Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пілети паливні з деревини
Очікувана вартість
353 150,00 UAH
UA-2020-04-17-010718-b b4fa8664f2d54526bcb1c6d37a3454e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Іванівна Гордійчук

+380553861478 41087470@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,СПОРТУ І ТУРИЗМУ АСКАНІЯ-НОВА СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41087470
Місцезнаходження: 75230, Україна , Херсонська обл., смт Асканія-Нова, вул. Нова, буд. 11-А
Контактна особа: Яна Іванівна Гордійчук
+380553861478
41087470@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:17
Очікувана вартість: 353 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 353,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100.9 тонни
Пілети паливні з деревини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75230, Україна, Херсонська область, смт. Асканія-Нова, за адресою підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінаснування - місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:27
ТД_Паливні пілети_3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000012 ● f2d845ac18d8445785db34c2b065e85e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 15:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.05.2020 № 95

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-17-010718-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-18 11:27:13

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина, що проводить Відділ освіти,культури,спорту і туризму Асканія-Нова селищної ради (далі – Замовник) за № UA-2020-04-17-010718-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень:


1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що Тендерна документація Замовника містить вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації про відсутність підстав, передбачених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, що містяться у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним?

2. Чому тендерна документація не містить адрес підпорядкованих закладів Замовнику для постачання товару? Надати інформацію щодо зазначення в тендерній документації адреси підпорядкованих закладів Замовника.

3. Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ТОВ «Ріат», оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «Ріат» відсутній
звіт про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку (копії документів, що додаються до банківської гарантії)?


4. Яким чином Ви можете обґрунтовано пояснити обрання переможцем пропозицію ТОВ «Ріат», оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «Ріат» надано банківську гарантію, яка є дійсною до 30.10.2020, тоді як в тендерній документації Замовника визначено, що строк дії банківської гарантії: протягом строку дії договору, п.10.1. проекту договору до тендерної документації визначено, що договір вступає в силу з моменту підписання і діє в частині поставок товару до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного їх закінчення?

Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-20 12:49:08

щодо моніторингу

Уважно ознайомившись із запитом замовнику на пояснення, повідомляємо про наступне.
Щодо першого питання. Пунктом 5.2 частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Документації встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу в мережі Інтернет: http://prozorro.gov.ua. повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а саме Довідку у довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Зазначаємо, що Документація містить положення про те, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції.
Окрім того, Додаток 3 до Документації містить примітку про те, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Зазначаємо, що інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює інформацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/. Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Таким чином ми як замовник торгів не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати дану довідку.
Щодо другого питання. Тендерна документація містить інформацію про місце поставки товару, а саме: 75230, Україна, Херсонська область, смт. Асканія-Нова, за адресою підпорядкованих закладів Замовника. Також дана інформація наявна в оголошенні про проведення закупівлі. Зазначаємо, що Законом не регламентовано обов’язкового зазначення адрес усіх підпорядкованих закладів Замовника. Окрім того, учасники на етапі подання тендерних пропозицій не зверталися за роз’ясненнями щодо адрес підпорядкованих закладів. Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства.
Щодо третього питання. Тендерна документація передбачала надання Учасниками вид Забезпечення ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ – електронна банківська гарантія і вимоги до неї відповідно до Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерних пропозицій, абзац «Забезпечення тендерних пропозицій». Крім того, тендерна документація передбачала надання Забезпечення ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю (умови в абз. «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю. Ці два види забезпечення є різними за своєю суттю і їх неможна плутати.
Так, Тендерну пропозицію ТОВ «РІАТ» було визнано такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір, оскільки надані у складі пропозиції документи відповідають вимогам документації, в тому числі, і дане Забезпечення ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Вимога щодо надання звіту про прибутки та збитки які мають бути завірені печаткою банку та підписом уповноваженої особи банку стосується Забезпечення ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ, як виду забезпечення виконання договору про закупівлю, і не повинні міститься у складі пропозиції Учасника, до обрання його переможцем.
Щодо четвертого питання. У відповіді на третє питання ми з’ясували, що Забезпечення ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ і Забезпечення ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю це різні види забезпечень. Зокрема, для Забезпечення ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ передбачено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Ці вимоги виконані учасником, якого було визнано переможцем, строк дії забезпечення тендерної пропозиції встановлено - 30.10.2020 року.
Для Забезпечення ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю, дійсно, встановлено Строк дії: протягом строку дії договору - з моменту підписання і діє в частині поставок товару до 31.12.2020, а в частині розрахунків – до повного їх закінчення. Під час підписання договору про закупівлю переможцем було надано замовнику Забезпечення ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю, строк дії якого встановлено відповідно до вимог документації.

Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації, а Замовник діяв виключно у межах чинного законодавства.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Уважно ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі, зауважуємо наступне. Документацією передбачено, що документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. Окрім того, Додаток 3 до Документації містить примітку про те, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зазначаємо, що інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр) функціонує для замовлення довідок та отримання результатів (довідки), будь-яким користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі. Зазначений Реєстр не транслює інформацію он-лайн ( в режимі реального часу), зокрема відкритість реєстру стосується лише реєстру про фізичних осіб і перевіряється за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ . Наразі змінився лише порядок отримання цієї довідки учасниками, вищезазначені довідки отримуються не в територіальних органах юстиції, а через Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані із корупцією правопорушення, а саме, уточнення із відповідного сайту: «Індивідуальна довідка про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення формується на основі пошуку записів в реєстрі за ІПН або кодом ЄДРПОУ електронного цифрового підпису. В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК». Таким чином, ми як замовник торгів, не маємо доступу та можливості скористатися ЕЦП учасника, а отже і не можемо самостійно отримати дану довідку. Тендерна документація містить інформацію про місце поставки товару, а саме: 75230, Україна, Херсонська область, смт. Асканія-Нова, за адресою підпорядкованих закладів Замовника. Також дана інформація наявна в оголошенні про проведення закупівлі. Зазначаємо, що Законом не регламентовано обов’язкового зазначення адрес усіх підпорядкованих закладів Замовника. Окрім того, учасники на етапі подання тендерних пропозицій не зверталися за роз’ясненнями щодо адрес підпорядкованих закладів. Таким чином, Замовником не порушено вимог чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного, Замовник діяв виключно в межах чинного законодавства.

2020-05-29 14:16:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ" 332 667,30
UAH з ПДВ
332 667,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СЛАВРЕСУРС 343 867,20
UAH з ПДВ
343 867,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ПРОД ГРУП" 348 105,00
UAH з ПДВ
348 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 22:31
Електронний підпис
12 травня 2020 18:23
Довідка ДФС.PDF
12 травня 2020 18:23
2. Довiдки по ст. 17.pdf
12 травня 2020 18:23
Довідка МВС.pdf
05 травня 2020 16:13
Електронний підпис
04 травня 2020 22:15
Електронний підпис
04 травня 2020 22:14
G0420-6486-GL_tender.pdf
04 травня 2020 22:14
Лицензия с ЭЦП.pdf
04 травня 2020 22:14
3. Додаток 3. Ст. 17.pdf
04 травня 2020 22:14
5. Додаток 5. .pdf

Публічні документи

04 травня 2020 16:51
Електронний підпис
04 травня 2020 16:47
10 проект договору.pdf
04 травня 2020 16:47
9 бенефіціар.pdf
04 травня 2020 16:47
8 повноваження особи.pdf
04 травня 2020 16:47
Licenziya.zip
04 травня 2020 16:47
7 копія статуту.pdf
04 травня 2020 16:47
Licenziya DEA.pdf
04 травня 2020 16:47
Dovirenist.zip
04 травня 2020 16:47
6 док ПДВ.pdf
04 травня 2020 16:47
Doverennost DEA.pdf
04 травня 2020 16:47
BG 2788-20G SLAVRESURS.zip
04 травня 2020 16:47
4 тех вимоги.pdf
04 травня 2020 16:47
12 інші документи.pdf
04 травня 2020 16:47
3 ст 17.pdf
04 травня 2020 16:47
1 пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:47
0 Загальний реєстр.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 22:26
Опис.PDF
04 травня 2020 22:26
Паспорт_ч_б.pdf
04 травня 2020 22:26
Вiдомостi_про_учасника.PDF
04 травня 2020 22:26
Статут.PDF
04 травня 2020 22:26
Вiдомостi_EДР._Держстат.pdf
04 травня 2020 22:26
Витяг_EДР._23.08.2019.pdf
04 травня 2020 22:26
IПН.PDF
04 травня 2020 22:26
Виписка_з_EДР.pdf
04 травня 2020 22:26
Паспорт_ориг..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"

ТОВ СЛАВРЕСУРС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС ПРОД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
Переможець 332 667,30
UAH з ПДВ
07 травня 2020 22:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 22:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАТ"
#42437454
332 667,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 18:56
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 22:54
005.jpg укладений
20 травня 2020 22:53
003.jpg укладений
20 травня 2020 22:53
004.jpg укладений
20 травня 2020 22:53
002.jpg укладений
20 травня 2020 22:53
001.jpg укладений
20 травня 2020 22:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 175 202,58
UAH