Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво гідротехнічних об’єктів (Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва)
Очікувана вартість
26 610 000,00 UAH
UA-2020-04-17-012715-b a4efbaa1952447889e5acd8580ed4888
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 20:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:37
Очікувана вартість: 26 610 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 20:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 20:51
протока.docx
17 квітня 2020 20:51
протока договір.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000082 ● 6bb52afe91f54c6f8ab0301e39d91ca8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 19:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
97 UA-2020-04-17-012715-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-26 13:41:42

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг із внутрішнього прибирання та дезінфекції пасажирських вагонів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-012715-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець повинен не пізніше дати укладання договору внести забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії, яка повинна відповідати вимогам статей 560-569 Цивільного кодексу України.
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо внесення
ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-01 16:56:54

Банківська гарантія

Забезпечення виконання договору надане переможцем згідно вимог тендерної документації, копія додається


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду як такий, що прямо порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", є необґрунтований і безпідставний, а тому є протиправним та підлягає скасуванню
Дата публікації: 27 липня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ 24 762 236,11
UAH з ПДВ
21 252 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 25 003 657,54
UAH з ПДВ
21 253 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПБК КЛАСИК" 26 022 642,37
UAH з ПДВ
26 022 642,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельні Технології" 26 283 524,05
UAH з ПДВ
26 283 524,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 21:55
Електронний підпис
13 травня 2020 21:53
Документи переможця
01 травня 2020 17:15
Електронний підпис
01 травня 2020 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
01 травня 2020 17:13
Кошторис.pdf
01 травня 2020 17:13
Інф.відпов.ст 17.pdf
01 травня 2020 17:13
Довідка працівники.pdf
01 травня 2020 17:13
Довідка обладнання.pdf
01 травня 2020 17:13
Довідка досвід.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 19:55
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:54
Тендерна_пропозицiя.pdf
30 квітня 2020 19:54
Iншi_документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "ПБК КЛАСИК"

ТОВ "Будівельні Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
Переможець 21 252 500,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 23:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 23:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КНЯЖНА ЛИБІДЬ
#40818552
21 252 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 21:13
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:34
ДУ №2 від 17.12.2020 до дог 1524 Русанівська протока(1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 10:17
ДУ №1 від 26.10.2020 до дог № 1524.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 17:11
Дог від 25.05.20 № 1524 Рус. протока (1).pdf укладений
26 травня 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 1.8, 13.1, 13.2 Договору № 1524 від 25.05.2020р. (далі – Договір), у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2020 № 760 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» та керуючись пунктом 4 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника, сторони уклали Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна Договору по об'єкту «Будівництво берегоукріплюючих споруд та зони відпочинку вздовж Русанівської протоки у Дніпровському районі м. Києва» залишається незмінною. 2. Пункт 1.5 Договору викладено в новій реакції. 3. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток № 3 «План фінансування будівництва» викладено в нових редакціях, що додаються до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та є невід'ємною частиною Договору. 6. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках українською мовою по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1524
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити обсяги закупівлі за Договором на суму 45,63 грн. Додатки до Договору викладаються у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1524
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 252 454,37
UAH (в тому числі ПДВ 3 542 075,72 UAH)