Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів
Очікувана вартість
3 901 932,70 UAH
UA-2020-04-17-011152-b 240ebd7765b64a51bdf42b3a00278333
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Віталійович Закржевський

+380536524107
+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Юрій Віталійович Закржевський
+380536524107,+380508557549
mr.osvita@globyne-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:02
Очікувана вартість: 3 901 932,70 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,13%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, Глобинський район, дошкільні навчальні заклади міста Глобине та Глобинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 30-ти календарних днів з моменту підпису рахунку та акту виконаних робіт згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:57
ТД_ДНЗ.PDF
17 квітня 2020 17:57
Оголошення_ДНЗ.PDF
17 квітня 2020 17:57
Додаток_3_ДНЗ.pdf
17 квітня 2020 17:57
Додаток_1.PDF
17 квітня 2020 17:57
Додаток 2 ДНЗ.PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-011152-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 15 травня 2020 13:18
вимога на неправомірні дії
Вимога Замовнику
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення їх тендерної пропозиції та пояснює наступне:
1) В протоколі як підстава відхилення вказано «В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків) рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню учасникаповинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній склад продуктів до двотижневих (10-денних) меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання».
В складі тендерної пропозиції надано двотижневе (10-денне) меню згідно вимог тендерної документації, що містить інформацію про склад продуктів, а саме вказано інформацію про білки,жири і вуглеводи.
Крім того, до тендерної пропозиції додано калькуляції цін на одноденні меню із зазначенням складу продуктів.
В такому разі, в тендерній пропозиції надано документи, що містять інформацію про склад продуктів. Враховуючи, що згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, за таких умов порушення з боку ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" відсутні, а тендерну пропозиції відхилено неправомірно.
2) В протоколі як підстава відхилення вказано «В додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками– «1.1.Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається інформація про наявність інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази (напр. холодильне, морозильне, виробниче обладнання та ін.), що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та належної якості предмету закупівлі (інформацію про інвентар, обладнання та матеріально-технічну базу надати з урахуванням специфіки предмету закупівлі та у відповідній кількості), автомобілі, які використовуються для поставки продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. 1.2. Надати документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного у довідці інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази та документи, які підтверджують право власності Учасника на вказане обладнання та інші об’єкти матеріально-технічної бази або право їх використання (напр.: договір оренди та ін.).» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження наявності інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та у належній якості предмету закупівлі».
Зауважуємо, що в тендерній документації відсутній будь-який перелік необхідного інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази, також, замовником в тендерній документації не було встановлено необхідного обсягу необхідного інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази.
В складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та належної якості предмету закупівлі та надано підтверджуючі документи.
Отже, за таких умов порушення з боку ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" відсутні, а тендерну пропозиції відхилено неправомірно.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА", оскільки подана нею тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної пропозиції в частині:
В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури
закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал,
погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії
дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків)
рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням
номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню
учасника повинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності,
затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від
03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в
основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006
№298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку» -
тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам:
1.Надане учасником ФОП Борисенко Н.А перспективне меню дошкільних навчальних закладів ( весняний період) не відповідає нормам харчування у дошкільних навчальних закладах для харчування дітей 1-3 роки(при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-46,6 жири – 45,6; вуглеводи -167,6 енергоцінність – 1267,2;( Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591) проте в учасника: білки-48,1; жири – 52,7; вуглеводи -152,2 енергоцінність – 1291,5 . що є порушенням.
3-6 років (при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-68,1 жири – 71,7; вуглеводи -239,2 енергоцінність – 1874,8; (Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591) проте в учасника: білки-68,6; жири – 73,0; вуглеводи -226,17 енергоцінність – 1843,5 . що є порушенням.
2. В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури
закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
…2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного
періоду навчання» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме:
- Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ на весняний період («калькуляція весна.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на весняний період («одноденне меню весна.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 гр., а в одноденному меню « Хліб » -40гр ,що є порушенням.
Згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г. , ціна за кілограм курей у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню, становить - 65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн. що є порушенням.
Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням.
Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 ««Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука»

Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням.

3.Надане учасником ФОП Борисенко Н.А перспективне меню дошкільних навчальних закладів ( осінньо-зимовий період) не відповідає нормам харчування у дошкільних навчальних закладах для харчування дітей 1-3 роки(при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-46,6 жири – 45,6; вуглеводи -167,6 енергоцінність – 1267,2; (Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591) проте в учасника: білки-48,8; жири – 53,9; вуглеводи -161,3 енергоцінність –1324,2 . що є порушенням.
3-6 років (при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-68,1 жири – 71,7; вуглеводи -239,2 енергоцінність – 1874,8; (Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591 )проте в учасника: білки-69,3; жири – 74,4; вуглеводи -235,44 енергоцінність – 1901,3 . що є порушенням.
.
4. . В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури
закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
…2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного
періоду навчання» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в
складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме:
- Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ на осінньо-зимовий період («калькуляція осінь-зима.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на осінньо –зимовий період («одноденне меню осінь-зима.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 г., а в одноденному меню « Хліб » -40г. ,що є порушенням.
Згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г. , ціна за кілограм курей у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню , становить -65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн. що є порушенням.
Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням .
Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» , проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука»
Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням.

5. В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури
закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій:
…2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного
періоду навчання» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме:
- Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ оздоровчий період («калькуляція оздоровчий.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на оздоровчий період («одноденне меню оздоровчий.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 г., а в одноденному меню « Хліб житній » -40г. ,що є порушенням.
Згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г., ціна курей за кілограм у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню становить 65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн.
Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням .
Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» , проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука»
Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням.
В такому разі, тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена.
Просимо усунути виявлені порушення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 13:18
Шановний Учасник! Ваша тендерна пропозиція була відхилена відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тому що вона не відповідає умовам тендерної документації (відповідний протокол засідання тендерного комітету оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу від 12.05.2020р.). В складі вашої тендерної пропозиції відсутній склад продуктів до двотижневих (10-денних) меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, що є невідповідністю умовам тендерної документації. В складі вашої тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження наявності достатньої кількості інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення належної якості предмету закупівлі (згідно з умовами додатку 1 до тендерної документації, учасники надають інформацію про інвентар, обладнання та матеріально-технічну базу з урахуванням специфіки предмету закупівлі та у відповідній кількості, при цьому в тендерній документації, зокрема в додатку 2, чітко визначено обсяг послуг, які необхідно надати, в тому числі кількість дітей).
Ваші твердження, що надані учасником ФОП Борисенко Н.А. перспективні меню дошкільних навчальних закладів не відповідають нормам харчування є хибними, за таких обставин.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту» визначено, що контроль за охороною здоров'я та якістю харчування учнів (вихованців) покладається на органи охорони здоров'я.
Пунктами 19 і 22 Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 червня 2005 р. за № 661/10941, встановлено, що керівником закладу (навчального, оздоровчого, підприємства громадського харчування або організації, що надає послуги з харчування дітей) затверджуються примірні двотижневі меню, які погоджуються з територіальною установою державної санітарно-епідеміологічної служби.
ФОП Борисенко Н.А. свої двотижневі (десятиденні) меню дошкільних навчальних закладів погодило з Держпродспоживслужбою (Канівським РУ ГУ Держпродслужби в Черкаськй області), зокрема, в частині норм харчування.
Отже, двотижневе (10-денне) меню учасника ФОП Борисенко Н.А. розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227.

Документи подані скаржником

15 травня 2020 13:17
вимога

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-011152-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ", Код ЄДРПОУ:39787081
Дата подання: 22 травня 2020 15:53
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовником - відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради(далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі послуг ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість – 3 901 932,70 UAH без ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 04 травня 2020 р. Аукціон відбувся 05 травня 2020 року. В закупівлі прийняти участь: Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 49 від 12.05.2020 року замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Торгова компанія «Світ продуктів». ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується з рішенням Замовником щодо відхилення їх тендерної пропозиції пояснючи наступне: 1) Згідно протоколу № 49 від 12.05.2020 року як підстава відхилення ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" вказано, що «В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків) рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню учасникаповинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній склад продуктів до двотижневих (10-денних) меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання». ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки в додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків) рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню учасника повинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку. 2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії та щодо кожного періоду навчання. Скаржник наголошує, що тендерна документація не містила визначення поняття «склад продуктів». Крім того, в тендерній документації встановлено, що двотижневе (10-денне) меню учасника повинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку. В постанові КМУ від 22.11.2004 року №1591(додаток 2) встановлено норми харчування для у закладах дошкільної освіти (крім санаторних) для дітей старше одного року, що містить інформацію про найменування продукту та склад продукту (хімічний склад): вуглеводи, білки, жири: Отже, згідно вимог тендерної документації та постанови КМУ від 22.11.2004 року №1591(додаток 2) складом продуктів є білки, вуглеводи, жири тощо. На виконання встановленої вимоги в складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" надано: - Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, оскільки вказано білки, жири, вуглеводи; - Калькуляції цін на один день, що містить найменування продукту та денну норму на одну дитину у грамах. Крім того, калькуляції цін на одноденні меню розроблені на основі двотижневого меню, що надане в тендерній пропозиції. Крім того, згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Отже, ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" виконали вимоги тендерної документації та надано документи, що містять склад продуктів (Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, оскільки вказано білки, жири, вуглеводи; калькуляція цін на один день, що містить найменування продукту та денну норму на одну дитину у грамах). В такому разі відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та безпідставним. 2) Згідно протоколу № 49 від 12.05.2020 року як підстава відхилення ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" вказано, що «В додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками– «1.1.Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається інформація про наявність інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази (напр. холодильне, морозильне, виробниче обладнання та ін.), що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та належної якості предмету закупівлі (інформацію про інвентар, обладнання та матеріально-технічну базу надати з урахуванням специфіки предмету закупівлі та у відповідній кількості), автомобілі, які використовуються для поставки продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. 1.2. Надати документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного у довідці інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази та документи, які підтверджують право власності Учасника на вказане обладнання та інші об’єкти матеріально-технічної бази або право їх використання (напр.: договір оренди та ін.).» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження наявностіінвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та у належній якості предмету закупівлі». ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" не погоджується із вказаною підставою відхилення, оскільки в додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками– «1.1.Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначається інформація про наявність інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази (напр. холодильне, морозильне, виробниче обладнання та ін.), що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та належної якості предмету закупівлі (інформацію про інвентар, обладнання та матеріально-технічну базу надати з урахуванням специфіки предмету закупівлі та у відповідній кількості), автомобілі, які використовуються для поставки продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. 1.2. Надати документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного у довідці інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази та документи, які підтверджують право власності Учасника на вказане обладнання та інші об’єкти матеріально-технічної бази або право їх використання (напр.: договір оренди та ін.). Зауважуємо, що в тендерній документації відсутній будь-який перелік необхідного інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того, Замовником не було встановлено кількість необхідного інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази залежно від кількості дітей. Скаржник наголошує, що Замовником не було встановлено саме КІЛЬКІСТЬ ТА ПЕРЕЛІК необхідного інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази. Крім того приймання їжі (наприклад, сніданку) може здійснюватися у декілька заходів, не всіма дітьми одночасно (в залежності від посадкових місць їдальні та інших факторів), а тому кількість інвентарю в залежності від кількості дітей при виконанні послуги розраховувати не об’єктивно. В складі тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" надано довідку про наявність інвентарю, обладнання та матеріально-технічної бази, що буде використане для забезпечення виконання у повному обсязі та належної якості предмету закупівлі: Крім того, на підтвердження вказаної інформації надано: - Договір оренди № 20-01 від 02 січня 2020 року; - Договір оренди №50/18 від 28 грудня 2018 р; - Договір оренди (найму) транспортного засобу. Крім того, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано інформацію № 5 від 30 квітня 2020 року про те, що ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційним критеріям згідно додатку 1 тендерної документації. Отже, порушення умов тендерної документації з боку ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" відсутні, а тендерну пропозицію Скаржника відхилено неправомірно. Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 50 від 12.05.2020 року замовником визначено переможцем процедури закупівлі Учасника - ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" та направлено повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не погоджується із рішення Замовника щодо визначення переможцем Учасника ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА", оскільки подана нею тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в частині: 1) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків) рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню учасника повинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку». ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" в складі тендерної пропозиції надано двотижневе меню, що не відповідає нормам харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 (Додаток 2), зокрема: Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591 Двотижневе меню (весняний період) ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" для харчування дітей 1-3 роки (при 3-х разовому харчуванню) для харчування дітей 1-3 роки (при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-46,6 жири – 45,6; вуглеводи -167,6 енергоцінність – 1267,2; білки-68,6; жири – 73,0; вуглеводи -226,17 енергоцінність – 1843,5 3-6 років (при 3-х разовому харчуванню) 3-6 років (при 3-х разовому харчуванню) повинно бути: білки-68,1 жири – 71,7; вуглеводи -239,2 – 1874,8; білки-68,6; жири – 73,0; вуглеводи -226,17 енергоцінність – 1843,5 Отже, надане Переможцем двотижневе меню на весняний період не відповідає нормам харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 (Додаток 2). В такому разі тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. 2) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 1. Двотижневе (10-денне) меню із зазначенням складу продуктів, вмісту ккал, погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання, із обов’язковим зазначенням збірника (ків) рецептур, який (які) використані учасником при складанні меню, та із зазначенням номерів рецептів за цим (ми) збірником (ами). Двотижневе (10-денне) меню учасника повинно бути розроблене відповідно до норм харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591, наказом МОЗУ від 03.09.2017 №1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії», та за наказом МОЗУ і МОНУ від 17.04.2006 №298/227, для кожної категорії дітей, із встановлених в таблиці 1 цього додатку». ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" в складі тендерної пропозиції надано двотижневе меню, що не відповідає нормам харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 (Додаток 2), зокрема: Додаток 2 до постанови КМУ від 22 листопада 2004р.№1591 Двотижневе меню (осінньо-зимовий період) ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" для харчування дітей 1-3 роки(при 3-х разовому харчуванню) білки-46,6 жири – 45,6; вуглеводи -167,6 енергоцінність – 1267,2; білки-48,8; жири – 53,9; вуглеводи -161,3 енергоцінність –1324,2 3-6 років (при 3-х разовому харчуванню) білки-68,1 жири – 71,7; вуглеводи -239,2 енергоцінність – 1874,8; білки-69,3; жири – 74,4; вуглеводи -235,44 енергоцінність – 1901,3 Отже, надане Переможцем двотижневе меню на осінньо-зимовий період не відповідає нормам харчування та калорійності, затверджених постановою КМУ від 22.11.2004 року №1591 (Додаток 2). В такому разі тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. 3) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання». Тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме: - Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ на весняний період («калькуляція весна.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на весняний період («одноденне меню весна.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 гр., а в одноденному меню « Хліб » -40гр., що є порушенням. Крім того, згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г., ціна за кілограм курей у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню, становить - 65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн. що є порушенням. Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням. Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 ««Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука». Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням. Отже, тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації т має бути відхилена. 4) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання». Тендерна пропозиція Переможця не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме: - Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ на осінньо-зимовий період («калькуляція осінь-зима.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на осінньо –зимовий період («одноденне меню осінь-зима.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 г., а в одноденному меню « Хліб » -40г. ,що є порушенням. Згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г. , ціна за кілограм курей у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню , становить -65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн. що є порушенням. Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням . Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» , проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням. В такому разі, тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. 5) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: 2. Калькуляції цін на одноденні меню щодо кожної категорії дітей та щодо кожного періоду навчання» - тендерна пропозиція не відповідає встановленим вимогам, оскільки в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Борисенко Н.А надані калькуляції цін на одноденні меню, які не відповідають наданим одноденним меню, а саме: - Калькуляція ціни на 1 день харчування дітей у ДНЗ оздоровчий період («калькуляція оздоровчий.pdf») не відповідає одноденному меню дошкільних навчальних закладів на оздоровчий період («одноденне меню оздоровчий.pdf»), оскільки в калькуляції «Хліб » кількість -120 г., а в одноденному меню « Хліб житній » -40г. ,що є порушенням. Згідно рецептури №280 «Кури тушковані» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма курей -152,60 г., а в учасника - 160,6г., ціна курей за кілограм у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню становить 65грн, у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -69 грн. Згідно рецептури №352 «Кавовий напій з молоком» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма кавового напою – 4,5 г., для дітей 3-6 років, а в учасника -3,6г., що є порушенням . Згідно рецептури № 349 «Чай з цукром» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» , проте в меню учасника в вівторок першого тижня та в понеділок,вівторок,середу,четвер,п’ятницю другого тижня зазначено «Молоко кип’яче» що має рецептуру №357 «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування ,1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» Згідно рецептури № 180 «Вареники ліниві» «Збірник рецептур страв для харчування школярів, Міністерство торгівлі УССР Головного Управління суспільного харчування 1987р під редакцією Н,М, Філіпчука» норма сиру кисломолочного для дітей 1-3 роки -96г, а в учасника в калькуляції -112г, що не відповідає виходу страви «Вареники ліниві» - 120/6г.Ціна за кілограм сиру кисломолочного у дітей 1-3 роки в калькуляції одноденного меню -82грн. а у дітей 3-6 років в цій же калькуляції одноденного меню -89 грн. що є порушенням. В такому разі, тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. 6) В додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу – «процес організації харчування має складатись з відпрацьованого режимц та суворого дотримання завезення продуктів харчування і продовольчої сировини, оригінал або копія якого надається учасниками в складі їх тендерної пропозиції». ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" в складі тендерної пропозиції надано графік завозу продуктів харчування, що не передбачає інформацію про завезення всіх продуктів продовольчої сировини згідно умов тендерної документації та чинному законодавству України: Наприклад, наданий графік завозу не передбачає інформацію про завезення всіх продуктів згідно наданого меню Переможцем. Зокрема, наданий графік завозу не містить інформаціїї про завезення хліба. В такому разі, тендерна пропозиція ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. Замовником було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), застосовано дискримінаційний підхід розгляду тендерних пропозицій, внаслідок якого було акцептовано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам Закону та умовам тендерної документації. Керуючись викладеним та Законом України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету у закупівлі за номером в ЦБД UA-2020-04-17-011152-b закупівлю послуг - ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ". 4. Перевірити тендерну пропозицію учасника ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника у процедурі за номером в ЦБД UA-2020-04-17-011152-b закупівлю послуг - ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів). 5. Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати рішення тендерного комітету про визначення учасника ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" переможцем у процедурі за номером в ЦБД UA-2020-04-17-011152-b закупівлю послуг - ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів). Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-04-17-011152-b .
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 15:47
Рішення від 26.05.2020 № 10279 + Лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 15:47
Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-04-17-011152-b.a2.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 21:47
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-04-17-011152-b.a2.pdf
Дата публікації: 13 червня 2020 01:30
рішення від 15.06.2020 № 11808.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 22:31

Документи подані скаржником

22 травня 2020 15:53
скарга
22 травня 2020 15:53
платіжне доручення

Документи подані замовником

03 червня 2020 16:34
Лист Держпродслужби.pdf
03 червня 2020 16:34
ПОЯСНЕННЯ сади.docx
03 червня 2020 16:34
Пояснення днз.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 3 765 076,37
UAH
3 644 999,00
UAH
Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 3 824 470,15
UAH
3 645 000,00
UAH
Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА" 3 793 879,90
UAH
3 649 999,00
UAH
Документи
ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна 3 899 000,00
UAH
3 823 015,20
UAH
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 09:34
Електронний підпис
04 травня 2020 09:33
Електронний підпис
04 травня 2020 09:29
Аналогічний договір.pdf
04 травня 2020 09:29
Договiр_поставки_ваги.pdf
04 травня 2020 09:29
Оборотка +.pdf
04 травня 2020 09:29
Купля-продаж_авто +.pdf
04 травня 2020 09:29
Статут.pdf
04 травня 2020 09:29
Витяг_платника_ПДВ.pdf
04 травня 2020 09:29
меню.rar
04 травня 2020 09:29
цінова.pdf
04 травня 2020 09:29
ст 17.pdf
04 травня 2020 09:29
Проект Договору.pdf
04 травня 2020 09:29
Кваліфікаційні.pdf
04 травня 2020 09:29
калькуляція.pdf
04 травня 2020 09:29
інші.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 07:45
Електронний підпис
01 травня 2020 13:26
садочки.rar
01 травня 2020 13:26
основні.rar

Публічні документи

14 травня 2020 14:29
Електронний підпис
14 травня 2020 13:57
док перем 14.05.rar
14 травня 2020 13:57
довідки переможець.pdf
04 травня 2020 08:29
Електронний підпис
04 травня 2020 08:22
5 сертифікати.rar
04 травня 2020 01:37
Загальна калькуляція.pdf
04 травня 2020 01:37
9 меню осінь зима.rar
04 травня 2020 01:37
8 меню оздоровчий.rar
04 травня 2020 01:37
7 меню весна.rar
04 травня 2020 01:37
6 інше.rar
04 травня 2020 01:37
5 технічна частина.rar
04 травня 2020 01:37
4 повноваження.rar
04 травня 2020 01:37
3 проект договору.rar
04 травня 2020 01:37
2 стаття 17.rar
04 травня 2020 01:37
1 кваліфікаційні.rar
04 травня 2020 01:37
1 аналог дог копія 2.rar
04 травня 2020 01:37
1 аналог дог копія 1.rar
04 травня 2020 01:37
1 акти до аналог дог.rar

Публічні документи

26 квітня 2020 21:10
Електронний підпис
26 квітня 2020 21:03
Документи якості.pdf
26 квітня 2020 21:03
Декларація виробника.pdf
26 квітня 2020 21:03
мед 15 002.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 9 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 8 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 7 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 6 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 5 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 4 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 3 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 2 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
мед 1 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
лист 13 002.jpg
26 квітня 2020 21:03
лист 10 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
Сертификат НАССР.PDF
26 квітня 2020 21:03
attachments.zip
26 квітня 2020 21:03
Витяг з ПДВ 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
ВИПИСКА 2 001.jpg
26 квітня 2020 21:03
ВИПИСКА 1 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"

ФОП Дмитрук Лідія Анатоліівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"
#40665499
Відхилено 3 644 999,00
UAH
12 травня 2020 16:05
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 3 645 000,00
UAH
12 травня 2020 16:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2181907149
Переможець 3 649 999,00
UAH
12 травня 2020 16:07

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 травня 2020 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БОРИСЕНКО НАДІЯ АНАТОЛІЇВНА"
#2181907149
3 649 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 08:55
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 11:19
ДУ №7.pdf зміни до договору
31 березня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 08:50
ДУ №5.pdf зміни до договору
29 січня 2021 08:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:49
Дод угода № 4.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 17:19
Протокол №106.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 17:12
Додаткова уода № 3.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:37
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:32
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 13:57
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
25 червня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 10:32
Дод.уг. 24.06.pdf зміни до договору
24 червня 2020 10:22
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 12:12
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 червня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 11:46
договір170.pdf укладений
19 червня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору та викласти пункт 3.1 договору в новій редакції та внести зміни до специфікації (додаток №1 до договору) та викласти її в новій редакції; сума договору після внесення змін - 3 649 953,93 грн. без ПДВ; кількість надання послуг після внесення змін: без зміни кількості (обсягу) послуг (1 послуга (кількість дітоднів зазначена в специфікації додаток №1 до договору)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до розділу договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти реквізити Виконавця в новій редакції. Сума договору після внесення змін: без змін (3 649 953,93 грн. без ПДВ); кількість надання послуг після внесення змін: без зміни кількості (обсягу) послуг (1 послуга (кількість дітоднів зазначена в специфікації додаток №1 до договору)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до розділу договору "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" та викласти реквізити Виконавця в новій редакції. Сума договору після внесення змін: без змін (3 649 953,93 грн. без ПДВ); кількість надання послуг після внесення змін: без зміни кількості (обсягу) послуг (1 послуга (кількість дітоднів зазначена в специфікації додаток №1 до договору)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, згідно п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору на 755 821,00 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 2 894 672 грн. 93 коп. (Два мільйони вісімсот дев’яносто чотири тисячі шістсот сімдесят дві гривні 93 копійки) без ПДВ». Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток № 1) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, згідно п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору на 755 281,00 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 2 894 672 грн. 93 коп. (Два мільйони вісімсот дев’яносто чотири тисячі шістсот сімдесят дві гривні 93 копійки) без ПДВ». Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток № 1) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною помилкою по закупівлі ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування (Послуги з харчування для дошкільних навчальних закладів) повторно оприлюднити Додаткову угоду № 3 від 12.08.2020 в правильній редакції. Вважати правильною додаткову угоду № 3 від 12.08.2020 завантажену до системи 13.08.2020.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали дану додаткову угоду про таке: 1. Продовжити строк дії Договору відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Внести зміни до пункту 9.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності з дати укладання та діє до 01.04.2021 року, а в частині розрахунків до повного його виконання.» 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Текст додаткової угоди складено на українській мові в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної Сторони. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною укладеного між Сторонами Договору № 170 від 19.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 2. Збільшити суму договору на 578 933,36 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 3 473 606,29 грн. (Три мільйони чотириста сімдесят три тисячі шістсот шість гривень 29 копійок) без ПДВ». 3. Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток №1) в наступній редакції. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 5. Текст додаткової угоди складено на українській мові в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної Сторони. 6. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною укладеного між Сторонами Договору № 170 від 19.06.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, згідно п. 1 ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору на 89 261,00 грн., та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Загальна сума Договору складає: 3 384 345 грн. 29 коп. (Три мільйони триста вісімдесят чотири тисячі триста сорок п’ять гривень 29 копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 2 369 818,23
UAH