Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 11:12 |
Очікувана вартість: | 74 070 056,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 74 070,06 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 370000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 16:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 16:17 |
Додаток 1 у новій редакції 15.05.2020.PDF | |
15 травня 2020 16:17 |
ТД зі змінами 15.05.2020.PDF | |
15 травня 2020 16:17 |
Зміни 15.05.2020.PDF | |
06 травня 2020 12:46 |
Зміни.PDF | |
05 травня 2020 15:21 |
Зміни.PDF | |
29 квітня 2020 17:40 |
Зміни 29.04.20.PDF | |
17 квітня 2020 16:43 |
Додаток 2 проект договору.pdf |
15 травня 2020 16:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 травня 2020 16:17 |
Додаток 1 у новій редакції 15.05.2020.PDF
|
||||||||||||
15 травня 2020 16:17 |
ТД зі змінами 15.05.2020.PDF
|
||||||||||||
15 травня 2020 16:17 |
Зміни 15.05.2020.PDF
|
||||||||||||
06 травня 2020 12:46 |
Зміни.PDF
|
||||||||||||
05 травня 2020 15:21 |
Зміни.PDF
|
||||||||||||
29 квітня 2020 17:40 |
Зміни 29.04.20.PDF
|
||||||||||||
17 квітня 2020 16:43 |
Додаток 2 проект договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був надан позитивний висновок щодо визначення якості проектних рішень, зокрема кошторисної частини проекту будівництва.
Стосовно геодезичних робіт:
Згідно додатку А.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 витрати на геодезичні роботи,що здійснуються під час виконання будівельних робіт входять до складу витрат на організацію робіт на будівельних майданчиках (виконавча геодезична зйомка).
Вартість же робіт зі створення геодезичної розпланувальної основи до початку будівництва,з розплануванням основних осей споруд та перенесенням їх в натуру з закріпленням на місцевості пунктами і знаками передбачається в главі 1 «Підготовка території будівництва». Замовник за згодою сторін доручає Підрядної організації виконання роботи з подальшою оплатою ,як послуги за окремим актом.
Крім того, при прийманні робіт з будівництва виконується контрольна геодезична зйомка на відповідність збудованих споруд їх відображенню на пред’явлених підрядником виконавчих кресленнях. Витрати на контрольну зйомку відносяться до витрат,пов’язаних з введенням об’єктів в екплуатацію та не були вказані в Тех.завданні за умови,що згідно ДБН В.1.3-2:2010 відповідальність покладається на службу тех.нагляда служби Замовника.
Стосовно коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиками:
З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням для всіх учасників визначен однаковий розмір коштів:
- на покриття ризиків ,який може уточнюватись в процесі будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.3) та використовуватись за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.З
- на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами,які розраховані за узгодженням із Замовником ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.4) та використовуються у порядку,обумовленому договором підряду (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.3.4).
Наголошуємо, що включення зазначених коштів на покриття ризиків (як виключення з правил згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «….за динамічної договірної ціни,ЯК ПРАВИЛО не враховується…..) та інфляції до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників ,та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначені при проектуванні.
Пропозиції з іншим обсягом коштів на покриття зазначених витрат мають бути відхилені.
Для того, щоб зробити вірну оцінку співставлення тендерної пропозиції Замовник вимагає включенням до ціни коштів, які входять до складу очікуваної вартості, на покриття ризиків та інфляції сталою величиною. Такі вимоги сприяють запобіганню порушення статті 5 Закону, а їх виконання можливо відслідкувати лише при наявності кошторису в договірній ціні.
.
Скарги до процедури
Дата подання: 05 липня 2020 14:28
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-22-000003 ● 1b365ba618e0426396d9fb95ad28c60a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2021 12:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2021 № 203
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.03.2021 № 203
витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-17-009895-b 17.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-23 08:35:28
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область очікуваною вартістю 74 070 056, 00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-009895-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-25 14:27:28
Пояснення на запит щодо моніторингу
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році» від 02.03.2020 року № 112.Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2021-03-22-000003
2021-04-22 11:08:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII) • не усунуто
порушення не усунуто
2021-06-02 10:35:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" |
48 946 233,42
UAH з ПДВ
|
48 946 233,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
51 977 852,22
UAH з ПДВ
|
51 977 852,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
58 219 671,32
UAH з ПДВ
|
57 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
66 458 478,52
UAH з ПДВ
|
57 552 542,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
66 518 848,38
UAH з ПДВ
|
66 518 848,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" #38013854 |
Відхилено |
48 946 233,42
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:06
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
51 977 852,22
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:08
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" #200274482 |
Відхилено |
57 550 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:09
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" #42229523 |
Переможець |
57 552 542,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 18:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:22
|
Додаткова угода № 5 від 28.12.2023 до договору № 180-20 від 31.07.2020.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:37
|
Дод угода №4 до Дог №180-20.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 14:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:15
|
Додаткова угода № 3 від 31.12.2021_180-20__.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 10:02
|
Додаткова угода від 08.09.2021 №2 № 180-20_.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2021 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:54
|
Додаткова угода від 08.09.2021 №2 № 180-20.PDF | зміни до договору |
08 вересня 2021 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 14:42
|
Додаткова угода № 1 від 28.09.2020.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 16:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 15:22
|
Договір №180-20 від 31.07.2020.PDF | укладений |
31 липня 2020 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 180-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |