Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція)
Очікувана вартість
10 088 595,20 UAH
UA-2020-04-17-012150-b e1c454bbf8394d6ca2bb4c51b2a627a8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Бурлака

+380487732556 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Лариса Андріївна Бурлака
+380487732556
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 13:46
Очікувана вартість: 10 088 595,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 885,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Аванс 30 Робочі 30
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 21:25
Додаток_3 зі змінами 13.05.2020.pdf
13 травня 2020 21:25
Зміни до тендерної документації (13.05.2020).pdf
13 травня 2020 21:25
перелік змін 13.05.2020.pdf
29 квітня 2020 14:16
Додаток_2 зі змінами 29.04.2020.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_5.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_4.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_1.pdf
13 травня 2020 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 19:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 19:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 21:25
Додаток_3 зі змінами 13.05.2020.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_3.pdf
13 травня 2020 21:25
Зміни до тендерної документації (13.05.2020).pdf
06 травня 2020 19:19
Зміни до тендерної документації (06.05.2020).pdf
29 квітня 2020 14:16
Зміни до тендерної документації (29.04.2020).pdf
17 квітня 2020 19:32
Тендерна_документація.pdf
13 травня 2020 21:25
перелік змін 13.05.2020.pdf
06 травня 2020 19:18
перелік змін 06.05.2020.pdf
29 квітня 2020 16:38
перелік змін 29.04.2020.pdf
29 квітня 2020 14:16
перелік змін 29.04.2020.pdf
29 квітня 2020 14:16
Додаток_2 зі змінами 29.04.2020.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_2.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_5.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_4.pdf
17 квітня 2020 19:32
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період доставки
Дата подання: 23 квітня 2020 14:12
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:18
Доброго дня! Просимо Вас обгрунтувати як саме можно виконати роботи передбачені Технічним завданням (Додаток № 2 до тендерної документації) трошки більше ніж за один календарний місяць з моменту підписання договору, якщо умовами оголощення передбачено аванс, який перераховується підряднику впродовж 30 календарних днів?
Відповідь: Строк виконання робіт замовником встановлено у відповідності до проектно – кошторисної документації, яка в свою чергу має позитивний експертний звіт. Щодо попередньої оплати дана норма встановлена у відповідності до положень постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04 грудня 2019 р. №1070.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Дата подання: 23 квітня 2020 15:16
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:18
В розділі "Умови оплати" оголошеня про проведення даної процедури закупівлі передбачено оплату Замовником авансу у розмірі 30% (в період 30 робочих днів) та післяоплата у розмірі 70% (в період 30 календарних днів). однак, п. 12.7. проекту договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), зазначено, що:"...Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про спроможність розпочати та виконувати роботи без отримання попередньої оплати ...". Чи буде перераховуватись аванс Підряднику (для закупівлі всіх необхідних матеріалів, тощо), передбачений умовами оголошення та не передбаченого проектом договору, якщо строки виконання робіт до 30 червня 2020 року? Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та/або умов оголошення про проведення процедури закупівлі робіт. У разі залишення поза увагою даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів для притягнення усіх винних осіб до відповідальності, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). На момент оголошення відкритих торгів замовником передбачено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04 грудня 2019 р. №1070 передбачається здійснення попередньої оплати. Проте додатково встановлена вимога щодо спроможності учасника розпочати виконувати роботи без попередньої оплати.
PDF
Дата подання: 23 квітня 2020 22:11
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:24
Тендерна документація та додатки до неї опубліковані в форматі (.pdf), це для того щоб підготувати тендерну пропозицію змогло обмежене коло учасників? Це є порушенням статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. В зв'язку з викладеним вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом її публікації у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо)!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Відповідно до вимог статті 10 ЗУ "Про публчні закупівлі" (у редакції чинній на дату оголошення процедури закупівлі, надалі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті. Крім того, згідно положень частини п'ятої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним (тендерну документацію завантажено у повному обсязі, яка має якісне, повне, чітке зображення, доступна до безоплатного перегляду та ознайомлення). Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Роботи підвишеної небезпеки
Дата подання: 23 квітня 2020 22:34
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:18
Просимо надати обгрунтовані роз'яснення, які саме пункти робіт, оприлюднених в Додатку № 2 до тендерної документації є роботами підвищеної небезпеки, по яким відповідно до п. 4.4. Додатку № 1 до тендерної документації необхідно надати копії діючих дозволів?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Під час підготовки тендерної пропозиції учасник вивчає всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Додатком №2 до тендерної документації «Технічне завдання» перелічено види робіт. Щодо надання дозволів – учасник повинен врахувати норми постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №1107 від 26 жовтня 2011р. та додатку №2 до тендерної документації. Отже, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію (-ї) діючий(-і) дозвіл(-оли) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація(-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №2 до документації.
Формат ТД
Дата подання: 23 квітня 2020 23:38
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:23
Просимо надати файл с тендерною документацією та Додатки до неї у форматі word для можливості копіювання форм, зразків, таблиць, тощо! Наданий формат файлів НЕ ДАЄ МОЖЛИВОСТІ підготувати такі документи, як Проект Договору, який в тому числі вимагається Тендерною документацію, адже нема можливості скопіювати проект для подальшого підписання Учасником. Дуже просимо надати документі до оголошення у форматі, який дозволяє коректно скопіювати необхідні форми, таблиці, текст, та інше. Надання файлів у форматі PDF не дає можливості коректно підготувати пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого питання Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне: Відповідно до вимог статті 10 ЗУ "Про публчні закупівлі" (у редакції чинній на дату оголошення процедури закупівлі, надалі - Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю: оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію - не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій цієї статті. Крім того, згідно положень частини п'ятої статті 10 Закону доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним (тендерну документацію завантажено у повному обсязі, яка має якісне, повне, чітке зображення, доступна до безоплатного перегляду та ознайомлення). Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Уточнення щодо ТЗ
Дата подання: 23 квітня 2020 23:40
Дата відповіді: 28 квітня 2020 19:58
Просимо надати роз'яснення щодо деяких пунктів Технічного завдання: п 34 виготовлення каркасу фундаменту( з якого матеріалу, специфікація? п41,44,52,61 Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або виключати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3 (до якої товщини? п. 54,56,63,65 Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових, на кожні 0,5 см змінити товщину шару додавати або вилучати до/з норм 27-22-3-27-22-4 - до якої товщини додавати або виключати? п73,74,75,76,77 яке саме спортивне обладнання та які архітектурні форми? специфікацію?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 34 Технічного завдання (виготовлення каркасу фундаменту), застосовується гарячекатана арматурна сталь – діам. 12 мм А400С - 331,2 кг та діам. 6 мм А240С - 122,44кг
Відповідно до п. 41 Технічного завдання (Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або виключати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3) необхідно додавати до товщини 35 см.
Відповідно до п. 44 Технічного завдання (Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або виключати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3) необхідно вилучати до товщини 5 см.
Відповідно до п. 52 та п.61 Технічного завдання (Улаштування основи зі щебеню, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або виключати до/з норм 27-13-1 - 27-13-3) необхідно вилучати до товщини 10 см.
Відповідно до п. 54 та п. 63 Технічного завдання (Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових, на кожні 0,5 см змінити товщину шару додавати або вилучати до/з норм 27-22-3-27-22-4) необхідно додавати до товщини 5 см.
Відповідно до п. 56 та п.65 Технічного завдання (Улаштування асфальтобетонного покриття доріжок і тротуарів одношарових, на кожні 0,5 см змінити товщину шару додавати або вилучати до/з норм 27-22-3-27-22-4) необхідно додавати до товщини 4 см. Щодо п.73,74,75,76,77 (Монтаж устаткування) до Додатку №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» будуть внесені відповідні уточнення, щодо необхідного для монтажу устаткування.
Розрахунки
Дата подання: 23 квітня 2020 23:45
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:19
Відповідно до п.6. розділу 3 Тендерної документації зазначено, що Учасником надаються розрахунки: - розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); - розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); - ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; - розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); Формулювання (у разі врахування у договірній ціні) зазначено тільки для одного документу. При цьому, якщо у Договірній ціні не враховані інші перелічені вище витрати, то надання їх розрахунків не є можливим. Просимо внести зміни та вказати, що надання вищеперелічених розрахунків (вартості використання техніки, вартості маш.-год, витрат на відрядження, витрат на паливні матеріали, тощо) потребується тільки у разі врахування останніх у Договірній ціні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Як зазначено, тендерною документацією, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця / переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дозвіл
Дата подання: 23 квітня 2020 23:47
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:19
Просимо надати обгрунтовані роз'яснення, які саме пункти робіт, оприлюднених в Додатку № 2 до тендерної документації є роботами підвищеної небезпеки, по яким відповідно до п. 4.4. Додатку № 1 до тендерної документації необхідно надати копії діючих дозволів? Чи потрібно надавати дозвіл Учасника, якщо до робіт залучаєтся субпідрядник, який буде виконувати зазначені небезпечні роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Під час підготовки тендерної пропозиції учасник вивчає всі вимоги тендерної документації та додатків до неї. Додатком №2 до тендерної документації «Технічне завдання» перелічено види робіт. Щодо надання дозволів – учасник повинен врахувати норми постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» №1107 від 26 жовтня 2011р. та додатку №2 до тендерної документації. Отже, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії копію (-ї) діючий(-і) дозвіл(-оли) учасника та/або субпідрядника(-ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки,виданий(-і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія (-ї) декларація(-ї) учасника та субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, передбачені технічним завданням Замовника, які викладені в додатку №2 до документації. У разі залучення субпідрядної організації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії та дозволу даної організації у разі якщо це передбачено чинним законодавством.
Копії
Дата подання: 23 квітня 2020 23:48
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:13
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо документів, шо надаються учасником у складі тендерної пропозиції (у тому числі їх копій) встановлено замовником торгів у пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Копії
Дата подання: 23 квітня 2020 23:49
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:13
Просимо надати роз'яснення, які вимоги встановлюються до завірення копій документів, яке завірення буде вважатися таким, що відповідає вимогам ТД?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо документів, шо надаються учасником у складі тендерної пропозиції (у тому числі їх копій) встановлено замовником торгів у пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Стаття 17
Дата подання: 23 квітня 2020 23:50
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:14
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме довідку (зведену або окремі довідки) про відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,4,5,6,8,9,10 частини першої і частини другої статті 17 Закону. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Субпідрядник
Дата подання: 23 квітня 2020 23:53
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:20
Якщо планується залучення субпідрядника у кількості менше 20% від суми пропозиції, який документ надається в такому разі Учасником та чи надається взагалі?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Просимо Вас звернути увагу на додаток №5 до тендерної документації.
Вид документів
Дата подання: 23 квітня 2020 23:54
Дата відповіді: 27 квітня 2020 11:40
Просимо надати роз'яснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено у вигляді оригіналу чи копії потрібно його надавати, Учасник в такому випадку надає документи у будь-якому вигляді?
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо документів, шо надаються учасником у складі тендерної пропозиції (у тому числі їх копій) встановлено замовником торгів у пункті 1 розділу 3 тендерної документації. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Кошторис
Дата подання: 23 квітня 2020 23:56
Дата відповіді: 28 квітня 2020 16:20
Які коефіцієнти доцільно використовувати при складанні кошторису? Договірна ціна має бути тверда чи динамічна?
Відповідь: Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте ваше звернення (вимогу), та вирішено надати наступну відповідь (роз’яснення). Просимо Вас звернути увагу на вимоги тендерної документації, яка чітко обумовлює вид договірної ціни.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-12-000026 ● 3d2963c5335c4035870b15dfe9629d59
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 14:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 Одеса № 185

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 11.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.06.2020 № 185
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-04-17-012150-b 07.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-16 10:36:58

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Благоустрій Груп» умовам пункту 6 розділу 3 тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-1, в якому відсутні найменування робіт «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до тендерної документації; у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» відсутнє найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до тендерної документації. Також завантажено в електронну систему закупівель локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт) у кількості 8 шт, при цьому пунктом 82 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено «Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт)» у кількості 39 шт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-19 19:03:11

ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2020-04-17-012150-b

На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-04-17-012150-b Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області «17» квітня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b.
«19» квітня 2020 року введено в дію Закон України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 року №114-IX. Та додала, що частиною п’ятою розділу Х «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 № 114-IX, визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З метою завершення процедури закупівлі – відкриті торги за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b Замовник керується положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», що діяв до введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19.09.2019 № 114-IX.
«21» травня 2020 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b виявили намір прийняти участь у аукціоні десять учасників.
Відповідно вимог статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
За результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП з ціною 8 299 413,36 грн. (вісім мільйонів двісті дев’яносто дев’ять тисяч чотириста тринадцять грн. 36 коп.) з ПДВ.
Учасником ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було завантажено у електронну систему файли (документи) тендерної пропозиції до процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b. Тендерним комітетом Замовника було проведено аналіз та вивчення завантажених файлів (документів тендерної пропозиції) відповідно додатку до протоколу розгляду та встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкриті торги: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b.
Рішенням тендерного комітету №8 від «01» червня 2020 року було визначено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію такою, що відповідає вимогам (всім критеріям) тендерної документації та визнано учасника ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП переможцем процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b, прийняти рішення про намір укласти договір.
Відповідно до положень частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Слід зазначити, що «17» червня 2020 року між Замовником та ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було укладено договір за результатами проведеної процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція футбольного поля на земельній ділянці комунальної власності, за адресою: вул. Лабораторна, 17, ж/м «Червоний Хутір», с. Лиманка» Овідіопольського району, Одеської області.» (ДК 021:2015 – 45454000-4 — Реконструкція) Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-012150-b. Звертаємо Вашу увагу, що договір було укладено сторонами не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та відсутні скарги інших учасників процедури до органу оскарження - Антимонопольний комітет України й крім того, до замовника не надходило жодних звернень боку інших учасників щодо неправомірності прийнятого даного рішення.
В свою чергу, згідно з положеннями п. 6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначено, що договір за результатами торгів складається після погодження договірної ціни. А отже, договір вважається не укладеним з вини Переможця, якщо договірна ціна не узгоджена Замовником і Переможцем у строк, визначений п.2 ст.32 Закону для укладання договору.
Додатково повідомляємо, що під час укладання договору сторонами було узгоджено договірну ціну, Підрядником було надано розрахунки відповідно до технічного завдання та договірної ціни, у тому числі: пояснювальну записку до договірної ціни;локальні кошториси; підсумкову відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін) та/або розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; та ін., які включають в себе всі обсяги виконання робіт, матеріали, товар, які будуть застосовані під час виконання робіт. Інформуємо Вас про те, що надані під час укладання договору розрахунки включають в себе: роботи «Засипка вручну траншей, пазух котлованів і ям щебнем - 40,05 м3 та Улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні – 423,4 м2», які зазначені Замовником у пунктах 26-27 Додатку № 2 до тендерної документації; у локальному кошторисі на будівельні роботи № 7-2-1 у розділі «Покриття» наявне найменування робіт «Улаштування нижнього шару двошарової основи зі щебню за товщини 15 см – 2496 м2», які зазначені Замовником у пункті 42 Додатку № 2 до тендерної документації, локальний кошторис на будівельні роботи № 7-5-1, в якому зазначено у пункті 13 Установлення світильників світлодіодних на металевих опорах (IP65, 200Вт) у кількості 39 шт, як передбачено пунктом 82 Додатку № 2 до тендерної документації. При цьому, ціна договору (договірна ціна) складає 8 299 413,36 грн, як і було запропоновано даним учасником після проведення аукціону. Після погодження договірної ціни складається договір підряду на виконання робіт. У договорі зазначається документ, покладений в основу визначення вартісних показників; позначається вид договірної ціни; порядок, випадки та терміни можливого уточнення договірної ціни; умови фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт; відповідальність сторін за порушення зобов'язань за договором, порядок внесення змін до договору тощо. Звертаємо Вашу увагу, договірна ціна складена відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 (далі - ДСТУ).
Наголошуємо, що відповідно до положень статті 3 Закону одним із основних принципів здійсненя закупівель є максимальна економія та ефективність. Учасником ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП було надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію серед інших учасників.
Превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області перш за все висловлює вдячність за відкритість до співпраці та звертається з приводу необхідності повідомлення наступної інформації. Керуючись розділом 17 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 17.06.2020 року №17/06 (далі – Договір від 17.06.2020 № 17/06) та враховуючи положення Господарського та Цивільного кодексів України, Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області та Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП» дійшли згоди розірвати Договір від 17.06.2020 № 17/06 шляхом укладання Додаткової угоди до Договору №17/06 від 17 червня 2020 року. Підписання зазначеної додаткової угоди заплановано на 30.06.2020р.

2020-06-26 14:10:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-07-01 14:25:52

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП 8 602 071,29
UAH з ПДВ
8 299 413,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КМ СПОРТ" 8 989 000,00
UAH з ПДВ
8 395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС 9 500 367,22
UAH з ПДВ
8 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укрбудконстракшн 9 000 000,00
UAH з ПДВ
8 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" 9 500 967,94
UAH з ПДВ
9 500 967,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ 9 993 000,00
UAH з ПДВ
9 649 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БВК "ПИК - СТРОЙ" 9 649 574,70
UAH з ПДВ
9 649 574,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ" 10 049 587,20
UAH з ПДВ
10 049 587,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД" 10 060 000,00
UAH з ПДВ
10 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІТІПАРКІНГ 10 068 586,80
UAH з ПДВ
10 068 586,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 17:12
Електронний підпис
20 травня 2020 16:21
Довідка з банку 5.pdf
20 травня 2020 16:21
Довідка з банку 4.pdf
20 травня 2020 16:21
Довідка з банку 3.pdf
20 травня 2020 16:21
Довідка з банку 2.pdf
20 травня 2020 16:21
Довідка з банку 1.pdf
20 травня 2020 16:20
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
20 травня 2020 16:20
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
20 травня 2020 16:20
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
20 травня 2020 16:20
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
20 травня 2020 16:20
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
20 травня 2020 16:20
Лист для клієнтів.pdf.p7s
20 травня 2020 16:20
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
20 травня 2020 16:20
Банківська ліцензія.pdf.p7s
20 травня 2020 16:20
Витяг Протокол НР.pdf
20 травня 2020 16:19
Наказ Фролова Ю.М.pdf
20 травня 2020 16:19
Лист для клієнтів.pdf
20 травня 2020 16:19
Банківська ліцензія.pdf
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ЛС1_7-1-5.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ССР_5.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_СВР.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ОС_7-1_1.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ОС_6-1_1.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ОС_2-1_1.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ОПР.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ЛС2_7-1-6.doc
20 травня 2020 15:57
531_ДЦ_ДФ_7-1-4.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_7-1-4.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_7-1-3.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_7-1-2.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_7-1-1.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_6-1-1.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_2-1-3.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_2-1-2.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ДЦ_3.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ДЦ_2.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ДФ_7-1-5.doc
20 травня 2020 15:56
531_ДЦ_ДФ_7-1-3.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_6-1-1.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_7-1-2.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_7-1-1.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_2-1-3.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_2-1-2.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ДФ_2-1-1.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-5.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-4.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-3.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-2.doc
20 травня 2020 15:55
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.doc
20 травня 2020 15:54
531_ДЦ_ВРЛС_6-1-1.doc
20 травня 2020 15:54
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.doc
20 травня 2020 15:54
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.doc
20 травня 2020 15:54
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.doc
20 травня 2020 15:54
531_ДЦ_ВОБ.doc
13 травня 2020 18:55
Електронний підпис
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДЦ_2.pdf
13 травня 2020 18:42
Віброкаток.pdf
13 травня 2020 18:42
Автогрейдер.pdf
13 травня 2020 18:42
Екскаватор.pdf
13 травня 2020 18:42
охор. прац..pdf
13 травня 2020 18:42
44.Реєстр.pdf
13 травня 2020 18:42
43.Реєстр.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_Т3-10.rtf
13 травня 2020 18:42
Договір Грейдер.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_Т3-10.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ССР_5.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_СВР.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_7-1_1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_6-1_1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОПР.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС2_7-1-6.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-5.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДЦ_4.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДЦ_3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-5.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-4.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_6-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-5.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_6-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВОБ.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-4.pdf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-3.pdf
13 травня 2020 18:42
Штатний розклад.pdf
13 травня 2020 18:42
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
13 травня 2020 18:42
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
13 травня 2020 18:42
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
13 травня 2020 18:42
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
13 травня 2020 18:42
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
13 травня 2020 18:42
Лист для клієнтів.pdf.p7s
13 травня 2020 18:42
Банківська ліцензія.pdf.p7s
13 травня 2020 18:42
531.imd
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ССР_5.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_СВР.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_7-1_1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_6-1_1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОС_2-1_1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ОПР.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС2_7-1-6.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДЦ_3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДЦ_2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-5.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-4.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_7-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_6-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-5.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-4.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_7-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_6-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
13 травня 2020 18:42
531_ДЦ_ВОБ.rtf
13 травня 2020 18:42
Автогрейдер ДЗ-98В.pdf
13 травня 2020 18:42
41.Довідка про 1ДФ.pdf
13 травня 2020 18:42
Екскаватор KOMATSU PC-400.pdf
13 травня 2020 18:42
Віброкаток - AMMANNDTV-653.pdf
13 травня 2020 18:42
ПРОТОКОЛ.pdf
13 травня 2020 18:42
21. Довідка по ст. 17.pdf
13 травня 2020 18:42
Додаток 2.pdf
13 травня 2020 18:42
Додаток 3.pdf
13 травня 2020 18:42
УКС відгук.pdf
13 травня 2020 18:42
Тендерна гарантія_3074-20.pdf
13 травня 2020 18:42
Статут.pdf
13 травня 2020 18:42
Рішення учасника 2.pdf
13 травня 2020 18:42
Рішення учасника 1.pdf
13 травня 2020 18:42
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 18:42
Виписка з ЄДР.pdf
13 травня 2020 18:42
Баланс 19г.pdf
13 травня 2020 18:42
Баланс 18г.pdf
13 травня 2020 18:42
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
13 травня 2020 18:42
Витяг Протокол НР.pdf
13 травня 2020 18:42
Наказ Фролова Ю.М.pdf
13 травня 2020 18:42
Лист для клієнтів.pdf
13 травня 2020 18:42
Банківська ліцензія.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 12:13
Електронний підпис
20 травня 2020 11:42
Підписаний_licenzia.pdf
20 травня 2020 11:42
Підписаний_gar6822_1.pdf
20 травня 2020 11:42
Підписаний_doverenost.pdf
20 травня 2020 11:42
Технічна частина.rar
13 травня 2020 13:21
Електронний підпис
13 травня 2020 13:18
Підписаний_licenzia.pdf
13 травня 2020 13:18
Підписаний_gar6822.pdf
13 травня 2020 13:18
Підписаний_doverenost.pdf
13 травня 2020 13:18
Технічна частина.rar

Публічні документи

20 травня 2020 22:19
Електронний підпис
19 травня 2020 21:26
Протокол НР.7Z
19 травня 2020 21:26
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 травня 2020 21:26
Лист для клієнтів.7z
19 травня 2020 21:26
Гарантія 3684-20.7z
19 травня 2020 21:26
Витяг із Статуту.7z
19 травня 2020 21:26
Банківська ліцензія.7z
19 травня 2020 21:26
oledata.rar
19 травня 2020 21:26
6. Технічна частина. ч.1.pdf
13 травня 2020 18:15
Електронний підпис
13 травня 2020 17:57
Протокол НР.7Z
13 травня 2020 17:57
Наказ Фролова Ю.М.7Z
13 травня 2020 17:57
Лист для клієнтів.7z
13 травня 2020 17:57
Гарантія 3684-20.7z
13 травня 2020 17:57
Витяг із Статуту.7z
13 травня 2020 17:57
Банківська ліцензія.7z
13 травня 2020 17:56
oledata.rar
13 травня 2020 17:56
7.Технічна частина. ч2.rar
13 травня 2020 17:56
6. Технічна частина. ч.1.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 19:19
Електронний підпис
20 травня 2020 19:19
Технічна частина.rar

Публічні документи

20 травня 2020 17:56
2.pdf
20 травня 2020 17:56
3(1).pdf
20 травня 2020 17:56
3(2).pdf
20 травня 2020 17:56
3.pdf
20 травня 2020 17:56
4(1).pdf
20 травня 2020 17:56
4(3).pdf
20 травня 2020 17:56
4(2).pdf
20 травня 2020 17:56
4(5).pdf
20 травня 2020 17:56
1.pdf
20 травня 2020 17:56
4(4).pdf
20 травня 2020 17:55
4.pdf
20 травня 2020 17:55
5.pdf
20 травня 2020 17:55
5(3).pdf
20 травня 2020 17:55
6(1).pdf
20 травня 2020 17:55
5(2).PDF
20 травня 2020 17:55
6(2).pdf
20 травня 2020 17:55
6.pdf
20 травня 2020 17:55
6(3).pdf
20 травня 2020 17:55
7(1).pdf
20 травня 2020 17:54
7.pdf
20 травня 2020 17:54
8(1).pdf
20 травня 2020 17:54
8.pdf
20 травня 2020 17:54
9.imd
20 травня 2020 17:54
9_ДЦ_ДЦ.rtf
20 травня 2020 17:54
9_ДЦ_ДЦ_4.rtf
20 травня 2020 17:54
9_ДЦ_ИВР.rtf
20 травня 2020 17:54
9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
20 травня 2020 17:54
9_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
20 травня 2020 17:53
9.pdf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
20 травня 2020 17:53
9_ДЦ_ОПР.rtf
20 травня 2020 17:53
10.pdf
20 травня 2020 17:52
11.pdf
20 травня 2020 17:52
12.pdf
20 травня 2020 17:52
13.pdf
20 травня 2020 17:52
14.pdf
20 травня 2020 17:52
15.pdf
20 травня 2020 17:52
16.pdf
20 травня 2020 17:52
17.pdf
20 травня 2020 17:52
18.pdf
20 травня 2020 17:52
19.pdf
20 травня 2020 17:51
20.pdf
20 травня 2020 17:51
6(4).pdf
20 травня 2020 17:51
21.pdf
20 травня 2020 17:51
22.pdf
20 травня 2020 17:51
23.pdf
20 травня 2020 17:51
25(1).pdf
20 травня 2020 17:51
24.pdf
20 травня 2020 17:51
26.pdf
20 травня 2020 17:51
27.pdf
20 травня 2020 17:51
28(1).pdf
20 травня 2020 17:50
28(3).pdf
20 травня 2020 17:50
28(2).pdf
20 травня 2020 17:50
25.pdf
20 травня 2020 17:50
28(4).pdf
20 травня 2020 17:50
29.PDF
20 травня 2020 17:50
28.pdf
20 травня 2020 17:50
Гарантія 1413-20.pdf
20 травня 2020 17:50
30.pdf
20 травня 2020 17:50
Гарантія 1413-20.pdf.p7s.p7s
20 травня 2020 17:49
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
20 травня 2020 17:49
Довіреність Лимар С.А..pdf
20 травня 2020 17:49
Ліцензія.pdf
20 травня 2020 17:49
Трудовая Царук А.Г..pdf
20 травня 2020 17:49
5(1).pdf
20 травня 2020 17:49
5555.jpg
20 травня 2020 17:49
1 002.jpg
20 травня 2020 17:49
1 001.jpg
20 травня 2020 17:48
444.jpg
20 травня 2020 17:48
3435.jpg
20 травня 2020 17:48
334.jpg

Публічні документи

19 травня 2020 14:08
Електронний підпис
13 травня 2020 13:05
Електронний підпис
06 травня 2020 14:15
Електронний підпис
06 травня 2020 14:14
Технічна частина.pdf
06 травня 2020 14:14
Штатний розклад.pdf
06 травня 2020 14:14
Протокол 5 від 19.04.2019.pdf
06 травня 2020 14:14
Протокол 1 від 13.12.2016.pdf
06 травня 2020 14:14
Паспорт Полищук.pdf
06 травня 2020 14:14
Опис от 19.04.19.pdf
06 травня 2020 14:14
Наказ директор.pdf
06 травня 2020 14:14
Лицензия 2020.pdf
06 травня 2020 14:14
ДОГ. АРЕНДИ МТБ.pdf
06 травня 2020 14:14
Відгук.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 15:23
Електронний підпис
13 травня 2020 18:23
Електронний підпис
13 травня 2020 18:21
Зм_ни до банк.гарант__.pdf
13 травня 2020 16:16
Тендерна пропозиція (2).pdf
06 травня 2020 15:49
Електронний підпис
06 травня 2020 15:48
Паспорт Бойко С.М..pdf
06 травня 2020 15:48
наказ Субпідрядника.pdf
06 травня 2020 15:48
Лицензия НБУ.pdf
06 травня 2020 15:48
лицензия (1).pdf
06 травня 2020 15:48
Лист гарантія Закони.pdf
06 травня 2020 15:48
ИНН Бойко.pdf
06 травня 2020 15:48
Договір поставки клея.pdf
06 травня 2020 15:48
Договір по траві.pdf
06 травня 2020 15:48
Довіреність Остапчук.pdf
06 травня 2020 15:48
Довідки згідно с.17 ЗУ.pdf
06 травня 2020 15:48
Розрахунок ЗВВ.pdf
06 травня 2020 15:48
Локальний кошторис.pdf
06 травня 2020 15:48
Довідка про кредити.pdf
06 травня 2020 15:48
Технічні показники.pdf
06 травня 2020 15:48
Довідка 1ДФ.pdf
06 травня 2020 15:48
Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2020 15:48
СТАТУТ.pdf
06 травня 2020 15:48
Статут з Описом.pdf
06 травня 2020 15:48
СЕС спорт.pdf
06 травня 2020 15:48
СЕС дет.обор.pdf
06 травня 2020 15:48
Сертификат Спорт 2019-2020.pdf
06 травня 2020 15:48
Відгук.pdf
06 травня 2020 15:47
Витяг ПДВ.pdf
06 травня 2020 15:47
Витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2020 15:47
протокол назначение.pdf
06 травня 2020 15:47
Банківська гарантія.pdf
06 травня 2020 15:47
Баланс та фін звіт.pdf
06 травня 2020 15:47
Аналогічний договір.pdf
06 травня 2020 15:47
Voramer MR 1045 new TDS.pdf
06 травня 2020 15:47
Voramer MB 3085- ME 3071 ANG_rus.pdf
06 травня 2020 15:47
170.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП

ТОВ "КМ СПОРТ"

ПП ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС

ТОВ Укрбудконстракшн

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"

ТОВ АКСОЛІТСТРОЙ

"БВК"ПИК - СТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КРЕОНА БІЛДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЄР-БУД"

ТОВ СІТІПАРКІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП
#40054135
Переможець 8 299 413,36
UAH з ПДВ
01 червня 2020 18:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БЛАГОУСТРІЙ ГРУПП
#40054135
8 299 413,36
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 13:51
001.jpg укладений
01 липня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 14:21
ПВР-22.pdf укладений
17 червня 2020 13:53
ПВР-10.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-15.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-24.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-6.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-13.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-5.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-28.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-16.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-14.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-26.pdf укладений
17 червня 2020 13:52
ПВР-7.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-20.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-25.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-17.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-3.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-18.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-12.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-1.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
005.pdf укладений
17 червня 2020 13:51
ПВР-29.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-27.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-23.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-4.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-11.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-21.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-2.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-19.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-8.pdf укладений
17 червня 2020 13:50
ПВР-9.pdf укладений
17 червня 2020 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: "Замовник" та "Генпідрядник" дійшли згоди розірвати Договір №17/06 від 17 червня 2020 року