Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-04-17-009946-b b9359892091e4faeabc722ec484c85c1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Кіндер

+380442780357 s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 38620155
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Володимирська, 13
Контактна особа: Микола Кіндер
+380442780357
s.m.lebedev@kyiv.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:51
ТД зі змінами від 30.07.2020.doc
30 липня 2020 16:51
ЗміниТД ремонт пінного ходу від 30.07.20.docx
16 липня 2020 13:33
ТД 3 зі змінами.doc
16 липня 2020 13:33
Перелік змін до ТД 3.doc
26 червня 2020 12:55
ТД 2 зі змінами.doc
26 червня 2020 12:55
Перелік змін до ТД.doc
30 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 16:51
ТД зі змінами від 30.07.2020.doc
30 липня 2020 16:51
ЗміниТД ремонт пінного ходу від 30.07.20.docx
16 липня 2020 13:33
ТД 3 зі змінами.doc
16 липня 2020 13:33
Перелік змін до ТД 3.doc
26 червня 2020 12:55
ТД 2 зі змінами.doc
17 квітня 2020 16:45
ТД 2.doc
26 червня 2020 12:55
Перелік змін до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог
Дата подання: 28 травня 2020 15:44
Дата відповіді: 02 червня 2020 09:20
Відповідно до технічних вимог ТД просимо надати уточнення щодо марки (моделі) шасі із зазначенням VIN номера, вказати міжколісну базу (відстань між першої і другою вісями), вказати тип кабіни (кількість посадових місць, низька-старого зразка чи висока-нового зразка), вказати марку (модель) двигуна, вказати марку (модель) коробки зміни передач, а також вказати марку (модель) наявної коробки відбору потужності для можливості підготовки пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши запитання щодо уточнення технічних характеристик автомобіля повітряно-пінного гасіння АППГ-10(53213) надаємо наступну інформацію: Марка шасі – КАМАЗ 53213, VIN номер відсутній, номер шасі 532130023026, міжколісна база (відстань між першою і другою вісями) - 3680 мм., кабіна старого зразка, низька, два посадкових місця, Марка (модель) двигуна-КАМАЗ 740.11, коробка перемикання передач 15-(152), інформація щодо марки і моделі коробки відбору потужності відсутня.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 червня 2020 10:26
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:32
Технічні вимоги ТД містять вимоги до водопінних комунікацій протипожежного насосу: - кран (засувка) для подачі піноутворювача з ємності до пожежного/протипожежного насосу повинен бути виконаний в вигляді кульового крану з пневматичним або електричним приводом та механічним дублюванням відкривання/закривання; - кран (засувка) для подачі піноутворювача з ємності в протипожежний насос повинна бути з пневматичним або електричним приводом та механічним дублюванням відкривання/закривання, керування повинно здійснюватися з панелі керування в насосному відсіку та панелі керування в кабіні, на робочому місці водія, маховик крану повинен бути виготовленим із антикорозійних або армованих композитно-полімерних матеріалів; Це вимоги до одного і того ж крану (засувки), але дещо відрізняються одна від одної. Просимо усунути невідповідність та викласти однозначну вимогу до вказаного крану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник уважно розглянув ваше запитання та повідомляє, що найближчим часом до технічної частини Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 червня 2020 10:27
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:41
Технічні вимоги ТД містять вимоги до ємності для вивозу вогнегасної речовини: «об’єм не менше 10 м. куб.» Згідно технічних даних базового шасі автомобіля КАМАЗ-53213 його вантажепідйомність становить 11000 кг. Згідно технічних розрахунків з розподілу мас по переобладнанню (ремонту) АППГ-10 (53213), об’єм цистерни може бути до 8500 м куб., оскільки виконати всю надбудову масою 1000 кг технічно неможливо. Просимо усунути невідповідність та внести технічно обгрунтовані вимоги до об’єму цистерни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний час автомобіль повітряно-пінного гасіння АППГ-10(53213), який експлуатується замовником за своїми тактико-технічних характеристиками вивозить для ліквідації НС 10 тис. кг. піноутворювача. Замовник не вбачає необхідності зменшувати кількість вивозимого піноутворювача, чим знижувати його можливості по гасінню пожеж.
З приводу вирізів та формулювань будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 червня 2020 10:30
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:42
Технічні вимоги ТД не містять вимоги до повного переліку обладнання, яке замовник планує розмістити в відсіку для пожежно-технічного обладнання та на даху пожежної надбудови. Просимо усунути невідповідність та внести перелік пожежно-технічного обладнання, що планується розмістити в відсіку для пожежно-технічного обладнання та на даху пожежної надбудови.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник уважно розглянув ваше запитання та повідомляє, що найближчим часом до технічної частини Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо технічних вимог
Дата подання: 19 червня 2020 10:31
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:47
Технічні вимоги ТД містять вимогу: «керування обертами двигуна (протипожежного насосу) повинно здійснюватись дистанційно, без використання тросової системи» Цю вимогу виконати технічно неможливо, оскільки двигун КАМАЗ старого зразка (Євро-0) має механічну систему регулювання обертів двигуна (тросову). Пропонуємо вказану вимогу видалити.
Відповідь: Дане питання замовником буде опрацьовано та за необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Щодо Додатку 5 до Документації "Проект договору"
Дата подання: 19 червня 2020 10:43
Дата відповіді: 23 червня 2020 16:45
В зв'язку з правомірним волевиявленням виконання прав та обов'язків обох Сторін просимо включити до розділу VII "Відповідальність сторін" Проекту договору, що викладений в Додатку 5 до Документації, пункт 7.5 наступного змісту: "У разі несвоєчасної оплати, Замовник сплачує на користь Учасника пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожний день прострочення від суми заборгованості".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником уважно вивчено ваше запитання та повідомляє наступне: відповідно до статті 48 Бюджетного кодексу України: “Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами”. Кошторисом Замовника непередбачено плата будьякий ймовірних штрафних санкцій за правочинами. Також відповідно до розділу 3 статті 48 Бюджетного кодексу України: “Розміщення замовлення, укладення договору, придбання товару, послуги чи здійснення інших аналогічних операцій протягом бюджетного періоду, за якими розпорядником бюджетних коштів взято зобов'язання без відповідних бюджетних асигнувань або з перевищенням повноважень, встановлених цим Кодексом та законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), є недійсними.”.
Тобто Замовник не може з об'єктивних підстав вносити запропоновані у запитанні зміни до проекту Договору, що викладений в Додатку 5.
Обладнання та матеріально-технічна база
Дата подання: 07 липня 2020 11:24
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:56
В Додатку 2, пунк 1 тендерної документації зазначено, що "Якщо надання послуг буде здійснюватись на території учасника: Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-гарантію, в якому гарантує, що автомобілі замовника, ремонт будуть забезпеченні стоянкою та цілодобовою фізичною охороною", тобто є можливість надання послуг на території Замовника, а також наявність відповідного обладнання на території Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник відповідаючи на запитання, повідомляє, що дана норма закріплює ймовірність проведення первинного кваліфікованого огляду та діагностування на території Замовника. Такі роботи передбачають низку монтажних робіт які провести на території Замовника із технічних та службових причин неможливо, оскільки всі підрозділи Замовника знаходяться на постійному бойовому чергуванні, а проведення таких робіт значно ускладнить несення чергування та виконання дій за призначенням.
Технічні вимоги
Дата подання: 07 липня 2020 12:00
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:57
Прохання надати фотографії авто або надати можливість огляду для розуміння в якому технічному стані знаходиться автомобіль повітряно-пінного гасіння АППГ-10(53213) та чіткого формування вартості тендерної пропозиції
Відповідь: Замовником уважно розглянуто дане питання та повідомляється наступне: шасі автомобіля знаходиться в задовільному технічному стані, вузли надбудови знаходяться в незадовільному стані, а саме: наявні корозійні ушкодження цистерни для вивозу піноутворювача, її кріплень та пінних комунікацій, порушення герметичності насосу, насос втратив необхідну номінальну продуктивність, кабіна потребує зварювально-фарбувальних робіт.
З метою неухильного дотримання вимог статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції на дату оголошення закупівлі) Замовник чітко дотримується таких вимог як: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; не дискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Проте фото будуть додані Замовником при внесенні змін до технічної документації.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 07 липня 2020 13:14
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:59
Згідно Додатку 4, п. 6 до тендерної документації пожежна надбудова повинна бути каркасної конструкції з алюмінієвих профілів (або нержавіючої сталі) обклеєних алюмінієвим листом або композитно-полімерними матеріалами із декоративним облицюванням панелями із композитно-полімерних матеріалів. Обладнання розміщене на даху пожежної надбудови не повинно виступати за габарити автомобіля, прохання вказати габаритні розміри для каркасної конструкції надбудови або більш детальну інфоримацію
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не встановлює вимог до габаритних розмірів каркасної конструкції, проте габаритні розміри автомобіля із встановленою надбудовою та пожежно-технічним обладнанням не повинні перевищувати габаритні розміри шасі автомобіля які в свою чергу складають: Довжина, близько: 8 м.; ширина, близько: 2,5 м.; виота, близько: 2,83 м.
Щодо правильного оформлення про відсутність інформації
Дата подання: 07 липня 2020 13:29
Дата відповіді: 09 липня 2020 15:55
Вимога ТД викладена в п. 1 Розділ 3 "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів...", а якщо інформація відсутня, нам як Учаснику ставити прочерк, чи писати лист-пояснення щодо відсутності інформації і в зв'язку з чим? А якщо цього не достатньо буде, чи не буде це підставою для дискваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаючи на запитання, Замовник наголошує на уважному вивченні всіх положень Тендерної документації. Оскільки за умови уважного вивчення Тендерної документації Запитувачу стало б зрозуміло, що відповідь на питання міститься саме в пункті 1 розділу ІІІ Тендерної документації і звучить наступним чином: “Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.”
Про субпідрядну організацію
Дата подання: 07 липня 2020 13:31
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:01
Вимога ТД викладена в п.1 Розділ 3 Учасник повинен надати "...інформацією про субпідрядника (субпідрядників) (додаток 6)", в разі не залучення субпідрядної організації чи потрібно писати лист? В разі залучення підрядної організації якщо вартість Договору по виконанню буде 15%, чи потрібно надавати інформацію про неї?
Відповідь: Відповідаючи на запитання, Замовник просить всіх потенційних Учасників відповідально і професійно підходити до підготовки своїх тендерних пропозицій. Відповідь на це питання міститься в пункті 8 розділі ІІІ Тендерної документації та звучить наступним чином: “Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію про субпідрядників, які залучатимуться для надання послуг разом з відповідними листами-підтвердженнями від субпідрядників або лист про те що субпідрядники не залучатимуться.”. В частині що стосується відсоткового залучення субпідрядників на це питанні відповідь дає Закон України “Про публічні закупівлі” (чинний на день оголошення закупівлі): “у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.”.
Щодо технічного стану
Дата подання: 07 липня 2020 13:31
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:01
Прохання надати більш детальну інформацію щодо технічного стану автомобіля колінчатого підіймача Bronto Skylift F90HLA для розрахунку вартості технічного обслуговування і ремонту, так як в ході ремонту транспортного засобу Учасник повинен використовувати власні нові запчастини та витратні матеріали
Відповідь: Наразі значно зменшилась швидкість роботи колінчатого підіймача Bronto Skylift F90HLA. В той же час на дисплеї пульту керування наявні індикатори стану роботи підіймача іх заниженими покажчиками. Технічний стан самого шасі автомобіля знаходиться у задовільному стані, але цей висновок зроблений фахівцями Замовника які в свою чергу не мають відповідної освіти щодо перевірки саме таких видів техніки.
Про уповноважену особу
Дата подання: 07 липня 2020 13:35
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:02
Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника, в разі якщо керівник підприємства на даний час у відпустці, заступник також, офіс працює дистанційно на карантині, чи можливо використовувати на документах на місці підпису Факсиміль від керівника підприємства? Вона у нас зелена тому видно, що це факсиміль.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідаючи на запитання, Замовник просить запитувача ознайомитись із нормами Цивільного Кодексу України, який на щастя знаходиться у вільному доступі, та звернути свою увагу на статтю 207 ЦК України, якою передбачено, що: “Використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів.”.
Питання щодо QR-код
Дата подання: 07 липня 2020 13:38
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:03
У разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. Просимо надати роз'яснення в якій саме довідці використовується QR-код.
Відповідь: QR-код використовується у документах державних органів які використовують у свої діяльності публічні реєстри реєстрації своїх документів. До таких органів відносяться Державна фіскальна служба України, Міністерство юстиції України та практично всі інші підприємства, установи і організації виконавчої гілки влади.
Технічні можливості
Дата подання: 07 липня 2020 13:45
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:03
В тендерній документації зазначено, що якщо надання послуг буде здійснюватись за межами міста Києва, перевезення автомобілів здійснюється за рахунок учасника-переможця, а чи знаходяться транспортні засоби в справному технічному стані для їх самостійного переміщення ?
Відповідь: Технічний стан шасі знаходиться у стані який дозволяє їх переміщення.
Щодо еквіваленту
Дата подання: 07 липня 2020 13:50
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:04
Вимога ТД "Якість змінно-запасних частин (ЗЗЧ), які встановлюються на колінчатого підіймача під час надання послуг, повинна відповідати технічним умовам виробника колінчатого підіймача «Bronto Skylift Oy Ab» (Фінляндія), а також Виконавець гарантує якість та надійність ЗЗЧ протягом 12 місяців з моменту встановлення.", чи розглядаєте Ви еквівалент колінчатого підіймача «Bronto Skylift Oy Ab» (Фінляндія)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не заперечує щодо встановлення еквівалентних змінно-запасних частин, проте вони повинні відповідати технічним умовам виробника колінчатого підіймача «Bronto Skylift Oy Ab» (Фінляндія).
Щодо навантаження
Дата подання: 07 липня 2020 13:53
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:05
Ви зазначаєте що пожежно-технічне оснащення (ПТО) розміщується у задньому відсіку та на даху пожежної надбудови, поверхня даху повинна бути спроектована таким чином щоб вона витримувала вагу не менше 180 кг з урахуванням устаткування, яке перевозиться без появи залишкової деформації даху, вказана вага не коректна просимо внести зміни до ТД.
Відповідь: Замовник не розглядає можливості внесення змін до тендерної документації оскільки такі вимоги не являються завищеними для потенційних учасників.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 липня 2020 13:56
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:05
В п. 2, додатку 2 тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати довідку про наявних працівників з обов’язковим підтвердженням дипломами або сертифікатами або наказами про призначення (не менш 5 працівників – ІТР, та не менш 5 працівників з числа кваліфікованого персоналу). Які дипломи слід надати - дипломи про спеціальну освіту на всіх працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлюється у Тендерній документації умова щодо надання документа який дає змогу фахово та кваліфіковано виконати всі необхідні роботи в рамках реалізації заявленої закупівлі.
Уточнення кількості послуг
Дата подання: 07 липня 2020 15:39
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:08
Відповідно до ТД, предметом закупівлі є ДК 021:2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів). Згідно форми Тендерна пропозиція, ви розділяєте предмет закупівлі, та просите вказати вартість 1 послуги - Послуги ремонту автомобіля повітряно-пінного гасіння АППГ-10(53213) та 1 послуги - Послуги ремонту і технічного обслуговування автомобіля колінчатого підіймача Bronto Skylift F90HLA. Уточніть – яка кількість та які саме послуги вимагаються Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 4.3. розділу І Тендерної документації встановлено, що: “місце, обсяг надання послуг: м. Київ, вул. Джона Маккейна, 11; м. Київ, вул. О. Кошиця, 3Б або на території учасника-переможця (в межах території України), обсяг надання послуг:
2 послуги.” Конкретизуючи послуги, зауважуємо на наступному: 1 послуга з ремонту автомобіля повітряно-пінного гасіння АППГ-10(53213); 1 послуга з ремонту і технічного обслуговування автомобіля колінчатого підіймача Bronto Skylift F90HLA.
Щодо документу власності на місце проведення ремонтних робіт або копію діючого договору оренди
Дата подання: 07 липня 2020 15:42
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:06
Відповідно до ТД, Учасник повинен надати копію документа щодо власності на місце проведення ремонтних робіт або копію діючого договору оренди. Термін дії договору оренди повинен бути не менше терміну дії Договору із Замовником. Як сьогодні зрозуміти, на який термін буде укладений договір із замовником? Якщо буде додаткова угода? Уточнить, до якого строку повинен бути укладений договір оренди?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розуміння того на який термін буде укладений договір із Замовником можливо визначити, ґрунтовно вивчивши Тендерну документацію, в якій чітко визначено, що: “строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): До 20.12.2020” (пункт 4.4. розділу І). Строк до якого буде укладений договір оренди Замовник вказувати будь-якому Учаснику немає права, оскільки ці правочин укладаються із сторонніми від Замовника юридичними особами.
Щодо кількості працівників
Дата подання: 07 липня 2020 15:44
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:07
Відповідно до ТД, Учасник повинен надати довідку про наявних працівників з обов’язковим підтвердженням дипломами або сертифікатами або наказами про призначення (не менш 5 працівників – ІТР, та не менш 5 працівників з числа кваліфікованого персоналу). Вкажіть будь ласка, яким нормативним документом Ви визначили конкретну кількість працівників – ІТР, та працівників з числа кваліфікованого персоналу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На даний момент вказані автомобілі повинні виконувати завдання за призначенням, а саме гасіння пожеж та фншого комплексу зхаходів по порятунку людей у місті Києві. Тому термін їх ремонту повинний буди як найменшим та в свою чергу найбільш кваліфікованим. Також окремо зауважуємо на тому, що Законом України “ Про публічні закупівлі” визначено право Замовника по встановленню кваліфікаційних вимог до Учасників в частині наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не обмежуючи у конкретизації щодо надання таких кваліфікаційних вимог.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 07 липня 2020 13:14
Щодо надання роз'яснень
Усі звернення за роз’ясненнями автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Замовник грубо порушує законодавство та не своєчасно надає відповіді та роз'яснення на поставлені питання. Питання по вказаній закупівлі, які були поставлені 28.05.2020, Замовник надав відповіді 02.06.2020 р., тобто на 4 (четвертий робочий день), вимагаємо відмінити закупівлю або застосувати міри до уповноважених осіб Замовника шляхом накладення штрафу та прозвітувати про вказане публічно.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:49
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
У ваші вимозі міститься чітке вказання на дати коли було поставлено запитання та на дату коли було дано відповідь. Але при формуванні своєї вимоги вами не враховано один із фундаментальних правових принципів який викладений у статті 253 Цивільного кодексу України і закріплює наступне: “Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок“. Ознайомившись із цією правовою нормою, Замовник впевнений, що Ви зрозуміли б некоректність підрахунків перебігу строку, викладену у вимозі.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРИ.КА", Код ЄДРПОУ:43082343
Дата подання: 07 липня 2020 15:28
Тендерна документація складена не у відповідності до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ "Про публічні закупівлі"
Відповідно до умов ТД,
Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідності до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:51
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТРИ.КА", Код ЄДРПОУ:43082343
Дата подання: 07 липня 2020 15:31
Тендерна документаація складена не у відповідно до чинного законодавства України
Шановний ЗАМОВНИКУ!



Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до чинного законодавства України?
Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» - ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ.


Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:52
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Статтею 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, чинної на дату оголошення закупівлі зазначено, що: Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 07 липня 2020 15:33
Тендерна документація складена не у відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі ?

Відповідно до умов ТД, Істотні умови Зазначаються замовником відповідно до вимог статей 36 і 37 Закону. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених частиною четвертою статті 36 Закону.

Відповідно до ЗУ Про публічні Закупівлі, ст.36 регулює Умови застосування процедури торгів з обмеженою участю, а ст. 37 Оголошення про проведення торгів з обмеженою участю.

Відповідно до ст..164 АКУ, тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Внесіть зміни до ТД та приведіть її у відповідність з нормами чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:59
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. В частині застосування штрафних санкцій на службових (посадових), уповноважених осіб замовника за ст..164 АКУ. Повідомляємо, що Замовнику невідомий нормативно-правовий документ із офіційною абревіатурою АКУ. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 07 липня 2020 15:35
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі?

Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- заповнені та підписані тендерні пропозиції (Додаток 1) приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону;
- документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації;
- оригінали документів, поданих учасником відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (якщо учасником являється нерезидент України).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:57
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 07 липня 2020 15:36
Яка стаття ЗУ Про публічні закупівлі передбачає надання документів у паперовій формі?
Шановний Замовнику, чому учасники повинні надавати паперові документи на адресу Замовника ?

Яка стаття ЗУ Про публічні закупівлі передбачає надання документів у паперовій формі ?

Відповідно до ТД,
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику:
- заповнені та підписані тендерні пропозиції (Додаток 1) приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону;
- документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону та підготовлених у відповідності до вимог пп. 5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації;
- оригінали документів, поданих учасником відповідно до вимог п. 1 розділу ІІІ тендерної документації (якщо учасником являється нерезидент України);
Особа, уповноважена для отримання від учасника вищевказаних документів — начальник сектору закупівель та гуманітарної допомоги центру забезпечення діяльності Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві Лебедєв Семен Миколайович, адреса: вул. Володимирська, буд. 13, м. Київ, 01601, тел. (044) 272-49-16.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:56
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Редакція Закону України “Про публічні закупівлі” яка була чинна на день оголошення закупівлі передбачає надання Учасником переможцем документів Замовнику, безпосередній спосіб надання таких документів лише в електронному вигляді незакріплений. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 07 липня 2020 15:37
ЗУ "Пропублічні закупівлі" передбачає 10 днів
Шановний Замовнику, чому ВАША ТД складена не у відповідно до ДІЮЧОЇ РЕДАКЦІЇ ЗУ Про публічні закупівлі ?

Відповідно до ТД, Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику.

ЗУ Про публічні закупівлі передбачає 10 днів.
Чому для ВАС п’ять днів?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2020 14:55
Замовник вивчив Вашу вимогу та повідомляє наступне:
За умови якщо б Ви уважно проаналізували дату коли було оголошено закупівлю, Вам стало зрозуміло, що закупівля була оголошена до дати набрання чинності НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі”. Також з метою чіткого розуміння з Вашого боку умов тендерної документації, а також вимог законодавства України у сфері публічних закупівель, рекомендуємо ознайомитись із пунктом 5 розділу X ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ НОВОЇ РЕДАКЦІЇ Закону України “Про публічні закупівлі” в якому зазначено: Процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Замовник має сподівання, що автор вимоги та всі інші потенційні учасники будуть ґрунтовніше вивчати всі законодавчі та нормативно-правові документі у сфера публічних закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-009946-b.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062205935
Дата подання: 17 серпня 2020 18:44
Вимога щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" в зв’язку з численними порушеннями в пакеті тендерної пропозиції.
Опис викладений у Вимозі щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" в зв’язку з численними порушеннями в пакеті тендерної пропозиції від 17.08.2020 року № 1708/20 від 17.08.20 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 19:27
Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне.
1. Замовником вимагалось надання підтвердження виконання учасником аналогічного договору на ремонт і технічне обслуговування транспортних засобів. При цьому, замовником не встановлювалось окремих спеціальних вимог щодо змісту аналогічного договору. Ретельно вивчивши наданий учасником аналогічний договір про надання послуг, встановлено, що в п. 12.4 договору Сторонами узгоджено код послуги згідно ДКПП (ДК 016-2010) — 45.20.21-00.00. Точною назвою цього коду є “Технічне обслуговування та ремонтування інших автотранспортних засобів (крім ремонтування електричної системи та кузова), звичайне”, що є аналогічним до предмету даної закупівлі. Окрім цього, відповідно до Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, яке затверджене наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 року №102 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 28 квітня 1998 р. за № 268/2708, ремонт — це комплекс операцій щодо відновлення справності або роботоздатності виробів та відновлення ресурсів виробів чи їх складових частин. Виходячи зі змісту аналогічного договору та акту надання послуг, Виконавцем здійснено комплекс операцій щодо відновлення справності виробу та відновлення ресурсів виробу (у тому числі із заміною складових частин).
2. Відповідно до підпункту 9) пункту 3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, що затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639, гарантія — це спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Отже, згідно наданого учасником забезпечення тендерної пропозиції, зобов’язання за банківською гарантією виникають саме у банка-гаранта перед замовником, а не в учасника перед банком-гарантом. Крім цього банківська гарантія не передбачає інформації щодо відкритих рахунків, так як зазначена Постанова не містить вимог відкриття рахунків в банку-гаранті. Враховуючи це, у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції.
3. Тендерна документація замовника не містила вимог щодо надання копії сертифіката відповідності або декларації відповідності, які повинні містити саме назву кожного ДСТУ EN. Додатком 4 вимагалось надання інформації щодо відповідності вимогам зазначених ДСТУ EN. В п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначалось, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4). Замовник не має підстави відхилити дану тендерну пропозицію, так як учасник підтвердив відповідність вимогам замовника, надавши детальний опис (технічну специфікацію), згідно якого учасник гарантує відповідність у тому числі й вимогам зазначених ДСТУ EN.
4. Згідно вимог тендерної документації надання копії протоколу випробувань не було обов’язковим для учасників. Тому його ненадання не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
5. В тендерній документації встановлювався один із кваліфікаційних критеріїв — це наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Одним з підтверджень цього критерію для замовника є наявність власного або орендованого місця надання послуг. Копія договору оренди, що надана учасником містить всі необхідні реквізити сторін, дату договору, його номер, адресу об’єкту нерухомого майна, що надано в оренду та строк дії цього договору, який в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації. Окрім цього, учасником також надано акт приймання-передачі нерухомого майна в оренду, що підтверджує факт виконання цього договору. Враховуючи викладене, у замовника немає підстав для відхилення тендерної пропозиції, так як учасником виконано всі окремі вимоги надання вищезазначеного підтвердження.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-009946-b.a9
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3062205935
Дата подання: 21 серпня 2020 13:48
Скарга на незаконні дії Замовника – Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві вих. №21-08 від 21 серпня 2020 року
Протоколом № 51 від 12.08.2020 р., засідання тендерного комітету Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві переможцем закупівлі ДК 021: 2015 код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)» було визначено ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ". Ретельно розглянувши документи тендерної пропозиції переможця була виявлена невідповідність умовам тендерної документації, які викладені в Скарзі вих. №21-08 від 21.08.2020 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:28
рішення від 26.08.2020 № 16061+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:28
рішення від 11.09.2020 №17101.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 18:36

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

14 вересня 2020 18:36
рішення від 11.09.2020 №17101.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ" 1 920 680,00
UAH з ПДВ
1 920 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 1 996 680,00
UAH з ПДВ
1 996 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК" 1 998 450,00
UAH з ПДВ
1 998 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 18:02
Електронний підпис
24 липня 2020 18:01
Технічні вимоги.pdf
24 липня 2020 18:01
Проект договору.pdf
24 липня 2020 18:01
Лист-згода.pdf
24 липня 2020 18:01
Копiя_IПН.pdf
24 липня 2020 18:01
Додаток 8.pdf
24 липня 2020 18:01
Договiр_оренди_офiсу.pdf
24 липня 2020 18:01
Довiдки_з_банку.pdf
24 липня 2020 18:01
Виписка.pdf
24 липня 2020 18:01
Вiдомостi.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 11:37
Кваліфікаційні_3.pdf
07 серпня 2020 11:37
Кваліфікаційні_2.pdf
07 серпня 2020 11:37
Кваліфікаційні_1.pdf
07 серпня 2020 11:37
Гарантія 6028-00.7z
07 серпня 2020 11:37
Банківська ліцензія.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "АВТОТРАНСПОРТНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГІНКУЛ ЄВГЕНІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3062205935
Відхилено 1 920 680,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 15:15
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
Переможець 1 996 680,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
1 996 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 вересня 2020 13:23
Коментар щодо відміни: Згідно абзацу другого частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону від 02.04.2020), а саме: Замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
Документи:
10 вересня 2020 13:23
Електронний підпис