Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Футболка
Очікувана вартість
1 376 640,00 UAH
UA-2020-04-17-010107-b 0ea84fb1fa644ee4934b0e3b9fdd5f87
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Віра Леонідівна

+380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150237
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104
Контактна особа: Шевченко Віра Леонідівна
+380639022020
v.shevchenko@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 12:30
Очікувана вартість: 1 376 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 766,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг


Формений одяг (Футболка)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7648 шт
футболка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18110000-3 — Формений одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:26
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc
04 травня 2020 16:26
Футболка ТД (нова редакція)_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 16:53
Додаток №9 договір.docx
04 травня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:26
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc
04 травня 2020 16:26
Футболка ТД (нова редакція)_04.05.2020.docx
17 квітня 2020 16:53
Футболка ТД.docx
17 квітня 2020 16:53
Додаток №9 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертифікати
Дата подання: 24 квітня 2020 14:35
Дата відповіді: 29 квітня 2020 11:56
Тендерною документацією передбачається надання документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: - надати скановану копію сертифікату відповідності завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину з якої виготовляється товар, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника. Але в тендері ніде не вказана нормативна документація (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо), на відповідність до якої повинен бути наданий той чи інший сертифікат. Просимо вас вказати, якому нормативу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо) повинен відповідати предмет закупівлі для можливості надання в тендерній пропозиції вищезазначених сертифікатів, декларацій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 21:11
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:46
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання великої кількості документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : сертифікату відповідності , висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину . У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-010107-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КСАНТОС", Код ЄДРПОУ:41841467
Дата подання: 19 червня 2020 14:17
Вимога на рішення тендерного комітету про визначення переможцем закупівлі ТОВ «МІК»
ТОВ «КСАНТОС» є учасником відкритих торгів Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» з предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 18110000-3 Формений одяг (Футболка)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-010107-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною вимогою на рішення тендерного комітету замовника Філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» від 10.06.2020 р., що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси ТОВ «КСАНТОС».

10.06.2020 р. Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі розгляду тендерних пропозицій № ЦН-01/360/5 від 10.06.2020 р., визнав переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «МІК», так як пропозиція даного учасника відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі згідно з листом Головного управління воєнізованої охорони від 05.06.2020 № ЦУО-16/727.
ТОВ «КСАНТОС» не погоджується із вищевказаним рішенням тендерного комітету Замовника, так як з аналізу тендерної пропозиції ТОВ «МІК» вбачається її невідповідність умовам тендерної документації Замовника і тому є підстави для її відхилення.

Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МІК» умовам тендерної документації Замовника зазначаємо наступне:

1.
Згідно п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку довільної форми щодо відповідності його тендерної пропозиції, технічним характеристикам та вимогам до предмета закупівлі визначеним у Додатку №1.
На виконання вищевказаної вимоги учасником надано довідку № 20-05-04/18 від 04.05.2020 р., у якій у повній мірі не підтверджено відповідність Додатку № 1, а саме – відсутня інформація наступного змісту:
«Учасник торгів, надає зразок товару, згідно переліку та вимог Замовника визначеного в «переліку та кількості товару», із зазначенням № торгів у ЦБД UA-__________, назви товару, найменування учасника та виробника товару.
Зразок товару потрібно надати протягом одного робочого дня з дати поведення аукціону за адресою: м. Київ, вул. Федорова, 31А, тендерний комітет. Зразок товару не повертається.
При поставці Товару на склад: кожна одиниця Товару повинна бути в індивідуальній упаковці з зазначенням розміру одягу;
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.»
Тобто, переможець не виконав у повній мірі вимогу п. 3.1 Додатку № 2 до тендерної документації.

2.
На виконання Додатку № 2 тендерної документації ТОВ «МІК» надано сертифікат відповідності № UA0.YT.050403-20, сертифікат експертизи типу № UA0.YT.050403-20, Декларацію про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту , паспорт якості (сертифікат) на футболки, згідно яких запропонована продукція відповідає ДСТУ EN ISO 13688:2016 «Одяг захисний. Загальні вимоги».
В п.1 зазначеного ДСТУ вказано наступне: «Цей стандарт призначено тільки для використання в поєднанні з іншими стандартами, які містять вимоги до конкретних захисних характеристик, а не як самостійний документ».
Тобто, ДСТУ EN ISO 13688:2016 не може використовуватися як самостійний документ і до нього необхідно додавати інші стандарти, у яких містяться вимоги до конкретних захисних характеристик товару.
Тобто технічні документи на продукцію, надані учасником, у повній мірі не підтверджують відповідність необхідним нормативним документам на даний вид продукції.

Відповідно до ч.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ «МІК» не відповідає умовам тендерної документації і має бути відхилена.

Отже, тендерним комітетом Замовника порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийнято незаконне рішення щодо визначення переможцем ТОВ «МІК».

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», просимо відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МІК» з підстав її не відповідності вимогам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 червня 2020 15:29
Замовник вважає рішення тендерного комітету прийнято у відповідності до вимог тендерної документації та є правомірним.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-010107-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС", Код ЄДРПОУ:39234237
Дата подання: 19 червня 2020 18:24
Скарга на рішення замовника
Скарга на рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Виконати рішення Колегії від 10.07.2020 № 13414-р/пк-пз - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» переможцем за процедурою закупівлі форменого одягу (Футболка) (Код ДК 021:2015 - 18110000-3) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-010107-b). 2. Виконати рішення Колегії від 10.07.2020 № 13414-р/пк-пз - скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ФАБРІКС» за процедурою закупівлі форменого одягу (Футболка) (Код ДК 021:2015 - 18110000-3) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-010107-b).
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2020 16:18

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-27-000014 ● 355cca0fba3d4b878d6a669c4592fc35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 липня 2020 17:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


27.07.2020 № 215

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 27.07.2020 № 215

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-04-17-010107-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону надаємо свою ІНФОРМАЦІЮ до висновку про результати моніторингу закупівлі.

2020-08-12 16:49:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЛЬТА." 669 967,80
UAH з ПДВ
594 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" 1 138 022,40
UAH з ПДВ
594 249,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" 899 404,80
UAH з ПДВ
656 201,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 848 928,00
UAH з ПДВ
835 161,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" 894 816,00
UAH з ПДВ
845 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСАНТОС" 1 130 221,44
UAH з ПДВ
1 070 567,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСТАНДАРТ" 1 339 929,60
UAH з ПДВ
1 070 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНА-МП" 1 284 864,00
UAH з ПДВ
1 284 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 13:59
Електронний підпис
13 травня 2020 13:58
цінова пропозиція2.pdf

Публічні документи

10 травня 2020 13:12
Електронний підпис
10 травня 2020 13:12
Документи пропозиції.rar

Публічні документи

12 травня 2020 09:35
Електронний підпис
12 травня 2020 09:34
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 травня 2020 23:29
Футболка СЕС Б.Ніколас.pdf
11 травня 2020 23:29
Статут 2019.pdf
11 травня 2020 23:29
Серт відповідності.pdf
11 травня 2020 23:29
Пакувальний ярлик.pdf
11 травня 2020 23:29
Опис до статуту.PDF
11 травня 2020 23:29
Наказ про призначення.pdf
11 травня 2020 23:29
Витяг ПДВ.PDF
11 травня 2020 23:29
Бірка.pdf
11 травня 2020 23:29
8) Цінова пропозиція.pdf
11 травня 2020 23:29
5) Стаття 17.pdf
11 травня 2020 23:29
4) Лист-згода.pdf
11 травня 2020 23:29
2) ТС.pdf
11 травня 2020 23:29
1) Довкілля.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 18:44
Електронний підпис
08 травня 2020 18:44
Документи пропозиції.pdf
08 травня 2020 18:44
Гарантія.rar

Публічні документи

12 травня 2020 00:27
Електронний підпис
12 травня 2020 00:26
Ярлик, бірка.pdf
12 травня 2020 00:26
Технічний опис.pdf
12 травня 2020 00:26
Тендерна пропозиція.pdf
12 травня 2020 00:26
Протокол КСАНТОС.PDF
12 травня 2020 00:26
Проект договору.pdf
12 травня 2020 00:26
Наказ КСАНТОС.pdf
12 травня 2020 00:26
Копія висновку ДСЕЕ.pdf
12 травня 2020 00:26
Згода на обробку.pdf
12 травня 2020 00:26
Згода з проектом.pdf
12 травня 2020 00:26
Додаток № 1.pdf
12 травня 2020 00:26
Довідка ст. 17.pdf
12 травня 2020 00:26
Довідка про учасника.pdf
12 травня 2020 00:26
Довідка про санкції.pdf
12 травня 2020 00:26
Довідка експлуатація.pdf
12 травня 2020 00:26
Довідка довкілля.pdf
12 травня 2020 00:26
Витяг з ЄДР.pdf
12 травня 2020 00:26
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

10 травня 2020 21:24
Електронний підпис
10 травня 2020 21:24
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
10 травня 2020 21:24
Dovirenist_Savchenko.zip
10 травня 2020 21:23
Dovidka pro nazvu.zip
10 травня 2020 21:23
Bankivska Licenzia.zip
10 травня 2020 21:23
технічний опис0107.PDF
10 травня 2020 21:23
Статут Нова Редакція.PDF
10 травня 2020 21:23
Ст17ЗУ.PDF
10 травня 2020 21:23
Протокол № 10.PDF
10 травня 2020 21:23
пакувальний ярлик.PDF
10 травня 2020 21:23
Наказ.PDF
10 травня 2020 21:23
лист-згода.PDF
10 травня 2020 21:23
Лист підтвердження0107.PDF
10 травня 2020 21:23
Код доступу.PDF
10 травня 2020 21:23
Інформаційна довідка.PDF
10 травня 2020 21:23
зразок бірки0107.PDF
10 травня 2020 21:23
Довідка про досвід.PDF
10 травня 2020 21:23
Витяг ПДВ.PDF
10 травня 2020 21:23
Висновок СЕС на виріб.PDF
10 травня 2020 21:23
202291_ГР_1337_41 000.zip
10 травня 2020 21:23
Цінова пропозиція0107.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЛЬТА."

ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

ТОВ "КСАНТОС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХСТАНДАРТ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕНА-МП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЛЬТА."
#38655607
Очікує рішення 594 248,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:17
ТОВ "МАЛЬТА."
#38655607
Рішення скасоване 594 248,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:17
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС"
#39234237
Рішення скасоване 594 249,60
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС"
#39468849
Рішення скасоване 656 201,29
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:17
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Рішення скасоване 835 161,60
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 16:17

Документи

12 серпня 2020 16:17
Звіт з ЄДР ()

Документи

10 червня 2020 19:08
Електронний підпис

Документи

10 червня 2020 19:10
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 вересня 2020 14:42
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі форменого одягу (Футболка) (Код ДК 021:2015 - 18110000-3) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-010107-b) на підставі пп.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
02 вересня 2020 14:42
Протокол № 360_8 (відміна) від 02.09.2020.doc