Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сорочка формена з довгим рукавом
Очікувана вартість
3 165 480,00 UAH
UA-2020-04-17-011438-b 5c0cedb8b5ce4ae69868356cb24c5dc5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:21
Очікувана вартість: 3 165 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 654,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 94000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1954 шт
сорочка форменна з довгим рукавом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 09:26
377-ТД Сорочка формена Нова редакція_08.05.2020.docx
08 травня 2020 09:26
377-Зміни до тендеру_08.05.2020.doc
04 травня 2020 18:41
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
17 квітня 2020 18:21
Додаток №9 договір.docx
08 травня 2020 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 09:26
377-ТД Сорочка формена Нова редакція_08.05.2020.docx
04 травня 2020 18:41
ТД Сорочка формена Нова редакція_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 18:21
ТД Сорочка формена 3165480,00.docx
08 травня 2020 09:26
377-Зміни до тендеру_08.05.2020.doc
04 травня 2020 18:41
Зміни до тендеру_04.05.2020.doc
17 квітня 2020 18:21
Додаток №9 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ескіз
Дата подання: 22 квітня 2020 15:05
Дата відповіді: 27 квітня 2020 08:44
Добрый день. В технической характеристике в описании написано (з’ємний технічний знак-«шеврон» (згідно ескізу Замовника), самого эскиза нет. Выложите пожалуйста рисунок Сорочки и шеврона, чтоб наглядно было видно как выглядит сорочка. Спасибо
Відповідь: Повідомляємо Вам що додаток 1 ТД “Перелік та кількість продукції” містить інформацію про технічні та кількісні характеристики до товару необхідного до закупівлі (ескізи будуть надані переможцю електронних торгів після підписання договору).
Сертифікати
Дата подання: 24 квітня 2020 14:32
Дата відповіді: 29 квітня 2020 11:53
Тендерною документацією передбачається надання документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: - надати скановану копію сертифікату відповідності завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію декларації про відповідність завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника ; - надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину з якої виготовляється товар, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника. Але в тендері ніде не вказана нормативна документація (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо), на відповідність до якої повинен бути наданий той чи інший сертифікат. Просимо вас вказати, якому нормативу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо) повинен відповідати предмет закупівлі для можливості надання в тендерній пропозиції вищезазначених сертифікатів, декларацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 20:58
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:43
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання великої кількості документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : сертифікату відповідності , декларації про відповідність ,сертифікату експертизи типу модуля В , висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину,сертифікату Oeko-Tex Standart 100 . У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-011438-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Спец-Контакт", Код ЄДРПОУ:32019384
Дата подання: 09 травня 2020 23:13
Скарга на вимоги тендерної документації
Скарга на вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:15
рішення від 14.05.2020 № 9356.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:15
рішення від 29.05.2020 № 10690.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 20:41

Документи подані скаржником

09 травня 2020 23:13
3_Скарга_UA-2020-04-17-011438-b.pdf
09 травня 2020 23:13
протокол арт. 5115.PDF
09 травня 2020 23:13
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

25 травня 2020 17:48
Відповідь до АМКУ.docx

Документи Органу Оскарження

14 травня 2020 21:15
рішення від 14.05.2020 № 9356.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 1 953 921,84
UAH з ПДВ
1 890 495,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 2 067 761,88
UAH з ПДВ
1 922 167,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 2 344 800,00
UAH з ПДВ
2 344 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 2 832 518,40
UAH з ПДВ
2 832 518,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 09:35
Електронний підпис
15 травня 2020 09:35
Рейтинг (2020).zip
15 травня 2020 09:35
Ліцензія (1).zip
15 травня 2020 09:35
Гарантия 2871.zip
15 травня 2020 09:29
Електронний підпис
15 травня 2020 09:29
Цінова.rar
15 травня 2020 09:29
Технічна частина.rar

Публічні документи

14 травня 2020 21:09
Електронний підпис
14 травня 2020 21:09
Технічна частина.rar
14 травня 2020 21:09
Комерційна частина.rar
14 травня 2020 21:09
Квал. частина.rar

Публічні документи

15 травня 2020 08:25
Електронний підпис
15 травня 2020 08:24
203008_6_40_94000.zip
15 травня 2020 08:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
15 травня 2020 08:24
Dovirenist_Savchenko.zip
15 травня 2020 08:24
Dovidka pro nazvu.zip
15 травня 2020 08:24
Bankivska Licenzia.zip
15 травня 2020 08:24
33 лист пояснення.pdf
15 травня 2020 08:24
30 цінова пропозиція.pdf
15 травня 2020 08:24
26 сертифікат ISO 9001.pdf
15 травня 2020 08:24
21 технічний опис.pdf
15 травня 2020 08:24
20 зразок бирки.pdf
15 травня 2020 08:24
19 довідка щодо бирки.pdf
15 травня 2020 08:24
16 протоколи на ткинину.pdf
15 травня 2020 08:24
12 довідка довкілля.pdf
15 травня 2020 08:24
5 витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 травня 2020 08:24
3.2 опис до статуту.pdf
15 травня 2020 08:24
3.1 статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ТОВ "ВАЛТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
Очікує рішення 1 890 495,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 13:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060

№ рішення у справі

70/30-р/к

Дата рішення у справі

02.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 червня 2020 15:45
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 липня 2020 15:22
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю прийняття рішення щодо розглянутих тендерних пропозицій учасників, відмінити процедуру закупівлі футболок та сорочок (Сорочка формена з довгим рукавом) (Код ДК 021:2015 - 18330000-1) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-011438-b) на підставі пп.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
10 липня 2020 15:22
Протокол № 377_7 (відміна) від 10.07.2020.doc