Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів 2ТЕ116)
Очікувана вартість
3 060 000,00 UAH
UA-2020-04-17-006940-b 59c182c28f184ff69d52639ccec5acf4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав Анатолійович

+38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька залізниця
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман
Контактна особа: Погребняк Станислав Анатолійович
+38(06261)6-26-33
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:26
Очікувана вартість: 3 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до тепловозів 2ТЕ116, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Вал колінчастий*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут (Артемівськ), Космонавтів,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:24
Зміни тен. док. вал.docx
22 травня 2020 15:24
ТД_ вал колінчастий.docx
28 квітня 2020 17:43
вал.docx
22 травня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:24
Зміни тен. док. вал.docx
22 травня 2020 15:24
ТД_ вал колінчастий.docx
28 квітня 2020 17:43
Тендерна документація вал колінчастий.docx
17 квітня 2020 14:23
Тендерна документація вал колінчастий.docx
28 квітня 2020 17:43
вал.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-006940-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42009697
Дата подання: 23 квітня 2020 16:12
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Наше підприємство має намір прийняти участь у відкритих торгах на поставку валу колінчастого, але у зв'язку з тим, що даний предмет закупівлі виготовляється іноземним виробником є певні труднощі з отриманням технічних документів, що унеможливлює участь в даній закупівлі. Прохання внести зміни до Додатку № 5 Тендерної документації у наступній редакції:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- лист виробника в довільніій формі в якому він гарантує виробництво та відвантаження валу колінчастого у 2020 році;
Документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, або учасника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозицій;
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який дійсний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо),що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання. Скановані копії зразків документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок» у разі якщо передбачене нормативно-технічними документами маркування – (зразок маркування продукції - логотип або умовний № виробника);
- Документ підтверджуючий відносини з виробником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 16:07
<Шановний учасник! Ваші зауваження будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету.
Номер вимоги: UA-2020-04-17-006940-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42009697
Дата подання: 22 травня 2020 16:51
Щодо внесення змін до ТД.
I. Згідно п.3.1. Додатку № 5 ТД Замовника, " Якщо продукція виготовляється за креслеником учаснику необхідно надати:
3.1.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
3.1.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
або кресленник за яким виготовляється продукція погоджений уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
3.1.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 3.1.1 – 3.1.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.

Враховуючи викладене, зазначена в п.3.1.3 вимога Замовника є дискримінаційною для учасників та обмежує інших суб'єктів господарювання взяти участь у Процедурі закупівлі, оскільки взяти участь у Процедурі закупівлі з урахуванням зазначених умов Оголошення зможе лише власник зазначеного Замовником креслення, а саме товариство Російської Федерації ВАТ "Коломенский завод", що дискримінує інших потенційних учасників. Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Оголошення та усунути вказану вимогу в п.3.1.3 Додатку 5 ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 травня 2020 14:33
по-перше : вказана продукція у тендерній документації, а саме вал колінчастий виріб не загального призначення ;
по-друге : у п.3.1.3 вказане креслення подати з підписом та печаткою (за наявності) власника креслення ;
по-третє : вказаний Вами ВАТ «Коломенський завод» не єдиний виробник валів колінчастих, є виробники у США, Індії, Німеччині ;
по-четверте : згідно п.3.1.3 взяти участь у торгах зможе не тільки власник креслення, а будь-який учасник при наявності документів, які вимагаються у п. 3.1.3.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-006940-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН", Код ЄДРПОУ:35467396
Дата подання: 27 липня 2020 15:46
Скарга на порушення Замовником законодавства у сфері державних закупівель
Зміст скарги викладено у додатках
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 липня 2020 21:11
рішення від 30.07.2020 № 14678+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 липня 2020 21:10
рішення від 14.08.2020 №15582 .pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 15582-р/пк-пз від 14.08.2020 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на закупівлю за кодом ДК 021:2015 — 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (запасні частини до тепловозів 2ТЕ116).
Дата виконання рішення замовником: 16 вересня 2020 14:48

Документи подані скаржником

27 липня 2020 15:46
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-08-000023 ● 4187647c7d354e9a903994405e1cc84e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 грудня 2020 16:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.12.2020 № 83

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-17-006940-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ 2 500 000,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" 2 889 996,00
UAH з ПДВ
2 798 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" 2 986 530,00
UAH з ПДВ
2 813 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП" 3 049 998,00
UAH з ПДВ
3 049 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ" 3 057 600,00
UAH з ПДВ
3 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." 3 060 000,00
UAH з ПДВ
3 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:38
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 12:38
Електронний підпис
01 червня 2020 12:38
VDA 6.4 2017.pdf
01 червня 2020 12:38
ISO 9001 2015.pdf
01 червня 2020 12:38
Чертеж 2-9ДГ.8СБ-1 MAFA.jpg
01 червня 2020 12:38
Чертеж 2-9ДГ.8.01-2.jpg
01 червня 2020 12:38
ТС.pdf
01 червня 2020 12:38
Декларац постач Бурж.pdf
01 червня 2020 12:38
9_ЗахистДовкілля.pdf
01 червня 2020 12:38
8_Еквівалент.pdf
01 червня 2020 12:38
7_ДаніНаТовар.pdf
01 червня 2020 12:38
15_ВідсутністьСанкцій.pdf
01 червня 2020 12:38
14_ГарнтійнийЛист.pdf
01 червня 2020 12:37
13_ЩоДоТехнічнихВимог.pdf
01 червня 2020 12:37
12_СупрДокументи.pdf
01 червня 2020 12:37
11_ЗразокЛоготипу.pdf
01 червня 2020 12:37
Устав.pdf
01 червня 2020 12:37
ПротоколБурж-Трейд.pdf
01 червня 2020 12:37
ПроектДоговора.pdf
01 червня 2020 12:37
НаказБурж-трейд.pdf
01 червня 2020 12:37
6_КінцевийБенефіціар.pdf
01 червня 2020 12:37
5_ст17.pdf
01 червня 2020 12:37
4_МатТехБази.pdf
01 червня 2020 12:37
3_КваліфСклад.pdf
01 червня 2020 12:37
2_АналогДог.pdf
01 червня 2020 12:37
1_ЦіноваПропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 12:25
Електронний підпис
01 червня 2020 12:24
VDA 6.4 2017.pdf
01 червня 2020 12:24
ISO 9001 2015.pdf
01 червня 2020 12:24
ISO 50001 2011 с переводом.pdf
01 червня 2020 12:24
Чертеж 2-9ДГ.8СБ-1 MAFA.jpg
01 червня 2020 12:24
Чертеж 2-9ДГ.8.01-2.jpg
01 червня 2020 12:24
ТС.pdf
01 червня 2020 12:24
Декларац постач.pdf
01 червня 2020 12:24
8. Дані про товар.pdf
01 червня 2020 12:24
17. Довідка МІГ.pdf
01 червня 2020 12:24
15. Гарант лист.pdf
01 червня 2020 12:24
12. Довідка щодо зразку.pdf
01 червня 2020 12:24
10. Довідка довкілля.pdf
01 червня 2020 12:24
Проект договору.pdf
01 червня 2020 12:24
5. Довідка про МІГ.pdf
01 червня 2020 12:24
2. Довідка про досвід.pdf
01 червня 2020 12:24
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 12:52
Електронний підпис
01 червня 2020 12:51
СТАТУТ_06_08_2019.pdf
01 червня 2020 12:51
Зразок паспорту (1).pdf
01 червня 2020 12:51
409 Довідка стаття 17.pdf
01 червня 2020 12:51
408 Довідка обладнання.pdf
01 червня 2020 12:51
407 Довідка працівники.pdf
01 червня 2020 12:51
404 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ

ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД"

ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП"

ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ
#3273920016
Рішення скасоване 2 500 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:46
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД"
#42474978
Рішення скасоване 2 798 700,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:46
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
Рішення скасоване 2 813 100,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП"
#43601050
Рішення скасоване 3 049 998,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:46
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"
#42009697
Рішення скасоване 3 057 600,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:46
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ
#3273920016
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 14:52
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД"
#42474978
Відхилено 2 798 700,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:06
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН"
#35467396
Відхилено 2 813 100,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП"
#43601050
Відхилено 3 049 998,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:09
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"
#42009697
Переможець 3 057 600,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 15:11

Документи

09 червня 2020 15:42
Електронний підпис
09 червня 2020 15:40
_20266-3.docx
09 червня 2020 15:27
20266-3.docx

Документи

10 червня 2020 16:51
Електронний підпис
10 червня 2020 16:51
20266-4.docx

Документи

10 червня 2020 16:55
Електронний підпис
10 червня 2020 16:55
20266-5.docx

Документи

14 липня 2020 16:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:19
Електронний підпис
17 червня 2020 15:18
20266-6.doc

Документи

16 вересня 2020 14:51
Електронний підпис
16 вересня 2020 14:51
20266-10.docx
16 вересня 2020 14:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 15:06
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:06
20266-11.docx
16 вересня 2020 14:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 вересня 2020 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 вересня 2020 15:08
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:08
20266-12.docx

Документи

16 вересня 2020 15:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
16 вересня 2020 15:09
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:09
20266-13.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ"
#42009697
3 057 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2021 16:18
Звіт Восток-Інвест 20328.pdf укладений
29 липня 2021 16:18
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 11:01
ДУ2 НВП ВОСТОК-ІНВЕСТ (1).pdf зміни до договору
25 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 12:00
Scan_Восток-Інвест (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 12:00
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:13
Договір Восток-Інвест.pdf укладений
08 жовтня 2020 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-20328/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: Дон/НХ-20328/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 30 травня 2021
Сума оплати за договором: 3 057 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 509 600,00 UAH)