнику! 19.04.2020р. вступив в силу новий Закон України «Про публічні закупівлі», який покликаний в першу чергу створювати конкурентне середовище у сфері публічних закупівель, а це можливо лише у випадку максимального розширення кола потенційних учасників. Але це не можливо, тому що Ви вказали сенсомертичні параметри конкретної торгової марки, наприклад вміст срібла плівки Ви вказали не більш 1,9 г/м2. Чому не 1,8 чи не 4,4, чому саме 1,9г/м2 ??? Просимо Вас поставити в Додатку 2 параметри, які б підходили щонайменше до 2 торгівельних марок
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання, зміни будуть внесені.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС" 245 331,74
UAH з ПДВ
245 331,74
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ" 301 086,23
UAH з ПДВ
301 086,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 14:02
Електронний підпис
06 травня 2020 14:01
8_Документи на товар.pdf
06 травня 2020 14:01
7_Документи МТБ.pdf
06 травня 2020 14:01
6_Технічні довідки.pdf
06 травня 2020 14:01
5_Уставні.pdf
06 травня 2020 14:01
4.2_Відгук Днепр МП _4.PDF
06 травня 2020 14:01
4.1_Відгук Днепр МКЛ _4.PDF
06 травня 2020 14:01
2_Пропозиція.pdf
06 травня 2020 14:01
1_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 16:41
Електронний підпис
05 червня 2020 16:29
Довідка МВСа.jpg
05 червня 2020 16:28
Довідка МВС.jpg
05 червня 2020 16:27
Довідка ДПІ 06.jpeg
08 травня 2020 15:53
Електронний підпис
08 травня 2020 15:50
Реєстр.pdf
08 травня 2020 15:50
Довідки зг.Додатку №3.pdf
08 травня 2020 15:50
Довідки зг.Додатку №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"

Приватне підприємство "Глорія-ІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Рішення скасоване 245 331,74
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:32
ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС"
#42744598
Відхилено 245 331,74
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:48
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
Переможець 301 086,23
UAH з ПДВ
05 червня 2020 15:00

Документи

02 червня 2020 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Глорія-ІВ"
#34084429
301 086,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 16:12
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 16:30
397.3.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:20
397 2.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:13
397 1.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:08
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:53
Договір рентген.pdf укладений
23 червня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору на 264 310,33 грн. Ціна Договору становить 36 775,90 грн
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору продовжується до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія Договору №397 від 23.06.2020 року продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, а саме 7 355,18 грн.
Номер договору про закупівлю: 397
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 131,08
UAH (в тому числі ПДВ 2 887,08 UAH)