Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги вивезення твердих побутових відходів та захоронення
Очікувана вартість
575 101,00 UAH
UA-2020-04-17-013429-b 704b019abbef45e0b51cc4459baa312b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
16 березня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-03-16-002586-a. Проте станом на 31 березня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені. Тому 1 квітня 2020 року замовником повторно було розпочато проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено на нову закупівлю UA-2020-04-01-002112-b. Проте знову ж таки станом на 16 квітня 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги повторно були відмінені. Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: (CPV) : Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90510000- 5) (послуги вивезення твердих побутових відходів та захоронення) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч. 2 ст. 35 «Про публічні закупівлі»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 22:10
Оскарження наміру укласти договір: 29 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Тендерна документація

17 квітня 2020 23:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) : Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90510000- 5) (послуги вивезення твердих побутових відходів та захоронення) надання послуг ЗДО №3, м. Львів, вул. Коновальця,124, ЗДО №18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36Б, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО №48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО №129, м. Львів, вул. Коновальця, 79, ЗДО №153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО №159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО №163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЦБ відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8, ЗДО №93, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 94
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 170 977,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) : Утилізація сміття та поводження зі сміттям (90510000- 5) (послуги вивезення твердих побутових відходів та захоронення) надання послуг ЗДО №3, м. Львів, вул. Коновальця,124, ЗДО №18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36Б, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО №48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО №129, м. Львів, вул. Коновальця, 79, ЗДО №153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО №159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО №163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЦБ відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8, ЗДО №93, м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 94
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО №3, м. Львів, вул. Коновальця,124, ЗДО №18, м. Львів, вул. Гіпсова, 36Б, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО №48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО №129, м. Львів, вул. Коновальця, 79, ЗДО №153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО №159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО №163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЦБ відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8, ЗДО №93, м. Львів, вул. Генерала Чупринки,94
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Споживачем у безготівковому порядку шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця до двадцятого календарного числа місяця наступного за звітним Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВЕЙ ВЕЙСТ МЕНЕДЖМЕНТ»
#33951598
Переможець 170 977,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2020 22:10

Документи

18 квітня 2020 22:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2020 22:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКОВЕЙ ВЕЙСТ МЕНЕДЖМЕНТ»
#33951598
170 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2020 22:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:51
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 13:59
лот 1.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 13:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:14
ЛОТ 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:00
додаткова угода лот 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:52
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 15:24
додаткова.pdf зміни до договору
29 травня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:47
Договір укладений
22 травня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну договору на 75 616,85 грн. відповідно зменшено обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено ціну договору на 32 897,55 грн. відповідно зменшено обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 11.5. Договору продовжити дію договору № 987 від 21.05.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, а саме: до укладення договору за результатами торгів на даний предмет закупівлі, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у вищезазначеному договорі.
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі становить 12 490.00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 987
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 02 березня 2021
Сума оплати за договором: 72 686,64
UAH (в тому числі ПДВ 12 114,44 UAH)