Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси»
Очікувана вартість
6 329 410,80 UAH
UA-2020-04-17-013432-b f283128bbf8f4984b7d9b77873fefff9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 23:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 19:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 15:56
Очікувана вартість: 6 329 410,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 329,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи
«Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 3 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 23:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 23:41
Додаток 2.rtf
17 квітня 2020 23:41
ТД-капітальний ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-013432-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 22 травня 2020 16:26
скасувати рішення про визначення переможця торгів
12.05.2020 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги за предметом закупівлі: Код ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси» ТОВ «Альянс-трансбудсервіс».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-013432-b
Згідно Протокольного рішення №369, уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, Гайдукова Миколи Олександровича (далі - Замовник) від 12.05.2020 р., учасника ТОВ «Альянс-трансбудсервіс». (код ЄДРПОУ 38161784) визнано переможцем торгів та зроблено повідомлення про намір укласти відповідний договір про закупівлю.
У свою чергу, ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» не погоджується з рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради, Гайдуковим Миколою Олександровичем Замовника про визнання ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» переможцем вищевказаних торгів та вважає вказане рішення Замовника протиправними, безпідставними та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного.
Згідно п. 1.3. розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом посадової особи учасника або уповноваженого представника учасника, та скріплені печаткою організації (за наявності).
Подані довідки та гарантійні листи учасником ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» в своїй тендерній пропозиції оформлені не належним чином з грубим порушенням норм та правил оформлення документів, а саме: порушено Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 які затверджено Держспоживстандартом України від 07.04.2003 року за №55 відповідно до якого в частині 4.4 Національного стандарту України зазначено: Документи, що їх складають в організації, повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва організації (07), назва виду документа (10) (не зазначають на листах), дата (11), реєстраційний індекс документа (12), заголовок до тексту документа (19), текст документа(21),підпис(23).
Відповідно до ст. 4 Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 р. №1000/5: Датою документа є відповідно дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення. Дату оформляють відповідно до ДСТУ 4163-2003. Під час реєстрації документа його дата проставляється працівником служби діловодства в лівій верхній частині документа на спеціально відведеному місці на бланку.
Довідка, що направляється за межі підприємства, містить такі реквізити:
— назву організації (07);
— назву виду документа (10);
— дату документа (11);
— реєстраційний індекс документа (12);
— посилання на реєстраційний індекс і дату запиту (13);
— місце складення документа (14);
— адресат (16);
— заголовок до тексту документа (19);
— текст (21);
— підпис (23).
Довідки та гарантійні листи надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» не містять дати та реєстраційного номеру, а також не містять інформації що до об’єкта закупівлі та його замовника, що не дає можливості ідентифікувати коли було складено дані документи, а також не зрозуміло кому гарантовано листи та до якого предмету закупівлі.
Відповідно до п 5.1.3. ТД, на підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з обов’язковим зазначенням у довідці інформації про особу, яку буде призначено відповідальною за виконання робіт (виконроб) згідно предмету цієї закупівлі у випадку укладення договору про закупівлю. Із наданої довідки ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» не зрозуміло по якому предмету закупівлі буде призначено відповідального за виконання робіт Середу Руслана Анатолійовича.
Зважаючи на вище вказане тендерна пропозиція ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» не відповідає ТД (п. 1.3. Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» та визначенні останнього переможцем торгів, Замовником порушено вимоги п.5 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Вимагаємо від Замовника, з урахуванням наведеної вище інформації, скасувати рішення про визначення учасника ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» переможцем торгів, оформлене протоколом тендерного комітету №369 від 12.05.2020 року, прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
У випадку не усунення Замовником порушення Закону України про публічні закупівлі та не задоволення вимог Учасника, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, з метою захисту прав та законних інтересів учасників публічних закупівель, а також повідомлено про ознаки корупції по даній закупівлі Національне антикорупційне бюро України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 12:09
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" встановлено повну відповідність пропозицій технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим умовам тендерної документації. З огляду на вищевикладене, ТОВ "Альянс-трансбудсервіс" було правомірно визнано переможцем процедури закупівлі, і Замовник не має жодних правових підстав на відхилення т ендерної пропозиції даного учасника.

Документи подані скаржником

22 травня 2020 16:26
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000012 ● 30cf9ce106b14ebd840682eb6403de78
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 08:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-04-17-013432-b 17.04.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-04-17-013432-b, повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-17 17:45:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Регіон Строй 5 054 010,00
UAH з ПДВ
3 899 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" 6 136 915,20
UAH з ПДВ
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 5 620 309,20
UAH з ПДВ
5 613 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Черкасизалізобетонстрой 6 200 907,60
UAH з ПДВ
6 134 578,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 18:48
11.pdf
04 травня 2020 18:48
10.pdf
04 травня 2020 18:48
договор.pdf
04 травня 2020 18:48
9.pdf
04 травня 2020 18:48
16.pdf
04 травня 2020 18:48
15.pdf
04 травня 2020 18:48
7.pdf
04 травня 2020 18:48
14.pdf
04 травня 2020 18:48
6.pdf
04 травня 2020 18:48
5.pdf
04 травня 2020 18:48
12.pdf
04 травня 2020 18:48
4.pdf
04 травня 2020 18:48
3.pdf
04 травня 2020 18:48
2.pdf
04 травня 2020 18:48
1.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 08:57
Електронний підпис
15 травня 2020 09:11
Електронний підпис
14 травня 2020 11:05
Dovidka_20128432850630554600.pdf.p7s
14 травня 2020 11:04
Dovidka_20128432850630554600.pdf.p7s
14 травня 2020 11:04
Dovidka_20128432850630554600.pdf
04 травня 2020 17:27
Електронний підпис
04 травня 2020 17:25
Кошторис.pdf
04 травня 2020 17:25
Аналогічний договір.pdf
04 травня 2020 17:25
Накази.pdf
04 травня 2020 17:25
Відгук.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка працівники.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка техніка.pdf
04 травня 2020 17:25
Листи-згоди.pdf
04 травня 2020 17:25
Погодження з ТЗ.pdf
04 травня 2020 17:25
Декларація.pdf
04 травня 2020 17:25
Паспорт директора.pdf
04 травня 2020 17:25
Ліцензія.pdf
04 травня 2020 17:25
Проект договору.pdf
04 травня 2020 17:25
приказ.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка ст.17.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
04 травня 2020 17:25
протокол.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка повноваження.pdf
04 травня 2020 17:25
Витяг з уст. док..pdf
04 травня 2020 17:25
Гар лист довкілля.pdf
04 травня 2020 17:25
Гар лист ст.30.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка роботи вчасно.pdf
04 травня 2020 17:25
Довідка субпідряд.pdf
04 травня 2020 17:25
Рішення.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 18:27
Електронний підпис
04 травня 2020 18:27
39ТП.pdf
04 травня 2020 18:27
36 Календарний графік.pdf
04 травня 2020 18:27
26Довідки банків.pdf
04 травня 2020 18:26
44лист різні витрати.pdf
04 травня 2020 18:26
46 Довідка працівники.pdf
04 травня 2020 18:26
45Довідка МТБ.pdf
04 травня 2020 18:26
40Довідка ДПІ.pdf
04 травня 2020 18:26
38Довідка досвід1.pdf
04 травня 2020 18:26
38Довідка Досвід СБУ 2.pdf
04 травня 2020 18:26
38довідка Досвід СБУ 1.pdf
04 травня 2020 18:26
37Кошторис.pdf
04 травня 2020 18:26
35Лист 90 днів.pdf
04 травня 2020 18:26
34Лист усвідомлення.pdf
04 травня 2020 18:26
28Копія відомості.pdf
04 травня 2020 18:26
28+відомості.pdf
04 травня 2020 18:26
17ліцензія.pdf
04 травня 2020 18:26
14Довідка ст17.pdf
04 травня 2020 18:26
9Проект Договору.pdf
04 травня 2020 18:26
4Лист згода ст18.pdf
04 травня 2020 18:25
3Лист згода зміни в ТД.pdf
04 травня 2020 18:25
2Лист гарантія санкції.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 18:25
Електронний підпис
04 травня 2020 18:23
Витяг зі статуту.PDF
04 травня 2020 18:23
Витяг з ЄДРПУ.PDF
04 травня 2020 18:23
Лист згода керівника.PDF
04 травня 2020 18:23
Fw_ ДОВІДКИ БАНК.zip
04 травня 2020 18:23
Ліцензія та дозвіл.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Регіон Строй

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"

ТОВ Черкасизалізобетонстрой

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Регіон Строй
#41444445
Відхилено 3 899 990,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
Переможець 3 900 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс"
#38161784
3 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 16:23
Додаткова угода № 5 до договору № 107 (1).pdf зміни до договору
13 квітня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 09:31
Додаткова угода № 4 до договору № 107 (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:31
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Додаткова угода № 3 до договору № 107 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:50
Додаткова угода № 2 до договору № 107 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:52
Повідомлення про внесення змін до договору (4) (1).doc зміни до договору
18 вересня 2020 14:52
Додаткова угода № 1 до договору № 107 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:23
Договір № 107.pdf укладений
29 травня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.12.1 договору №107 від 29.05.2020 (в подальшому – Договір), уклали цю додаткову угоду № 1 до Договору (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Підрядника у розділі №15 Договору викласти в наступній редакції: Підрядник: ТОВ «Альянс-Трансбудсервіс» 18015, м. Черкаси, пров. Корнійчука, буд.17, оф.5, р/р UA873052990000026000041600774 в КБ «Приватбанк», р/р: UA578201720355379011700703706, в Державному казначействі України код ЄДРПОУ 38161784, тел. (0472) 31-40-11, 38-30-38 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 12.1. Договору № 107 від 29.05.2020 року та п.5, п.6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони уклали цю Додаткову угоду до Договору, далі – Додаткова угода, про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору підряду викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 3 900 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ., при цьому: -фінансування 2020 року – 1 810 332,00 грн. (Один мільйон вісімсот десять тисяч триста тридцять дві гривні 00 копійок), з ПДВ; -фінансування 2021 року – 2 089 668,00 грн. (Два мільйони вісімдесят дев’ять тисяч шістсот шістдесят вісім гривень 00 копійок), з ПДВ». 2. Викласти додаток № 4 до Договору в редакції, що додається до даної додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 12.1 договору №107 від 29.05.2020 (в подальшому – Договір) по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси», уклали цю додаткову угоду № __ до Договору (надалі – Додаткова угода) про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 3 900 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року – 1 408 084,80 грн. (один мільйон чотириста вісім тисяч вісімдесят чотири гривні 80 копійок); - фінансування 2021 року – 2 491 915,20 грн. (два мільйони чотириста дев’яносто одна тисяча дев’ятсот п'ятнадцять гривень 20 копійок).». 2. Додаток № 4 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Інші пункти Договору залишити без змін, Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дана Угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 12.1 договору №107 від 29.05.2020 (в подальшому – Договір), уклали цю додаткову угоду № 4 (надалі – Додаткова угода) до Договору по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси» про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти у новій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 3 900 000,00 грн. (три мільйони дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, при цьому: - фінансування 2020 року – 1 408 084,80 грн. (один мільйон чотириста вісім тисяч вісімдесят чотири гривні 80 копійок); - фінансування 2021 року – 543 000,00 грн. (п’ятсот сорок три тисячі гривень 00 копійок); - фінансування 2022 року – 1 948 915,20 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок вісім тисяч дев’ятсот п'ятнадцять гривень 20 копійок).». 2. Пункт 11.1 Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31.12.2022 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». 3. Додаток № 4 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів, реквізити Замовника у розділі №15 Договору викласти в наступній редакції: Замовник: Департамент житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради 18000, м. Черкаси, вул. Б. Вишневецького, 36, р/р: UA588201720344221043100048486, Держказначейська служба України, м. Київ код ЄДРПОУ 26323404 тел. 36-11-35 5. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 7. Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 12.1 договору №107 від 29.05.2020 (в подальшому – Договір), уклали цю додаткову угоду № 5 (надалі – Додаткова угода) до Договору по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі по вул. Хоменка, 19 в м. Черкаси» про наступне: 1. Додаток № 4 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору залишити без змін. Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 4. Ця Додаткова угода складена в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 107
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML