Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний ремонт дитячого майданчику №2 в парку ЛАЗАРЯ ГЛОБИ за адресою: проспект Дмитра Яворницького (КАРЛА МАРКСА, 95)
Очікувана вартість
3 887 350,00 UAH
UA-2020-04-17-011725-b 0eacaa79b2bc48c3bdca8ea53810c751
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Сагінор

+380503202480
+380958767653
globapark@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ"
Код ЄДРПОУ: 02131858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95
Контактна особа: Лариса Сагінор
+380503202480,+380958767653
globapark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 18:40
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 18:40
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:12
Очікувана вартість: 3 887 350,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 437,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дитячого майданчику №2 в парку ЛАЗАРЯ ГЛОБИ за адресою: проспект Дмитра Яворницького (КАРЛА МАРКСА, 95)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Д.Яворницького(пр.К.Маркса),95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-18-000001 ● cb9b9786abdc47f6a3f1e5c388988ee2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 07:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.04.2020 № 73

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2020 № 73

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9

UA-2020-04-17-011725-b 17.04.2020 Комунальне підприємство "КПК Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби» (код ЄДРПОУ 02131858) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-23 09:02:32

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-04-17-011725-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 4 087 350,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.04.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,6341 грн, відповідно очікувана вартість поточних ремонтів перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 941 335,30 грн).
Чому закупівлю за номером UA-2020-04-17-011725-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-24 16:26:02

про надання пояснень

На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 23.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-04-17-011725-b) очікуваною вартістю 4 087 350,00 грн. КПК "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне.
При проведенні процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дитячого майданчику №2 в парку ЛАЗАРЯ ГЛОБИ за адресою: проспект Дмитра Яворницького (КАРЛА МАРКСА, 95) UA-2020-04-17-011725-b через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа мала обмежений час роботи до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель та допустила технічні механічні помилки, які виправлені шляхом внесення змін та затвердження планів про технічні помилки.
В подальшому зобов’язуємося дотримуватись норм, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель
Копія рішення додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Повідомляємо, що 12.05.2020 за вих. №61 подано позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про оскарження висновку Східним офісом Держаудитслужби

2020-05-12 18:49:28

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" 3 770 717,38
UAH з ПДВ
3 770 717,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДРЕМСВІТ" 3 842 128,68
UAH з ПДВ
3 842 128,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 23:53
реестр документов.pdf
01 травня 2020 23:53
30.pdf
01 травня 2020 23:53
29.pdf
01 травня 2020 23:53
28.pdf
01 травня 2020 23:53
27.2 н.pdf
01 травня 2020 23:53
27.1 н.pdf
01 травня 2020 23:53
26 н.pdf
01 травня 2020 23:53
25 н.pdf
01 травня 2020 23:53
24.pdf
01 травня 2020 23:53
23.pdf
01 травня 2020 23:53
22.pdf
01 травня 2020 23:53
21.pdf
01 травня 2020 23:53
20.pdf
01 травня 2020 23:53
19.pdf
01 травня 2020 23:53
18.pdf
01 травня 2020 23:53
17.pdf
01 травня 2020 23:53
16 н.pdf
01 травня 2020 23:53
15.pdf
01 травня 2020 23:53
14.pdf
01 травня 2020 23:53
13.pdf
01 травня 2020 23:53
12 н.pdf
01 травня 2020 23:53
11.pdf
01 травня 2020 23:53
10.PDF
01 травня 2020 23:53
9.pdf
01 травня 2020 23:53
8 н.pdf
01 травня 2020 23:53
7.pdf
01 травня 2020 23:53
6.pdf
01 травня 2020 23:53
5.pdf
01 травня 2020 23:53
4.pdf
01 травня 2020 23:53
3.pdf
01 травня 2020 23:53
2.pdf
01 травня 2020 23:53
1.pdf

Публічні документи

07 травня 2020 13:04
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2020 13:04
Технічна документація.pdf
07 травня 2020 13:04
Проект договору.pdf
07 травня 2020 13:04
Довідки.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
#42449356
Переможець 3 770 717,38
UAH з ПДВ
13 травня 2020 10:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 10:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
#42449356
3 770 717,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 травня 2020 14:39
договір.pdf укладений
26 травня 2020 14:38
sign.p7s зміни до договору
29 липня 2020 12:10
IMG_0001.pdf укладений
29 липня 2020 12:07
sign.p7s зміни до договору
26 травня 2020 15:12
допугода.pdf зміни до договору
26 травня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 26/05-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Вважати розірваним із 29.07.2020.року Договір №26/05-5 від 26 травня 2020 року

Актуальні тендери

До пошуку