Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2020-04-17-011913-b 908d40be206b443cbc5fb00d667fbbab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Бахонський

+380442926173 tender1@hydro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Держгідрографія"
Код ЄДРПОУ: 21720000
Місцезнаходження: 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26
Контактна особа: Дмитро Бахонський
+380442926173
tender1@hydro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 14:12
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111 найменувань
Витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта виконання заявки на підставі виставленого Постачальником рахунку за умови виконання Постачальником вимог підпунктів 6.3.6–6.3.8 Договору Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 19:07
ТД - картриджі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про дискримінаційну умову п.3. Додатку №2
Дата подання: 21 квітня 2020 15:11
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:12
Шановний Замовник, під час аналізу Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-09-000659-b за предметом: «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ДК 021:2015 – 30120000-6 ». було виявлено вимогу, що суперечить положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та зумовлює дискримінацію учасників процедури закупівлі. Зокрема, у п. 3 Додатку №3 до Тендерної документації зазначено: «В разі надання еквіваленту товару учасник повинен надати лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, визначених у п.6 Додатку №2 до тендерної документації в колонці: «Найменування товару»» Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Також у технічній специфікації Тендерної документації Державної установи «Держгідрографія»UA-2020-04-09-000659-b «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку » поряд з посиланням на конкретну торговельну марку/фірму відсутній вираз «або еквівалент», Також вимога про необхідність подання у складі пропозиції підтвердження від виробника принтерів щодо можливості використання сумісних картриджів запропонованого товару призводить до обмеження конкуренції, та усуває від участі в торгах учасників, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку № 3 до Тендерної документації. Оскільки,виробники принтерів, що зазначені у Вашій Тендерній документації у посібниках користувача пристрою зазначають, що вони не мають змоги контролювати конструкцію та якість виготовлення еквівалентів, тому жоден виробник ніколи не погодить можливість використання еквівалентного товару замість оригінального. Вимога надати підтвердження від виробника принтерів щодо можливості використання сумісних картриджів запропонованого товару спричиняє виникнення залежності в учасника від взаємовідносин з виробником, та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, а тому є дискримінацією, обмежує конкуренцію, спричиняє штучне завищення видатків замовника на закупівлю витратних матеріалів, та може створити сприятливі умови для застосування корупційних схем, що забороняються ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Таким чином, незважаючи на те, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII передбачено можливість участі в торгах учасників, які пропонують товар, що є еквівалентом товару певних виробників/торгових марок, вимога обмежує конкуренцію, адже встановлена лише для учасників, що пропонують еквівалент, додаткову та неможливу до виконання вимогу про необхідність подання підтвердження від виробника принтерів щодо можливості використання сумісних картриджів запропонованого товару. Тому, внаслідок дії дискримінаційної вимоги Додатку №2 до Тендерної документації усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку №2 до Тендерної документації, що призводить до обмеження конкуренції. : Чи згоден Замовник усунути дискримінаційну умову п.3. Додатку №2 до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-09-000659-b за предметом: «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку »: «В разі надання еквіваленту товару учасник повинен надати лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 5 р. ІІІ тендерної документації, учасник може запропонувати еквівалент за умов повної відповідності технічних характеристик, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, відповідно до п. 3 Додатку № 2 до тендерної документації, за кожним найменуванням товару згідно із специфікацією (п. 6 Додатку №2 до тендерної документації) учасником може бути запропоновано еквівалент. В разі надання еквіваленту товару учасник повинен надати лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, визначених у п. 6 Додатку №2 до тендерної документації в колонці: «Найменування товару».
Відповідно до інструкцій (технічної документації) виробника техніки для якої закуповуються витратні матеріали, під час експлуатації такої техніки необхідно використовувати витратні матеріали, що дозволені до використання виробником.
Замовник не має впливу на будь-якого виробника техніки для якої закуповуються витратні матеріали та не може обґрунтувати використання сумісних витратних матеріалів (картриджів) при тому, що такі застереження виробники накладають на кінцевого користувача та знімають із себе відповідальність за якість витратних матеріалів, якість друку та гарантійні зобов’язання щодо обладнання. Крім того, деякі моделі витратних матеріалів можуть бути захищені відповідними патентами. Тому, у разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару, для підтвердження можливості використання даного еквіваленту для обладнання Замовника із збереженням всіх гарантійних зобов’язань на дане обладнання, є необхідним надання відповідного письмового підтвердження від виробника техніки для якої закуповуються витратні матеріали.
Враховуючи викладене, Замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а має на меті відповідно до потреб придбати якісні витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки для забезпечення її безперебійної роботи.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-011913-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 27 квітня 2020 17:32
Тендерна документація
Шановний Замовнику, 17.04.2020 року було оголошено про відкриті торги на закупівлю UA-2020-04-17-011913-b за предметом: «ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
Серед таких вимог можна виділити наступні:
1. Відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації наявна вимога наступного змісту: «За кожним найменуванням товару згідно із специфікацією (п.6 Додатку №2 до тендерної документації) учасником повинні бути запропоновані оригінальні витратні матеріали до копіювальної, друкувальної техніки (з урахуванням п. 3 Додатку №2 до тендерної документації). У зв’язку з тим, що переважна кількість найменувань специфікації складається з товару виробників Canon, HP, Xerox та Epson, учасник має надати сканкопії оригіналів листів від виробників цього товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару. Листи повинні містити інформацію про номер оголошення даної закупівлі, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.»
Так вимогу Державної установи «Держгідрографія» щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників «листів від виробників товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару», слід вважати свого роду вимогою про надання гарантії поставки. Проте, чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю (банківська, страхова гарантія та гарантія фінансових установ), до яких лист/інший документ не належить.
До того ж на сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного дистриб’ютора) при кожному продажу товару видавати лист або будь який інший документ, що інформує про гарантії і якість товару.
Крім того, виробники (офіційні дистриб’ютори), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки в них надається гарантія якості товару, що продається.
Наявність листа/іншого документу від виробника або офіційного дистриб’ютора щодо гарантії та якості товару не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Крім того, більш дієвим способом попередження постачання фальсифікатів є вимога надання у складі пропозиції видаткових та податкових накладних з кодом товару по УКТ ЗЕД, адже за допомогою зазначеного коду можна визначити митні економічні операції, що проводилися щодо товару, прослідкувати походження товару та порядок здійснення поставки.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Вимога ж надати «листи від виробників товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи офіційним дистриб’ютором, тобто є дискримінацією.
Відсутність «листів від виробників товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару», ніяким чином не впливає й на якісні, та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах.
Отже, вимога подачі разом з тендерною пропозицією «листів від виробників товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару» є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
2. У п. 3 Додатку №2 до Тендерної документації зазначено: «За кожним найменуванням товару згідно із специфікацією (п.6 Додатку №2 до тендерної документації) учасником може бути запропоновано еквівалент. В разі надання еквіваленту товару учасник повинен надати лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, визначених у п.6 Додатку №2 до тендерної документації в колонці: «Найменування товару».»
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Так хоча у технічній специфікації Тендерної документації поряд з посиланням на конкретну торговельну марку/виробника наявний вираз «або еквівалент», проте, відсутній детальний опис товарів, що закуповуються, а також обґрунтування причини необхідності посилання та конкретну торговельну марку/виробника.
При цьому у Тендерній документації відсутня інформація та підтвердження, що Державна установа «Держгідрографія» у своїй роботі використовує обладнання, яке знаходиться на гарантійному обслуговуванні у виробника, що є єдиною причиною чому Замовник може вимагати від учасників «лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника».
Крім того, вимога про необхідність подання у складі пропозиції «листа (документа) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника» призводить до обмеження конкуренції та усуває від участі в торгах учасників, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку № 2 до Тендерної документації. Так як виробники друкуючих пристроїв, що зазначені у Вашій Тендерній документації у посібниках користувача пристрою зазначають, що вони не мають можливості контролювати конструкцію та якість виготовлення еквівалентів, тому жоден виробник або його офіційне представництво ніколи не погодять можливість використання еквівалентного товару замість оригінального.
Вимога надати «лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника» ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи представником товаровиробника в Україні, та стосується виключно учасників, що пропонують еквівалент, тобто є дискримінацією, обмежує конкуренцію, спричиняє штучне завищення видатків замовника на закупівлю витратних матеріалів та може створити сприятливі умови для застосування корупційних схем, що забороняється ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року.
Отже, незважаючи на те, що п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII передбачено можливість участі в торгах учасників, які пропонують товар, що є еквівалентом товару певних виробників/торгових марок, вимога п. 3 Додатку №2 до Тендерної документації обмежує конкуренцію, адже встановлена лише для учасників, що пропонують еквівалент, додаткову та неможливу до виконання вимогу про необхідність подання «листа (документа) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника».
Таким чином, внаслідок дії дискримінаційної вимоги п. 3 Додатку №2 до Тендерної документації усуваються від участі в торгах учасники, що пропонують еквівалент товару, який за технічними характеристиками відповідає товару виробників та торгових марок, що вказані в Додатку №2 до Тендерної документації, що призводить до обмеження конкуренції.
Враховуючи викладене та керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо:
1. Усунути дискримінаційну умову п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-17-011913-b за предметом: «ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»: «За кожним найменуванням товару згідно із специфікацією (п.6 Додатку №2 до тендерної документації) учасником повинні бути запропоновані оригінальні витратні матеріали до копіювальної, друкувальної техніки (з урахуванням п. 3 Додатку №2 до тендерної документації). У зв’язку з тим, що переважна кількість найменувань специфікації складається з товару виробників Canon, HP, Xerox та Epson, учасник має надати сканкопії оригіналів листів від виробників цього товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару. Листи повинні містити інформацію про номер оголошення даної закупівлі, оприлюдненого на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель.»
2. Усунути дискримінаційну умову п. 3 Додатку №2 до Тендерної документації на закупівлю UA-2020-04-17-011913-b за предметом: «ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»: «За кожним найменуванням товару згідно із специфікацією (п.6 Додатку №2 до тендерної документації) учасником може бути запропоновано еквівалент. В разі надання еквіваленту товару учасник повинен надати лист (документ) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, визначених у п.6 Додатку №2 до тендерної документації в колонці: «Найменування товару».»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 19:18
Встановлюючи вимоги у пунктах 2 та 3 Додатку № 2 до Тендерної документації Замовник надає Учасникам вибір поставити як оригінальний товар, так і його еквівалент, чим забезпечив принцип добросовісної конкуренції серед учасників.
Водночас, вимога Замовника щодо надання сканкопії оригіналів листів від виробників цього товару або їх офіційних дистриб’юторів, в яких повинно бути зазначено інформацію щодо гарантії і якості товару та номер оголошення даної закупівлі, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель, або, якщо запропоновано еквівалент, то листа (документа) в довільній формі від виробника обладнання, для якого виконується закупівля витратних матеріалів, або його офіційного представництва на території України, щодо можливості використання запропонованого учасником еквіваленту товару із збереженням умов гарантійного обслуговування та без погіршення технічних характеристик і ресурсу відповідного устаткування Замовника, не обмежує прав учасників та не створює перешкод для їх реалізації, а також не надає необґрунтованих переваг іншим учасникам, оскільки будь-який учасник ринку має можливість звернутись до виробника товару, або його представника і отримати такий лист.
Враховуючи викладене, Замовник не обмежує коло учасників та не встановлює дискримінаційні вимоги до учасників, а тільки має на меті відповідно до потреб придбати якісні витратні матеріали до копіювальної та друкувальної техніки для забезпечення її безперебійної роботи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС" 2 097 915,54
UAH з ПДВ
2 087 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 2 098 162,92
UAH з ПДВ
2 087 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСС" 2 098 827,24
UAH з ПДВ
2 098 827,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 15:09
Електронний підпис
20 травня 2020 15:09
Довідка_МВС.rar
20 травня 2020 15:08
Довідка_ДФС.rar
20 травня 2020 15:08
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 травня 2020 18:22
Електронний підпис
08 травня 2020 18:20
19_Листи виробників.pdf
08 травня 2020 18:20
18_Довідки_БАНК.pdf
08 травня 2020 18:20
16_Гарантійний лист.pdf
08 травня 2020 18:20
15_Довкілля.pdf
08 травня 2020 18:20
12_Наказ_з.pdf
08 травня 2020 18:20
11_Протокол_з.pdf
08 травня 2020 18:20
10_ст 17 .pdf
08 травня 2020 18:20
09_Про санкції.pdf
08 травня 2020 18:20
08_ Копія витягу з ПДВ.pdf
08 травня 2020 18:20
04_Копія договору.pdf
08 травня 2020 18:20
03_Довідка_договора.pdf
08 травня 2020 18:20
01 Пропозиція .pdf

Публічні документи

08 травня 2020 11:11
Електронний підпис
08 травня 2020 11:09
Електронний підпис
08 травня 2020 11:09
КСЕРОКС.pdf
08 травня 2020 10:52
Електронний підпис
08 травня 2020 10:50
Iнформацiя_про_компанiю.pdf
08 травня 2020 10:50
ст 17.pdf
08 травня 2020 10:50
Спеціальний протокол.pdf
08 травня 2020 10:50
Санкцii.pdf
08 травня 2020 10:50
Пропозиція.pdf
08 травня 2020 10:50
Проект Договору.pdf
08 травня 2020 10:50
Про_аналог догов.pdf
08 травня 2020 10:50
Погодження.pdf
08 травня 2020 10:50
Повноваження.pdf
08 травня 2020 10:50
ОПИС до Статуту скан.pdf
08 травня 2020 10:50
Довiдка довкілля.pdf
08 травня 2020 10:50
Довідка ст 17 -(Нов ЗУ).pdf
08 травня 2020 10:50
Довідка з банку 28.04.20.pdf
08 травня 2020 10:50
Довідка 1.pdf
08 травня 2020 10:50
Гарантійний лист п5.pdf
08 травня 2020 10:50
Витяг ПДВ.pdf
08 травня 2020 10:50
Бухгалтерська довідка.pdf
08 травня 2020 10:50
Авторизаційний лист HP.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 10:15
Електронний підпис
08 травня 2020 10:14
Сертифікат Canon.pdf
08 травня 2020 10:14
Сертификат XEROX (2).pdf
08 травня 2020 10:14
Сертификат EPSON 2020.pdf
08 травня 2020 10:14
Протокол_2017.pdf
08 травня 2020 10:14
Протокол уст фонд.PDF
08 травня 2020 10:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
08 травня 2020 10:14
Інформація про товар.PDF
08 травня 2020 10:14
Інформація про ТОВ КСС.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "ІБФ ЛДС"

ТОВ "ВС Технолоджі"

ТОВ "КСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
Переможець 2 087 400,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 травня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ "ІБФ ЛДС"
#22906244
2 087 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:16
Електронний підпис укладений
06 червня 2020 10:31
Договір від 05.06.2020_48-20.pdf укладений
06 червня 2020 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 087 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 347 900,00 UAH)