Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область
Очікувана вартість
74 070 056,00 UAH
UA-2020-04-17-009895-b 746917742ab04933bda38c5612d36002
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 11:12
Очікувана вартість: 74 070 056,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 070,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 370000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:17
Додаток 1 у новій редакції 15.05.2020.PDF
15 травня 2020 16:17
ТД зі змінами 15.05.2020.PDF
15 травня 2020 16:17
Зміни 15.05.2020.PDF
06 травня 2020 12:46
Зміни.PDF
05 травня 2020 15:21
Зміни.PDF
29 квітня 2020 17:40
Зміни 29.04.20.PDF
17 квітня 2020 16:43
Додаток 2 проект договору.pdf
15 травня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 16:17
Додаток 1 у новій редакції 15.05.2020.PDF
06 травня 2020 12:46
Додаток 1 у новій редакції.PDF
17 квітня 2020 16:43
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
15 травня 2020 16:17
ТД зі змінами 15.05.2020.PDF
06 травня 2020 12:46
ТД зі змінами.PDF
05 травня 2020 15:21
Тд зі змінами 05.05.2020.PDF
29 квітня 2020 17:40
ТД зі змінами 29.04.2020.PDF
17 квітня 2020 16:43
ТД О101414.pdf
15 травня 2020 16:17
Зміни 15.05.2020.PDF
06 травня 2020 12:46
Зміни.PDF
05 травня 2020 15:21
Зміни.PDF
29 квітня 2020 17:40
Зміни 29.04.20.PDF
17 квітня 2020 16:43
Додаток 2 проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація стосовно працівників
Дата подання: 24 квітня 2020 12:00
Дата відповіді: 28 квітня 2020 12:48
Прохання надати розяснення. Чи обовязково необхідно зазначати в довідку про працівників таких працівників які не зазначені як обовязкові ключові (бухгалтер, директор, відділ кадрів, посадова особа яка підписує пропозицію)? Але підписують деякі документи документації?
Відповідь: Доброго дня! Так.
Технічне завдання
Дата подання: 24 квітня 2020 16:23
Дата відповіді: 28 квітня 2020 12:08
До якого класу наслідків належить даний об'єкт будівництва за класом?
Відповідь: Доброго дня! Об'єкт з класом наслідків - СС2.
ст,16
Дата подання: 05 травня 2020 18:47
Дата відповіді: 08 травня 2020 12:53
Згідно ТД вимагається на підтвердження наявності працівників копії трудових та наказів, у якому вигляді мають бути копії трудових (повністб чи перша і строрінка з записом про прийняття на роботу)?
Відповідь: Доброго дня! У складі пропозиції мають бути копії наказів про призначення та трудових на яких міститься інформація про прийняття на роботу.
Щодо формування договірної ціни
Дата подання: 05 травня 2020 19:59
Дата відповіді: 08 травня 2020 12:48
Відповідно до технічного завдання (додаток № 1 до тендерної документації) встановлено, що до договірної ціни фіксованими сумами включаються: кошти на закріплення дороги на місцевості; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами; кошти на покриття ризику. Зазначені кошти, відповідно до технічного завдання, включаються згідно з інвесторською кошторисною документацією та використовуються згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Наведена вимога при цьому не відвідає наведеному ДСТУ, оскільки визначені вище кошти, як правило, використовуються відповідно до умов підрядного договору, а не нормативного документу. Кошти на закріплення дороги на місцевості - це геодезичні роботи, в тому числі витрати на оплату праці робітників, які проводять геодезичні роботи; вартість матеріалів; знос геодезичного устаткування, інструментів і приладів на всі види їх ремонту та переміщення, які враховуються підрядною організацією у сладі ІІІ блоку загальновиробничих витрат. Окремих норм на геодезичні роботи у складі РЕКН не існує. Тому, з якою метою підрядник повинен враховувати зазначені вище кошти? Також доводимо до відома замовника, що ДСТУ передбачає, що кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами розраховується виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні, а не в інвесторському кошторисі) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України. Також тендерною документацією встановлено вид договірної ціни - динамічна, за якої, відповідно до вимог нормативних документів ризик НЕ ВРАХОВУЄТЬСЯ. Тому, просимо привести технічне завдання у відповідність нормативним документам з ціноутворення та виключити зазначені вище вимоги з формування договірної ціни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Доводимо до Вашого відома, що проектно-кошторисна документація на об’єкт закупівлі пройшла обов’язкову експерту перевірку організацією, яка включена до переліку експертних організацій, та відповідає критеріям, установленим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 15.08.2017 року №204 «Деякі питання здійснення експертизи проектної документації на будівництво об’єктів» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 18.09.2017 року за № 1140/31008) . За результатами перевірки був надан позитивний висновок щодо визначення якості проектних рішень, зокрема кошторисної частини проекту будівництва.
Стосовно геодезичних робіт:
Згідно додатку А.2.1 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 витрати на геодезичні роботи,що здійснуються під час виконання будівельних робіт входять до складу витрат на організацію робіт на будівельних майданчиках (виконавча геодезична зйомка).
Вартість же робіт зі створення геодезичної розпланувальної основи до початку будівництва,з розплануванням основних осей споруд та перенесенням їх в натуру з закріпленням на місцевості пунктами і знаками передбачається в главі 1 «Підготовка території будівництва». Замовник за згодою сторін доручає Підрядної організації виконання роботи з подальшою оплатою ,як послуги за окремим актом.
Крім того, при прийманні робіт з будівництва виконується контрольна геодезична зйомка на відповідність збудованих споруд їх відображенню на пред’явлених підрядником виконавчих кресленнях. Витрати на контрольну зйомку відносяться до витрат,пов’язаних з введенням об’єктів в екплуатацію та не були вказані в Тех.завданні за умови,що згідно ДБН В.1.3-2:2010 відповідальність покладається на службу тех.нагляда служби Замовника.
Стосовно коштів на покриття витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та ризиками:
З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням для всіх учасників визначен однаковий розмір коштів:
- на покриття ризиків ,який може уточнюватись в процесі будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.3) та використовуватись за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.З
- на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами,які розраховані за узгодженням із Замовником ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.4) та використовуються у порядку,обумовленому договором підряду (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.3.4).
Наголошуємо, що включення зазначених коштів на покриття ризиків (як виключення з правил згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «….за динамічної договірної ціни,ЯК ПРАВИЛО не враховується…..) та інфляції до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників ,та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, які не можуть бути точно визначені при проектуванні.
Пропозиції з іншим обсягом коштів на покриття зазначених витрат мають бути відхилені.
Щодо надання договірної ціни
Дата подання: 05 травня 2020 20:02
Дата відповіді: 08 травня 2020 12:47
Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції договірної ціни та додатки до неї в якості інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Договірна ціна при цьому не є документом, підтверджуючим технічні, якісні та кількісні показники предмета закупівлі, а є кошторисом підрядних робіт, який містить вартість робіт, які необхідно виконати на об'єкті будівництва/ремонту. Роз'ясненням Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року надано детальне обгрунтування, що, по перше: Закон про публічні закупівлі не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону оскільки; по-друге: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Також відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" визначено ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Тому є абсолютно незрозумілим надання договірної ціни саме до аукціону. Тому просимо замовника надати роз'яснення зазначеної вище вимоги тендерної документації з наданням відповідного обґрунтування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дійсно, згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року Закон не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Разом з тим, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента. Необхідно зазначити,що аномально низька ціна тендерної пропозиції ,як правило досягається з порушенням застосування елементних ресурсних норм та зміни технології робіт. Зазначені порушення можливо відслідкувати лише при наявності «попереднього» кошторису в договірній ціні.
Для того, щоб зробити вірну оцінку співставлення тендерної пропозиції Замовник вимагає включенням до ціни коштів, які входять до складу очікуваної вартості, на покриття ризиків та інфляції сталою величиною. Такі вимоги сприяють запобіганню порушення статті 5 Закону, а їх виконання можливо відслідкувати лише при наявності кошторису в договірній ціні.
.
Технічне завдання
Дата подання: 06 травня 2020 21:16
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:27
Не можливо правильно з формувати договірну ціну згідно з ДОДАТОКОМ 1 до ТД оскільки технічне завданння показано в не коректному вигляді . Для уникнення дискримінаційних умов прохання надати договірну ціну у цифровому вигляді. Приведіть будь ласка технічне завдання у відвовідність, зокрема відсутні поправочні коефіцієнти, не відомо які матеріали використовуються і т.д.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До технічного завдання було внесено відповідні зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-009895-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Код ЄДРПОУ:38013854
Дата подання: 05 липня 2020 14:28
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детально у тексті Скарги, що додається).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 16:41
рішення від 08.07.2020 № 13257 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 16:41
рішення від 23.07.2020 № 14269.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 22:14

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000003 ● 1b365ba618e0426396d9fb95ad28c60a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 12:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2021 № 203

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.03.2021 № 203

витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-04-17-009895-b 17.04.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-23 08:35:28

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область очікуваною вартістю 74 070 056, 00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-17-009895-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-25 14:27:28

Пояснення на запит щодо моніторингу

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О101414 Копилів - Ясногородка км 8+400 - км 13+400, Київська область відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено Розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації «Про затвердження переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році» від 02.03.2020 року № 112.Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2021-03-22-000003

2021-04-22 11:08:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, зокрема принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та частини 4 статті 28 Закону № 922-VIII) • не усунуто

порушення не усунуто

2021-06-02 10:35:31

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 48 946 233,42
UAH з ПДВ
48 946 233,42
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 51 977 852,22
UAH з ПДВ
51 977 852,22
UAH з ПДВ
Документи
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" 58 219 671,32
UAH з ПДВ
57 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 66 458 478,52
UAH з ПДВ
57 552 542,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 66 518 848,38
UAH з ПДВ
66 518 848,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:27
Електронний підпис
25 травня 2020 19:37
Електронний підпис
25 травня 2020 19:28
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

25 травня 2020 21:42
Електронний підпис
25 травня 2020 21:42
ліцензія Банку..pdf
25 травня 2020 21:42
витяг з наказу Кожара.pdf
25 травня 2020 21:42
ліцензія Банку.pdf
25 травня 2020 21:42
довіреність Мороз.pdf
25 травня 2020 21:42
витяг з наказу Мороз.pdf
25 травня 2020 21:42
Виписка 370 000,00.pdf
25 травня 2020 21:41
54. Довідка легалізація.pdf
25 травня 2020 21:41
53. Лист про мови.pdf
25 травня 2020 21:41
52. Лист про філії+ПДВ.pdf
25 травня 2020 21:41
51. ЛЗ формальні.pdf
25 травня 2020 21:41
50. Строки експлуатації.pdf
25 травня 2020 21:41
49. Договір у строки.pdf
25 травня 2020 21:41
47. Ціна без обмежень.pdf
25 травня 2020 21:41
44. ГЛ санкції.pdf
25 травня 2020 21:41
41. ГЛ ціна з ПДВ.pdf
25 травня 2020 21:41
39. Додаткові витрати.pdf
25 травня 2020 21:41
37.Антикоррупционная.7z
25 травня 2020 21:41
34. Лист дозволи.pdf
25 травня 2020 21:41
32. ЛЗ проект договору.pdf
25 травня 2020 21:41
31. Витяг ПДВ 30.04.2020.pdf
25 травня 2020 21:41
30. ГЛ строк дії БГ.pdf
25 травня 2020 21:40
27.1 Устав+изменения 2018.pdf
25 травня 2020 21:40
25.2 Пояснювальна наказ.pdf
25 травня 2020 21:40
22. Нічний час, 3 зміни.pdf
25 травня 2020 21:40
21.2 ДЦ_.imd
25 травня 2020 21:40
21.1 ДЦ розрахунки.pdf
25 травня 2020 21:40
20. ГЛ достовірність.pdf
25 травня 2020 21:40
19. ГЛ ст. 17.pdf
25 травня 2020 21:40
18. Довідка ст.17.pdf
25 травня 2020 21:40
15-17. Аналогічний М-21.pdf
25 травня 2020 21:40
14. Довідка аналогічний.pdf
25 травня 2020 21:40
13.3накази частина 3.7z
25 травня 2020 21:39
13.2накази частина 2.7z
25 травня 2020 21:39
13.1Накази частина 1.7z
25 травня 2020 21:39
12.20 Трудовые ч.20.7z
25 травня 2020 21:39
12.19 Трудовыеч.19.7z
25 травня 2020 21:39
12.18 Трудовые. ч.18.7z
25 травня 2020 21:39
12.17 Трудовые ч.17.7z
25 травня 2020 21:39
12.16 Трудовые ч.16.7z
25 травня 2020 21:39
12.15 Трудовые ч.15.7z
25 травня 2020 21:39
12.14 Трудовые ч.14.7z
25 травня 2020 21:39
12.13 Трудовые ч.13.7z
25 травня 2020 21:38
12.12 Трудовые ч.12.7z
25 травня 2020 21:38
12.11 Трудовыеч.11.7z
25 травня 2020 21:38
12.10 Трудовые ч.10.7z
25 травня 2020 21:38
12.9 Трудовые ч.9.7z
25 травня 2020 21:38
12.8 Трудовые ч.8.7z
25 травня 2020 21:38
12.7 Трудовые ч.7.7z
25 травня 2020 21:38
12.6 Трудовые ч.6.7z
25 травня 2020 21:38
12.5 Трудовые ч.5.7z
25 травня 2020 21:38
12.4 Трудовые ч.4.7z
25 травня 2020 21:38
12.3 Трудовые ч.3.7z
25 травня 2020 21:37
12.2 Трудовые ч.2.7z
25 травня 2020 21:37
12.1 Трудовые ч.1.7z
25 травня 2020 21:37
12 Трудові.7z
25 травня 2020 21:37
9. Договір оренди МЗ-112.pdf
25 травня 2020 21:37
8. Довідка МТБ.pdf
25 травня 2020 21:37
5. Довідка АБЗ Копилів.pdf
25 травня 2020 21:37
3. Договір Дорактів.pdf
25 травня 2020 21:37
11. Дипломи.7z
25 травня 2020 21:37
10. Працівники Копилів.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 16:55
Електронний підпис
01 липня 2020 16:53
Довідка з ДПС.pdf
30 червня 2020 20:39
Електронний підпис
30 червня 2020 20:38
лист-розяснення.jpg
30 червня 2020 20:38
Заява.pdf
30 червня 2020 17:46
Електронний підпис
30 червня 2020 17:44
Довідки ст.17.PDF
30 червня 2020 17:31
Dovidka_20154432820640649760.pdf
30 червня 2020 17:31
Dovidka_20154432820640649760.pdf.p7s
26 травня 2020 06:09
Електронний підпис
26 травня 2020 06:08
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

25 травня 2020 19:29
Електронний підпис
25 травня 2020 17:25
3.1. Виписка 370 000,00.pdf
25 травня 2020 17:25
2.1.11. Захист довікілля.pdf
25 травня 2020 17:25
1.2. Довідка ст . 17.pdf
25 травня 2020 17:25
1.1.2.1 Договір поставки.pdf
25 травня 2020 17:25
1.1.1.2 Інвентарні картки.pdf
25 травня 2020 17:25
1.1.5.1 Договір 44Д-17+ акти.pdf
25 травня 2020 17:25
1.1.5.2. Відгук.pdf
25 травня 2020 17:25
1.1.4.122 Словенський Д.І..PDF
25 травня 2020 17:24
1.1.4.127 Чучман Р.Б..PDF
25 травня 2020 17:24
1.1.4.121 Сірук В.В..PDF
25 травня 2020 17:24
1.1.4.117 РАДЖАПОВ.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.120 Бобер В.І..PDF
25 травня 2020 17:24
1.1.4.104 Коваль.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.103 Книш П. А..PDF
25 травня 2020 17:24
1.1.4.95 Якубов.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.92 Черкаський.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.109 Ляшко.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.93 СИЗОВ.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.89 СЬОМАК.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.91 Наливайко.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.94 Гриценко.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.88 МЕЛЬНИК.pdf
25 травня 2020 17:24
1.1.4.90 Сторчак.pdf
25 травня 2020 17:23
1.1.4.18 Вовченко трудова.pdf
25 травня 2020 17:23
1.1.4.4 Тимків Р.Р..PDF
25 травня 2020 17:23
1.1.4.3 Чайківський О.В. 2.PDF
25 травня 2020 17:23
1.1.4.10 Ольховик М.С..PDF
25 травня 2020 17:23
1.1.4.9 Богданович А.Ю..PDF
25 травня 2020 17:23
1.1.4.11 Поляниця Р.І.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Відхилено 48 946 233,42
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:06
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 51 977 852,22
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:08
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест"
#200274482
Відхилено 57 550 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Переможець 57 552 542,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 18:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
57 552 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:22
Додаткова угода № 5 від 28.12.2023 до договору № 180-20 від 31.07.2020.PDF зміни до договору
29 грудня 2023 15:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 14:37
Дод угода №4 до Дог №180-20.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 14:36
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:15
Додаткова угода № 3 від 31.12.2021_180-20__.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:15
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 10:02
Додаткова угода від 08.09.2021 №2 № 180-20_.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 09:54
Додаткова угода від 08.09.2021 №2 № 180-20.PDF зміни до договору
08 вересня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 14:42
Додаткова угода № 1 від 28.09.2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 15:22
Договір №180-20 від 31.07.2020.PDF укладений
31 липня 2020 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 180-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML