Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Очікувана вартість
79 889 452,00 UAH
UA-2020-04-17-007168-a 015a10bc539a4705a9027a0a5b8fe9fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:45
Очікувана вартість: 79 889 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399 447,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02068, Україна, Київська область, Київ, Драгоманова, 27-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2020 20:10
Електронний підпис
17 квітня 2020 20:10
Робоча документація 2.rar
17 квітня 2020 20:10
Робоча документація 1.rar
17 квітня 2020 20:08
Проект 3.rar
17 квітня 2020 20:08
Проект 2.rar
17 квітня 2020 20:08
Проект 1.rar
17 квітня 2020 20:06
Додаток № 6.doc
17 квітня 2020 20:06
Додаток № 5.doc
17 квітня 2020 20:05
Додаток № 4.doc
17 квітня 2020 20:05
Додаток № 3.doc
17 квітня 2020 20:05
Додаток № 2.doc
17 квітня 2020 20:04
Додаток № 1.doc
17 квітня 2020 19:58
ТД_ реконструкція ЗДО №315.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-007168-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД, Код ЄДРПОУ:32347574
Дата подання: 25 травня 2020 13:36
Неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірні дії Замовника при визначені Переможця у процедурі закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 28.05.2020 № 10537.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 18:52

Документи подані скаржником

25 травня 2020 13:35
Скарга
25 травня 2020 13:35
Протокол №853
25 травня 2020 13:35
Протокол №890
25 травня 2020 13:35
Підтвердження оплати

Документи подані замовником

27 травня 2020 17:57
Лист-звернення.PDF

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000036 ● a8b0b88584f14ee5a93edc0d235e5221
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
27 UA-2020-04-17-007168-a 17.04.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-02 14:49:43

Запит про надання пояснень

1. У відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва міститься інформація щодо наступних будівельних машин і обладнання: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 40 т; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв; наріжчик швів GSA-20LS HIDROSTRESS; розчинонасос, продуктивність 1 м3/год; агрегати електронасосні з регулюванням подачі вручну для будівельних розчинів, подача 2 м3/год, напір 150 м; перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А; верстат трубообрізний; верстат трубонарізний; прес гідравлічний з електроприводом.
При цьому у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «Грін Трейдінг» та субпідрядника ТОВ «Класика Комфорту» відсутні зазначені вище назви будівельних машин і обладнання.
Просимо пояснити вищевказані розбіжності між даним у підсумковій відомості ресурсів та довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 17:14:11

Надання пояснень на запит по закупівлі: Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)

1. Відповідно до вимог тендерної документації п. 1 Додаток 1 не передбачалось надання довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в повному обсязі у відповідності до відомостей ресурсів до зведеного кошторису. Не надання всього переліку обладнання згідно відомостей ресурсів до зведеного кошторису в довідці 01. Довідка про обладнання та МТБ (вимога п. 1 Додаток 1) не порушує умов тендерної документації та не впливає на оцінку спроможності ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» виконати роботи в повному обсязі.
Також просимо звернути увагу стосовно Договору транспортного експедирування № 1 792 від 27.11.2018 р. та Договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів № 24 від 20.02.2019 р. («01.2. Скан-копію оригіналу договорів оренди транспорту та будівельних механізмів»), дані документи за предметом договору є надання послуг, а не оренда транспорту, що також передбачає певний порядок надання послуг з дотримання певних умов, та не передбачає окремого надання переліку техніки як додатку до Договору, що підтверджує можливість забезпечити виконання робіт необхідною будівельною технікою, машинами, автотранспортом та іншими механізмами під час виконання робіт та з врахуванням їх об’єктивної необхідності.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД 64 364 080,00
UAH з ПДВ
64 364 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Грін Трейдінг" 73 646 302,34
UAH з ПДВ
73 646 302,34
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сучасні будівельні технології - 12" 76 439 944,10
UAH з ПДВ
76 439 944,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 16:24
Електронний підпис
05 травня 2020 16:59
Електронний підпис
05 травня 2020 16:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 травня 2020 16:52
Тех паспорти.pdf
05 травня 2020 16:51
статут_УАЕБ_2019.pdf
05 травня 2020 16:51
Протоколи випробувань.pdf
05 травня 2020 16:51
протокол_18.pdf
05 травня 2020 16:51
протокол_17.pdf
05 травня 2020 16:51
Протокол від 05.05.2020.pdf
05 травня 2020 16:51
Проект договору.pdf
05 травня 2020 16:51
Працівники.pdf
05 травня 2020 16:51
Працівники ОП.pdf
05 травня 2020 16:51
ПДВ.pdf
05 травня 2020 16:51
опис.pdf
05 травня 2020 16:51
Наказ ходін.pdf
05 травня 2020 16:51
Ліцензія нова.pdf
05 травня 2020 16:51
Лист НБУ по ліцензії.pdf
05 травня 2020 16:51
Дозвіл Держ праці.pdf
05 травня 2020 16:51
Кошториси підписані.pdf
05 травня 2020 16:51
Договори працівники.pdf
05 травня 2020 16:51
Договор оренди .pdf
05 травня 2020 16:51
ДОВІДКИ.pdf
05 травня 2020 16:51
Довідка з банку.pdf
05 травня 2020 16:51
Витяг ЄДР.pdf
05 травня 2020 16:51
Аналогічний договір.pdf
05 травня 2020 16:51
20.4 Сертифікати.pdf

Публічні документи

17 травня 2020 14:21
Електронний підпис
16 травня 2020 17:03
Електронний підпис
16 травня 2020 16:55
7. Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 15:01
Електронний підпис
05 травня 2020 14:56
Vutyag_z_nakazu_Savchenko.zip
05 травня 2020 14:56
Lyst.zip
05 травня 2020 14:56
Dovirenist_Savchenko.zip
05 травня 2020 14:56
Dovidka_pro_nazvu.zip
05 травня 2020 14:56
Bankivska_Licenzia.zip
05 травня 2020 14:56
201518_19_19_12_350_000.zip
05 травня 2020 14:55
27. Скан-копія Статуту.pdf
05 травня 2020 14:55
29. Проект договору.pdf
05 травня 2020 14:55
28.2. Скан-копія наказу.pdf
05 травня 2020 14:55
19. Технічні вимоги.pdf
05 травня 2020 14:54
07.2. Скан-копія наказу.pdf
05 травня 2020 14:54
00. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 10:43
Гарантія СБТ-12 612.zip
04 травня 2020 10:43
35 Кошторис в АВК-5.imd
04 травня 2020 10:43
34 Сканований кошторис.pdf
04 травня 2020 10:43
33 Календарний план.pdf
04 травня 2020 10:43
28 Довідки з банку.pdf
04 травня 2020 10:43
26 Витяг ПДВ СБТ-12.pdf
04 травня 2020 10:43
19 Статут.pdf
04 травня 2020 10:43
17 Проект договору.pdf
04 травня 2020 10:43
12 ст. 17 Закону.pdf
04 травня 2020 10:43
11 Аналогічні договори.pdf
04 травня 2020 10:43
04 Ліцензія СБТ-12.pdf
04 травня 2020 10:43
02 Оренда офіс, склад.pdf
04 травня 2020 10:43
00 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД

ТОВ "Грін Трейдінг"

ПП "Сучасні будівельні технології - 12"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ УКРАТОМЕНЕРГОБУД
#32347574
Відхилено 64 364 080,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:46
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
Переможець 73 646 302,34
UAH з ПДВ
16 травня 2020 02:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2020 02:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Грін Трейдінг"
#40729651
73 646 302,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 16:03
Експертиза.pdf укладений
29 травня 2020 16:02
Договір № 623 ч.5.pdf укладений
29 травня 2020 16:02
Договір № 623 ч.4.pdf укладений
29 травня 2020 16:02
Договір № 623 ч.3.pdf укладений
29 травня 2020 16:01
Договір № 623 ч.2.pdf укладений
29 травня 2020 16:01
Договір № 623 ч.1.pdf укладений
29 травня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 09:57
ДУ № 5 до договору № 623.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 09:56
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 15:25
ДУ №4 до договору №623.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:24
ДУ № 3 до договору № 623.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 13:42
ДУ № 2 до договору № 623.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 14:49
ДУ № 1 до договору № 623 ч.6.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:20
ДУ № 1 до договору № 623 ч.5.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:20
ДУ № 1 до договору № 623 ч.4.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:20
ДУ № 1 до договору № 623 ч.3.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:20
ДУ № 1 до договору № 623 ч.2.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:20
ДУ № 1 до договору № 623 ч.1.pdf зміни до договору
10 червня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п. 1.3. Договору № 623 від 29.05.2020р. "Обсяги закупівлі робіт можуть бути змешені залежно від реального фінансування видатків Замовника" 2. Внести зміни до п. 3.1. Договору № 623 від 29.05.2020 р. а саме зменшити суму договору на 3842045 грн. 50 коп. в т.ч. ПДВ 20% -640347,42 грн., відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 12.05.2020 № 697 "Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 28.12 2019 року № 2290 "Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020рокуи у 2020році" 3.Загальна вартість договору становить 68116633,70 грн (шістдесят вісім мільйонів сто шістнадцять тисяч шістсот тридцять три грн. 70 коп.) у т.ч. ПДВ - 11352772,28 грн.
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 12.10. Договору № 623 від 29.05.2020 уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 4 Договору № 623 від 29.05.2020р. доповнивши його новим пунктом 4.7. : "4.7.Замовник здійснює попередню оплату Підряднику (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів у розмірі не більше 30% (відсотків) від договірної ціни, а саме 20 000 000 грн. 00 коп. (двадцять мільйонів гривень 00 коп.) у тому числі 20% - 3 333 333грн. 33 коп. (три мільйони триста тридцять три тисячі триста тридцять три грн. 33 коп.)" 2. Решта пунктів і розділів основного Договору № 623 від 29.05.2020 р залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 12.10 Договору № 623 від 29.05.2020 р. уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти в новій редакції, що додається:.. 2. Решта пунктів і розділів основного договору № 623 від 29.05.2020 р. залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися внести зміни до розділу "14"
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 12.4. Договору № 623 від 29.05.2020 "Реконструкція гімназії № 315 з надбудовою 4-го поверху за адресою вул. Драгоманова, 27-А у Дарницькому районі м. Києва (ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи»)" (далі - Договір) уклали дану додаткову угоду (далі - Угода) про наступне: 1. У зв'язку з виділеними додатковими коштами згідно розпорядження Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.10.2020р. № 1654 "Про розподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетвм на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів", Сторони вирішили внести зміни до п. 3.1. Договру та викласти в наступній редакції : "Ціна цього Договору становить 71 958 718,20 грн. (сімдесят один мільйон дев'ятсот п'ятдесят вісім тисяч сімсот вісімнадцять гривень 20 копійок) в т.ч. ПДВ (20%) - 11 993 119,70 грн.
Номер договору про закупівлю: 623
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 71 958 718,20
UAH (в тому числі ПДВ 11 993 119,70 UAH)