Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери
Personal computers
Очікувана вартість
2 200 000,00 USD
UA-2020-04-17-008015-b dc35f9b2c45e4922b91cd3a6380f81db
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380443232078 staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta"
National ID: 21560045
Contact point: Stayetskiy Mihail
+380443232078
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:01
Очікувана вартість: 2 200 000,00 USD з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 USD
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 590000 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 15:05
Enquiries until: 10 травня 2020 20:00
Complaints submission until: до 16 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 2 200 000 USD including VAT
Minimal lowering step: 11 000 USD
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Шановні учасники! 13.05.2020 ми внесли зміни до тендерної документації. Просимо врахувати наступне: Банківські гарантії (забезпечення тендерної пропозиції) мають посилатись на тендерну документацію в редакції від 20.05.2020. Строк дії банківських гарантій повинен бути не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій (20.05.2020). Не змінюйте формати/назви фалів - банківських гарантій. Не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на ПК, що пропонуються до постачання та не визначаєте документи конфеденційними. Успіхів!
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3844 штуки
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal computers
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:33
ТД_ПК_3.0 зі змінами від 13.05.2020.docx
13 травня 2020 17:33
Перелік змін 13.05.2020.docx
13 травня 2020 17:33
Додаток 1 до технічної специфікації зі змінами від 13.05.2020.png
13 травня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 17:33
ТД_ПК_3.0 зі змінами від 13.05.2020.docx
17 квітня 2020 15:05
ТД_ПК_2.0.docx
13 травня 2020 17:33
Перелік змін 13.05.2020.docx
13 травня 2020 17:33
Додаток 1 до технічної специфікації зі змінами від 13.05.2020.png
17 квітня 2020 15:05
Додаток 1 до технічної специфікації.png

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо операційної системи
Дата подання: 24 квітня 2020 13:24
Дата відповіді: 28 квітня 2020 20:09
Шановні замовники, просимо вточнити, як саме у специфікації до Договору на постачання, а також у видаткових та податкових накладних до нього буде вказана Операційна система Microsoft Windows 10 Professional: як окрема позиція зі свою ціною , чи у складі комп’ютера з загальною ціною за комп’ютер? Це дуже важливо з умов оподаткування та ціни пропозиції. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! У цьому питанні орієнтуйтесь на форму цінової пропозиції згдідно додакту 7 до тендерної документації, де операційну систему винесено в окремий рядок. В жодному разі не подавайте цю форму у складі тендерної пропозиції, вона подається лише переможцем торгів після проведення аукціону.
Технічні вимоги
Дата подання: 28 квітня 2020 12:36
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:46
Доброго дня! Шановний Замовнику, чи буде вважатися порушенням надання пропозиції товару від двох або більше виробників, в межах одного найменування виробів? Звісно, за умови, що усі запропоновані моделі від різних виробників будуть зазначені та відповідатимуть технічним вимогам Замовника? Наприклад, 1000 шт ДБЖ від одного виробника, решта від іншого? Це дозволить прискорити терміни постачання товару. Дякуємо за увагу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Надання пропозиції товару від двох або більше виробників в межахї одного найменування не буде порушенням умов тендерної документації. Ми готуємо зміни до тендерної документації в цій частині, слідкуйте за оголошенням.
Технічні вимоги
Дата подання: 29 квітня 2020 10:46
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:47
Шановний Замовнику! Попереднє питання також стосується і комплектуючих, що будуть застосовані у виробництві системних блоків. По більшості продукції терміни постачання основної маси товару, у разі якщо буде пропонуватиметься продукція лише однієї моделі (одного виробника) (наприклад, усі однакові материнські плати та однакові корпуси), становитиме 90 днів, плюс час на виробництво. А у разі, якщо декількох виробників - це дуже суттєво знизить термін постачання. Прохання врахувати це. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Ми готуємо зміни до тендерної документації в цій частині, слідкуйте за оголошенням.
Просимо внести зміни у ТД до пункту 4.10 договору
Дата подання: 29 квітня 2020 13:24
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:54
ТД до пункту 4.10 договору: «Передача Товару від Постачальника Покупцю здійснюється на підставі належним чином оформленого оригіналу довіреності на отримання товарно-матеріальних цінностей, виданої уповноваженому представникові Покупця з обов’язковим складанням і підписанням Сторонами відповідних документів обумовлених цим Договором. Оригінал довіреності надається Покупцем Постачальнику для ознайомлення, копія цієї довіреності передається Постачальнику.». Просимо внести уточнення: «Оригінал довіреності надається Покупцем Постачальнику для ознайомлення, копія цієї довіреності передається Постачальнику на якій буде стояти штамп «Дублікат»/»Згідно з оригіналом»+ підпис та печатка від Покупця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не вбачаємо за необхідне вносити запропоновані зміни. Копія довіреності буде засвідчуватись у встановленому законодавством порядку.
Щодо забезпечення тендерної пропозиції USD чи UAH
Дата подання: 29 квітня 2020 13:53
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:14
Шановний Замовнику! У ТД вимогау III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції»: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 590000 грн. (п’ятсот дев’яносто тисяч грн. 00 коп.).». А в електронній системі закупівель Prozorro загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції - 590`000.00 USD. Просимо визначитись з Вашою вимогою та внести зміни до ТД чи на майданчику в електронній системі закупівель Prozorro.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! В нашій електронній системі закупівель розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 590 000 тис.грн., що відповідає вимогам тендерної документації. "Sum of tender guarantee:590 000,00 UAH"
Тип процесорів
Дата подання: 04 травня 2020 10:43
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:17
Шановний замовник! Так як Вами розглядаються варіанти поставки різник варіантів ПК (ПК+монітор або моноблок), просимо внести зміни до ТД, а саме Додатотку 3 до ТД. В бажаних технічних характеристиках процесора ПК вказано, що процесор повинен відноситись до категорії Desktop. Однак 90% моноблоків мають процесори мобільної категорії (Laptop), що є більш енергоефективні. Окрім того, такий критерій, як вартість життєвого циклу є доволі важливим критерієм. Таким чином, вимога присутності у ПК лише процесорів категорії Desktop суттєво обмежує конкуренцію і являється дискримінаційною вимогою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за пропозицію, ми готуємо зміни до тендерної документації в цій частині, слідкуйте за оголошенням.
Вимоги до БГ
Дата подання: 04 травня 2020 17:43
Дата відповіді: 06 травня 2020 16:13
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 2 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року) шляхом видалення вимог: безвідкличної, безумовної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 не визначає окремих видів гарантй. Разом з тим, жодних заборон для надання безумовних гарантій зазначений нормативний акт також не передбачає, що свідчить про можливість видачі таких гарантій за домовленістю між Бенефіціаром та Гарантом. Вважайте вимоги безвідкличної, безумовної гарантії умовою тендерної документації, яка не суперечить Положенню.
Вимоги до БГ
Дата подання: 04 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 06 травня 2020 16:13
Шановний Замовник! Набрала чинності постанова Правління НБУ від 25 січня 2018 р. № 5 про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639, відповідно до якої виключено розділення гарантій на безвідкличну, безумовну, умовну та відкличну. Враховуючи наведене, прохання внести зміни до п. 6 VI. "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" відповідно до постанови Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 (зі змінами від 25.01.2018 року) шляхом видалення вимог: безвідкличної, безумовної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Положення про порядок здійснення банками за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15 грудня 2004 р. № 639 не визначає окремих видів гарантй. Разом з тим, жодних заборон для надання безумовних гарантій зазначений нормативний акт також не передбачає, що свідчить про можливість видачі таких гарантій за домовленістю між Бенефіціаром та Гарантом. Вважайте вимоги безвідкличної, безумовної гарантії умовою тендерної документації, яка не суперечить Положенню.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 08 травня 2020 14:54
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:40
Шановний замовнику, хочемо зауважити вас щодо додатку 1 про Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору , а саме те що Загальна кількість поставлених комп’ютерів (ноутбуки або ПК) по аналогічному (им) договору (ам) вказаним в Довідці повинна бути не меньше 500 одиниць. Враховуючи те, що питання поставки будь якої кількості компьютерів є питанням технічних можливостей того чи іншого виробника, вважаємо що ця вимога значно обмежить можливу конкуренцію і є дискримінаційною. Просимо виключити дану вимогу адже вона ніяк не вплине на якість вашої поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо. Просимо звернути увагу, що ми не обмежили досвід виконання аналогічниї поставок одним договором. Також немає часових рамок, поставки могли відбуватись протягом років. 500 одиниць - це лише сьома частина обсягу, що купується, тому не вважаємо цю вимогу дискримінаційною. Метою встановлення такого кваліфікаційного критерію не є дискримінація або обмеження кола учасників, нам важливий наявний досвід постачань такого обсягу товару, в тому числі, з точки зору менеджементу, документообігу та підтримки.
Технічні вимоги до комплектації та якості товару
Дата подання: 08 травня 2020 16:15
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:47
Шановний Замовник! Просимо вас надати уточнення до деяких питань, пов’язаних з закупівлею. Так, зокрема, на запитання одного з учасників від 28.04.2020 (о 12:36) стосовно можливості пропонувати ДБЖ від різних виробників, Замовник у своїй відповіді від 04.05.2020 (о 17:46) не заперечує проти такої можливості. З урахуванням цього просимо вас конкретно зазначити в тендерній документації необхідність для учасників вказувати в тендерній пропозиції такі різнорідні комплекти окремими рядками з визначенням відповідної вартості за кожен такий комплект окремо. Якщо ви крім того допускаєте можливість пропонувати і системні блоки і монітори від різних виробників в межах однієї пропозиції, то так само необхідно в тендерній документації чітко зазначити вимогу про необхідність подання таких різнорідних комплектів окремими рядками з визначенням відповідної вартості за кожен такий комплект окремо. Також на запитання одного з учасників від 29.04.2020 (о 10:46) стосовно можливості пропонувати комплектуючі від різних виробників, що будуть застосовані у виробництві системних блоків, Замовник у своїй відповіді від 04.05.2020 (о 17:47) не заперечує проти такої можливості. З урахуванням цього просимо вас конкретно зазначити в тендерній документації скільки саме різних видів окремих типів комплектуючих (зокрема корпуси (в т.ч. габарити і колір), блоки живлення до них, материнські плати, процесори, диски, оперативна пам’ять і т.і.) допускається Замовником при виготовленні ПК та яка кількість комбінації з цих різних типів комплектуючих є гранично допустимою? Також просимо пояснити чи необхідно учасникам вказувати в тендерній пропозиції такі різнорідні комплекти окремими рядками з визначенням відповідної вартості за кожен такий комплект окремо. І просимо також зазначити в тендерній документації, що у такому випадку на кожний такий «комплект» учасник повинен надати окремий сертифікат на сумісність з операційною системою Windows 10 Professional (certification report). В той же час в тендерній документації фактично відсутні вимоги щодо гарантії якості виготовлених комплектів. Вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) на систему управління якістю при виробництві персональних комп’ютерів (системних блоків) та моніторів (або моноблоків) від виробника відповідного обладнання, яке пропонується учасником в його тендерній пропозиції. Наявність зазначеного сертифіката буде гарантією того, що з яких би комплектуючих не збирався системний блок, весь процес виробництва надійно контролюється виробником для забезпечення високої якості продукції…а отже і надійності… Сподіваємось, що Замовник зацікавлений в отриманні якісної продукції, яка вироблена надійним виробником…і тому запропоновані зміни буде внесено до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зверніть увагу на внесені зміни до тендерної документації, вони враховують частину порушених вами питань. Разом з цим, ми не розглядаємо можливість включення до тендерної документації вимоги щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції копій сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), оскільки це може обмежити коло потенційних учасників. Крім того, наявність сертифікату жодним чином не гарантує Замовнику якість продукції. Ми вітаємо сертифікацію за ISO 9001:2015, але не розглядаємо її як обовязкову умову участі в нашому тендері. Успіхів!
Щодо сертифікації ПК під Microsoft Windows 10 Professional
Дата подання: 08 травня 2020 19:20
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:48
Шановний Замовнику! В тендерній документації приділено дуже багато уваги до програмного забезпечення Microsoft. В тому числі в Додатку 4 є наступна вимога: «3.1. Інформація про сертифікацію платформи ПК під Microsoft Windows 10 Professional: гарантійний лист у довільній формі* про обов’язкову сертифікацію платформи запропонованого до постачання ПК під Microsoft Windows 10 Professional (у разі перемоги в тендері) та надання не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 32 Закону, відповідної інформації (certification report) з сайту Microsoft щодо сертифікації платформи запропонованого до постачання ПК під Microsoft Windows 10 Professional. *Факт надання цього гарантійного листа у складі тендерної пропозиції означає, що учасник тендеру погоджується з тим, що ненадання у зазначений термін вказаної інформації (certification report), буде вважатися його відмовою від укладення договору про закупівлю тобто підставою для відхилення його пропозиції.» ……………………….. У зв’язку з наведеною вимогою просимо вас уточнити – що мається на увазі під ПЛАТФОРМОЮ? На відповідному ресурсі компанії Microsoft (Windows Compatible Products List) https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl не існує такого поняття, як «платформа». Сертифікати видаються на повну систему, що має відповідну назву продукту (див. поле Marketing/Product Name). Тому потрібно вимагати від учасників надання інформації про сертифікацію запропонованої МОДЕЛІ ПК (під власною торговою /маркетинговою назвою виробника). Також судячи з даної вимоги, Замовник надає деяким учасникам можливість пропонувати будь-які «комплекти», які МОЖЛИВО будуть сертифіковані для роботи з операційною системою Microsoft Windows 10 Professional. Це ставить учасників у нерівні умови – одні з них системно тестують свої ПК на сумісність з Windows 10 Professional (і витрачають на це відповідні ресурси, в тому числі і матеріальні), а інші подають пропозицію на «комплект», який ще не пройшов відповідну сертифікацію, тобто не гарантує надійної і стійкої роботи всього комплексу (що власне потрібно Замовнику). Зважаючи на зазначене, з метою усунення неоднозначного трактування предмету сертифікації та недискримінації учасників, наполегливо просимо вас внести відповідні зміни до тендерної документації, виклавши дану вимогу в наступній редакції: ««3.1. Інформація про сертифікацію платформи ПК під Microsoft Windows 10 Professional: Копію сертифіката запропонованого до постачання ПК під Microsoft Windows 10 Professional у вигляді роздруківки відповідної інформації (certification report) з сайту Microsoft https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl щодо сертифікації моделі запропонованого до постачання ПК під Microsoft Windows 10 Professional.» Це забезпечить рівні умови для всіх учасників відповідно до Закону та надасть гарантії Замовнику щодо надійної роботи запропонованої учасником МОДЕЛІ ПК під управлінням операційної системи Microsoft Windows 10 Professional, оскільки даний аспект є вкрай важливим для Замовника зважаючи на необхідність роботи ПК в корпоративному домені з існуючими сервісами ТМ Microsoft з обов'язковим централізованим розподілом прав і повноважень користувачів, централізованих політик управління операційною системою, програмним забезпеченням. З повагою, Учасник торгів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за пропозицію. Зверніть увагу на внесені зміни до тендерної документації, вони її враховують. Успіхів!
Операційна система в складі ПК
Дата подання: 08 травня 2020 19:56
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:50
Шановний Замовник! Просимо Вас усунути порушення чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, зокрема у питаннях правомірного визначення предмету закупівлі, а також недискримінації учасників. Як зазначено в Оголошенні торгів та в Тендерній документації, предметом закупівлі є «ДК 021:2015 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)». Зазначений код класифікатора відповідає саме апаратній частині, тобто власне ОБЛАДНАННЮ. В Додатку 3 до Тендерної документації так само зазначено «Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери» , тобто один єдиний пункт предмету закупівлі, склад якого далі наведено у таблиці Технічної специфікації, і серед складових крім іншого зазначено: «Операційна система - Передвстановлена Microsoft Windows 10 Professional». Тобто це означає, що операційна система є складовою частиною персонального комп’ютера і Замовник вимагає її попереднього встановлення, а отже включення її до складу ПК. Також в проекті Договору, наведеному в Додатку 6 до Тендерної документації, зокрема в Додатку №1 до Договору наведено таблицю Специфікації, в якій є тільки ОДИН пункт для позначення найменування товару, а в п.8.1 Додатку №1 до Договору зазначено наступне: «Товар, що поставляється за цим Договором, повинен містити наперед встановлене, не активоване, програмне забезпечення Microsoft Windows 10 Professional...». Таким чином Замовник підтверджує свою вимогу відносно того, що операційна система Microsoft Windows 10 Professional повинна бути попередньо встановленою, а отже є невід’ємною складовою частиною персонального комп’ютера. І раптом у Формі «Цінової пропозиції» (Додаток 7 до Тендерної документації) окрім рядка 1. «Товар, що пропонується учасником до постачання» з’являється додатково рядок 2. «Операційна система». Звертаємо вашу увагу на те, що власне «Операційна система» має інший код класифікатора, а саме ДК 021:2015: 48620000-0, а в Оголошенні торгів і в Тендерній документації чітко зазначено код предмета закупівлі, а саме - ДК 021:2015 30210000-4, тобто винесення операційної системи окремим рядком є неправомірним з точки зору визначення Замовником предмету закупівлі. Також зазначена вимога ставить в нерівне становище учасників процедури закупівлі. Зокрема, якщо учасник планує запропонувати ПК від декількох виробників, то він буде отримувати від виробників ПК уже з попередньо встановленим цими виробниками програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 Professional і вже не зможе передати Замовнику операційну систему окремо з подальшою її попередньою інсталяцією. З урахуванням наведеного вище для приведення Тендерної документації до вимог чинного законодавства звертаємось до вас із проханням розглянути питання про можливість видалення з форми цінової пропозиції окремого рядка 2. «Операційна система». Тобто ціна має бути єдина за одиницю предмета закупівлі, а саме «Персонального комп'ютера», як це вказано в Оголошенні та Тендерній документації Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами внесених змін форма цінової змінена та враховує порушене вами питання. Дякуємо за активну участь в торгах!
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-008015-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 23 квітня 2020 09:21
Дискримінаційні вимоги
17 квітня 2020 року АТ "Укрпошта" (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю номер оголошення UA-2020-04-17-008015-b, код закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина). Товариство з обмеженою відповідальністю ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД як потенційний учасник, ознайомившись з Тендерною документацією, вважає, що її окремі положення містять дискримінаційні вимоги та умови, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників.
Замовником в Додатку 1 ТД вимагається надання «Довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного та/або партнерського центру сервісного обслуговування (ЦСО) в кожній області України (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням контактної інформації, а саме: - назви області обслуговування; - найменування ЦСО; - адреси місцезнаходження ЦСО ; - контактного номеру телефону ЦСО». Сформульовані Замовником вимоги є дискримінаційними та такими, що спрямовані на штучне обмеження конкуренції.
З метою дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо виключити з тендерної документації вимогу щодо надання «Довідки у довільній формі про наявність сервісних центрів в кожній області України (крім тимчасово-окупованих (не підконтрольних) територій), із зазначенням контактної інформації, а саме: - назви області обслуговування; - найменування ЦСО; - адреси місцезнаходження ЦСО ; - контактного номеру телефону ЦСО», так як даний пункт обмежить коло потенційних учасників закупівлі.
З метою усунення дискримінації та обмеження, формулювання вказане вище має бути замінено на: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність власного сервісного центру (центрів), або сервісного центру виробника обладнання (та/або авторизованого виробником обладнання сервісного центру), назва сервісного центру, адреса та контактний номер телефону», що забезпечать гарантійну підтримку обладнання по всій території України за власні кошти, на протязі гарантійного терміну, визначеного Тендерною документацією.
Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО Замовника, усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін.
У випадку незадоволення даної скарги залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 квітня 2020 20:57
Вітаємо! На найближчому засіданні тендерного комітету буде розглянуто питання про виключення згаданої вимоги. Ми готуємо відповідні зміни до тендерної документації, слідкуйте за оголошенням!
Номер вимоги: UA-2020-04-17-008015-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 05 червня 2020 11:38
Відповідність ТХ
Доброго дня. Просимо ТОВ "Техніка для бізнесу" надати детальні технічні характеристики пропонуємого товару, що у складі ПК для точного визначення відповідності ТХ замоника з ТХ ТОВ "Техніка для бізнесу", так як у ТХ доданій у пропозиції не зазчначено яка саме модель материнської плати, ссд та оперативноїх пам*яті пропонується. Також звертаємо Вашу увагу, що ТОВ "Техніка для бізнесу" не надо сертифікат якості на ПБЖ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 14:31
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником інформації про модель материнської плати, «ссд» та оперативної пам’яті, що пропонується, також не вимагався сертифікат якості на ПБЖ. У зв’язку з викладеним запропоновано обговорену вимогу залишити без розгляду.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-008015-b.b3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 10 червня 2020 11:59
Відповідність ТХ
Доброгор дня. Так саме згідно 32 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» ми як учасники торгів вимагаємо надати повну інформацію щодо технічної відповідності ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" . Так як володіючи ситуацією на ринку маємо інформацію, щодо недостатнью кількості запропонованих складових ПК. Для того щоб ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" не мала змоги на поставку різних комплектів, так як він подав лише одну комплектацію ПК.
В нашому розумінні цілком нормальна вимога, впевнитися, що пропозиція є конкурентна та відповідна ТХ замовника, ми за прозорі конкурсні торги.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 червня 2020 13:25
Причина: відповідь вже дана

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 травня 2020
UA-2020-04-17-008015-bdc35f9b2c45e4922b91cd3a6380f81db
Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 15:06
Електронний підпис
19 травня 2020 15:06
Електронний підпис
19 травня 2020 15:06
Технічний опис.7z
19 травня 2020 15:06
Кваліфікаційний опис.7z
19 травня 2020 15:06
Банківська гарантія.7z

Документи

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 17:35
Електронний підпис
20 травня 2020 17:35
Електронний підпис
20 травня 2020 17:35
Лицензия.pdf
20 травня 2020 17:34
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 травня 2020 17:34
Статут РИМ-2000.pdf
20 травня 2020 17:34
Відгук Люксофт.pdf
20 травня 2020 17:34
Відгук АТБ.pdf

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

24 червня 2020 15:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:44
Електронний підпис
05 червня 2020 15:41
Пакет переможця.pdf
05 червня 2020 15:41
Копії документів.pdf
20 травня 2020 17:50
Електронний підпис
20 травня 2020 17:50
Електронний підпис
20 травня 2020 17:47
Установчі документи.pdf
20 травня 2020 17:47
Сертифікати.pdf
20 травня 2020 17:47
протокол + наказ.pdf
20 травня 2020 17:47
Проект договору.pdf
20 травня 2020 17:47
Відгук.pdf
20 травня 2020 17:47
9. Протокол.pdf
20 травня 2020 17:47
5. Гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 17:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 1 645 232,00
USD з ПДВ
1 611 936,79
USD з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 691 360,00
USD з ПДВ
1 611 949,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 1 664 874,84
USD з ПДВ
1 615 902,28
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 1 743 950,00
USD з ПДВ
1 643 578,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ" 1 710 580,00
USD з ПДВ
1 660 000,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 710 580,00
USD з ПДВ
1 710 580,00
USD з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 2 075 760,00
USD з ПДВ
1 868 184,00
USD з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 15:48
Електронний підпис
05 червня 2020 15:44
Електронний підпис
05 червня 2020 15:41
Пакет переможця.pdf
05 червня 2020 15:41
Копії документів.pdf
20 травня 2020 17:50
Електронний підпис
20 травня 2020 17:50
Електронний підпис
20 травня 2020 17:47
Установчі документи.pdf
20 травня 2020 17:47
Сертифікати.pdf
20 травня 2020 17:47
протокол + наказ.pdf
20 травня 2020 17:47
Проект договору.pdf
20 травня 2020 17:47
Відгук.pdf
20 травня 2020 17:47
9. Протокол.pdf
20 травня 2020 17:47
5. Гарантійний лист.pdf
20 травня 2020 17:47
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 15:06
Електронний підпис
19 травня 2020 15:06
Електронний підпис
19 травня 2020 15:06
Технічний опис.7z
19 травня 2020 15:06
Кваліфікаційний опис.7z
19 травня 2020 15:06
Банківська гарантія.7z

Публічні документи

20 травня 2020 17:35
Електронний підпис
20 травня 2020 17:35
Електронний підпис
20 травня 2020 17:35
Лицензия.pdf
20 травня 2020 17:34
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
20 травня 2020 17:34
Статут РИМ-2000.pdf
20 травня 2020 17:34
Відгук Люксофт.pdf
20 травня 2020 17:34
Відгук АТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ "НАВІГАТОР СИСТЕМ"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "Уліс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
Переможець 1 611 936,79
USD з ПДВ
04 червня 2020 15:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
1 611 936,79
USD з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 22:34
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 23:22
20201026_РН.jpg зміни до договору
27 жовтня 2020 23:16
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 18:57
20201023_РН.jpg зміни до договору
23 жовтня 2020 18:48
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 17:32
20201016_РН.jpg зміни до договору
16 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 16:37
20201012_РН.jpg зміни до договору
12 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 11:07
20201007_РН.jpg зміни до договору
08 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 15:43
20201002_РН.jpg зміни до договору
05 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 11:12
20200930_РН.JPG зміни до договору
01 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:47
20200929_РН.jpg зміни до договору
30 вересня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 16:35
20200925_РН.jpg зміни до договору
25 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 15:22
20200924_РН.jpg зміни до договору
25 вересня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 16:13
20200904_РН.jpg зміни до договору
04 вересня 2020 16:13
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:57
20200828_РН.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 17:01
1 001(1).jpg зміни до договору
17 серпня 2020 16:59
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 16:00
20200807_РН.jpg зміни до договору
11 серпня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 11:12
додаткова угода УКРПОШТА .pdf зміни до договору
26 червня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 18:47
договір УКРПОШТА .pdf укладений
25 червня 2020 18:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума договору після внесення змін: 1611929,11 долл США Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: комп'ютери - 3844 шт, ПЗ - 3844 шт
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/0608/0027
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/0409/0003
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2409/0006
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2509/0007
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2809/0002
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3009/0032
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/0210/0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/0710/0001
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Змінена ціна договору: 44 650 716,79 грн
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1210/0008
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Ціна договору після внесення змін: 44 816 922,19 грн
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1610/0006
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Ціна договору після внесення змін: 44 975 032.39 грн
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2310/0008
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Ціна договору після внесення змін: 45 207 507.49 грн
Номер договору про закупівлю: 240620-07/195Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2610/0004
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 586 349,59
USD (в тому числі ПДВ 264 391,60 USD)