Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лот 1 - вугілля ДГ, лот 2 - вугілля АМ, лот 3 - паливні брикети (або еквівалент)
lot 1 - coal DG, lot 2 - AM , lot 3 - fuel briquettes (or equivalent)
lot 1 - coal DG, lot 2 - AM , lot 3 - fuel briquettes (or equivalent)
Очікувана вартість
4 911 400,00 UAH
UA-2020-04-17-007433-b ● dcb8055c96344820b536d756047aa858
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42699413 |
Вебсайт: | http://woorda.klasna.com/ |
Місцезнаходження: | 28000, Україна , Кіровоградська область обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25 |
Контактна особа: |
Лариса Горова +380669354813 ky.orcozo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNA USTANOVA "OLEKSANDRIYSKYY RAYONNYY TsENTR IZ OBSLUGOVUVANNYa ZAKLADIV OSVITY" OLEKSANDRIYSKOYi RAYONNOYi RADY KIROVOGRADSKOYi OBLASTI |
National ID: | 42699413 |
Contact point: |
Gorova Larisa +380669354813 ky.orcozo@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 911 400,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 17 квітня 2020 14:44 |
Enquiries until: | 28 червня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 04 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 липня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 911 400 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Scope of the procurement
Тендерна документація
30 червня 2020 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 15:41 |
додаток_2-2.docx | |
30 червня 2020 15:41 |
додаток_10-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_9 -2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
Додаток_7-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_6-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
ТД 2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_4-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_1-2.rtf | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_3-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_5-2.docx | |
30 червня 2020 15:40 |
Перелік змін 2.pdf | |
30 червня 2020 15:40 |
додаток_8-2.docx |
30 червня 2020 15:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 червня 2020 15:41 |
додаток_2-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:41 |
додаток_10-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_9 -2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
Додаток_7-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_6-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
ТД 2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_4-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_1-2.rtf
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_3-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_5-2.docx
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
Перелік змін 2.pdf
|
||||||
30 червня 2020 15:40 |
додаток_8-2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вугілля не є харчовою продукцією,Дискримінаційні вимоги.
Дата подання: 06 травня 2020 11:44
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:09
Прошу надати роз'яснення стосовно Додатку 2, в якому зазначено "Додатково надати ускладі пропозиції висновок державно санітарної епідеміологічної експертизи на вугілля, виданий Державною службою Українимз питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" Камяне вугілля не є харчовою продукцією та не підлягає до ПЕРЕЛІКу ТОВАРІВ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ’ЯЗКОВІЙ ДЕРЖАВНІЙ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНІЙ ЕКСПЕРТИЗІ. Тому на ношу думку, це є дискримінаційна вимога що навмистно звужує коло учасників що суперечить п.4 ст 22 ЗУ"Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше питання буде роглянуто, щодо даної вимоги, відповідно до чинного законодавства будуть внесені зміни.
Стосовно довідки (експертного висновку) про середню ринкову вартість на товари
Дата подання: 07 травня 2020 11:49
Дата відповіді: 07 травня 2020 12:02
Чи не буде підставою для відхилення надання довідки (експертного висновку) із зазначенням не однієї ціни, а діапазону цін про вартість на товари (із зазначенням нижньої та верхньої границь) ?
Відповідь: Доброго дня! Для відхилення не буде підставою надання експертного висновку із зазначенням нижчої та верхньої границь.
Стосовно транспортного засобу
Дата подання: 07 травня 2020 11:55
Дата відповіді: 07 травня 2020 12:14
Інформацію про транспортний засіб необхідно зазначати у довідці «Довідка про наявність обладнання», складеною за формою, що міститься в Додатку №8? Транспортний засіб може бути залучений учасником на підставі договору про надання послуг перевезення?
Відповідь: Доброго дня! транспортний засіб може бути залучений учасником на підставі договору про надання послуг перевезення, про що зазначається в довідці.
Уточненння
Дата подання: 07 травня 2020 12:29
Дата відповіді: 08 травня 2020 08:03
Інформацію про транспортний засіб необхідно зазначати у довідці «Довідка про наявність обладнання», складеною за формою, що міститься в Додатку №8?
Відповідь: Доброго дня! Інформацію про транспортний засіб необхідно зазначати у довідці «Довідка про наявність обладнання», складеною за формою, що міститься в Додатку №8.
Питання щодо довідки (експертного висновку)
Дата подання: 07 травня 2020 12:30
Дата відповіді: 08 травня 2020 08:31
На який місяць потрібно надати довідку (експертний висновок) про ціни?
Відповідь: Доброго дня! Довідку (експертний висновок) про ціни потрібно надати дійсну на місяць подачі тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41750087
Дата подання: 04 травня 2020 14:23
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Шановний Замовнику, Додатком №1 до тендерної документації вимагається надання учасниками оригіналу довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що будуть використовуватися в процесі поставки товарів за формою, встановленою у Додатку 8, разом з копіями документів, що підтверджують право власності або оренди (найму чи інше) на обладнання та базу, що були зазначені учасником у довідці (п.1.1. Додатку №1). Згідно із формою, зазначеною у Додатку 8, учасники повинні мати в наявності обладнання та матеріально-технічну базу лише на умовах власності або оренди. Також учасники повинні надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (п.п. 1.1.2 п.1.1. Додатку №1), копії документів, що підтверджують трудові відносини працівника з Учасником (трудові книжки працівників (перша сторінка з прізвищем та остання сторінка з відміткою про останнє місце роботи) або договір, чи контракт між працівником та роботодавцем, тощо). Додатково учасник повинен надати в складі пропозиції посвідчення на водія транспортного засобу, яким буде постачатися товар, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом***, чинні на дату розкриття тендерних пропозицій (п.п.1.2.1. п.1.1. Додатку №1).
Тобто, учасник для участі у даній закупівлі повинен мати у власності або в оренді щонайменше два транспортні засоби, а також мати трудові відносини із щонайменше двома водіями транспортних засобів, що є дискримінацією, оскільки у даній процедурі не зможуть взяти участі ті учасники (у тому числі наше підприємство), які мають у власності або в оренді один транспортний засіб та одного водія транспортного засобу, що є цілком достатнім для виконання умов договору для постачання до 15.12.2020р. всього обсягу закупівлі.
До того ж, у Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що поставка вугілля здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів тощо покладено виключно на Постачальника.
З викладеного вбачається, що з урахуванням того, що поставка буде здійснюватися партіями, а також того, що Замовником передбачається в процесі виконання договору можливість найму транспортних засобів за рахунок Постачальника (тобто, за рахунок переможця тендеру, з яким буде укладений договір про закупівлю), є цілком достатнім наявність в учасника на момент подання тендерної пропозиції одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Таким чином, положення тендерної документації щодо наявності у власності або оренді декількох транспортних засобів та декількох водіїв на умовах трудових відносин з учасником порушують закріплений у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у попередній редакції) принцип недискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши наявність в учасника щонайменше одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Розгорнути
Згорнути
Тобто, учасник для участі у даній закупівлі повинен мати у власності або в оренді щонайменше два транспортні засоби, а також мати трудові відносини із щонайменше двома водіями транспортних засобів, що є дискримінацією, оскільки у даній процедурі не зможуть взяти участі ті учасники (у тому числі наше підприємство), які мають у власності або в оренді один транспортний засіб та одного водія транспортного засобу, що є цілком достатнім для виконання умов договору для постачання до 15.12.2020р. всього обсягу закупівлі.
До того ж, у Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що поставка вугілля здійснюється партіями, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів тощо покладено виключно на Постачальника.
З викладеного вбачається, що з урахуванням того, що поставка буде здійснюватися партіями, а також того, що Замовником передбачається в процесі виконання договору можливість найму транспортних засобів за рахунок Постачальника (тобто, за рахунок переможця тендеру, з яким буде укладений договір про закупівлю), є цілком достатнім наявність в учасника на момент подання тендерної пропозиції одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Таким чином, положення тендерної документації щодо наявності у власності або оренді декількох транспортних засобів та декількох водіїв на умовах трудових відносин з учасником порушують закріплений у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (у попередній редакції) принцип недискримінації учасників, у зв’язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації, передбачивши наявність в учасника щонайменше одного транспортного засобу та одного водія транспортного засобу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 12:55
На вашу вимогу від 04.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 11:45
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до тендерної документації - Додаток 2, Замовником була встановлена вимога, щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дана вимога є дискримінаційною, так як при реалізації вугілля це не передбачено Законодавством України, та обмежує коло потенційних учасників,оскільки відповідно до Законодавства цей висновок є документом суворої звітності та надається в той день коли товар відпускається зі складу,на кожну окрему партію. Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик,згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010 на яке посилається Замовник.Беспечність вугілля характеризується показниками сірки,хлору та миш`яку.Згідно частини 3ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже встановлені вимоги до учасників,щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на марку вугілля (до предмета закупівлі)є дискримінаційною. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. В іншому випадку,в разі не внесення змін Замовником,будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету щодо захисту свої прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:34
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 12:32
Дискримінаційні вимога.
Відповідно додатку 2 "Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб єкта господарювання , як легального виробника, шляхом надання у складі тендерної пропозції копію дозволу, виданого Державною службою з питань праці (Держпраці) на суб єккта господарювання. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки виконати її зможуть тільки учаники-виробники вугілля або учасники, які працюють безпосередньо з виробниками. Дана вимога дискримінує наше підприємство та потенційних учасників торгів, які не є виробниками вугілля та можуть купувати вугілля у інших організацій-посредників, які не рідко пропонують кращі умови а ніж виробники. Крім того, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив статус відповідного суб єкта господарювання як виробника вугілля, однак відповідно до ч.1 ст 16.ЗУ "про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними д окументально підтвердженої інформації про їх (тобто учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, дані документи жодним чином не можуть підтверджувати походження вугілля чи вибуток його виключно в Україні, оскільки надають право виробнику видобувати чи збагачувати / переробляти вугілля кам яне, однак не має жодної прив язки до вугілльної сировини, яка може мати різне походження. ТОму подання учасником копій документів дозвільного характеру, виданих виробнику вугілля, ні яким чином не підтверджує відповідність самого учасника процедури закупівлі кваліфікаціоним критеріям замовника, та не підтверджує його технічний потенціал чи можливість здійснення поставки вугілля
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:34
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 16:47
Не законні вимоги замовника стососно надання документів які непередбачені ЗУ"Про публічні закупівлі"
відповідно до додатку 1 п.1.2.5 тендерної документації. Для перевірки Охорони праці на підприємстві є відповідальний працівник котрий несе за це відповідальність згідно з ЗУ "Про охорону праці" цю діяльність контролюєвідповідний держанийй орган і ЗУ "Про охорону праці" і не як не підверджує кваліфікацію учасника для участі у тендері з поставки товару відповідної якості. Відповідно до Наказу Держнаглядохоронпраці України від.26.01.2005 року № 15 встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою, згідно якого працівники нашого підприємства не будуть залучатися для виконання небезпечних робіт. Також ст.18 «Закону про охорону праці» , а саме п. 1- «Навчання з питань охорони праці» передбачено наступне: «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці». Виходячи з цього, роботи з транспортування вугілля , які виконує наше підприємство , не відносяться до виконання небезпечних робіт та не потребують відповідного посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці, а працівники дотримуються розроблених нормативно-правових документів нашого підприємства, відповідно яким кожен працівник перед початком роботи проходить відповідний інструктаж з питань охорони праці та забов’язується дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства, знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівники несуть безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Враховуючи вище наведене ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, що Дискримінацією відповідно до п.4 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Прошу вилучити даний пункт з Тендерної документації, для орагаінізації конкурентного середовища та уникнення подальшого оскарження у Антимонопольному комітеті України данної процедури з закупівлі твердого палива
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:35
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-007433-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 13 травня 2020 17:31
Дата подання: 13 травня 2020 17:31
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 16:55
рішення від 18.05.2020№9595+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 16:54
Інформація про пересення розгляду скарги від 13.05.2020 № UA-2020-04-17-007433-b.a5.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020№10889.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 16:12
рішення від 02.06.2020№10889.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 19:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення від 02.06.2020р №10889-р/пк-пз були внесені зміни в ТД
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 09:48
Номер скарги: UA-2020-04-17-007433-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ", Код ЄДРПОУ:43367095
Дата подання: 13 травня 2020 19:03
Дата подання: 13 травня 2020 19:03
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 травня 2020 22:32
Рішення від 18.05.2020 № 9591 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 травня 2020 22:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 13.05.2020 № UA-2020-04-17-007433-b.a6.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 00:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 № 10924.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:02
Рішення від 02.06.2020 № 10924.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 22:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення від 02.06.2020р №10924-р/пк-пз були внесені зміни в ТД
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2020 09:50
Номер скарги: UA-2020-04-17-007433-b.c7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК "ЛОССВИ", Код ЄДРПОУ:43389611
Дата подання: 26 липня 2020 17:01
Дата подання: 26 липня 2020 17:01
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 20:13
рішення від 29.07.2020 № 14583+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 20:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2020 №15516.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 19:45
рішення від 13.08.2020 №15516.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2020 19:50
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | вугілля ДГ |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 2 056 200,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20 562,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20562 UAH |
Title: coal DG
Current status: Cancelled
Estimated total value: 2 056 200,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 20 562,00 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 31 липня 2020 13:14
Auction planned date: 31 липня 2020 13:14
Позиції
447 т
вугілля ДГ
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28000, Україна, Кіровоградська область, в Олександрійському районі, за адресами навчальних закладів замовника
Дата доставки:
15 грудня 2020
coal DG
CPV: 09110000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | після отримання акту прийому-передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 11:45
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до тендерної документації - Додаток 2, Замовником була встановлена вимога, щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи. Дана вимога є дискримінаційною, так як при реалізації вугілля це не передбачено Законодавством України, та обмежує коло потенційних учасників,оскільки відповідно до Законодавства цей висновок є документом суворої звітності та надається в той день коли товар відпускається зі складу,на кожну окрему партію. Підтверджуючим документом гарантованої якості та безпечності продукції( вугілля) є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик,згідно норм чинного Законодавства та ДСТУ 7146-2010 на яке посилається Замовник.Беспечність вугілля характеризується показниками сірки,хлору та миш`яку.Згідно частини 3ст.5 Закону «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже встановлені вимоги до учасників,щодо надання висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на марку вугілля (до предмета закупівлі)є дискримінаційною. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства. В іншому випадку,в разі не внесення змін Замовником,будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету щодо захисту свої прав.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:34
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 12:32
Дискримінаційні вимога.
Відповідно додатку 2 "Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб єкта господарювання , як легального виробника, шляхом надання у складі тендерної пропозції копію дозволу, виданого Державною службою з питань праці (Держпраці) на суб єккта господарювання. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки виконати її зможуть тільки учаники-виробники вугілля або учасники, які працюють безпосередньо з виробниками. Дана вимога дискримінує наше підприємство та потенційних учасників торгів, які не є виробниками вугілля та можуть купувати вугілля у інших організацій-посредників, які не рідко пропонують кращі умови а ніж виробники. Крім того, Замовник вимагає, щоб учасник підтвердив статус відповідного суб єкта господарювання як виробника вугілля, однак відповідно до ч.1 ст 16.ЗУ "про публічні закупівлі" Замовник вимагає від учасників подання ними д окументально підтвердженої інформації про їх (тобто учасників) відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, дані документи жодним чином не можуть підтверджувати походження вугілля чи вибуток його виключно в Україні, оскільки надають право виробнику видобувати чи збагачувати / переробляти вугілля кам яне, однак не має жодної прив язки до вугілльної сировини, яка може мати різне походження. ТОму подання учасником копій документів дозвільного характеру, виданих виробнику вугілля, ні яким чином не підтверджує відповідність самого учасника процедури закупівлі кваліфікаціоним критеріям замовника, та не підтверджує його технічний потенціал чи можливість здійснення поставки вугілля
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:34
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007433-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРВУГЛЕПОСТАВКА", Код ЄДРПОУ:40283877
Дата подання: 06 травня 2020 16:47
Не законні вимоги замовника стососно надання документів які непередбачені ЗУ"Про публічні закупівлі"
відповідно до додатку 1 п.1.2.5 тендерної документації. Для перевірки Охорони праці на підприємстві є відповідальний працівник котрий несе за це відповідальність згідно з ЗУ "Про охорону праці" цю діяльність контролюєвідповідний держанийй орган і ЗУ "Про охорону праці" і не як не підверджує кваліфікацію учасника для участі у тендері з поставки товару відповідної якості. Відповідно до Наказу Держнаглядохоронпраці України від.26.01.2005 року № 15 встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою, згідно якого працівники нашого підприємства не будуть залучатися для виконання небезпечних робіт. Також ст.18 «Закону про охорону праці» , а саме п. 1- «Навчання з питань охорони праці» передбачено наступне: «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці». Виходячи з цього, роботи з транспортування вугілля , які виконує наше підприємство , не відносяться до виконання небезпечних робіт та не потребують відповідного посвідчення про проходження навчання та перевірки знань з охорони праці, а працівники дотримуються розроблених нормативно-правових документів нашого підприємства, відповідно яким кожен працівник перед початком роботи проходить відповідний інструктаж з питань охорони праці та забов’язується дбати про особисту безпеку і здоров'я, а також про безпеку і здоров'я оточуючих людей в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території підприємства, знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці, правила поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, користуватися засобами колективного та індивідуального захисту, проходити у встановленому законодавством порядку попередні та періодичні медичні огляди. Працівники несуть безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог. Враховуючи вище наведене ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, що Дискримінацією відповідно до п.4 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Прошу вилучити даний пункт з Тендерної документації, для орагаінізації конкурентного середовища та уникнення подальшого оскарження у Антимонопольному комітеті України данної процедури з закупівлі твердого палива
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 12:35
На вашу вимогу від 06.05.2020 р. надаємо наступну відповідь, яка міститься в прикріпленому документі
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42699413 |
Місцезнаходження: | 28000, Україна, Кіровоградська область обл., м. Олександрія, вул. 6-го Грудня, буд. 25 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю “Сатурн” | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "КЕВПРОД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТК "ЛОССВИ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | ЗЗакупівля по лоту 1 – вугілля ДГ відміняється у зв’язку з допущенням до аукціону менше двох тендерних пропозицій |
Документи:
30 липня 2020 14:53
|
Протокол №112 Відміна торгів по лоту 1.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 30 липня 2020 15:00 |
Коментар щодо відміни: | Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. |
Документи:
30 липня 2020 15:00
|
Електронний підпис |
30 липня 2020 14:56
|
Протокол №112 Відміна торгів по лоту 1.pdf |