Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101301 Круглик - Кременище - Ходосівка км 0+000 - км 5+500, Київська область
Очікувана вартість
117 532 611,00 UAH
UA-2020-04-17-009805-b 8c7ab589ac6842d4bdeeae9bc003f1e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 15:47
Очікувана вартість: 117 532 611,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 532,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 550000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С101301 Круглик - Кременище - Ходосівка км 0+000 - км 5+500, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, автомобільна дорога загального користування місцевого значення С101301 Круглик - Кременище - Ходосівка км 0+000 - км 5+500, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відстрочки платежу на термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 09:44
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
06 травня 2020 09:44
ТД зі змінами.pdf
06 травня 2020 09:44
повідомлення зміни.pdf
17 квітня 2020 16:37
Додаток 2 проект договору.pdf
06 травня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 09:44
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
17 квітня 2020 16:37
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
06 травня 2020 09:44
ТД зі змінами.pdf
29 квітня 2020 17:31
ТД зі змінами 29.04.2020.PDF
17 квітня 2020 16:37
ТД С101301.pdf
06 травня 2020 09:44
повідомлення зміни.pdf
29 квітня 2020 17:31
Зміни 29.04.20.PDF
17 квітня 2020 16:37
Додаток 2 проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання договірної ціни до електронного аукціону
Дата подання: 07 травня 2020 12:02
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:26
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено надання Учасником договірної ціни та додатків до неї. Просимо Замовника роз'яснити доцільність їх надання до аукціону, оскільки Закон про публічні закупівлі не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни, а саме локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, розрахунку загально-виробничих витрат, порівняльного складу ресурсів кошторисних норм у разі заміни машин (механізмів), тощо до проведення електронного аукціону. Також відповідно до пункту 6.3. розділу 6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" договірна ціна є которисом вартості підрядних робіт, який узгоджений з Замовником. Оскільки ціна пропозиції переможця конкурсних торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Тому є абсолютно незрозумілим надання договірної ціни саме до проведення електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Дійсно, згідно роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016 року Закон не містить вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Разом з тим, ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента. Необхідно зазначити,що аномально низька ціна тендерної пропозиції ,як правило досягається з порушенням застосування елементних ресурсних норм та зміни технології робіт. Зазначені порушення можливо відслідкувати лише при наявності «попереднього» кошторису в договірній ціні.
Для того, щоб зробити вірну оцінку співставлення тендерної пропозиції Замовник вимагає включенням до ціни коштів, які входять до складу очікуваної вартості, на покриття ризиків та інфляції сталою величиною. Такі вимоги сприяють запобіганню порушення статті 5 Закону, а їх виконання можливо відслідкувати лише при наявності кошторису в договірній ціні.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-009805-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", Код ЄДРПОУ:32851616
Дата подання: 01 липня 2020 18:03
Скарга на рішення замовника
Скарга у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 липня 2020 19:40
Рішення від 06.07.2020 № 13095 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 19:39
рішення від 21.07.2020 № 14060.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 14:51

Документи подані скаржником

01 липня 2020 17:49
Платіжне доручення.pdf
01 липня 2020 17:49
Скарга UA-2020-04-17-009805-b.pdf

Документи подані замовником

15 липня 2020 16:25
619_1.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-06-000022 ● 2eaf51bcac6a47508739b362fd41f6ce
  • Статус: завершено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2020-04-17-009805-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 вересня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 83 132 889,14
UAH з ПДВ
83 132 889,14
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 105 822 184,31
UAH з ПДВ
99 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 107 044 189,20
UAH з ПДВ
99 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2020 22:35
Електронний підпис
17 травня 2020 22:34
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

03 серпня 2020 17:11
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:10
Протокол.pdf
03 серпня 2020 17:10
Довідки.pdf
03 серпня 2020 17:10
Ліцензія.pdf
03 серпня 2020 17:10
МВС.pdf
03 серпня 2020 17:10
ДПІ.7z
17 травня 2020 05:59
Електронний підпис
15 травня 2020 22:25
Електронний підпис
15 травня 2020 22:13
1.2. Довідка ст . 17.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.2.1 Договір поставки.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.1.2 Інвентарні картки.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.5.1 Договір 44Д-17+ акти.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.5.2. Відгук.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.4.122 Словенський Д.І..PDF
15 травня 2020 22:13
1.1.4.127 Чучман Р.Б..PDF
15 травня 2020 22:13
1.1.4.121 Сірук В.В..PDF
15 травня 2020 22:13
1.1.4.120 Бобер В.І..PDF
15 травня 2020 22:13
1.1.4.117 РАДЖАПОВ.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.4.109 Ляшко.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.104 Коваль.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.103 Книш П. А..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.95 Якубов.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.92 Черкаський.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.94 Гриценко.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.93 СИЗОВ.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.89 СЬОМАК.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.91 Наливайко.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.88 МЕЛЬНИК.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.90 Сторчак.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.18 Вовченко трудова.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.4 Тимків Р.Р..PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.3 Чайківський О.В. 2.PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.10 Ольховик М.С..PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.9 Богданович А.Ю..PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.11 Поляниця Р.І.PDF
15 травня 2020 22:11
2.1.11. Захист довікілля.pdf
15 травня 2020 22:11
2.1.2. Договірна ціна.imd

Публічні документи

26 червня 2020 17:00
Електронний підпис
26 червня 2020 16:37
Рішення (3).pdf
26 червня 2020 16:37
Довідка ДПС.PDF
26 червня 2020 15:31
Документи переможця.pdf
26 червня 2020 15:31
Довідка МВС.pdf
16 травня 2020 12:43
Електронний підпис
16 травня 2020 12:22
18.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 83 132 889,14
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:50
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Рішення скасоване 99 996 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Рішення скасоване 99 999 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:50
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 83 132 889,14
UAH з ПДВ
29 липня 2020 14:54
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 99 996 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:36

Документи

23 червня 2020 15:36
Електронний підпис
23 червня 2020 15:35
618.PDF
22 червня 2020 18:20
Електронний підпис
22 червня 2020 18:19
598.PDF

Документи

29 липня 2020 14:54
Електронний підпис
29 липня 2020 14:54
715.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
99 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 17:55
ДУ № 5 від 29.12.2023 до договору № 176-20 від 14.08.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 17:54
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:26
Дод угода №4 до договору 176-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:25
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 16:08
Додаткова угода №3 від 24.11.2021_176-20.PDF зміни до договору
24 листопада 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 10:37
Додаткова угода № 2 від 27.05.2021_176-20.PDF зміни до договору
27 травня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:38
Додаткова угода № 1 від 08.12.2020 _№176-20..PDF зміни до договору
08 грудня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 11:34
Додаткова угода № 1 від 08.12.2020 _№176-20.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 11:33
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:17
Договір № 176-20 від 14.08.2020.PDF укладений
14 серпня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 176-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML