Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новокалинівська міська рада Самбірського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 25254925 |
Місцезнаходження: | 81464, Україна , Львівська обл., м. Новий Калинів, пл. Авіації, 1А |
Контактна особа: |
Ольга Бурдак +380982701775 novkalynivrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 15 травня 2020 11:05 |
Очікувана вартість: | 32 366 304,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 366,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 160000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 19:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 19:08 |
ТД - v1.3 нова редакція.docx | |
07 травня 2020 19:08 |
Рішення про внесення змін 3.docx | |
30 квітня 2020 19:32 |
Рішення про внесення змін 2.docx | |
24 квітня 2020 21:22 |
Рішення про внесення змін.docx | |
17 квітня 2020 16:30 |
ТЗ.doc | |
17 квітня 2020 16:30 |
проект договору.docx |
07 травня 2020 19:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 травня 2020 19:08 |
ТД - v1.3 нова редакція.docx
|
|||||||||
07 травня 2020 19:08 |
Рішення про внесення змін 3.docx
|
|||||||||
30 квітня 2020 19:32 |
Рішення про внесення змін 2.docx
|
|||||||||
24 квітня 2020 21:22 |
Рішення про внесення змін.docx
|
|||||||||
17 квітня 2020 16:30 |
ТЗ.doc
|
|||||||||
17 квітня 2020 16:30 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі відсутності фінансування, Замовник вимагає від учасник-переможця приступлення до виконання без авансового платежу.
вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та
технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого
призначення, їх комплексів, лінійних об'єктів інженерно-транспортної
інфраструктури, а також реставрації пам'яток архітектури та містобуду-
вання
Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів.
Вимоги про усунення порушення
ПП "ЛИБІДЬ" вважає неправомірними підстави відхилення пропозиції ПП «ЛИБІДЬ» щодо Закупівлі : «Реконструкція даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-009646-b, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro.
Відповідно до п.1ст.. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями)
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями) критеріями оцінки є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна.
Як видно з результату торгів ПП «Либідь» надано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію (ціну) виконання закупівлі : «Реконструкція даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)»
Відповідно до ДОДАТКУ №1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Розділу 1 «Інші документи» п.1 «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції» «Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Замовник вимагав Довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
ПП «Либідь» подало довідку згідно Додатку 3 «Взірець» Лист-згода на обробку персональних даних за вих.№229 від 30.04.2020р. тільки на директора Гнідець Івана Михайловича, так як тільки відносно нього була подана інформація, що міститься у додатку 3 «Взірець» а саме: паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси, - тобто виконало всі вимоги.
Відповідно до ДОДАТКУ №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п.п.1.1 ПП «Либідь» у своїй тендерній пропозиції виконало повністю, так як замовник вимагав Інформацію про автомобільну техніку (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми). Відомості стосовно Договору безкоштовного користування автомобілем від 25.06.2019р. подано ПП «Либідь» відповідно до абз.4 «Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 1 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» ппп.1.1.3 п.п.1.1. «Зміст тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Також ПП «Либідь» наголошує, що витрати по експлуатації даного автомобіля у кошторис і договірну ціну в пропозиції не включені.
Відповідно до ДОДАТКУ №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.п.3.1. «Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно запропонованої форми у таблиці «г», що визначена у даному Додатку.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), який містить подібні об’єми робіт. Аналогічним договір (договори) вважати з предметом: капітальний ремонт, реставраціє, реконструкція. Аналогічний (аналогічні) договір повинен містити покрівельні роботи, роботи з утеплення фасаду та роботи з інженерними мережами.
3.2. На підтвердження надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
3.3. Оригінал листа-відгуку про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Оригінал відгуку повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу з посиланням на №договору, предмет договору та дату укладання відповідного договору.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або фотокопії об’єктів.
На виконання даних вимог ПП «Либідь» подано у табл. «Г» Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів Вих.№216 від 07.05.2020р. де чітко вказано, які роботи виконувались по таких договорах №17 від 16.08.2016р, №15/379 від 28.12.2018р., а також подано документи що засвідчують факт виконання робіт повністю і в зазначені строки у договорі згідно форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат», а також як підтвердження надано фотокопії об»єктів, як це вимагалось у п.3.4. Слід зауважити, що Замовник не вимагав, як підтвердження форми №КБ-2 «Акт приймання виконаних будівельних робіт», а тільки копії аналогічних договірів та документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або фотокопії об»єктів. Таким чином ПП «Либідь» підтверджено виконання аналогічних договорів повністю і в зазначені в договорі строки, як це вимагалось Замовником.
Виходячи із вище наведеного ПП «Либідь» подано пропозицію щодо закупівлі «Реконструкція даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-009646-b, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro в повному обсязі, як це вимагалось Замовником, та вважає підстави відхилення нашої пропозиції неправомірними та залишає за собою право скористатись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами та доповненнями)
Однак зазначаємо, що вимога звучить наступним чином: довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога передбачає надання згоди від працівників, щодо яких подано інформацію визначену Закону України «Про публічні закупівлі». Якщо проаналізувати Закон, то перш за все можна зробити висновок, що особи, інформацію про яких подає Учасник, це перш за все його працівники.
Відповідно до ст1 ЗУ «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Зокрема, це і прізвище, ім`я, по-батькові таких осіб та інформація про їх освіту чи кваліфікацію.
Фактично такої інформації подано не було, і таке порушення неможливо віднести до формальної помилки, оскільки вона впливає на зміст пропозиції, адже всупереч вимогам ЗУ «Про захист персональних даних», дані про працівників було розголошені, а це можливо лише при надання їх згода, що якраз і відсутнє.
2. Ви зазначаєте, що Відповідно до ДОДАТКУ №1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п.п.1.1 ПП «Либідь» у своїй тендерній пропозиції виконало повністю, так як замовник вимагав Інформацію про автомобільну техніку (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми). Відомості стосовно Договору безкоштовного користування автомобілем від 25.06.2019р. подано ПП «Либідь» відповідно до абз.4 «Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 1 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю» ппп.1.1.3 п.п.1.1. «Зміст тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції». Також ПП «Либідь» наголошує, що витрати по експлуатації даного автомобіля у кошторис і договірну ціну в пропозиції не включені.
Однак повідомляємо Вас, що Замовник не може віднести такий договір до абз.4 «Документи на підтвердження інших вимог Розділу 2 Додатку 1 та будь-які інші документи, які учасник вважає за необхідне подати, за виключенням «Проекту договору про закупівлю», оскільки такий автомобіль зазначений Вам в довідці про відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність мтб.
1.1. ТД чітко зазначає, що Відомості подаються у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку.
Інформація про автомобільну техніку (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми) підтверджується документально, а саме:
у разі, якщо автомобільна техніка (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми) орендована чи у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу) на запропоновану автомобільну техніку та копіями відповідних документів про державну реєстрацію. (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми).
Оскільки ви вписуєте таким автомобіль в довідку, то документи якими ми підтверджуєте його наявність відносяться безпосередньо до документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційному критерію. Тому Замовником правомірно було прийнято рішення про невідповідність Вашої пропозиції в цій частині.
3.Щодо наявності у Вас документів, що підтверджують відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо зауваження стосовно неналежного підтвердження по договорах, а саме невідповідність такій вимозі: 3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або фотокопії об’єктів, то повідомляємо, що Замовником було переглянуто Вашу пропозицію в цій частині. Вами дійсно було надано фотокопії об’єктів.
Однак Вами не підтверджено відповідність цьому кваліфікаційному критерію, оскільки аналогічні договори надані без додатків, які є невід`ємною частиною договору. Без даних додатків такі договори подані не в повному обсязі, що є підставою для безумовного відхилення пропозиції такого Учасника.
Згідно Розділу 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації
П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п.п.1.1 Зміст тендерної пропозиції п.п.п.1.13: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності), окрім тих, що подаються у форматі WORD (“DOC”), або EXCEL (“XLS”), також нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом та печаткою Учасника, а також останнього абзацу цього п.п.п.1.1.3 у випадку, коли у тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копій документів або належно завірених документів – це значить, що має бути надана копії, яка повинна містити напис «копія вірна», власноручний підпис уповноваженої посадової особи, зазначення П.І.Б. та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, дати підпису, а також відбитку печатки (за наявності). Отже, копії паспортів, копії ідентифікаційних номерів, копії посвідчень не є належно завірені, що не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної документації Додатку 1 (Розділ 3 Інші документи) передбачалося надання згоди на використання інформації на виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних» (Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку 3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» подав відповідну згоду лише для директора, інженера-проектувуальника та інженера-енергетика та не надав згоди на використання інформації на виконання вимог ЗУ «Про захист персональних даних» Прончак В.В., Пиріг В.М., персональні дані яких розміщено в пропозиції, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи вище наведене, пропозиція ТзОВ «БК Будсервіс НК» не відповідає умовам Документації в цій частині відповідно до п.4ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні купівлі». Чи у нас Закони для кожного учасника трактуються по різному!!!!!
Відповідно до умов Розділу1 Додатку 1 тендерної документації встановлено, що у разі, якщо автомобільна техніка (технологічні та спеціалізовані транспортні засоби і механізми) орендована чи у лізингу, то подаються копії договорів оренди (лізингу) на запропоновану автомобільну техніку та копіями відповідних документів про державну реєстрацію. (технологічнітаспеціалізовані транспортні засоби і механізми).
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» подав у своїй пропозиції Довідку про МТБ Вих.№011 від 04.05.2020р., згідно якої:
№ з.п. Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/марка та термін експлуатації (років) Стан (нове, справний, кількість) Власна, орендується, лізинг (у кого)
1 Автомобільний
кран ВАТ «Дрогобицький
завод автомобільних
кранів»
КТА-16(САТ481758)
15 років
2005 р.в. 1,
справний Оренда
ТзОВ «Галтрансрембуд»
2 Екскаватор колісний ВАТ «Борекс»
2201 (АВ000312)
15років
2005 р.в. 1,
справний Оренда
ТзОВ «Галтрансрембуд»
3 Самоскид ЗІЛ-ММЗ 4505
31 рік
1989р.в. 1,
справний Оренда
ТзОВ «Галтрансрембуд»
4 Самоскид КАМАЗ 5511
33 рік
1987р.в. 1,
справний Оренда
ТзОВ «Галтрансрембуд»
а також надав сканований Договір б/н від 24.04.2020р. про надання послуг транспортних засобів з ТзОВ «Галтрансрембуд». Договір про надання в оренду вищезазначених транспортних засобів Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» в тендерній пропозиції не надав.
Виходячи з цього даний договір не може розглядатися тендерним комітетом, як належне виконання даних відносин.
Також у довідці про МТБ Вих.№011 від 04.05.2020р.,Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» подав неправдиву інформацію, оскільки на Самоскид КАМАЗ 5511 33 1987р.в. учасником не надано ні договору оренди (лізингу), ні договору про надання послуг транспортних засобів з ТзОВ «Галтрансрембуд», в яких мало б бути відображено спосіб використання даного автомобіля.
Також у файлі «Договір оренди та паспорта» подані копії техпаспорів, дозвіл на кран, які належно не оформлені (не містять напису «Копія вірна, зазначення П.І.Б. та посади, дати підпису) як це вимагається Тендерною документацією та надано копії техпаспортів на ЗІЛ-ММЗ 4505, КАМАЗ 5511 тільки однієї сторони, що не дає змоги встановити власників даних транспортних засобів.
Враховуючи це, Учасник не підтвердив відповідність такому кваліфікаційному критерію, як Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до умов Тендерної документації Додатку 1 Розділу 1 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на підтвердження наявності учасник повинен надати відповідно до п.п 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) в тому числі з охорони праці учасника для виконання замовлення.
Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку.
Відомості підтверджуються документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
2.2. Наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку.
2.3. Копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у довідці про ІТП вих.№013 від 04.05.2020р. і згідно штатного розпису, який також вимагає Замовник, подає 3-х штатних працівників, двоє з яких практично ніякого відношення не мають до процедури закупівлі по «Реконструкції даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція(CPV)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-009646-b, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівельProZorro, а саме: Інженер-проектувальник 1-ї категорії Бєлов Ілля Сергійович, на якого надано скановану копію Сертифікату на роботи (послуги) пов»язані із створенням об»єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації забезпечення захисту від шуму об»єктів б-ва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), інженер-енергетик (відповідальний за ОП). Відповідальність інженера-енергетика за ОП нічим не підтверджена (тобто відсутнє посвідчення і протокол про проходження навчання по ОП)
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у довідці про наявність робітників основних будівельних професій вих.№015 від 04.05.2020р. що наявність у учасника робітників – 0, а в примітці учасник вказує:
- нормативна потреба робітників основних будівельних професій (відповідно до потреби та календарного графіку виконання робіт) – (20);
- наявність у учасника (який подав тендерну пропозицію у будівельній галузі – (0);
- необхідно додатково прийняти робітників основних будівельних професій – (17), а також у файлі Графік виконання Учасник подає План графік виконання робіт Вих.№006 від 04.05.2020р., що зобов»язується виконати роботи з червня по грудень 2020р.
У пояснюючій записці відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва»., яку подає Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у своїй тендерній пропозиції, Загальна кошторисна трудомiсткiсть 69,70476 тис.люд.-, а Нормативна трудомісткість робiт, яка передбачається у прямих витратах 66,771 тис.люд.-, тобто для того щоб виконати даний об»єм робіт з червня по грудень 2020р. потрібно щоб кожен робочий день з червня по грудень 2020р. на об»єкті працювало 56 людей одночасно.
Згідно пп.2.3 Замовник вимагає Копію звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період органу статистики до якого подається, або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою та копію штатного розпису.
Учасником ТзОВ «БК Будсервіс НК» подано офіційний лист від органу статистики, що він не звітує за даною формою. Даний лист не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки в ньому йдеться про 2019 рік, а замовник вимагав за останній звітний період, який встановлено відповідно до п.1.10 Наказу ДКСУ від 28.09.2005 N 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників» і припадає на 2020 рік.
Враховуючи вищенаведене, пропозиція учасника ТзОВ «БК Будсервіс НК» відповідно до умов Тендерної документації Додатку 1 Розділу 1 п.2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не відповідає умовам Документації ні одному із підпунктів в цій частині відповідно до п.1ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відповідно до умов Тендерної документації Додатку 1 Розділу 1 п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору п.п.3.2 На підтвердження надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів.
3.3. Оригінал листа-відгуку про виконання договору (ів), що наведено у довідці та підтверджено копією договору (ів). Оригінал відгуку повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу з посиланням на №договору, предмет договору та дату укладання відповідного договору.
*Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
3.4. Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю та/або фотокопії об’єктів.
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» в довідці про виконання аналогічних договорів зазначає 3 договори, які ним і подані у вигляді сканованих копій, а також подає скановані акти приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2 та скановані «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» ф.КБ-3, але договори, акти Ф.КБ-2, Довідки КБ-3 відмічені штампами Самбірського управлінням державної казначейської служби України про реєстрацію і взяття на облік кожного документу із датами і підписами спеціалістів казначейства. Державна казначейська служба України бере до розгляду документи Замовників, а не підрядників. Яким чином у потенційного учасника наявні ці документи??? Тим більше, що учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» подав у своїй пропозиції скановану копію Акту 1 від 13 грудня 2017р. між Новокалинівською МР і ФО-П Гель В.Ф. про надання послуг технічного нагляду (відмічений штампом Самбірського управління державної казначейської служби України про реєстрацію і взяття на облік із датою і підписами спеціаліста казначейства. Яким чином дані документи виявилися у учасника закупівлі, якщо вони, згідно наказу МФУ №309 від 02.03.2012 (із змінами і доповненнями), мають зберігатися по одному примірнику в органі Казначейства (Самбірське управління державної казначейської служби України) та у розпорядника бюджетних коштів (в даному випадку в Новокалинівській міській раді).
А от скановану копію Договору №04-23 від 23.04.2018р між Новокалинівською міською радою та ТзОВ «БК Будсервіс НК» на Реконструкцію каналізаційної насосної станції №2 міста Новий Калинів Самбірського району Львівської області разом із додатками 1, 2, 3. Як Договір №04-23 від 23.04.2018р так і додатки пропечатані та підписані тільки Головою Новокалинівської МР, а підписи та печатки директора ТзОВ «БК Будсервіс НК» відсутні на всіх документах. Тобто, як Договір №04-23 від 23.04.2018р так і додатки є недійсними. У цій частині учасник не підтвердив вимог Замовника.
Також Учасник подав три листи відгуки видані Новокалинівською МР. ( відгуки видані не на фірмових бланках, без вихідних номерів!!!). Дивно, що у міській раді не ведеться діловодство згідно законодавчих норм.
Відповідно до умов тендерної документації Додатку 1 (Розділ 3 Інші документи) передбачалося підтвердження фінансової спроможності, завіреної бухгалтером.
Так, учасник у своїй тендерній пропозиції у файлі Фінансова звітність, подає копію Балансу і Звіту про фінансові результати за 2019р. із середньою кількістю працівників – 2 підписану керівником, а також у файлі сканирование.pdf подає копію Балансу і Звіту про фінансові результати на 31 березня 2020р. із середньою кількістю працівників – 2 і всі без відмітки і дати державної податкової служби про прийняття або Квитанції №2 про прийняття звіту у електронній формі. Тобто звіти недійсні і не відповідають вимогам Тендерної документації.
Відповідно до умов тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7. Інформація про субпідрядника (субпідрядників) : У разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та подає наступні відомості:
- найменування субпідрядника;
- його місцезнаходження;
- платіжні реквізити;
- код за ЄДРПОУ (інформація підтверджується копієюДовідки чи відомостей з ЄДРПОУ про субпідрядну організацію);
види робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робіт, на які його заплановано залучити, а також Кожен субпідрядник, якого учасник планує залучити до виконання робіт, повинен надати свою згоду на залучення його як субпідрядника, яка оформляється листом та подається у складі пропозиції учасника.
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у своїй пропозиції надає листа згоду від ФОП Чернецького Андрія Зіновійовича, як субпідрядника на виконання – робіт (яких саме???) без вихідного номера, дати документу і без предмету закупівлі. Такий лист не відповідає умовам тендерної документації.
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у своїй тендерній пропозиції надає Лист-згод видану ТзОВ «Охоронною фірмою «Український Легіон» вих.№2-05 від 04.05.2020р. про проведення робіт як Субпідрядника по даній закупівлі з «Реконструкції даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-009646-b який є недійсний, так як адресований Управлінню капітального будівництва Львівської обласної адміністрації.
Згідно вимог тендерної документації учасник повинен подати довідку про субпідрядників із видами робіт, які передбачається доручити субпiдряднику, орієнтовану вартість послуг/робіт субпiдрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції.
Так Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» подає таку Довідку Вих №035 від 04.05.2020р. і вказує, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронна фірма «Український легіон» буде виконувати вогнезахисні роботи та пожежна сигналізація – 5%.
Фізична особа-підприємець Чернецький Андрій Зіновійович буде залучений для виконання робіт що відносяться до верхолазних робіт на підставі декларації, що додається – до 18 %.
У такому випадку хто буде виконувати роботи по Блискавкозахисту, адже у учасника ТзОВ «БК Будсервіс НК» така ліцензія відсутня, а в довідці роботи по блискавкозахисту не вказані.
Виходячи з вищенаведеного, Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» не виконав умов тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.7. Інформація про субпідрядника (субпідрядників).
Відповідно до внесених змін Тендерної документації на закупівлю з «Реконструкції даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-009646-b від 07.05.2020р. Замовник вимагає, що у складі пропозиції Учасники повинні підтвердити спроможність поставити плит мінераловатних теплоізоляційних в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника, що документально підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання, чи офіційного партнера виробника із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro та адресований замовнику і учаснику закупівлі.
Надати документи у складі пропозиції, що підтверджують якість плит мінераловатних теплоізоляційних, а саме: копія чинного сертифікату відповідності та висновок санітарно – епідеміологічної експертизи. Документи мають бути чинні на дату подання такого документу.
Учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у свій пропозиції на закупівлю з «Реконструкції даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області» («45454000-4 – Реконструкція (CPV)» подає такого листа від ТОВ «ТС «СВІТОНДЕЙЛ» вих.№41 від 08.05.2020р., що є представником товаровиробника ТзОВ «Завод теплошзоляційних матеріалів «ТЕХНО» і може поставити плити мінераловатні теплоізоляційні в обсягах, що вказані у технічних вимогах документації та тендерній пропозиції учасника. А от копії чинних сертифікатів відповідності та висновок санітарно – епідеміологічної експертизи чинні на дату подання такого документу не подав, що є грубим порушенням вимог тендерного комітету.
Замовник вимагав Згідно Роздіду 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 6.3. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1. Розрахунок договірної ціни та кошторис складені відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва».
Так, у цій частині участик ТзОВ «БК Будсервіс НК» не виконва всі умови, так як не надав у складі договірної ціни і кошторису РОЗРАХУНОК ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва».
У поданому файлі ДЦ_ИВР.rtf – Підсумкова відомість ресурсів (подана відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Правила визначення вартості будівництва».),а також Технічного завдання учасник ТзОВ «БК Будсервіс НК» у Розділі II Будівельні машини і механізми вказує Перетворювач зварювальний з номінальним зварювальним струмом 315-500А -283,6 маш-год, Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму - 305,4 маш-год, у Розділі III Будівельні машини враховані в складі ЗВВ вказує Апарат для газовго зварювання і різання - 329,5 маш-год.
Однак у довідці про про наявність робітників основних будівельних професій вих.№015 від 04.05.2020р. відсутній робітник по газоелектрозварюванню, а також відсутній дозвіл чи Декларація відповідно Постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 (із змінами та доповненнями), відповідно до якої встановлено перелік робіт, на які передбачено отримання дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки та перелік машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на зварювальні та газополум»яні роботи, а також посвідчення і протоколи про засідання атестаційної комісії про перевірку знань та атестацію як електрозварювальника та і газозварювальника. Також не надано документів від Субпідрядників про виконання таких робіт.
Виходячи із вищенаведеного та керуючись положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України вимагаємо Замовника скасувати своє рішення про кваліфікацію тендерної пропозиції визначення переможцем ТзОВ «БК Будсервіс НК» зазначене у протоколі розгляду пропозиції учасників відкритих торгів по закупівлі ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція («Реконструкції даху та утеплення фасаду Новокалинівського опорного закладу на пл. Авіації, 25 в м. Новий Калинів Самбірського району Львівської області») від 29 травня 2020р. та скасувати повідомлення про намір укласти договір. У разі бездіяльності тендерного комітету, ми залишаємо за собою право звернення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» до АМКУ та правоохоронних органів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000009 ● 568fc2b4665446888e4709cb517ec697
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.06.2020 № 104
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.06.2020 № 104.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-17-009646-b 17.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок моніторингу.
2020-06-26 18:04:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу надання Замовником відповідей на порилюднені звернення щодо закупівлі та її результатів встановлено порушення вимог частини 3 статті 30 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛИБІДЬ" #22402868 |
Відхилено |
28 776 346,80
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:13
|
ТОВ БК "Будсервіс НК" #40543227 |
Переможець |
32 193 700,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 09:56
|
Будсервіс дод угода 4.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 09:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:46
|
Додаткова № 3 роботи.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:27
|
дог2.jpeg | зміни до договору |
24 грудня 2020 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 17:59
|
N. 18-06 Bin 09.06.2020 poky.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 17:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2020 17:57
|
Договір Реконструкція даху та утеплення школи Новокалинівського опорного.pdf | зміни до договору |
26 червня 2020 17:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 червня 2020 16:04
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
17 червня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2020 23:36
|
Реконструкція даху та утеплення школи Новокалинівського опорног_page-0001.pdf | укладений |
11 червня 2020 23:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на поточний період. |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація пропущеної сторінки договору. |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1.1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік та заміна сторони |
Номер договору про закупівлю: | 18-06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 червня 2020 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
32 193 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 365 616,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | рішення Господарського суду Львівської області від 25.08.2023 у справі № 914/1163/23 про визнання недійсним укладеного договору про закупівлю товарів |