Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з встановлення систем відеоспостереження) 51310000-8 ДК 021:2015
Очікувана вартість
3 575 000,00 UAH
UA-2020-04-17-011111-b bc5dbdf4a4874dc8ba9d14a66bf291f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 11:16
Очікувана вартість: 3 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення систем відеоспостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації (Додаток 5)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 50
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2020 19:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 19:25
Додаток 2 - 2.pdf
23 квітня 2020 19:25
Додаток 3 - 2.pdf
23 квітня 2020 19:25
Додаток 4 - 2.pdf
23 квітня 2020 19:25
ТД - 2.pdf
23 квітня 2020 19:25
ЗТД.pdf
23 квітня 2020 19:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 19:25
Додаток 2 - 2.pdf
17 квітня 2020 17:54
Додаток 2.pdf
23 квітня 2020 19:25
Додаток 3 - 2.pdf
17 квітня 2020 17:54
Додаток 3.pdf
23 квітня 2020 19:25
Додаток 4 - 2.pdf
17 квітня 2020 17:54
Додаток 4.pdf
23 квітня 2020 19:25
ТД - 2.pdf
17 квітня 2020 17:54
ТД.pdf
23 квітня 2020 19:25
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 21 квітня 2020 12:04
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:12
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Оскільки закупівля Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з встановлення систем відеоспостереження) 51310000-8 ДК 021:2015 створена до 19.04.2020 тому процедура закупівлі здійснюється згідно з попередньою редакцією Закону "Про публічні закупівлі".
Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. Крім того відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках». Тендерну документацію затверджено, шляхом проставлення підпису, накладання печатки та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованого електронного майданчика. Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з встановлення систем відеоспостереження) 51310000-8 ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Тендерна документація
Дата подання: 22 квітня 2020 16:19
Дата відповіді: 24 квітня 2020 16:13
Шановний Замовник! Звертаємо увагу Замовника на необхідність зазначати в Тендерній документації обов'язкові реквізити, а саме: № протоколу та дату затвердження рішення тендерного комітету на титульній сторінці Тендерної документації. Не зазначення Замовником даної інформації створює перепони для Учасника при замовленні Забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, оскільки Гарант вимагає дану інформацію як обов’язковий реквізит! Просимо замовника прописати № та дату затвердження протоколу тендерного комітету щодо даної закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне. Тендерну документацію затверджено, шляхом проставлення підпису, накладання печатки та розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованого електронного майданчика. Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з встановлення систем відеоспостереження) 51310000-8 ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що номер та дату протоколу затвердження тендерної документації зазначено на титульній сторінці тендерної документації щодо закупівлі Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з встановлення систем відеоспостереження) 51310000-8 ДК 021:2015.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН-М" 3 545 000,00
UAH з ПДВ
3 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНУС-ВІДЕО" 3 565 008,00
UAH з ПДВ
3 565 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 18:02
Електронний підпис
04 травня 2020 18:01
14 довідка ЕЦП.pdf
04 травня 2020 17:30
Електронний підпис
04 травня 2020 17:30
Електронний підпис
04 травня 2020 17:14
наказ директор.PDF
04 травня 2020 17:14
гарантія.zip
04 травня 2020 17:14
протокол.PDF
04 травня 2020 17:14
паспорт директор.pdf
04 травня 2020 17:14
витяг ПДВ.pdf
04 травня 2020 17:14
проект договору.pdf
04 травня 2020 17:14
накази працівники.pdf
04 травня 2020 17:14
лист дистриб'ютор.pdf
04 травня 2020 17:14
електробезпека.pdf
04 травня 2020 17:14
договори ЦПХ.pdf
04 травня 2020 17:14
декларація ОП.pdf
04 травня 2020 17:14
авторизаційний лист.pdf
04 травня 2020 17:14
14 довідка ЕЦП.pdf
04 травня 2020 17:14
12 довідка робітники.pdf
04 травня 2020 17:14
11 довідка працівники.pdf
04 травня 2020 17:14
8 відсутність підстав.pdf
04 травня 2020 17:14
4 загальні відомості.pdf
04 травня 2020 17:14
1 довідка обладнання.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 18:20
документы.zip
04 травня 2020 18:20
технічні спеціфікації.pdf
04 травня 2020 18:20
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАЛЬКОН-М"

ТОВ "КОНУС-ВІДЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАЛЬКОН-М"
#40772555
Переможець 3 545 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАЛЬКОН-М"
#40772555
3 545 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:55
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 14:15
Договір №6-13.pdf укладений
27 травня 2020 14:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі послуг з встановлення систем відеоспостереження на 91 416,00 (дев’яносто одна тисяча чотириста шістнадцять) грн. 00 коп., після зменшення обсяг закупівлі послуг з встановлення систем відео спостереження складає 3 453 584,00 (три мільйона чотириста п’ятдесят три тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) грн з ПДВ. 2. Зменшити суму договору на 91 416,00 (дев’яносто одна тисяча чотириста шістнадцять) грн. 00 коп., після зменшення загальна сума договору складає 3 453 584,00 (три мільйона чотириста п’ятдесят три тисячі п’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 коп.) грн у тому числі ПДВ - 575 597,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 453 584,00
UAH (в тому числі ПДВ 575 597,33 UAH)