Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт входу зі сторони проспекта Д.Яворницького в парк ЛАЗАРЯ ГЛОБИ
Очікувана вартість
3 940 221,00 UAH
UA-2020-04-17-011246-b 2e61ac89c5f847bbabd578277c3fd6a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Сагінор

+380503202480
+380958767653
globapark@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КПК ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ"
Код ЄДРПОУ: 02131858
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, пр.К.Маркса, 95
Контактна особа: Лариса Сагінор
+380503202480,+380958767653
globapark@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:45
Очікувана вартість: 3 940 221,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 702,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт входу зі сторони проспекта Д.Яворницького в парк ЛАЗАРЯ ГЛОБИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Дмитра Яворницького ,95 (Карла Маркса ,95)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 15:44
Тендерна документація _зміни яворн.pdf
05 травня 2020 15:44
перелік змін2.pdf
24 квітня 2020 16:55
перелік змін.pdf
24 квітня 2020 16:55
проект договору.pdf
05 травня 2020 15:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 16:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 15:44
Тендерна документація _зміни яворн.pdf
17 квітня 2020 18:05
тендерна документація5.pdf
05 травня 2020 15:44
перелік змін2.pdf
24 квітня 2020 16:55
перелік змін.pdf
24 квітня 2020 16:55
проект договору.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-18-000002 ● e7e92bd047fe4fdf9c06564e0e7f0e36
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 квітня 2020 07:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.04.2020 № 73

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2020 № 73

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8

UA-2020-04-17-011246-b 17.04.2020 Комунальне підприємство "КПК Центральний міський дитячий парк Лазаря Глоби» (код ЄДРПОУ 02131858) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-23 09:00:59

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2020-04-17-011246-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону про закупівлі оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі очікуваною вартістю 5 440 221,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону.
Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 17.04.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 29,6341 грн, відповідно очікувана вартість поточних ремонтів перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 941 335,30 грн).
Чому закупівлю за номером UA-2020-04-17-011246-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-24 17:02:37

про надання пояснень

На запит Держаудитслужби про надання пояснень від 23.04.2020 поданий у межах проведення моніторингу закупівлі (оголошення за номером ID: UA-2020-04-17-011246-b) очікуваною вартістю 5 440 221,00 грн. КПК "ЦЕНТРАЛЬНИЙ МІСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ПАРК ЛАЗАРЯ ГЛОБИ" пояснює наступне.
При проведенні процедури закупівлі послуг з поточного ремонту входу зі сторони проспекта Дмитра Яворницького в парк ЛАЗАРЯ ГЛОБИ (UA-2020-04-17-011246-b) через введення обмежувальних заходів, пов’язаних з епідемією COVID-19 (постанова КМУ №211) уповноважена особа мала обмежений час роботи до робочого місця з організацією виходу на майданчик публічних закупівель та допустила технічні механічні помилки, які виправлені шляхом внесення змін та затвердження планів про технічні помилки.
В подальшому зобов’язуємося дотримуватись норм, встановлених законодавством у сфері публічних закупівель.
Копія рішення додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Повідомляємо, що 12.05.2020 за вих. №60 подано позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про оскарження висновку Східним офісом Держаудитслужби
Дата публікації: 12 травня 2020

Документи:

12 травня 2020 19:05
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ" 3 862 497,56
UAH з ПДВ
3 862 497,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС" 3 898 536,61
UAH з ПДВ
3 898 536,61
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 16:10
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 16:10
Реестр .pdf
15 травня 2020 14:06
розрахунки-2.pdf
15 травня 2020 14:06
розрахунки-1.pdf
15 травня 2020 14:06
30.pdf
15 травня 2020 14:06
29.pdf
15 травня 2020 14:06
28.pdf
15 травня 2020 14:06
27.2 н.pdf
15 травня 2020 14:06
27.1 н.pdf
15 травня 2020 14:06
26 н.pdf
15 травня 2020 14:06
25 н.pdf
15 травня 2020 14:06
24.pdf
15 травня 2020 14:06
23.pdf
15 травня 2020 14:06
22.pdf
15 травня 2020 14:06
21.pdf
15 травня 2020 14:06
20.pdf
15 травня 2020 14:06
19.pdf
15 травня 2020 14:06
18.pdf
15 травня 2020 14:06
17.pdf
15 травня 2020 14:06
16 н.pdf
15 травня 2020 14:06
15.pdf
15 травня 2020 14:06
14.pdf
15 травня 2020 14:06
13.pdf
15 травня 2020 14:06
12 н.pdf
15 травня 2020 14:06
11.pdf
15 травня 2020 14:06
10.PDF
15 травня 2020 14:06
9.pdf
15 травня 2020 14:06
8 н.pdf
15 травня 2020 14:06
7.pdf
15 травня 2020 14:06
6.pdf
15 травня 2020 14:06
5.pdf
15 травня 2020 14:06
4.pdf
15 травня 2020 14:06
3.pdf
15 травня 2020 14:06
2.pdf
15 травня 2020 14:06
1.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 14:29
Електронний підпис
15 травня 2020 14:24
183-185 Проект договору.pdf
15 травня 2020 14:24
109-132 МТБ.pdf
15 травня 2020 14:24
86-108 Досвід.pdf
15 травня 2020 14:24
45-85 Досвід.pdf
15 травня 2020 14:24
15-44 Досвід.pdf
15 травня 2020 14:24
3- Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 14:24
1-2 Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВ "ДНІПРОБУДПРОГРЕС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
#42449356
Переможець 3 862 497,56
UAH з ПДВ
21 травня 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР БУД ТЕХНОЛОГІЇ"
#42449356
3 862 497,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 12:29
IMG_0002.pdf укладений
29 липня 2020 12:21
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 18:26
допугода.pdf зміни до договору
04 червня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 18:05
договір.pdf укладений
04 червня 2020 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Вважати розірваним 29.07.2020 року Договір №04/06-1 від 04.06.2020 року