Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гільйотина для паперу
Очікувана вартість
6 240,00 UAH
UA-2020-04-17-009015-b a692d6dd1def42dd89ddbbe1d7da1624
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробот Тетяна Володимирівна

0984933811 T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Дробот Тетяна Володимирівна
0984933811
T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Так як двічі було відмінено тендер (UA-2020-02-28-000166-b та UA-2020-03-19-000553-a) на закупівлю гільйотини для паперу через відсутність достатньої кількості учасників, у даному випадку відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 16:15
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Гільйотина для паперу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за продукцію здійснюється по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту проходження вхідного контролю Продукції (не більше 5 днів) за кількістю та якістю, відповідно до виробничих документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку-фактури наданого Постачальником. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Підприємство Норма»
#33286764
Переможець 6 240,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:15

Документи

17 квітня 2020 16:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:15
Протокол №48.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 16:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Підприємство Норма»
#33286764
6 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 16:15
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:15
Протокол №48.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:23
дог. 12с-74.pdf укладений
06 травня 2020 13:23