Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 31320000 – 5 - Електророзподільні кабелі (кабельно провідникова продукція)
Очікувана вартість
2 415 200,00 UAH
UA-2020-04-17-013010-b ● 75a688e89755422aaf1737112f6952c3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03360874 |
Вебсайт: | http://www.gorsvet.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 96 |
Контактна особа: |
Олександр Кітаєв +380577041418 gorsvet-kharkov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 21:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 2 415 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 152,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61430 одиниця
код ДК 021:2015 – 31320000 – 5 - Електророзподільні кабелі (кабельно провідникова продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61010, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Гордієнківська, 43-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 травня 2020 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 травня 2020 18:05 |
ТД__СИП_нова редакція.doc | |
12 травня 2020 18:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 12_05_2020.docx | |
12 травня 2020 18:05 |
Додаток_4__до_ТД_нова редакція.docx | |
06 травня 2020 12:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 06_05_2020.docx | |
28 квітня 2020 14:44 |
Додаток_1до_ТД_нова редакція.docx | |
28 квітня 2020 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 28_04_2020.docx | |
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_5_до_ТД.doc | |
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_3_до_ТД.docx | |
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_2_до_ТД.docx | |
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_6_до_ТД (1).docx |
12 травня 2020 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 травня 2020 18:05 |
ТД__СИП_нова редакція.doc
|
|||||||||
12 травня 2020 18:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 12_05_2020.docx
|
|||||||||
12 травня 2020 18:05 |
Додаток_4__до_ТД_нова редакція.docx
|
|||||||||
06 травня 2020 12:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 06_05_2020.docx
|
|||||||||
28 квітня 2020 14:44 |
Додаток_1до_ТД_нова редакція.docx
|
|||||||||
28 квітня 2020 14:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 28_04_2020.docx
|
|||||||||
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_5_до_ТД.doc
|
|||||||||
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_3_до_ТД.docx
|
|||||||||
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_2_до_ТД.docx
|
|||||||||
17 квітня 2020 21:41 |
Додаток_6_до_ТД (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання щодо тендеру
Дата подання: 21 квітня 2020 14:48
Дата відповіді: 23 квітня 2020 13:18
Просимо надати роз'яснення чому вимагається надання гарантії само фінансової компанії, а не банківській гарантії? Ця вимога обмежує конкуренцію, тому що багато учасників не мають жодних відносин з такими організаціями. Просимо замінити вид забезпечення на банківську гарантію.
Відповідь: 2.) П. 2 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, встановлена вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції, стосовно цієї вимоги відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
питання щодо тендеру
Дата подання: 21 квітня 2020 14:52
Дата відповіді: 23 квітня 2020 13:17
Навіщо надавати лист – відгук про про виконання аналогічного договору що адресований Замовнику торгів??? Чому учасники не можуть використовувати надані раніше листи - відгуки? П 1.2.2 Додатку 1 є дискрімінаційним.
Відповідь: 1.) Перелік кваліфікаційних вимог до Постачальників перерахований в ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", як Замовник, ми маємо право вимагати документи, що підтверджують відповідність Постачальника одному, декільком або ж усім цим критеріям.
Один з критеріїв який встановлено Замовником, це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – (Додаток № 1 до ТД, п. 1.2.1., 1.2.2),
1.2.1 Надати копію зазначеного договору з усіма додатками до нього;
1.2.2. Надати лист – відгук про його виконання, що адресований Замовнику торгів
Саме встановлення цього кваліфікаційного критерію, дозволяє Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари які аналогічні товарам що є предметом закупівлі. Робив це насамперед якісно і сумлінно. Тим самим вірогідність того що Постачальник є надійним та виконає взяті на себе зобов’язання.
При застосуванні наведеного критерію, Замовник може вимагати як спосіб підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) або лист-відгук (листи-відгуки) тощо;
Виходячи з п. 1.2.1, 1.2.2 Додатку № 1 до ТД Замовник скористався наданим його правом, звертаємо Вашу увагу, встановлена додаткова вимога , а саме «Лист-відгук – який адресований Замовнику торгів, не є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто вимагаючи саме адресного листа, це насамперед буде свідчити що Договір про постачання було дійсно виконано сумлінно, додержано строків поставок, а також що до якості товару контрагент не мав та не має претензій.
Один з критеріїв який встановлено Замовником, це наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – (Додаток № 1 до ТД, п. 1.2.1., 1.2.2),
1.2.1 Надати копію зазначеного договору з усіма додатками до нього;
1.2.2. Надати лист – відгук про його виконання, що адресований Замовнику торгів
Саме встановлення цього кваліфікаційного критерію, дозволяє Замовнику зрозуміти, що Постачальник вже постачав товари які аналогічні товарам що є предметом закупівлі. Робив це насамперед якісно і сумлінно. Тим самим вірогідність того що Постачальник є надійним та виконає взяті на себе зобов’язання.
При застосуванні наведеного критерію, Замовник може вимагати як спосіб підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) або лист-відгук (листи-відгуки) тощо;
Виходячи з п. 1.2.1, 1.2.2 Додатку № 1 до ТД Замовник скористався наданим його правом, звертаємо Вашу увагу, встановлена додаткова вимога , а саме «Лист-відгук – який адресований Замовнику торгів, не є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто вимагаючи саме адресного листа, це насамперед буде свідчити що Договір про постачання було дійсно виконано сумлінно, додержано строків поставок, а також що до якості товару контрагент не мав та не має претензій.
питання щодо тендеру
Дата подання: 23 квітня 2020 13:24
Дата відповіді: 27 квітня 2020 22:04
«Лист-відгук – який адресований Замовнику торгів, не є дискримінаційною в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто вимагаючи саме адресного листа, це насамперед буде свідчити що Договір про постачання було дійсно виконано сумлінно, додержано строків поставок, а також що до якості товару контрагент не мав та не має претензій.
На вашу відповідь просимо роз'яснити чим лист відгук адресований іншому замовнику або без конкретного адресату не є піддтвердженням сумлінного досвіду виконання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Одним з головних фактів , що підтверджує сумлінне виконання умов договору, дотримання строків поставки та відповідальність за якість товару який був предметом постачання є готовність Замовника надати лист-відгук на отримані послуги чи товар.
Як вбачається з практики встановлення Замовником вимоги про надання листа-відгуку, без конкретного адресанта, Учасник який укладає Договір до повного виконання своїх зобов’язань вимагає у контрагента документ (лист, довідка, тощо) за змістом який відображає сумлінне та якісне виконання договору, але до повного виконання договору повністю взяті на себе зобов’язання Постачальник не виконує.
Для підтвердження факту виконання договору, керуючись п. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник, звертаючись до Контрагента яким було надано документ щодо підтвердження виконання договору, встановлює дані за результатом вже виконаного договору, та підтверджує чи спростовує отримані дані. Таким чином, ще раз наголошуємо, адресований лист – відгук - це насамперед підтвердження сумлінності виконання умов договору, дотримання умов строків поставки та відповідальність за якість товару який був предметом постачання.
Як вбачається з практики встановлення Замовником вимоги про надання листа-відгуку, без конкретного адресанта, Учасник який укладає Договір до повного виконання своїх зобов’язань вимагає у контрагента документ (лист, довідка, тощо) за змістом який відображає сумлінне та якісне виконання договору, але до повного виконання договору повністю взяті на себе зобов’язання Постачальник не виконує.
Для підтвердження факту виконання договору, керуючись п. 7 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовник, звертаючись до Контрагента яким було надано документ щодо підтвердження виконання договору, встановлює дані за результатом вже виконаного договору, та підтверджує чи спростовує отримані дані. Таким чином, ще раз наголошуємо, адресований лист – відгук - це насамперед підтвердження сумлінності виконання умов договору, дотримання умов строків поставки та відповідальність за якість товару який був предметом постачання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-013010-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Ривкіна Лариса Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2294218003
Дата подання: 23 квітня 2020 13:32
Вимога
Вимагаємо змінити п.2. Розділу 3 - Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: гарантія фінансової компанії на гарантію банківської установи
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 20:32
Вид надання забезпечення тендерної пропозиції буде змінено, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Алексєєнко Є. В. #3505205138 |
Переможець |
2 215 410,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 12:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:19
|
Додаткова угода_4_сип.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:14
|
Додаткова угода_3_сип.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2020 14:56
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
11 червня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2020 14:07
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
09 червня 2020 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 13:03
|
Договір_74_06_2020.pdf | укладений |
09 червня 2020 13:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 74-06/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 74-06/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 74-06/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | № 74-06/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |