Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спліт-системи та системи кондиціювання з монтажем та пусконалагодженням
Очікувана вартість
2 898 700,00 UAH
UA-2020-04-17-011999-b 67ead2977b054e8a8c89e7c8ccddb189
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катютіна Людмила Анатоліївна

+380612190534 zp01.umtz@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 43143945
Вебсайт: https://zp.tax.gov.ua
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний 166
Контактна особа: Катютіна Людмила Анатоліївна
+380612190534
zp01.umtz@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 19:21
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 19:21
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:38
Очікувана вартість: 2 898 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 898,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Протокольне рішення тендерного комітету від 17.04.2020 № 57
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Спліт-системи та системи кондиціювання з монтажем та пусконалагодженням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Місця поставки згідно додатку 5 до тендерної документації, (п. 1 та п. 2 таблиця № 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником протягом 15-ти банківських днів після підписання видаткової накладної та акту здачі - приймання монтажу та пусконалагодження Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 19:16
TENDER.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фінанси
Дата подання: 21 квітня 2020 10:33
Дата відповіді: 21 квітня 2020 12:51
добрий день! чи передбачене авансове фінансування на обладнання та матеріали?
Відповідь: Головне управління ДПС у Запорізькій області повідомляє, що згідно проекту договору (додаток 6 до тендерної документації, п 4.1. розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ) розрахунки проводяться Замовником протягом 15-ти банківських днів після підписання видаткової накладної та акту здачі - приймання монтажу та пусконалагодження.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000039 ● ef4666de34fd48f2aa748b7f97f378c7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 червня 2020 14:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

26.06.2020 № 129

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-17-011999-b, ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади, яка проводиться Головним управлінням ДПС у Запорізькій області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА " 2 898 520,00
UAH з ПДВ
2 895 621,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідрохолодмонтаж ВК" 2 898 600,54
UAH з ПДВ
2 895 701,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2020 10:11
документи учасника.rar
02 травня 2020 10:11
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА "

Товариство з обмеженою відповідальністю "Гідрохолодмонтаж ВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА "
#2709918168
Переможець 2 895 621,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУРАВЙОВА ІННА ВІКТОРІВНА "
#2709918168
2 895 621,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 10:29
Договір укладений
26 травня 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 895 621,00
UAH