Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м.Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Очікувана вартість
102 783 249,00 UAH
UA-2020-04-17-010119-b dbb7425ff33040cca6b8fba24ef89bde
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Брюханов

+380505726951 bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Андрій Брюханов
+380505726951
bryukhanov.kvk.kapstroy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 15:05
Очікувана вартість: 102 783 249,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м.Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Київ, вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м.Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Умови оплати за договором передбачені Розділом 2. ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: 2.4. Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідок про вартість виконаних робіт. Строк подання документів Замовником для проведення розрахунків – протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів. 2.5. На підставі окремої заявки та відповідних обґрунтувань Генпідрядника, Замовник має право надавати Генпідряднику аванс відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 або іншого нормативно-правового акта. Строк на який надається аванс Генпідряднику, зазначається у відповідній додатковій угоді до даного Договору. 2.6. Оплата за виконані роботи проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт у розмірі не більше 95% від загальної вартості виконаних робіт по Договору з дати підписання Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт відповідно до п 2.4.Договору. 2.10. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється виключно за бюджетні кошти та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст. 46-49, ст.ст. 70, 71, 78 Бюджетного кодексу України протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 95
Виконання робіт Умови оплати за договором передбачені Розділом 2. ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ: 2.6. Оплата за виконані роботи у розмірі не більше 5% від загальної вартості виконаних робіт по Договору проводиться Замовником на підставі підписаних Сторонами Акту(ів) приймання виконаних будівельних робіт та Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт відповідно до п 2.4.Договору після підписання Сторонами Акту (технічного) приймання виконаних будівельних робіт. 2.10. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється виключно за бюджетні кошти та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст. 46-49, ст.ст. 70, 71, 78 Бюджетного кодексу України протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 16:56
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:54
Форма_оголошення_відкриті_торги.docx
17 квітня 2020 16:54
ТХ.pdf
17 квітня 2020 16:54
ТД_Вербова.pdf
17 квітня 2020 16:54
ПОБ.pdf
17 квітня 2020 16:54
ОДР.pdf
17 квітня 2020 16:54
ОВНС.pdf
17 квітня 2020 16:54
ІТЗ ЦЗ(ЦО).pdf
17 квітня 2020 16:54
Ідентифікація.pdf
17 квітня 2020 16:54
ЗК.ПЗ.pdf
17 квітня 2020 16:54
ЕМ.pdf
17 квітня 2020 16:54
Геология.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000013 ● 0e6a6607ccb54ac883d02217110cb414
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-04-17-010119-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:43:56

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (код ДК 021:201545000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) очікуваною вартістю 102 783 249,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-17-010119-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-10 17:06:42

Надання інформації

У ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі – Товариство, Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служби України, розміщений 04.06.2020 у системі електронних закупівель, про можливі порушення, виявлені за результатами проведення моніторингу з 29.05.2020 по процедурі закупівлі від 17.04.2020 № UA-2020-04-17-010119-b, предмет закупівлі – виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт ДК 021:2015). За результатами розгляду повідомляємо.
ПрАТ «АК «Київводоканал» здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон).

Щодо документів, на підставі яких здійснено розрахунок та визначено очікувану вартість предмета закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до чинних нормативно-правових актів на день оголошення процедури закупівлі.
Зокрема, очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції по вказаному предмету закупівлі була визначена Замовником відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 2, пункту 22 частини 1 статті 1 Закону, абзацу 2 пункту 4 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та даними зведеного кошторисного розрахунку на весь об’єкт «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» (далі – Об’єкт), відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації (копія додається).
Директором філії «Київоблбудекспертиза» 26.11.2019 затверджено експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» (копія додається).
На підставі та з урахуванням зазначених норм та документів Замовником була визначена очікувана вартість будівництва вказаного предмета закупівлі у розмірі 102 783 249,00 грн, яка включає в себе весь обсяг будівельних робіт з відповідними витратами, що включені до проєктної документації по реконструкції Об’єкта.
Зважаючи на викладене, зазначаємо, що під час проведення вказаної закупівлі Товариством були дотримані вимоги чинного законодавства України, в тому числі у сфері публічних закупівель, в повному обсязі.

Додатки: 1. Копія наказу «Про затвердження проєктної документації за проєктом «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» від 27.11.2019 № 500 на 1 арк. в 1 прим.
2. Копія експертного звіту щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція каналізаційного колектора Д = 800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» з додатком на 6 арк. в 1 прим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВІЯ-АКБ" 102 780 554,40
UAH з ПДВ
102 728 554,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИКОНРОБ-82" 102 782 412,00
UAH з ПДВ
102 730 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 10:04
15.imd
12 травня 2020 10:04
МВС та ДПС.pdf
12 травня 2020 10:04
Документи переможця.pdf
05 травня 2020 10:34
2_ч2.rar
05 травня 2020 10:34
6.rar
05 травня 2020 10:34
5.rar
05 травня 2020 10:34
4.zip
05 травня 2020 10:34
3.rar
05 травня 2020 10:34
2_ч1.rar
05 травня 2020 10:34
1.rar

Публічні документи

04 травня 2020 20:37
84.imd
04 травня 2020 20:37
статут.pdf
04 травня 2020 20:37
робочі.pdf
04 травня 2020 20:37
проект договору.pdf
04 травня 2020 20:37
локальний кошторис (2).pdf
04 травня 2020 20:37
локальни кошторис (1).pdf
04 травня 2020 20:37
листи ч2.pdf
04 травня 2020 20:37
листи ч1.pdf
04 травня 2020 20:37
ітр.pdf
04 травня 2020 20:37
доровірна ціна.pdf
04 травня 2020 20:37
документи різні 2.pdf
04 травня 2020 20:37
документи різна 1.pdf
04 травня 2020 20:37
Відомість ресурсів.pdf
04 травня 2020 20:37
витяг.pdf
04 травня 2020 20:37
аналог договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВІЯ-АКБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИКОНРОБ-82"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВІЯ-АКБ"
#37264571
Переможець 102 728 554,39
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВІЯ-АКБ"
#37264571
102 728 554,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 14:40
r_2_ДЦ_ДЦ.xls укладений
27 травня 2020 14:39
Договір БМР.docx укладений
27 травня 2020 14:39
Додаток №3 кал. план фін_БМР.xlsx укладений
27 травня 2020 14:39
Графік вик. робіт.pdf укладений
27 травня 2020 14:38
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:14
звіт_ду_Вербова_3_дод.doc зміни до договору
31 березня 2021 14:12
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 16:02
звіт_ду_Вербова_2_дод.doc зміни до договору
29 березня 2021 16:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:05
звіт_ду_Вербова_1_дод.doc зміни до договору
30 грудня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВІЯ-АКБ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Грищенка Сергія Володимировича, що діє на підставі наказу від 05.11.2020 № 52, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора з питань будівництва управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності від 02.01.2020 № 43, з іншої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 1 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2720 від 27.05.2020 (далі – Договір), на виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» про наступне: 1. Сторони домовились п. 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1 Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною Договору, визначається динамічною ціною та становить 102 728 554,39 грн (сто два мільйони сімсот двадцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 39 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 17 121 425,73 грн (сімнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча чотириста двадцять п’ять гривень 73 копійки). Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2020 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2020 року, становить 6 753 800,40 грн (шість мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 1 125 633,40 грн (один мільйон сто двадцять п’ять тисяч шістсот тридцять три гривні 40 копійок) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.» 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 3. Всі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 4.1. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору, в новій редакції) 5. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 6. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» Юридична адреса/Фактична адреса/Адреса для листування: вул. Є. Коновальця, 31, офіс 327, м. Київ, 01133, Україна Код за ЄДРПОУ 37264571 р/р UA543281680000000026004434491 в ПАТ «МТБ БАНК» ІПН 372645726550 Свідоцтво платника ПДВ № 100309113 тел. (044) 529-62-36 Директор ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» __________________ С. В. Грищенко Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВК 1217310 п/р UA708201720344311001100053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2720
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВІЯ-АКБ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Грищенка Сергія Володимировича, що діє на підставі Статуту, в тому числі наказу від 05.11.2020 № 52, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 495 від 24.12.2020, з іншої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 2 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2720 від 27.05.2020 (далі – Договір), на виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» про наступне: 1. Сторони домовились п. 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною Договору, визначається динамічною ціною та становить 102 728 554,39 грн (сто два мільйони сімсот двадцять вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят чотири гривні 39 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 17 121 425,73 грн (сімнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча чотириста двадцять п’ять гривень 73 копійки). Станом на 01.01.2021 виконано та профінансовано робіт на суму 6 753 800,40 грн (шість мільйонів сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот гривень 40 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 1 125 633,40 грн (один мільйон сто двадцять п’ять тисяч шістсот тридцять три гривні 40 копійок). Вартість Робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором протягом 2021 року, становить 36 533 700,00 грн (тридцять шість мільйонів п’ятсот тридцять три тисячі сімсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 20 % - 6 088 950,00 грн (шість мільйонів вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 копійок) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету міста Києва.». 2. Згідно з п. 2.5 Договору, відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та п. 151 постанови від 22.07.2020 № 641 і наказу департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.03.2021 № 14-ОД «Про затвердження Положення про здійснення попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів» Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж. Авансовий платіж, що буде перераховано Генпідряднику у 2021 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021 рік складає 10 500 000,00 грн (десять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 1 750 000,00 грн (один мільйон сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), що не перевищує 30% вартості річного обсягу асигнувань по об’єкту. Авансовий платіж надається Генпідряднику строком не більше ніж на 3 (три) місяці. Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 3. У зв’язку зі зміною реквізитів Генпідрядника, Сторони домовились викласти розділ 15 Договору «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в частині реквізитів Генпідрядника в наступній редакції: Генпідрядник: ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» Юридична адреса/Фактична адреса/Адреса для листування: вул. Є. Коновальця, 31, офіс 327, м. Київ, 01133, Україна Код за ЄДРПОУ 37264571 п/р UA543281680000000026004434491 Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA543281680000000026004434491 в ПАТ «МТБ БАНК» ІПН 372645726550 Свідоцтво платника ПДВ № 100309113 тел. (044) 529-62-36 4. Сторони домовились доповнити Договір додатком № 4 копія наказу департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.03.2021 № 14-ОД «Про затвердження Положення про здійснення попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів» (додаток № 4 до Договору) та викласти Календарний план фінансування (додаток № 3 до Договору) у новій редакції, що додається. 5. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 5.1. Календарний план фінансування (додаток № 3 до Договору, в новій редакції). 5.2. Копія наказу департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.03.2021 № 14-ОД «Про затвердження Положення про здійснення попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів» (додаток № 4 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін, крім додатку № 4 До Договору. 7. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 8. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 9. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» Юридична адреса/Фактична адреса/Адреса для листування: вул. Є. Коновальця, 31, офіс 327, м. Київ, 01133, Україна Код за ЄДРПОУ 37264571 п/р UA543281680000000026004434491 Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA543281680000000026004434491 в ПАТ «МТБ БАНК» ІПН 372645726550 Свідоцтво платника ПДВ № 100309113 тел. (044) 529-62-36 Директор ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» ____________________ С. В. Грищенко Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВК 1217310 п/р UA708201720344311001100053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2720
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю «СЛАВІЯ-АКБ» (далі – Генпідрядник), в особі директора Грищенка Сергія Володимировича, що діє на підставі Статуту, в тому числі наказу від 05.11.2020 № 52, з однієї сторони, та Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» (далі – Замовник), в особі директора управління капітального будівництва Приватного акціонерного товариства «Акціонерна компанія «Київводоканал» Буяра Антона Олександровича, що діє на підставі довіреності № 495 від 24.12.2020, з іншої сторони, далі разом – Сторони, уклали дану Додаткову угоду № 3 (далі – Додаткова угода) до Договору № 2720 від 27.05.2020 (далі – Договір), на виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=800-900-2000 мм на вул. Вербовій на ділянці від камери гасіння напірних колекторів КНС «Ленінська кузня» до КНС «Оболонь» в Оболонському районі м. Києва» про наступне: 1. У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування та керуючись п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року). та п. 6 розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (чинної редакції на дату укладання цієї Додаткової угоди), Сторони домовились продовжити термін виконання будівельних робіт та викласти Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору) у новій редакції, що додається 2. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2022 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань (в т.ч. гарантійних) та умов даного Договору. В частині гарантійних зобов’язань даний Договір діє до закінчення терміну дії таких зобов’язань. В частині розділу 12 даного Договору безстроково.» 3. До Додаткової угоди додаються наступні додатки: 1. Графік виконання робіт (додаток № 2 до Договору). 4. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. Всі інші умови Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 6. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 7. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Генпідрядник: ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» Юридична адреса/Фактична адреса/Адреса для листування: вул. Є. Коновальця, 31, офіс 327, м. Київ, 01133, Україна Код за ЄДРПОУ 37264571 п/р UA543281680000000026004434491 Держказначейська служба України, м. Київ р/р UA543281680000000026004434491 в ПАТ «МТБ БАНК» ІПН 372645726550 Свідоцтво платника ПДВ № 100309113 тел. (044) 529-62-36 Директор ТОВ «СЛАВІЯ-АКБ» ____________________ С. В. Грищенко Замовник: Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А КПКВК 1217310 п/р UA708201720344311001100053831 Держказначейська служба України, м. Київ ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./факс 2007307 Директор управління капітального будівництва ПрАТ «АК «Київводоканал» ____________________ А. О. Буяр
Номер договору про закупівлю: №2720
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML