Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення для об’єктів академії
Очікувана вартість
1 531 500,00 UAH
UA-2020-04-17-013057-b 0fb79a207c0b4f55a358280f72cbd4f8
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пелих

+380487298529 tender@ogasa.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська державна академія будівництва та архітектури
Код ЄДРПОУ: 02071033
Вебсайт: http://www.ogasa.org.ua/
Місцезнаходження: 65029, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Дідріхсона, 4
Контактна особа: Ольга Пелих
+380487298529
tender@ogasa.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ОДАБА приєднана до мережі ТОВ “ІНФОКС” в особі філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ”. Отримання послуг з централізованого водовідведення є неможливим від інших постачальників з технічних причин. Зазначене підприємство має забезпечити ОДАБА послугами з централізованого водовідведення впродовж усього 2020 р., в іншому випадку існує реальна перешкода для безперебійного та якісного надання однієї з важливих послуг замовнику. Учасника включено до Переліку суб'єктів природних монополій, який розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, відповідно до ст. 5 Закону України “Про природні монополії” та Распорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій». Отже, отримати послуги з централізованого водовідведення неможливо від інших постачальників, ніж ТОВ “ІНФОКС” в особі філії “ІНФОКСВОДОКАНАЛ”, що є єдиним постачальником послуг з централізованого водовідведення замовнику.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 22:03
Оскарження наміру укласти договір: 23 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125000 метр кубічний
Послуги з централізованого водовідведення для об’єктів академії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Дідріхсона, 4, вул. Старопортофранківська, 28, вул. Дігтярна,22, вул. Балківська, 57, вул. Дача Ковалевського, 138.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 22:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКС" в особі філії "ІНФОКСВОДОКАНАЛ"
#26472133
Переможець 1 531 500,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 22:03

Документи

17 квітня 2020 22:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 22:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКС" в особі філії "ІНФОКСВОДОКАНАЛ"
#26472133
1 531 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 22:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 12:00
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 12:57
Додаткова угода 5_51_20с.pdf зміни до договору
24 березня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 13:43
Додаткова угода 4_51_20C.pdf зміни до договору
19 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:58
Додаткова угода 3_51_20C.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:11
Додаткова угода 2_51_20c.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 14:12
Додаткова угода 1_ 51_20с.pdf зміни до договору
04 травня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 11:33
Договір 51_20c.pdf укладений
24 квітня 2020 11:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі 1 Предмет договору пункт 1.1. викласти в наступній редакції, а саме: «ВОДОКАНАЛ зобов'язується надавати СПОЖИВАЧУ з 01 квітня 2020р. до 31 грудня 2020р. відповідної якості послуги з централізованого водовідведення для об’єктів академії, що полягають у прийомі стічних вод холодного та гарячого водопостачання, стічних вод від артезіанських свердловин та шахтних колодязів, дощових і талих стічних вод, що скидаються СПОЖИВАЧЕМ в систему каналізації, надалі за текстом – Послуги водовідведення, а СПОЖИВАЧ зобов’язується оплачувати Послуги в порядку і умовах, визначених ДОГОВОРОМ та діючим законодавством.»
Номер договору про закупівлю: 51/20c
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції до 19.04.2020року) (згідно ч.6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами)), п. 8.3. розділу 8 «Строк дії Договору» Договору, Сторони прийшли до згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та внести зміни до п.8.1. розділу 8 Договору, а саме: продовжити термін дії Договору до 31 березня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 51/20c
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, керуючись Керуючись ч.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції до 19.04.2020року) (згідно ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами)), зменшити обсяг послуг з централізованого водовідведення для об’єктів академії та зменшити суму Договору на 368 491 грн. 65 коп. (триста шістдесят вісім тисяч чотириста дев’яносто одна гривня 65 копійок) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 51/20c
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII (в редакції до 19.04.2020року) (згідно ч.6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N 922-VIII від 25.12.2015 (із змінами)), Сторони прийшли до згоди, що договір буде продовжений в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку та внести зміни до п.4.1 розділу 4 «СУМА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ», а в частині визначення суми по Договору доповнити його наступним реченням: Сума, що не перевищує 20% від суми, визначеної в договорі, складає 232 601 грн. 00 коп. ( двісті тридцять дві тисячі шістсот одна гривня 00 коп.), в т.ч. ПДВ 38 766 грн. 83 коп.
Номер договору про закупівлю: 51/20c
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Споживача, керуючись п.1 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» N922-VIII від 25.12.2015 (із змінами), Сторони, за взаємною згодою, домовились внести зміни до п.4.7. розділу IV «Вартість договору та порядок проведення розрахунків», а саме зменшити суму, що не перевищує 20% за надані послуги на 2021р. на 45 708 грн. 51 коп. (сорок п’ять тисяч сімсот вісім гривень 51 копійка) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 51/20c
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 349 900,84
UAH (в тому числі ПДВ 224 983,47 UAH)