Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055
Очікувана вартість
18 594 447,00 UAH
UA-2020-04-17-007698-b a9f2060d33c54333a77b210f05b9b14d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 15:06
Очікувана вартість: 18 594 447,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 594,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, -, міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С101421/Київ-Чоп/-Юрів Ситняки км 2+000- км 2+055
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умов відстрочення платежу на термін 20 банківських днів. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:51
ТД зі змінами .PDF
13 травня 2020 09:51
Зміни на веб портал.PDF
05 травня 2020 15:00
Додаток 1.PDF
05 травня 2020 15:00
Зміни.PDF
17 квітня 2020 14:53
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf
13 травня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:51
ТД зі змінами .PDF
05 травня 2020 15:00
ТД зі змінами 05.05.2020.PDF
17 квітня 2020 14:53
ТД.PDF
13 травня 2020 09:51
Зміни на веб портал.PDF
05 травня 2020 15:00
Додаток 1.PDF
17 квітня 2020 14:53
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
05 травня 2020 15:00
Зміни.PDF
17 квітня 2020 14:53
ДОДАТОК 2 до ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000025 ● c53f66bfad5e4673b001674eb694c092
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-04-17-007698-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушення за результатами моніторингу UA-M-2020-06-22-000025

2020-07-09 17:32:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг 17 638 066,01
UAH з ПДВ
17 638 066,01
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ" 18 408 502,50
UAH з ПДВ
18 408 502,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 16:52
Електронний підпис
15 червня 2020 16:50
Довідка з МВСУ
19 травня 2020 17:45
Електронний підпис
19 травня 2020 17:44
31 ДЦ і розрахунки.rar
12 травня 2020 17:05
Електронний підпис
12 травня 2020 17:03
34_46 Довідки ТД.rar
12 травня 2020 17:03
33 Витяг платника ПДВ.pdf
12 травня 2020 17:03
32_Лист.pdf
12 травня 2020 17:03
31 ДЦ і розрахунки.rar
12 травня 2020 17:03
28_Довідка (санкції).pdf
12 травня 2020 17:03
27_Лист-згода_персонал.pdf
12 травня 2020 17:03
25_Лист-згода_3 зміни.pdf
12 травня 2020 17:03
23 Листи відгуки.pdf
12 травня 2020 17:03
17_Довiдка_база.pdf
12 травня 2020 17:03
13_Довiдка_техніка.pdf
12 травня 2020 17:03
10 Статут.pdf
12 травня 2020 17:03
7 Ліцензія.pdf
12 травня 2020 17:03
2_Лист-гарантія ст.17.pdf
12 травня 2020 17:03
1 Стаття 17.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 10:27
Електронний підпис
12 травня 2020 14:57
Електронний підпис
12 травня 2020 14:56
Файл 4 Інші документи.7z
12 травня 2020 14:56
Файл 3 Забезпечення.7z
12 травня 2020 14:56
Файл 2 Технічні вимоги.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техномістбуд Холдинг

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ОЛІМП СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
Переможець 17 638 066,01
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Техномістбуд Холдинг
#41624830
17 638 066,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 17:32
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2021 14:43
Додаткова угода №6 від 23.10.2021 до Дог №181-21.PDF зміни до договору
23 жовтня 2021 14:43
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2021 13:54
Додаткова угода від 21.09.2021 №5 № 181-20.PDF зміни до договору
21 вересня 2021 13:54
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2021 15:43
Додаткова угода від 14.09.2021 №4 № 181-20.PDF зміни до договору
16 вересня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:53
Додаткова угода № 3 від 16.03.2021_ до договору № 181-20.PDF зміни до договору
16 березня 2021 16:52
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:53
Додаткова угода № 2 від 30.12.2020_181-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:33
Додатова угода №1 від 15.10.2020.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:55
Договір № 181-20 від 01.07.2020.PDF укладений
01 липня 2020 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 181-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 15 409 498,35
UAH (в тому числі ПДВ 2 568 249,72 UAH)