Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Мойсеївської до метромосту у м. Харкові
Очікувана вартість
98 355 000,00 UAH
UA-2020-04-17-011204-b 122ab007525149bfa61ac969078f1df9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Корецька

+30577252879 uks@citynet.kharkov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04058516
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, будинок 7
Контактна особа: Світлана Корецька
+30577252879
uks@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:53
Очікувана вартість: 98 355 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245 887,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Мойсеївської до метромосту у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61013, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Мойсеївська до метромосту
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право перерахувати підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт на небюджетний рахунок, відкритий Підрядником в органі Казначейства, з використанням авансу відповідно до умов абз. 2 п. 2 постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 і Договору між сторонами Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія оплата за фактично виконані роботи здійснюється поетапно на підставі підписаних актів КБ-2в і довідок КБ-3 в міру виконання Підрядником робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

30 квітня 2020 14:32
Електронний цифровий підпис
30 квітня 2020 14:30
ДодаткиНоваРедакція.docx
30 квітня 2020 14:30
ТехзаданиеНоваРедакція.docx
30 квітня 2020 14:30
ДокументацияНоваРедакція.docx
30 квітня 2020 14:30
ПерелікЗмін.docx
17 квітня 2020 18:01
ПроектДогову.docx
30 квітня 2020 14:32
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 18:04
Електронний цифровий підпис
30 квітня 2020 14:30
ДодаткиНоваРедакція.docx
17 квітня 2020 18:01
Додатки.docx
30 квітня 2020 14:30
ТехзаданиеНоваРедакція.docx
17 квітня 2020 18:01
техзадание.docx
30 квітня 2020 14:30
ДокументацияНоваРедакція.docx
17 квітня 2020 18:01
Документация.docx
30 квітня 2020 14:30
ПерелікЗмін.docx
17 квітня 2020 18:01
ПроектДогову.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-011204-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжнародний фонд ініціатив», Код ЄДРПОУ:38911680
Дата подання: 30 квітня 2020 18:09
СКАРГА на умови тендерної документації (у порядку частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради (надалі - Замовник) 17 квітня 2020 року оголошено проведення відкритих торгів на закупівлю робіт «Нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Мойсеївської до метромосту у м. Харкові» (ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг), оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-04-17-011204-b (надалі – процедура закупівлі). Згідно з частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (тут і далі по тексту скарги міститься посилання на Закон України «Про публічні закупівлі» у редакції станом на 02 квітня 2020 року, чинній на дату оприлюднення Замовником інформації про закупівлю ) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження до моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій у процедурі закупівлі – 05 травня 2020 року. Отже, граничний строк оскарження умов закупівлі – до 01 травня 2020 року. Тобто, дана скарга подається у строки відповідно до вимог закону. Скаржник вважає, що встановлені Замовником умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, встановленим у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципам добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тим самим умови тендерної документації по даній процедурі закупівлі порушують права і охоронювані законом інтереси Скаржника, що полягає в наступному. 1. Згідно з підпунктом 4.3. пункту 4 Розділу «Загальні положення» тендерної документації обсяг закупівлі визначено у технічному завданні, яке є невід’ємною частиною цієї тендерної документації. У той же час, окремі положення технічного завдання суперечать один одному. Так, згідно з назвою предметом закупівлі є нове будівництво магістралі загальноміського значення на ділянці від вул. Мойсеївської до метромосту у м. Харкові. В абзаці 1 технічного завдання зазначено, що ділянка нового будівництва розташована у м. Харкові від перехрестя вул. Мойсеївської та вул. Шевченка до річки Харків. Нове будівництво вулиці входить до складу вулично-дорожньої мережі м. Харкова. Протяжність будівництва нової вулиці становить 762,18 м. Разом з тим, в абзаці 2 йдеться про виконання такого виду робіт, як реконструкція. Слід зазначити, що за змістом пункту 1 частини 1 статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» будівництво – це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Отже, нове будівництво та реконструкція є двома різними видами робіт. Таким чином, у змісті технічного завдання, яке є невід’ємною частиною тендерної документації, вбачається суперечливість в частині визначення предмета закупівлі, що перешкоджає Скаржнику в правильному оформленні документів для участі у торгах. Крім того, згідно з назвою предметом закупівлі є нове будівництво магістралі загальноміського значення. Проте відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про автомобільні дороги» та ДБН В.2.3.-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» вулиці і дороги міст та інших населених пунктів поділяються на магістральні дороги (безперервного руху та регульованого руху), магістральні вулиці загальноміського значення (безперервного руху та регульованого руху), магістральні вулиці районного значення, а також вулиці і дороги місцевого значення. Отже, у вказаних нормативно-правових актах не передбачено такого виду вулиць (доріг), як магістраль загальноміського призначення. Таким чином, Замовником визначено об’єкт будівництва з порушенням вимог законодавства, що унеможливлює належну підготовку Скаржником тендерної пропозиції. 2. Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження таких файлів в електронну систему, зокрема: - довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази (додаток № 2 до тендерної документації); - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (додаток № 3 до тендерної документації); - довідка про досвід виконання аналогічного договору (додаток № 4 до тендерної документації). Щодо порушень, які стосуються вимог до довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази у складі тендерної документації Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з формою довідки, яка міститься у додатку № 2 до тендерної документації, при поданні пропозиції потрібно зазначити такі дані:  стосовно машин, механізмів, транспорту: найменування та основні характеристики, їх шифр, кількість та чи є вони власними або орендованими;  стосовно матеріально-технічної бази: найменування, адресу, потужність, площу та чи є вони власними або орендованими. При цьому будь-які конкретні параметри необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Замовником не визначені, зокрема стосовно переліку машин чи іншого обладнання, приміщень та їх виробничого призначення, наявність яких є обов’язковою. Через те, що вказані параметри не визначені, це дозволить Замовнику на власний розсуд обрати підстави для відхилення пропозиції Скаржника як такої, що не відповідає встановленим технічним вимогам. Щодо порушень, які стосуються вимог до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної документації Згідно з додатком 3 до тендерної документації, якою затверджено форму довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у примітці (графа 5 довідки) слід зазначати спосіб залучення працівника (штатний працівник/ цивільно-правова угода або надання послуг по договору субпідряду тощо). Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Визначення поняття «працівник» міститься у низці законодавчих актів: працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону (підпункт 14.1.195 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України); працівник - фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю (стаття 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»); працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом) (стаття 1 Закону України «Про охорону праці»). Згідно зі статтею 21 Кодексу законів про працю України особливою формою трудового договору є контракт, в якому строк його дії, права, обов’язки і відповідальність сторін (в тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення та організації праці працівника, умови розірвання договору, в тому числі дострокового, можуть встановлюватися угодою сторін. Сфера застосування контракту визначається законами України. Отже, згідно з чинним законодавством України працівником є виключно особа, яка працює на підприємстві на підставі трудового договору або контракту (як особливої форми трудового договору), і розширеному тлумаченню цей термін не підлягає. Тобто, аналіз зазначених правових норм свідчить, що Закон України «Про публічні закупівлі» вимагає наявності саме штатних працівників відповідної класифікації. Таким чином, положення тендерної документації, яка допускають можливість зазначення у тендерній пропозиції інформації про осіб, які залучаються на підставі цивільно-правових угод, а не трудового договору, є незаконною та суперечить принципу добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки допускає можливість визначення в якості переможця особи, яка не має працівників відповідної кваліфікації зі знаннями та досвідом. Щодо порушень, які стосуються вимог до довідки про досвід виконання аналогічного договору, у складі тендерної документації Додатком 4, яким затверджено форму довідки про досвід виконання аналогічного договору, передбачено, що під аналогічним договором розуміється договір, предметом якого було/є виконання робіт (будівництво, реконструкція, капітальний ремонт) на об’єктах інженерно-транспортної інфраструктури і комплексного благоустрою міських територій. Для підтвердження такого досвіду учасник надає копію договору і лист – відгук, що свідчить про виконання договору. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може вимагати від учасників закупівлі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 1 статті 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Згідно з частиною 4 статті 882 цього Кодексу передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною. Згідно з пунктом 91 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. № 668 (із змінами), передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи. Отже, саме акт про виконані роботи є єдиним документальним підтвердженням обставин виконання підрядником робіт та досвіду виконання відповідного виду робіт. Скаржник звертає увагу Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що умова тендерної документації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у формі листа-відгуку, встановлена Замовником, є дискримінаційною та ставить у нерівні умови учасників, які мають реальний досвід виконання аналогічних робіт і можуть підтвердити даний факт у встановленому законодавством порядку, та учасників, які такого досвіду не мають, але можуть надати формальний лист-відгук, який не тягне за собою жодних юридичних наслідків. 3. Проект договору, оприлюднений Замовником, містить положення, які є незаконними. Так, пунктом 4.9. проекту договору передбачено, що фінансування робіт здійснюється згідно з обсягами капіталовкладень, затвердженими рішеннями сесій Харківської міської ради ___________ скликання. Для виконання всіх обсягів робіт за Договором Замовник здійснює уточнення плану фінансування на поточний рік з урахуванням виконання дохідної частини бюджету міста. Тобто, з цього положення слідує, що розрахунки за договором здійснюватимуться в міру надходження бюджетних коштів та згідно з рішеннями сесій Харківської міської ради. Таким чином, проектом договору фактично передбачається можливість звільнення Замовника закупівлі від оплати виконаних за договором робіт у разі неприйняття сесією Харківської міської ради рішення про виділення відповідних коштів на оплату за договором. Згідно з пунктом 7.6. проекту договору виконання зобов’язань Замовника за Договором забезпечується рішенням сесії Харківської міської ради. Разом з тим, проект договору не вказує, яким саме рішенням Харківської міської ради (із зазначенням його дати та номера) забезпечується виконання зобов’язань Замовника за договором та у чому полягає і яким чином реалізовуватиметься даний вид забезпечення виконання зобов’язання. У той же час, згідно з частиною 1 статті 96 Цивільного кодексу України юридична особа самостійно відповідає за своїми зобов'язаннями, а статтями 525, 526 названого Кодексу і статтею 193 Господарського кодексу України встановлено, що одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу. Посилаючись на зазначені приписи, вищі судові інстанції неодноразово звертали увагу, що відсутність бюджетних коштів не виправдовує бездіяльність замовника за договором підряду (пункт 5 оглядового листа Вищого господарського суду України від 18.02.2013 № 01-06/374/2013 «Про практику вирішення спорів, пов'язаних із виконанням договорів підряду (за матеріалами справ, розглянутих у касаційному порядку Вищим господарським судом України)». Отже, проект договору, оприлюднений Замовником, містить положення, що не відповідають вимогам частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якими договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 11:15
рішення від 05.05.2020 № 8583 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 11:15
рішення від 22.05.2020 № 10108.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 01:33

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

15 травня 2020 16:35
СкаргаПояснення.docx
15 травня 2020 16:35
Умови сторінка 1.PDF
15 травня 2020 16:35
Умови сторінка 2.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 1.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 2.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 3.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 4.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 5.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 6.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 7.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 8.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 9.PDF
15 травня 2020 16:35
Пояснення сторінка 10.PDF
15 травня 2020 16:35
Рішення сторінка 1 .PDF
15 травня 2020 16:35
Рішення сторінка 2.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Консорціум "Блек Сі Консорціум" 98 255 000,00
UAH з ПДВ
96 154 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа-Метал-Компані" 98 355 000,00
UAH з ПДВ
96 155 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛАВШЛЯХБУД 98 210 000,00
UAH з ПДВ
98 210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 98 303 150,00
UAH з ПДВ
98 303 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 12:54
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2020 11:21
Anti Corruption Policy_Consortium.pdf
12 червня 2020 11:21
Dovidka_20157382760670908475 МВС.pdf
08 травня 2020 12:03
sign.p7s
08 травня 2020 10:38
Додаток 2.pdf
07 травня 2020 16:38
sign.p7s
07 травня 2020 16:21
Довідка Лабораторія.pdf
07 травня 2020 16:21
Проект договору.pdf
07 травня 2020 16:21
Договір лабораторія.pdf
07 травня 2020 16:21
Технічне завдання.pdf
07 травня 2020 16:21
лист-згода ТЗ.pdf
07 травня 2020 16:21
Додаток 6.pdf
07 травня 2020 16:21
Довідка Додаток 2.pdf
07 травня 2020 16:21
Лист - відгук.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0019.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0018.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0015.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0014.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0011.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0010.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0009.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0008.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0007.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0006.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0005.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0004.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0003.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0002.jpg
05 травня 2020 10:30
Довідки_page-0001.jpg
05 травня 2020 10:30
Статут(новий).pdf
05 травня 2020 10:30
Рішення учасника № 1.pdf
05 травня 2020 10:30
Опис.pdf
05 травня 2020 10:30
Наказ (укр.).pdf
05 травня 2020 10:30
Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2020 10:30
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 09:58
Працівники.rar
08 травня 2020 09:58
Кваліфікаційні 4.rar
08 травня 2020 09:58
Кваліфікаційні 3.rar
08 травня 2020 09:58
Кваліфікаційні 2.rar
08 травня 2020 09:58
Кваліфікаційні 1.rar
08 травня 2020 09:58
Досвід.rar
08 травня 2020 09:58
Документи 2.zip
08 травня 2020 09:58
Документи 1.rar
08 травня 2020 09:58
Договір оренди Сівач.pdf
08 травня 2020 09:58
Договір оренди офісу.pdf
08 травня 2020 09:58
Договір оренди 39-2018.pdf
08 травня 2020 09:58
Договір оренди 12-2018.pdf
08 травня 2020 09:58
Довідки.rar
08 травня 2020 09:58
АБЗ.zip
08 травня 2020 09:58
ISO.PDF
08 травня 2020 09:58
iso 2019.PDF
08 травня 2020 09:58
iso 2018.PDF

Публічні документи

08 травня 2020 12:53
sign.p7s
08 травня 2020 12:52
16. Технічне завдання.pdf
08 травня 2020 12:52
15. Ліцензія.pdf
08 травня 2020 12:52
7. Аналогічний договір.pdf
08 травня 2020 12:51
10. Ст.17.pdf
08 травня 2020 12:51
8. ВІДГУК.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Консорціум "Блек Сі Консорціум"
#43599225
Переможець 96 154 500,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Консорціум "Блек Сі Консорціум"
#43599225
96 154 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 червня 2020 15:33
Додаток 1 сторінка 1.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Додаток 2 сторінка 1.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Додаток 1 сторінка 2.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Додаток 2 сторінка 2.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Додаток 3.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Договір сторінка 8.PDF укладений
26 червня 2020 15:31
Договір сторінка 3.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 5.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 7.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 2.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 6.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 4.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 1.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
Договір сторінка 9.PDF укладений
26 червня 2020 15:30
sign.p7s зміни до договору
26 серпня 2020 13:33
Додаткова угода № 3 сторінка 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаткова угода № 3 сторінка 2.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаток 1 сторінка 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаток 1 сторінка 2.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаток 2 сторінка 1.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаток 2 сторінка 2.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
Додаток 3.PDF зміни до договору
26 серпня 2020 13:32
sign.p7s зміни до договору
26 червня 2020 15:45
Додаткова угода № 1 сторінка 1.PDF зміни до договору
26 червня 2020 15:43
Додаткова угода № 1 сторінка 2.PDF зміни до договору
26 червня 2020 15:43
Додаток 1 сторінка 1.PDF зміни до договору
26 червня 2020 15:43
Додаток 1 сторінка 2.PDF зміни до договору
26 червня 2020 15:43
Додаток 2.PDF зміни до договору
26 червня 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 06-26
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 06-26
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку