Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання спеціалізованих робіт за рахунок експлуатаційного утримання – ямковий ремонт покриття струменевим методом на автомобільних дорогах державного значення загального користування в Чернігівській області
Performance of specialized works at the expense of operational maintenance - pit repair of coverage by jet method on highways of state importance of general use in Chernihiv region
Performance of specialized works at the expense of operational maintenance - pit repair of coverage by jet method on highways of state importance of general use in Chernihiv region
Очікувана вартість
31 453 000,00 UAH
UA-2020-04-17-007357-a ● e5f89c31285e4738b692d2ce88e3cad4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Контактна особа: |
Чех Анатолій Олексійович 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Chernihiv Oblast |
National ID: | 25901106 |
Contact point: |
Chekh Anatolii Oleksiiovych 380662146633, veligorska.ol@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 20:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 15:48 |
Очікувана вартість: | 31 453 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 314 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 314530 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 20:33 |
Enquiries until: | 27 червня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 03 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 31 453 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 314 530 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання спеціалізованих робіт за рахунок експлуатаційного утримання – ямковий ремонт покриття струменевим методом на автомобільних дорогах державного значення загального користування в Чернігівській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул.Київська,17
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Performance of specialized works at the expense of operational maintenance - pit repair of coverage by jet method on highways of state importance of general use in Chernihiv region
CPV: 63710000-9
Період постачання:
по 31 жовтня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Кошти державного бюджету | Аванс | 90 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2020 17:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2020 17:16 |
_Т_Д_е_у_Зміна_4_ямк_рем_струм_метод_2020_.docx | |
30 червня 2020 17:13 |
_Пов. змини 4 струм мет._2020 (3).docx | |
17 квітня 2020 20:33 |
ТЗ ямк. струм метод_2020.PDF | |
17 квітня 2020 20:33 |
Проект дог. е.у ямк. рем. струм. метод держ.дор._2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо досвіду виконання робіт
Дата подання: 08 травня 2020 12:24
Дата відповіді: 14 травня 2020 13:16
Відповідно до п.п.3.1 п.3 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання учасникам наявності документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору обсягом не менше 35000 м2 одним договором. Чи має можливість учасник закупівлі надати необхідний досвід шляхом залучення субпідрядної організації, яка має вищезазначений досвід одним договором?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з частинами 1-3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з вказаною статтею Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, ураховуючи пункт 35 частини 1 вказаного Закону, саме учасник, що подає тендерну пропозицію для участі у закупівлі, повинен відповідати кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації.
Крім того, зазначаємо, що учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів може підтвердити свій досвід виконання робіт (послуг) як в якості генпідрядника так і в якості субпідрядника.
Таким чином, ураховуючи пункт 35 частини 1 вказаного Закону, саме учасник, що подає тендерну пропозицію для участі у закупівлі, повинен відповідати кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації.
Крім того, зазначаємо, що учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів може підтвердити свій досвід виконання робіт (послуг) як в якості генпідрядника так і в якості субпідрядника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-17-007357-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Рівнеекспресбуд", Код ЄДРПОУ:36007978
Дата подання: 08 травня 2020 15:58
Дискримінаційні умови
Вимога
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 травня 2020 15:36
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на Вашу вимогу за №230 від 08.05.2020 р. повідомляє наступне.
Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору, вказану в тендерній документації, в обсязі
35000 м.кв., виходячи з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовника впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забепечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності учасника в частині наявності досвіду, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Обсяг здійснених учасником робіт, відображає досвід такого учасника в вирішенні тих різноманітних проблем, питань, непередбачувних ситуацій організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру, з якими міг стикнутися учасник і, відповідно, вже знає як і вміє найбільш ефективно їх вирішувати на практиці, що відображається на якості виконання робіт.
Таким чином, ураховуючи норму частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, вказана вище вимога тендерної документації встановлена Замовником правомірно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору, вказану в тендерній документації, в обсязі
35000 м.кв., виходячи з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовника впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забепечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності учасника в частині наявності досвіду, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Обсяг здійснених учасником робіт, відображає досвід такого учасника в вирішенні тих різноманітних проблем, питань, непередбачувних ситуацій організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру, з якими міг стикнутися учасник і, відповідно, вже знає як і вміє найбільш ефективно їх вирішувати на практиці, що відображається на якості виконання робіт.
Таким чином, ураховуючи норму частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, вказана вище вимога тендерної документації встановлена Замовником правомірно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-007357-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35884094
Дата подання: 15 травня 2020 22:26
Дата подання: 15 травня 2020 22:26
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 21:16
рішення від 20.05.2020 № 9824 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 21:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2020 № 11110.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 21:34
рішення від 04.06.2020 № 11110.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 23:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2020 13:44
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 липня 2020
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернігівській області |
Код ЄДРПОУ: | 25901106 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область обл., Чернігів, Київська 17 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
АГРОТЕМП ПП | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Спільне українсько-австрійське підприємство з іноземними інвестиціями у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Бітунова Україна" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" |
15 512 004,00
UAH з ПДВ
|
13 498 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
24 852 000,00
UAH з ПДВ
|
13 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №1" |
15 618 560,00
UAH з ПДВ
|
15 618 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
28 307 600,00
UAH з ПДВ
|
28 307 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНС ЛАЙН ГРУП" #35884094 |
Переможець |
13 498 800,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 17:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 17:32
|
ДУ 5 дог 20235.PDF | зміни до договору |
12 листопада 2020 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 12:25
|
ДУ 4 дог 20235.PDF | зміни до договору |
30 жовтня 2020 12:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2020 10:18
|
ДУ 3 дог 20235.PDF | зміни до договору |
21 жовтня 2020 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:27
|
Ду 2 дог 20235.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2020 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2020 09:09
|
ДУ 1 дог 20235.PDF | зміни до договору |
20 серпня 2020 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 11:06
|
Дог 20235.PDF | укладений |
18 серпня 2020 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення пункту 4.2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 20235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 3.1 Договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 20235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 5.1 Договору викладено у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи п.1 частини 5 ст. 41 Закону України ”Про публічні закупівлі”, сторони домовились зменшити ціну договору, відповідно пункт 3.1 викласти у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 20235 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |