Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для вікон, засіб для санвузлів, засіб для прання, засіб чистячий, засіб для миття посуду та засіб для поверхонь
Очікувана вартість
416 256,00 UAH
UA-2020-04-17-007625-a 9460902882544f8182444fc69dc8651f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 21:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 23:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:10
Очікувана вартість: 416 256,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 081,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3267 банки
Засіб миючий для поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2727 шт
Засіб для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2727 банки
Засіб чистящий порошкоподібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
1755 кг
Пральний порошок.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
486 банки
Засіб миючий для вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
24 банки
Засіб для миття та дезінфекції санвузлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО №25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копистянського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО №39, м. Львів, вул. Вол. Великого, 125а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27 та централізована бухгалтерія відділу освіти, м. Львів, вул. Повстанська, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Бюджетні зобов’язання за договором, щодо здійснення Замовником платежів здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) затверджених на 2020 рік Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 10:52
Зміни до ТД.docx
14 травня 2020 10:52
ТД засоби миючі нова редакція.docx
30 квітня 2020 22:36
Зміни до ТД.docx
14 травня 2020 10:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 22:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 10:52
Зміни до ТД.docx
14 травня 2020 10:52
ТД засоби миючі нова редакція.docx
30 квітня 2020 22:36
ТД засоби миючі нова редакція.docx
17 квітня 2020 21:59
ТД засоби миючі (1).docx
30 квітня 2020 22:36
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо одиниці виміру
Дата подання: 21 квітня 2020 15:55
Дата відповіді: 24 квітня 2020 21:59
Доброго дня. Чи не стане причиною для дискваліфікації подача в ціновій пропозиції всіх позицій в Шт (наприклад, Засіб миючий для поверхонь, масою 1.0 л в кількості 3267 шт).
Відповідь: Доброго вечора! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що цінова пропозиція учасника не повинна відрізнятися від вимог тендерної документації Замовника, в тому числі і щодо технічних вимог, які зазначені в додатку 3.
Щодо розподілу по закладах
Дата подання: 21 квітня 2020 15:59
Дата відповіді: 24 квітня 2020 22:49
Доброго дня. Оскільки на пральний порошок Вами не встановлено норму фасування - розподіл Ви будете проводити виходячи із форми фасування переможця? Якщо так - просимо дозволити в ціновій пропозиції вказувати одиницю виміру шт, при умові зазначення маси в 1шт та збереження загальної маси порошку (1755 кг). Наприклад 390 шт фасуванням 4.5 кг. Дякуємо
Відповідь: Доброго вечора! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що фасування прального порошку буде здійснюватись виходячи із форми фасування товару переможця торгів та з умовою погодження даного фасування із Замовником. Також, повідомляємо, повідомляємо, що цінова пропозиція учасника не повинна відрізнятися від вимог тендерної документації Замовника, в тому числі і щодо технічних вимог, які зазначені в додатку 3 документації.
Щодо накладних
Дата подання: 21 квітня 2020 16:00
Дата відповіді: 24 квітня 2020 22:05
Доброго дня. Вам після поставки потрібна буде загальна зведена Видаткова та податкова накладна? Чи оплата буде здійснюватись по кожній накладній окремо?
Відповідь: Доброго вечора! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що оплата товарів буде здійснюватись по загальній зведеній накладній до якого в обов'язковому порядку надаються постачальником накладні які засвідчують факт отримання товару поставленого в навчальні заклади.
Кількість поставок
Дата подання: 21 квітня 2020 16:01
Дата відповіді: 24 квітня 2020 22:27
Доброго дня. В кожен заклад планується по 1 поставці? Просимо відповісти чітко на це запитання, адже всі витрати учасник має врахувати в цінову пропозицію. Дякуємо
Відповідь: Доброго вечора! За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що поставка товарів здійснюватиметься одноразово в повному обсязі в кожний заклад дошкільної освіти.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-007625-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 квітня 2020 15:10
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику!
Вами оголошена закупівля за кодом ДК 021:2015: (CPV): Продукція для чищення (39830000- 9), але згідно з Додатком №3 ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІДК 021:2015: (CPV): Продукція для чищення (39830000- 9) (засіб для вікон, засіб для санвузлів, засіб для прання, засіб чистячий, засіб для миття посуду та засіб для поверхонь), в описі технічні характеристики на Засіб миючий для поверхонь, вказано: Висококонцентрований низькопінний миючий засіб для підлог і твердих поверхонь з дезінфікуючим ефектом. Має високі миючі та дезінфікуючі здатності робочого розчину при його низькій концентрації.
Згідно з описом універсальний миючий засіб з ароматом лимону ТМ PROSERVICE, містить композиція ПАВ (аніонні ПАВ от 5%до 15%, неіногенні ПАВ <5%), трилон Б, парфюмерна композиція, консервант.) Тож, про який дезінфікуючий ефект йдеться мова, це просто миючий засіб, який і відповідає коду 3983. Отже, даний засіб не є дезінфікуючим, а просто миючим, тому видаліть з технічних вимог недостовірну інформацію.

На підставі вищевикладеного, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію по закупівлі ДК 021:2015: (CPV) : Продукція для чищення (39830000- 9) (засіб для вікон, засіб для санвузлів, засіб для прання, засіб чистячий, засіб для миття посуду та засіб для поверхонь) (UA-2020-04-17-007625-a), згідно вищезазначених вимог.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 10:53
Шановний учаснику, повідомляємо Вас, що зміни в тендерну документацію були внесені.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Львівські ресурси" 179 595,18
UAH з ПДВ
179 595,18
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 208 533,00
UAH з ПДВ
201 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 237 754,44
UAH з ПДВ
201 031,38
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА " 239 493,00
UAH з ПДВ
236 879,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН"" 242 787,00
UAH з ПДВ
237 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 391 122,00
UAH з ПДВ
391 122,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРО" 416 244,00
UAH з ПДВ
407 662,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 16:33
Електронний підпис
26 червня 2020 16:32
довідка дфс.pdf
25 червня 2020 15:07
Електронний підпис
25 червня 2020 15:06
електр дфс.pdf
25 червня 2020 15:06
довідка дфс.PDF
25 червня 2020 14:27
Електронний підпис
25 червня 2020 14:25
довідка-мвс.pdf
08 травня 2020 10:31
Електронний підпис
08 травня 2020 10:29
Деклараціячистка нова.pdf
08 травня 2020 10:26
Статут.PDF
08 травня 2020 10:26
Рішення та Наказ.PDF
08 травня 2020 10:26
Лист про печатку.PDF
08 травня 2020 10:26
Копія Статута.PDF
08 травня 2020 10:26
Довідки з банку.PDF

Публічні документи

18 травня 2020 11:17
Електронний підпис
18 травня 2020 11:15
GALLUS, ONYX, DERR 1.pdf
18 травня 2020 11:15
цп.pdf
18 травня 2020 11:15
тв .pdf
18 травня 2020 11:15
ст 17.pdf
18 травня 2020 11:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 травня 2020 11:15
сама для чистки.pdf
18 травня 2020 11:15
Протокол.pdf
18 травня 2020 11:15
Протокол №19.pdf
18 травня 2020 11:15
протокол №16 від 10.01.2020.pdf
18 травня 2020 11:15
проект договору.pdf
18 травня 2020 11:15
порівняльна таблиця.pdf
18 травня 2020 11:15
Опис.pdf
18 травня 2020 11:15
накладна Новоград.pdf
18 травня 2020 11:15
Наказ.pdf
18 травня 2020 11:15
МТБ.pdf
18 травня 2020 11:14
лист-згода холод р. м..pdf
18 травня 2020 11:14
лист-згода холод і. о..pdf
18 травня 2020 11:14
лист згода з договором.pdf
18 травня 2020 11:14
копія сес.pdf
18 травня 2020 11:14
копія висновків сес2.pdf
18 травня 2020 11:14
копія висновків сес1.pdf
18 травня 2020 11:14
Звітність на 25.02.2020р..pdf
18 травня 2020 11:14
загальні відомості.pdf
18 травня 2020 11:13
довідка щодо філій.pdf
18 травня 2020 11:13
довідка щодо сайту.pdf
18 травня 2020 11:13
довідка про досвід.pdf
18 травня 2020 11:13
довідка про довкілля..pdf
18 травня 2020 11:13
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2020 11:12
відгук.pdf
18 травня 2020 11:12
Витяг ПДВ Ромус.pdf
18 травня 2020 11:12
Витяг з ЄДР 21.04.2020.pdf
18 травня 2020 11:12
Висновок Онікс.pdf
18 травня 2020 11:12
Виписка.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 09:49
відгук.pdf
05 травня 2020 09:49
паспорт директора.pdf
05 травня 2020 09:49
статут.pdf
05 травня 2020 09:49
свідоцтво ПДВ.pdf
05 травня 2020 09:49
виписка ЄДР.pdf
05 травня 2020 09:49
СЕС Сантрі-гель.pdf
05 травня 2020 09:49
сес сама вікна.pdf
05 травня 2020 09:49
сес WITLIGHT.pdf
05 травня 2020 09:49
сес Gold Drop.pdf
05 травня 2020 09:49
Аналогічний договір.pdf
05 травня 2020 09:49
протокол акан.pdf
05 травня 2020 09:49
Лист про згоду з ТЗ.pdf
05 травня 2020 09:49
гарант лист з.п..pdf
05 травня 2020 09:49
лист-згода.pdf
05 травня 2020 09:49
загальні відомості.pdf
05 травня 2020 09:49
довідка виробник.pdf
05 травня 2020 09:49
гарант лист.pdf
05 травня 2020 09:49
Довідка.pdf
05 травня 2020 09:49
Довідка санкції.pdf
05 травня 2020 09:49
Захист довкілля.pdf
05 травня 2020 09:49
Довідка досвід.pdf
05 травня 2020 09:49
Довідка про МТБ.pdf
05 травня 2020 09:49
довідка працівники.pdf
05 травня 2020 09:49
гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 09:49
проект договору.pdf
05 травня 2020 09:49
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 09:49
ТЗ.pdf
05 травня 2020 09:49
ст. 17.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 11:39
Електронний підпис
14 травня 2020 11:04
Електронний підпис
08 травня 2020 18:09
Електронний підпис
08 травня 2020 18:09
Тендерна пропозиція.pdf
08 травня 2020 18:09
Сертифікати якості.pdf
08 травня 2020 18:09
Проект договору.pdf
08 травня 2020 18:08
Лист-відгук.pdf
08 травня 2020 18:08
Копія Статуту.pdf
08 травня 2020 18:08
Ідентифікаційний код.pdf
08 травня 2020 18:08
Довідка про виробника.pdf
08 травня 2020 18:08
Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
08 травня 2020 18:07
Висновок ДСЕЕ миючі.pdf
08 травня 2020 18:07
Видаткова накладна.pdf
08 травня 2020 18:07
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 травня 2020 23:38
ПД директор.pdf
05 травня 2020 23:38
Пор.таб. Д3.pdf
05 травня 2020 23:38
накладна 2с.pdf
05 травня 2020 23:38
накладна 1с.pdf
05 травня 2020 23:38
мат-тех база.jpg
05 травня 2020 23:38
Лист згода Д6.pdf
05 травня 2020 23:38
Лист згода Д5 (1).pdf
05 травня 2020 23:38
лист відгук.jpg
05 травня 2020 23:38
Заг.відом. Д4.pdf
05 травня 2020 23:38
Дог. Д2.pdf
05 травня 2020 23:38
Довідка хімія.pdf
05 травня 2020 23:38
Довідка хімія (1).pdf
05 травня 2020 23:38
Довідка відповідність.pdf
05 травня 2020 23:38
гарантійний лист.pdf
05 травня 2020 23:38
Тен.проп.2 Д1.pdf
05 травня 2020 23:38
Тен.проп. Д1_2с (1).pdf
05 травня 2020 23:38
Dovidka.pdf
05 травня 2020 23:38
паспорт якості.jpg
05 травня 2020 23:37
засіб_для миття посуду.pdf
05 травня 2020 23:37
ДЕКЛАРАЦІЯдодаток.jpg
05 травня 2020 23:37
ДЕКЛАРАЦІЯдодаток 2.jpg
05 травня 2020 23:37
ДЕКЛАРАЦІЯ20193.jpg
05 травня 2020 23:37
ДЕКЛАРАЦІЯ20191 (1).jpg
05 травня 2020 23:37
відносно фосфатів.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Львівські ресурси"

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ФОП "БРОДСЬКА ІРИНА ІВАНІВНА "

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКАН""

ТОВ Гренландія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІД ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Львівські ресурси"
#22396116
Відхилено 179 595,18
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:09
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
Переможець 201 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 18:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
201 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 11:16
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 18:49
Договір укладений
09 липня 2020 18:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 201 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 33 500,00 UAH)