Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Overhaul of motor road N-22 Ustylyg – Lutsk - Rivne on section km 150+500 - km 156+700
Очікувана вартість
524 754 900,00 UAH
UA-2020-04-17-008014-b 478ac8a5b3f741fe8113eeec0e4e7fe8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Іван Олегович

0503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25894919
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 19
Контактна особа: Костюк Іван Олегович
0503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ROAD SERVICE IN RIVNE OBLAST
National ID: 25894919
Contact point: Kostyuk Ivan
0503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 09:30
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:19
Очікувана вартість: 524 754 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 623 774,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 524 754,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 17 квітня 2020 15:08
Enquiries until: 15 травня 2020 09:30
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 09:30

Information

Estimated total value: 524 754 900 UAH including VAT
Minimal lowering step: 524 755 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 2 623 774,50 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги Н-22 Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Overhaul of motor road N-22 Ustylyg – Lutsk - Rivne on section km 150+500 - km 156+700
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Платіжні зобов’язання за договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення. Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Державний бюджет України Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 15:05
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 15:05
Оголошення торгів - англ. Устилуг.doc
17 квітня 2020 15:05
Додаток № 5 (Проєкт договору).doc
17 квітня 2020 15:05
Додаток № 4.doc
17 квітня 2020 15:05
Додаток № 3.doc
17 квітня 2020 15:05
Додаток № 2.doc
17 квітня 2020 15:05
Додаток № 1.doc
17 квітня 2020 15:05
Тендерна документація (КР Устилуг).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 21 квітня 2020 14:21
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:54
У новому законі про публічні закупівлі : З А КО Н У К РА Ї Н И «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289), в р.16 п.3 вказано: «…Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. » Чи за змістом нових положень про публічні закупівлі Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації для Учасника, якщо Учасник покаже крім свого обладнання, обладнання, працівників та матеріально-технічну базу підприємства Субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Процедура закупівлі UA-2020-04-17-008014-b розпочата до вступу в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону (згідно п.5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вказаного вище Закону).
Умовами Тендерної документації встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв до Учасника закупівлі. Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям зазначені в п.5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатку № 2 до Тендерної документації. Відповідно до зазначеного, Учасник повинен документально підтвердити у тендерній пропозиції власну відповідність встановленим до Учасника кваліфікаційним критеріям.
У разі, якщо Учасник торгів планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника/-ів в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (від суми пропозиції) Учасник, додатково до зазначеного вище, повинен надати інформацію по субпідряднику відповідно до п.7 розділу ІІІ Тендерної документації.
Щодо кваліфікаційного критерію
Дата подання: 21 квітня 2020 14:23
Дата відповіді: 24 квітня 2020 13:56
Згідно додатку №2 «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору...Основними видами робіт є: 82 217 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття; 105 969м2 – влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим; 158 70 м2 – влаштування шару з піщано-щебеневої суміші обробленої цементом 131 357,5 м2 – нижнього шару (шарів) асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші; 145 980,5– влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними добавками та/або із ЩМАС; 42,76 км – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком; 1 2581 м – влаштування металевого бар’єрного огородження» Наше запитання наступне: Учасник тендеру має великий досвід в будівництві нових доріг (вартість будівництв більш як 70 млн. ЄВРО та 87 млн. ЄВРО), але не має досвіду виконання робіт у деяких видах вищевказаних робіт. Для виконання деяких видів робіт будуть залучатися субпідрядники, які має такий досвід робіт. Чи Замовник прийме як належне виконання умов тендерної документації, якщо Учасник крім власних документів що підтверджують його досвід (договір, відгуки) для підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до тендерної документації як підтвердження виконання аналогічного договору, надасть документи субпідрядника/ів (договір, відгуки) залученого (их) Учасником тендеру для виконання цього виду робіт? Відповідь просимо надати у форматі ТАК чи НІ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен документально підтвердити у тендерній пропозиції власну відповідність встановленим до Учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, досвід виконання основних видів робіт (згідно п.1.4. Додатку №2 до Тендерної документації) повинен підтвердити Учасник.
У разі, якщо Учасник торгів планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника/-ів в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (від суми пропозиції) Учасник, додатково до зазначеного вище, повинен надати інформацію по субпідряднику відповідно до п.7 розділу ІІІ Тендерної документації.
Щодо внесення змін до основних видів робіт для підтвердження досвіду
Дата подання: 05 травня 2020 16:00
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:33
У пункті 1.4. "Документальне підтвердження виконання аналогічних договорів" розділу 1 "Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону)" Додатку № 2 до Тендерної документації при визначені основних видів робіт для підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору четвертий вид робіт визначено як: «4) 131357,5 м2 – нижнього шару (шарів) асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші», але не враховано влаштування як нижнього так і вирівнюючого шару дорожнього покриття, які виконують однакову функцію. У зв"язку із цим вимагаємо внести відповідні зміни у назву цього виду основних робіт і назвати його як "Влаштування нижнього (вирівнюючого) шару асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші" адже за своїм функкціональним і конструктивним призначенням нижній і вирівнюючий шар асфальтобетонного покриття є аналогічними і виконують однакову функцію дорожнього одягу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Вимога щодо внесення змін до дискримінаційних вимог тендерної документацїї
Дата подання: 05 травня 2020 22:44
Дата відповіді: 08 травня 2020 14:34
Згідно п. 1.4. Додатку № 2 до Тендерної документації Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва,/ реконструкції,/ капітального ремонту,/ послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, укладений протягом останніх 6-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних видів робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Основними видами робіт є: 1) 82217 м2 - холодне фрезерування асфальтобетонного покриття; 2) 105969м2 – влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим; 3) 15870 м2 – влаштування шару з піщано-щебеневої суміші обробленої цементом 4) 131357,5 м2 – нижнього шару (шарів) асфальтобетонного покриття із крупнозернистої асфальтобетонної суміші; 5) 145980,5– влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонних сумішей на бітумі модифікованому полімерними добавками та/або із ЩМАС; 6) 42,76 км – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком; 7) 12581 м – влаштування металевого бар’єрного огородження Тендерна документація в частині формулювання цих кваліфікаційних вимог щодо підтвердження досвіду, про які йде мова, складена таким чином, що стає зрозумілим необхідність підтвердження безпосередньо самим Учасником свого власного досвіду з виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, без можливості залучення субпідрядників для підтвердження такого досвіду. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги щодо підтвердження виключно самим учасником основних об’ємів робіт та передбачити, щоб Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) також міг показати в складі тендерної пропозиції досвід Субпідрядника в частині виконання певного виду і обсягу основних робіт, що визначені Вами у тендерній документації, та якого Учасник планує заявити і залучати як субпідрядника для виконання робіт у поточній закупівлі у разі визначення його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону , що діяла до 19.04.2020р.) (далі – Закон) учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Таким чином, саме учасник повинен підтвердити кваліфікаційні вимоги встановлені замовником до учасника процедури закупівлі. При цьому, якщо учасник торгів планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі субпідрядника/-ів в обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (від суми пропозиції), учасник додатково повинен надати інформацію по субпідряднику відповідно до п.7 розділу ІІІ Тендерної документації.
щодо підтвердження аналогічного досвіду
Дата подання: 14 травня 2020 15:13
Дата відповіді: 18 травня 2020 16:11
Згідно вимог тендерної документації передбачено, що Учасник в якості підтвердження аналогічного досвіду робіт надає аналогічні договора : влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим -105969м2 ; В нашого підприємства є виконанні роботи з комплексу робіт, що складаються з: розсипання , розрівнювання щебеневої суміші С-7 по шару дорожнього одягу з плануванням і прикочуванням та регенерації існуючого покриття з додаванням суміші С-7 , методом холодного ресайклінгу змішуванням на дорозі з комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКП-60 і цементу).-в кількості -345 347,25м2 Згідно СОУ 42.1-37641918-035:2018 (СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи (з урахуванням змін №1) АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ зазначено: «Регенерація існуючого покриття товщиною 0,2 м з додаванням суміші С-7 , методом холодного ресайклінгу змішуванням на дорозі з комплексним в'яжучим (бітумна емульсія ЕКП-60 -4% і цемент М-400 4% )передбачає : розподілення цементу,фрезерування конструктивних шарів дорожнього одягу з перемішуванням зфрезированого матеріалу та в’яжучого ресайклером. Попереднє ущільнення суміші. Планування регенерованого шару автогрейдером . Ущільнення суміші. Профілювання регенерованого шару дорожнього одягу автогрейдером та остаточне ущільнення.» Згідно діючого ВБН В .2.3-218-545:2009 Споруди транспорту укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу та Р В.2.3-218-03450778-768:2010 Рекомедації з проектування ,виробництва та влаштування шарів з сумішей холодних дорожніх органо-мінеральних з фрезерованого матеріалу за методом холодного ресайклінгу. -технологія холодного ресайклінгу це технологія повторного використання матеріалів існуючої дорожньої конструкції із зміною властивостей цих матеріалів. При цьому приготування сумішей потрібно здійснювати в стаціонерних чи пересувних змішувачах примусової дії, або безпосередньо на дорозі за технологією холодного ресайклінгу за допомогою спеціальних машин-ресайклерів. Таким чином ми вважаємо, що наявність нашого досвіду: розсипання , розрівнювання щебеневої суміші С-7 по шару дорожнього одягу з плануванням і прикочуванням та регенерації існуючого покриття з додаванням суміші С-7 , методом холодного ресайклінгу змішуванням на дорозі з комплексним в’яжучим (бітумна емульсія ЕКП-60 і цементу).-в кількості -345 347,25м2 Є підтвердженням досвіду: влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим -105969м2 ; Просимо підтвердите це, та повідомити чи буде цей вид робіт вважатися аналогічним досвідом і наша пропозиція не буде відхилена. Просимо написати: так чи ні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Досвід виконання аналогічного договору повинен бути підтверджений виключно у відповідності до вимог встановлених в тендерній документації, якою передбачено влаштування основи з ресайклірованої оптимальної щебенево-піщаної суміші обробленої цементом та в’яжучим.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-008014-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 23 квітня 2020 10:54
Вимога до Замовника
У додатку №2 до Тендерної вказано про надання копію(ї) позитивного (их) відгуку(ів) замовника(ів), а саме про:
«копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.»
Потенційцний Учасник закупівлі, закордонна компанія, яка має дуже великий досвід у будівництві доріг виконаних згідно з міжнародними нормами FIDIC, у яких нагляд над виконанням робіт здійснювались Інженером Контракту, отримала позитивний відгук.
Варто звернути увагу на те, що відповідно до європейських стандартів, позитивні відгуки надаються однин раз – після успішного виконання договору, та не можуть надаватися постійно та\або багаторазово на замовлення Учасника через те, що Замовник Тендеру встановлює особливі вимоги до позитивного відгуку.

Додатково, отримані Учасником позитивні лист-відгуки, не матимуть усіх інформацій, що вимагаються Замовником. Це дискримінує Учасника, який успішно виконав роботи, отримав позитивний лист-відгук, але такий лист-відгук не має усіх інформацій що вимагаються Замовником.

Крім цього, Замовник вказав про те, що
«…Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі....»
Тобто, Замовник ставить не передбачені законодавством вимоги щодо «позитивного відгуку», які логічно можуть бути виконані лише після дати оголошення закупівлі, тобто після 17.04.2020р.
Таким чином учасники, які мають досвід та позитивні відгуки оформлені до 16.04.2020р. (не знаючи вимог Замовника які опубліковані лише 17.04.2020) незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище оскаржуваних вимог до позитивного відгуку.

За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк оформлення позитивного відгуку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.

Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).

Обмеження щодо змісту позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі».
Вимога змісту позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) .
Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною.
Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) змісту та часу видачі позитивного відгуку як дискримінаційну.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 13:58
Згідно з статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи наведене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», встановленим в тендерній документації, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас, наявність відгуку у складі тендерної пропозиції учасника є одним із способів підтвердження виконання аналогічного договору та не може бути розцінено як вчинення Замовником дискримінаційних дій та дій, що обмежують конкуренцію з огляду на наступне.
Надання учасниками копій аналогічних договорів в повній мірі не підтверджують фактичне виконання укладених між замовниками та виконавцями таких договорів та не дають підстав для врахування наслідків їх виконання під час визначення відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеному абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону.
Така позиція підтверджується рішенням Верховного суду вказаним в постанові
від 09.10.2018 у справі № 913/159/17.
Крім того, ураховуючи статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання за договором мають виконуватися належним чином відповідно до умов такого договору та вимог законодавства.
Водночас, надання копій позитивних відгуків замовника, датованих не раніше дати оголошення закупівлі по аналогічним договорам, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, свідчить про їх виконання належним чином та відсутність порушень з боку учасника, зокрема простроченням строків виконання зі сплатою штрафних санкцій.
Також такі договори можуть містити положення щодо гарантій, умов обслуговування та інших обов’язків виконавця, що в свою чергу повинні бути виконані. Інформацію про їх належне виконання можна дізнатися тільки шляхом отримання відповідних актуальних відгуків. Така інформація має бути актуальною на час проведення процедури закупівлі.
Наведена вимога встановлена Замовником, насамперед, з метою ефективного використання коштів, з огляду на те, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів.
Слід зазначити, що Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку з відповідним обґрунтуванням причин щодо їх відсутності.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 травня 2020 16:33
Коментар щодо відміни: Згідно з ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
18 травня 2020 16:33
Рішення про відміну.pdf

Актуальні тендери

До пошуку