Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене
Очікувана вартість
2 620 580,00 UAH
UA-2020-04-17-012336-b ● 1c62fc2996044317a2a2354d99423dfb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02142282 |
Вебсайт: | http://jovtnvo.dnepredu.com |
Місцезнаходження: | 50014, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Тарасюк Інна Вікторівна +380671331746 jovtnvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 19:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2020 20:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2020 20:15 |
Початок аукціону: | 12 травня 2020 13:56 |
Очікувана вартість: | 2 620 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 102,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 кг
стегно куряче заморожене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
2910 кг
Тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
6810 кг
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
16100 кг
філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 20:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 20:05 |
TD2020_кури зм.docx |
01 травня 2020 20:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2020 20:05 |
TD2020_кури зм.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-012336-b.c1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ФОП Штукін Олександр Леонідович, Код ЄДРПОУ:2219919598
Дата подання: 28 травня 2020 10:46
Дата подання: 28 травня 2020 10:46
Щодо можливих порушень
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником – Відділ освіти виконкому Покровської районної в місті ради(далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі товару за кодом за ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене)(далі – Процедура закупівлі).
Очікувана вартість - 2 620 580,00 UAH з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій – 08 травня 2020р.
В закупівлі взяли участь:
18 травня 2020 року Замовником визначено переможцем Учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР"та направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник - Фізична особа – підприємець Штукін Олександр Леонідович не погоджується з таким рішенням Замовника, оскільки подана ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
1) В Додатку 3 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, в тому числі:
• лист-згода за підписом фізичної особи, що підписує документи тендерної пропозиції та має намір підписати договір на разі визнання учасника переможцем, на використання персональних даних в межах даної закупівлі, із зазначенням в листі номеру закупівлі та найменування замовника даної закупівлі, якому передаються персональні дані.
В складі тендерної пропозиції Переможця надану лист-згоду на обробку персональних даних, що не містить номеру закупівлі, зокрема:
В такому разі тендерна пропозиція ПП "АЛВІС КР" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки лист-згода на обробку персональних даних не містить номеру закупівлі.
2) В Додатку 5 тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі окрім заповненої таблиці повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
2. експертні висновки на товар, який пропонується до постачання, видані акредитованою лабораторією Держпродспоживслужби (видані у 2020 році).
В складі тендерної пропозиції ПП "АЛВІС КР" надано заповнену цінову пропозицію, що містить інформацію про запропонований товар:
Отже згідно поданої цінової пропозиції ПП "АЛВІС КР" пропонується до постачання тушки курей охолоджені патрані І катфасовані.
Проте, на виконання вимог Додатку 5 тендерної документації в складі тендерної пропозиції ПП "АЛВІС КР" надано експертний висновок №1666/1-4 від 27 січня 2020 р. виданий на тушки вагові охолоджені:
В такому разі, по-перше, згідно наданого експертного висновку не зрозуміло на які тушки вагові охолоджені його було видано, тобто на курей, чи іншу тварину. Тому експертний висновок не містить інформації з підтвердженням, що його видано саме на тушки курей.
По-друге, експертний висновок виданий на тушки вагові, а тендерною документацією встановлено вимогу, що тушки курей мають бути фасовані.
По-третє, в складі тендерної пропозиції ПП "АЛВІС КР"не надано експертний висновок на запропонований товар –тушки курей охолоджені патрані І кат фасовані.
В такому разі, тендерна пропозиція ПП "АЛВІС КР" не відповідає вимогам тендерної документації, технічним, якісним вимогам Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
3) В Додатку 3 тендерної документації встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, в тому числі:
документальне підтвердження відповідності складських приміщень та транспортних засобів учасника (або тих що використовуються учасником) вимогам чинного законодавства (сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, який виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби із зазначенням в Акті відомостей про потужності учасника (складські, виробничі (за наявності) приміщення і транспортні засоби*) та про їх відповідність вимогам:
до запровадження процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (для виробничих та складських приміщень);
до операторів ринку (загальним) – щодо наявності реєстрації потужності (для всіх потужностей) та експлуатаційного дозволу (для потужностей призначених для виробництва/зберігання/транспортування продуктів тваринного походження);
гігієнічним вимогам до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів;
гігієнічним вимогам до транспортних засобів;
гігієнічним вимогам до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти;
до гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами;
гігієнічним вимогам до харчових продуктів (п.3 - п.6 ч1 ст.49 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів");
вимогам до операторів ринку, які реалізують харчові продукти (відповідно до предмету закупівлі).
* Учасниками можуть надаватись як окремі акти на окремі приміщення та/або транспортні засоби так і єдиний акт що містить інформацію про відповідність і приміщень і транспортних засобів. Акт має бути виданий не раніше ніж за 180 днів до дати оголошення. Акт має містити відмітку (інформацію) про відсутність порушень (відсутність відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту). У разі неповного зазначення в Акті інформації, зазначеної в даному пункті, замовник приймає рішення про можливість прийняття такого Акту до розгляду залежно від інформації, яка міститься в інших документах поданої тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції ПП "АЛВІС КР" надано Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 06 грудня 2019 №5303/28-19, що не містить інформації про підтвердження відповідності потужностей Учасника:
По-перше, не містить інформації про підтвердженнягігієнічним вимогам до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, так як в наданому акті вказано, що вони не перевірялись за встановленою вимогоюуправлінням Держпродспоживслужби:
По-друге, не підтверджує відповідністьгігієнічним вимогам до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти, так як в наданому акті вказано, що вони не перевірялись за встановленою вимогою управлінням Держпродспоживслужби:
По-третє, не підтверджує відповідністьдо гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, так як в наданому акті вказано, що вони не перевірялись за встановленою вимогою управлінням Держпродспоживслужби:
Позначення НП згідно приміток до наданого акту означає те, що не перевірялось на зазначеному об’єкті:
Враховуючи викладене, наданий ПП "АЛВІС КР" Акт, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин від 06 грудня 2019 №5303/28-19, що не містить інформації про підтвердження відповідності потужностей Учасника: гігієнічним вимогам до потужностей, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів;гігієнічним вимогам до обладнання та інвентарю, з якими контактують харчові продукти;до гігієни персоналу потужностей, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, оскільки потужності не перевірялись за встановленою вимогою управлінням Держпродспоживслужби.
В такому разі, тендерна пропозиція ПП "АЛВІС КР" не відповідає вимогам тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» і тому має бути відхилена.
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якi дискримiнацiйнi умови (у тому числi тi, що зазначені в технiчнiй специфiкацiї, яка с складовою частиною тендерноi документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiсть iз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-04-17-012336-bна закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене) в частині визначення переможцем Учасника – ПП "АЛВІС КР".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем Учасника – ПП "АЛВІС КР" у відкритих торгах на закупівлю товару кодом ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (Філе куряче охолоджене; тушки курей охолоджені патрані і кат. фасовані; стегно куряче охолоджене; стегно куряче заморожене) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-17-012336-b).
Додатки:
- Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги.
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-04-17-012336-b.
Фізична особа-підприємець О.Л. Штукін
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 19:02
Рішення від 01.06.2020 №10699.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 19:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2020 №12002.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 16:30
Рішення від 17.06.2020 №12002.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 20:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2020 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" |
2 255 787,30
UAH з ПДВ
|
2 078 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Штукін Олександр Леонідович |
2 352 090,00
UAH з ПДВ
|
2 079 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Регіон-А |
2 159 672,20
UAH з ПДВ
|
2 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФУД ПОСТАЧ |
2 383 420,00
UAH з ПДВ
|
2 106 072,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" #43305128 |
Переможець |
2 078 990,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 14:41
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 26 листопада 2020 12:54 |
Коментар щодо відміни: | Внаслідок зменшення видатків замовника на закупівлю даного товару торги визнано такими, що не відбулись |
Документи:
26 листопада 2020 12:54
|
Key-6.dat |