Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 3 060 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 91800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2020 15:24 |
Зміни тен. док. вал.docx | |
22 травня 2020 15:24 |
ТД_ вал колінчастий.docx | |
28 квітня 2020 17:43 |
вал.docx |
22 травня 2020 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2020 15:24 |
Зміни тен. док. вал.docx
|
||||||
22 травня 2020 15:24 |
ТД_ вал колінчастий.docx
|
||||||
28 квітня 2020 17:43 |
вал.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- лист виробника в довільніій формі в якому він гарантує виробництво та відвантаження валу колінчастого у 2020 році;
Документ про проведену атестацію чи обстеження виробництва:
а) копію атестату виробництва, що виданий уповноваженим органом завірену печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, або учасника, яка дійсна на кінцеву дату подання пропозицій;
або:
б) документ (лист або довідка) виробника продукції щодо наявності у нього необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід роботи (оригінал або копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника, або учасника);
або:
в) копію сертифікату на систему управління якістю виробника на її відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001-2009 (ISO 9001:2008, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), який дійсний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника (паспорт та/або сертифікат якості тощо),що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання. Скановані копії зразків документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок» у разі якщо передбачене нормативно-технічними документами маркування – (зразок маркування продукції - логотип або умовний № виробника);
- Документ підтверджуючий відносини з виробником.
3.1.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
3.1.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
або кресленник за яким виготовляється продукція погоджений уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
3.1.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 3.1.1 – 3.1.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.
Враховуючи викладене, зазначена в п.3.1.3 вимога Замовника є дискримінаційною для учасників та обмежує інших суб'єктів господарювання взяти участь у Процедурі закупівлі, оскільки взяти участь у Процедурі закупівлі з урахуванням зазначених умов Оголошення зможе лише власник зазначеного Замовником креслення, а саме товариство Російської Федерації ВАТ "Коломенский завод", що дискримінує інших потенційних учасників. Виходячи з наведеного, просимо внести відповідні зміни до Оголошення та усунути вказану вимогу в п.3.1.3 Додатку 5 ТД.
по-друге : у п.3.1.3 вказане креслення подати з підписом та печаткою (за наявності) власника креслення ;
по-третє : вказаний Вами ВАТ «Коломенський завод» не єдиний виробник валів колінчастих, є виробники у США, Індії, Німеччині ;
по-четверте : згідно п.3.1.3 взяти участь у торгах зможе не тільки власник креслення, а будь-який учасник при наявності документів, які вимагаються у п. 3.1.3.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 липня 2020 15:46
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-08-000023 ● 4187647c7d354e9a903994405e1cc84e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2020 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.12.2020 № 83
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 25.11.2020 № 003100-18/7905-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.12.2020 № 83.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-04-17-006940-b 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 червня 2020 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" |
2 889 996,00
UAH з ПДВ
|
2 798 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" |
2 986 530,00
UAH з ПДВ
|
2 813 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП" |
3 049 998,00
UAH з ПДВ
|
3 049 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ" |
3 057 600,00
UAH з ПДВ
|
3 057 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВО "А.Т.О.Р." |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ #3273920016 |
Рішення скасоване |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:46
|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" #42474978 |
Рішення скасоване |
2 798 700,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:46
|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Рішення скасоване |
2 813 100,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП" #43601050 |
Рішення скасоване |
3 049 998,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:46
|
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ" #42009697 |
Рішення скасоване |
3 057 600,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:46
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄСОВ МИКОЛА ЄВГЕНІЙОВИЧ #3273920016 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 14:52
|
ТОВ "БУРЖ-ТРЕЙД" #42474978 |
Відхилено |
2 798 700,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:06
|
ТОВ "АЙТІ БІЗНЕС СОЛЮШН" #35467396 |
Відхилено |
2 813 100,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНО ІНВЕСТ ГРУПП" #43601050 |
Відхилено |
3 049 998,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:09
|
ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ" #42009697 |
Переможець |
3 057 600,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2020 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2021 16:18
|
Звіт Восток-Інвест 20328.pdf | укладений |
29 липня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 11:01
|
ДУ2 НВП ВОСТОК-ІНВЕСТ (1).pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 12:00
|
Scan_Восток-Інвест (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2020 10:13
|
Договір Восток-Інвест.pdf | укладений |
08 жовтня 2020 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | Дон/НХ-20328/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | Дон/НХ-20328/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |