Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 174+100 – км 179+100, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section of km 174 + 100 - km 179 + 100, Transcarpathian region
Очікувана вартість
100 956 000,00 UAH
UA-2020-04-17-006874-a d0fa7ddaf67f493f95da2752f8eda451
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:40
Очікувана вартість: 100 956 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3020000 UAH
Publication date: 17 квітня 2020 18:44
Enquiries until: 15 травня 2020 13:00
Complaints submission until: до 21 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 травня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 100 956 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 504 780 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 174+100 – км 179+100, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно Технічного завдання )
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section of km 174 + 100 - km 179 + 100, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - Державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 травня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 18:36
Перелік змін.doc
22 квітня 2020 16:17
Перелік змін.doc
15 травня 2020 18:36
ТД поточний середній Н-09 174 179 НОВА РЕДАКЦІЯ 2.docx
22 квітня 2020 16:16
ТД поточний середній Н-09 174 179 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
17 квітня 2020 18:47
ТД поточний середній Н-09 174 179.docx
17 квітня 2020 18:47
Відомості по штучних для тендерного відділу км 174 100_179 100.zip

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-006874-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 14 травня 2020 16:58
Скарга до АМКУ
Скарга на дискримінаційні вимоги Замовника в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 17 квітня 2020 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено оголошення «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянці км 174+100 – км 179+100, Закарпатська область» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-006874-a; ID у ЦБД d0fa7ddaf67f493f95da2752f8eda451) за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою (надалі – Закупівля), а також була оприлюднена документація цих конкурсних торгів (надалі – Тендерна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» (надалі – Скаржник) повідомляє, що під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації за вищевказаною закупівлею було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» та порушують законні права та інтереси учасників Закупівлі. Дані порушення створюють дискримінаційні умови безпосередньо для Скаржника та інших потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі. 1. Відповідно до умов Тендерної документації тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 020 000,00 грн. (три мільйони двадцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними з огляду на наступне. 1.1. Відповідно до пункту 8 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Відповідно до законодавства про публічні закупівлі, забезпеченням тендерної пропозиції може бути будь-який вид гарантії, надання якої передбачено законодавством. Тому встановлення вимоги щодо надання забезпечення у вигляді тільки банківської гарантії є таким що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». 1.2. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Умова про "блокування" 3 % від суми тендеру (3 020 000,00 грн.) на строк у 100 днів на банківському рахунку учасника є дискримінаційною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, які можуть якісно та вчасно виконати роботи (надати послуги) за предметом закупівлі, але не мають можливості заблокувати дану суму для забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до п. 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в Тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Відповідно до статті 560 та статті 561 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку; гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов’язання боржником. Гарантією визнається письмове зобов’язання банку, іншої фінансової установи, страхової організації (гаранта) яке видається за клопотанням іншої особи (принципала), за якими гарант зобов’язується сплатити кредиторові принципала (бенефіціарові) відповідно до умов гарантійного зобов’язання грошову суму після подання бенефіціаром письмової вимоги про її сплату. Відповідно до статті 560 ЦК України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку. Гарант відповідає перед кредитором за порушення зобов'язання боржником. Відтак, права та інтереси Замовника захищають гаранти зі 100 % покриттям. Частиною четвертою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Як зазначено вище, відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі", у Тендерній документації замовник може встановити вимогу про надання забезпечення у вигляді гарантії, проте Закон України "Про публічні закупівлі" не передбачає необхідності встановлення у тендерній пропозиції вимоги щодо документів, які підтверджують забезпечення (банківської) гарантії. 2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів) Замовник у Тендерній документації вимагає надання інформації відповідно до Таблиці 6 Додатку №1. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів): Таблиця 6 № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2.дата укладання договору 3.предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування робіт/одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище. Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт вимогам, встановленим замовником, Учасник у складі тендерної документації надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору (у разі надання Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) договір(и) субпідряду/субвиконання, то в такому випадку Учасник додатково надає копiю(ї) договору(ів) генерального підряду/субвиконання); - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. При закупівлі робіт з будівництва та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення з наступними об’ємами передбаченими технічним завданням (додаток 3 до Тендерної документації). Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник повинен підтвердити, що має досвід виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), визначених замовником у складі тендерної документації, а саме: - укріплення узбіччя щебенем фр.5-20 мм середньою товщиною 12см – 11 406 м2; - регенерація та укладання конструктивних шарів існуючого дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» - 37 108 м2; - влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 35 608 м2; - влаштування верхнього шару покриття з гарячої щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМА-20 – 35 608 м2. Примітка: 1). Усі довідки надаються від Учасника у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер). 2) Усі листи відгуки, листи підтвердження, гарантійні листи та інші, які надані відповідно до вимог Додатку 1 обов’язково повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3). Учасник нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів).Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Скаржник вважає вимоги Замовника дискримінаційними через наступні підстави: 2.1. По-перше, дискримінація полягає в тому, що Замовник встановив вимогу надати аналогічний договір на виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах саме загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, II чи III категорії. Вказана вимога є дискримінаційною та обмежує право участі у процедурі закупівлі Скаржника з огляду на те, що вона обмежує учасників певним видом та категорією доріг. Відповідно до статті 5 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Відповідно до статті 8 Закону України "Про автомобільні дороги" автомобільні дороги поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення. Відповідно до пункту 4.1 розділу 4 частини І Державних будівельних норм України "Автомобільні дороги Частина І. Проектування частина II. Будівництво ДБН В.2.3-4:2015" в залежності від розрахункової середньорічної добової перспективної інтенсивності руху автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги І категорії, автомобільні дороги II категорії, автомобільні дороги III категорії, автомобільні дороги IV категорії та автомобільні дороги V категорії. Скаржник має великий досвід з виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення, на вулицях і дорогах міст та інших населених пунктів, які відносяться до І, II та III категорії. Технологія виконання капітального та поточного середнього ремонтів на автомобільних дорогах загального використання державного значення не відрізняється від технології виконання капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах інших видів та форм власності. Крім того, торги проводяться за предметом закупівлі ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг та виходячи зі статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має встановлювати кваліфікаційний критерій наявності досвіду з виконання аналогічних договорів. Так як предметом закупівля є Ремонт доріг (ДК 021:2015:45233142-6), відповідно аналогічними роботами також мають бути роботи, які виконувались учасниками за предметом закупівлі. У випадку Скаржника види робіт, підтвердження яких вимагається Замовником, виконувались не тільки під час виконання робіт (надання послуг) з поточного середнього ремонту, а й під час виконання робіт з капітального ремонту автомобільних доріг. Всупереч даним вимогам чинного законодавства України, Замовник в Тендерній документації встановив дискримінаційну умову, згідно якої ним береться до уваги як аналогічний досвід виконання відповідних робіт (надання послуг) виключно на автомобільних дорогах загального користування державного значення, що направлено на звуження кола потенційних учасників та свідчить про підготовку Тендерної документації під певного учасника, який має досвід виконання робіт на дорогах державного значення загального користування. Тобто, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону "Про публічні закупівлі". 2.2. По-друге, Замовником визначено конкретні обсяги підтвердження основних видів робіт в натуральних величинах, а саме: - укріплення узбіччя щебенем фр.5-20 мм середньою товщиною 12см – 11 406 м2; - регенерація та укладання конструктивних шарів існуючого дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг» - 37 108 м2; - влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 35 608 м2; - влаштування верхнього шару покриття з гарячої щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМА-20 – 35 608 м2. Скаржник може підтвердити виконання вищевказаних робіт, а саме влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару покриття з асфальтобетонної суміші у загальному обсязі у 35 000 м2. На думку Скаржника наявність такого досвіду є достатнім для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі, крім того Скаржник має достатню кількість кваліфікованих працівників, обладнання та матеріально-технічну базу, залучену лабораторію, залучені потужності для виробництва асфальтобетонних сумішей та інше для виконання всіх видів робіт, вказаних у технічному завданні якісно, вчасно та у повному обсязі, але через дискримінаційну вимогу Замовника не має можливості брати участь у Закупівлі. Крім того, для виконання робіт згідно технічного завдання використовують відповідні машини, механізми та обладнання у необхідній кількості, кваліфікованих працівників та ін. Технологія виробництва та застосовувані методи не відрізняються в залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Тобто, Учасник який має підтверджений досвід виконання ключових робіт/послуг у обсязі 50% від вказаних може якісно та вчасно виконати роботи по об’єкту даної закупівлі із залученням необхідної кількості машин, механізмів та обладнання та кваліфікованих працівників. Тобто Скаржник вважає, що встановлення конкретних обсягів для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт є необґрунтованим. 2.3. По-третє, Замовник у якості підтвердження досвіду вимагає виконання основних видів робіт (по кожному виду окремо), а саме влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20. Скаржнику незрозуміла дана дискримінаційна вимога Замовника, чому саме влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20, а не ЩМА-15, ЩМА-10, або інший вид асфальтобетонної суміші. Технологія під час влаштування верхнього шару покриття не відрізняється в залежності від виду використанної асфальтобетонної суміші. Скаржник має досвід влаштування верхнього шару покриття із ЩМА-20, ЩМА-15, ЩМА-10 та дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, але знов, через протизаконні дискримінаційні вимоги Замовника, не має можливості брати участь у закупівлі. 2.4. Крім того, Замовником встановлено вимогу, що аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Скражник має досвід холодного фрезування асфальтобетонного покриття фрезою; регенерації дорожнього одягу за технологією «холодний ресайклінг»; влаштування вирівнюючого/нижнього шару покриття із асфальтобетонної суміші; влаштування верхнього шару покриття з гарячої щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші ЩМА-20, який не має можливості надати у якості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (виконання аналогічного договору) через те, що договори, відповідно до яких виконувались вищевказані роботи, виконані на 20-30% у зв’язку з відсутністю фінансування. 2.5. Для підтвердження відповідності досвіду виконання аналогічних робіт Замовник вимагає копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их), який(і) обов’язково повинний(і) бути виданий(і) з дати оголошення закупівлі до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Скаржник зазначає, що не має можливості отримати відгуки за всіма договорами, які планує надати у якості підтвердження виконання аналогічних робіт після дати оголошення закупівлі, але повідомляє, що має відгуки, видані до дати оголошення закупівлі, що не дає змогу брати участь у процедурі закупівлі. Крім того Замовник має можливість перевірити справжність наданих відгуків, звернувшись із запитом до іх видавників. 3. Крім того, умови Додатку №1 Тендерної документації Скаржник вважає такими, що також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник встановив мінімально необхідну кількість техніки, яку повинен підтвердити Учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці 1. № п/п Найменування Кількість 1 2 3 1 Автобітумовоз 1 2 Автогрейдер 1 3 Автогудронатор 1 4 Автомобіль бортовий 1 5 Автосамоскид 3 6 Асфальтоукладальник 2 7 Бульдозер 1 8 Дорожня фреза 1 9 Екскаватор 1 10 Компресор 1 11 Коток гладковальцевий вібраційний масою до 11 т 1 12 Коток гладковальцевий вібраційний масою понад 11 т 1 13 Коток вібраційний комбінованої дії 1 14 Коток на пневмоходу 1 15 Коток вібраційний грунтовий 1 16 Автокран вантажопідйомністю до 10т 3 17 Автокран вантажопідйомністю понад 10т 1 18 Машина дорожня комбінована 1 19 Машина поливально-мийна 1 20 Машина для холодного ресайклінгу 1 21 Розподільник цементу 1 При ознайомленні та проведенні ананлізу технічного завдання виконання робіт, учасник вказує у довідці про наявність обладнання перелік техніки та обладнання, яких достатньо для виконання відповідного обсягу робіт. При виконанні робіт можливо використовувати техніку з аналогічними технічними та якісними характеристиками, застосування якої надає можливість якісно виконати роботи у відповідності до нормативних вимог, відповідно вказана мінімально необхідна кількість техніки є необґрунтованим та неправомірно встановленим Замовником. Таким чином Замовник намагається штучно створити перешкоди для інших учасників для участі у процедурі, зокрема і Скаржника. Тобто, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у закупівлі та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що протизаконні дії Замовника, а саме встановлення вищевказаних вимог, порушують право Скаржника брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» до розгляду. 2. Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Закарпатській області внести зміни до Тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог. 3. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі. Додаток: квитанція №СВ03367291/1 від 13.05.2020р. про сплату плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:48

Документи подані скаржником

14 травня 2020 16:58
Скарга до АМКУ
29 травня 2020 20:31
Ордер
29 травня 2020 20:31
Свідоцтво
29 травня 2020 20:31
Заява

Документи подані замовником

25 травня 2020 17:50
174 179.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-18-000022 ● eb5056fb196448cabe713d2b8afe4692
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2021 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2021 № 188
м.Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2021 №188
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-006874-a від 17.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення 1. «Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» тендерній документації встановлено порушення вимог тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 7 розділу 1.2 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Також, таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Разом з тим, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» встановлено, що подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2195 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул. Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ -77», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону та умовам розділу 1.2 Додатку 1 тендерної документації, та допустив ТОВ «ШРБУ -77» до аукціону.» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «61. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2195 від 22.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. У Висновкові від 09.04.2021 року зазначено, що «…подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2195 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.», що не відповідає дійсності, так як відповідно до примітки 2 Таблиці 4 зазначено, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року. Слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 127 км. (112 км – поза межами населеного пункту та 15 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 09.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 127 км. 2. «Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№19/05-90 від 19.05.2020, файл «транспортна схема pdf.»), у якій як перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначено лише перелік населених пунктів (м. Надвірна, с.Стримба, с.Лаєво, смт. Делятин, м.Яремче, с.Микуличин, с.Татарів, с.Яблуниця, с.Лазещина, с.Ясиня, с.Кваси, с.Білин) без зазначення автомобільних доріг поза населеними пунктами та без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, у вказаній Транспортній схемі зазначено відстань перевезення в населеному пункті – 46 км та поза населеним пунктом – 45 км. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», яким не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону та допущено вказаного учасника до аукціону» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих №19/05-90 від 19.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року. Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 91 км. (45 км – поза межами населеного пункту та 46 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 09.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 91 км. Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону. Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.

2021-04-15 14:13:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду
Дата публікації: 23 квітня 2021

Документи:

23 квітня 2021 18:08
Електронний підпис
23 квітня 2021 18:08
зображення.jpg
23 квітня 2021 18:08
зображення2.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 червня 2020
UA-2020-04-17-006874-ad0fa7ddaf67f493f95da2752f8eda451
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:19
Електронний підпис
02 липня 2020 15:17
Довідка з ДПС
02 липня 2020 15:17
Довідка з МВС
25 травня 2020 09:49
Електронний підпис
25 травня 2020 09:48
Електронний підпис
25 травня 2020 09:44
ІТП4.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про підпис.pdf
25 травня 2020 09:43
Проект договору 1.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про учасника.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про досвід.pdf
25 травня 2020 09:42
10 Витяг ПДВ копія.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб9.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб8.pdf
25 травня 2020 09:42
9 Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
25 травня 2020 09:42
дор.роб7.pdf
25 травня 2020 09:42
8 Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
25 травня 2020 09:42
7 Виписка ПБС.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб4..pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб3.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб2.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб1.pdf
25 травня 2020 09:42
ВОДІЇ2.pdf
25 травня 2020 09:42
ВОДІЇ1.pdf
25 травня 2020 09:41
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
25 травня 2020 09:41
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
25 травня 2020 09:37
дор.роб6(1).pdf
25 травня 2020 09:37
Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 09:37
Інформація до ст. 17.pdf
25 травня 2020 09:37
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
25 травня 2020 09:36
дор.роб5(1).pdf
25 травня 2020 09:36
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 3.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 2.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 1.pdf
25 травня 2020 09:35
Дипломи.pdf
25 травня 2020 09:35
НАКАЗИ.pdf
25 травня 2020 09:34
Транспортна схема.pdf
25 травня 2020 09:30
Довідка про техніку.pdf

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 10:58
Електронний підпис
25 травня 2020 10:58
Електронний підпис
25 травня 2020 10:31
Електронний підпис
25 травня 2020 10:31
Електронний підпис
25 травня 2020 10:30
67. Технічне завдання.PDF
25 травня 2020 10:30
64. Проект договору .PDF
25 травня 2020 10:30
61. Транспортна схема.PDF
25 травня 2020 10:29
57. Листи.zip
25 травня 2020 10:29
56. Копії договорів.zip
25 травня 2020 10:27
41. Повірка обладнання..rar
25 травня 2020 10:27
40. Гарантійний лист .PDF
25 травня 2020 10:27
32 Листи підтвердження .pdf
25 травня 2020 10:27
28 Договір САТ.pdf
25 травня 2020 10:27
16. Оригінал ліцензії.pdf
25 травня 2020 10:27
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
25 травня 2020 10:26
7. Доручення.PDF
25 травня 2020 10:26
6. Копія Статуту.PDF
25 травня 2020 10:26
_Гарантія Н09 км 174.zip

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 12:48
Електронний підпис
25 травня 2020 12:47
Довіреності банку.pdf
25 травня 2020 12:45
21.43 ТК Сухопаренко К.П..PDF
25 травня 2020 12:45
30. Банківська гарантія.zip
25 травня 2020 12:45
29 Витяг з ПДВ.pdf
25 травня 2020 12:45
21.38 ТК Саакян Г.С..PDF
25 травня 2020 12:44
28. Витяг з єдр.pdf
25 травня 2020 12:44
21.37 ТК Саакян В.А..PDF
25 травня 2020 12:44
21.35 ТК Рубенян А.М..PDF
25 травня 2020 12:44
21.34 ТК Працюк В.В..PDF
25 травня 2020 12:44
21.55 Т.К Яковенко.PDF
25 травня 2020 12:44
21.54 ТК Яременко А.С..PDF
25 травня 2020 12:44
21.33 ТК Петросян А.А..PDF
25 травня 2020 12:44
21.52 ТК Царинний В.С..PDF
25 травня 2020 12:44
21.31 ТК Осипчук В.П..PDF
25 травня 2020 12:43
21.30 ТК Момцемлідзе Г.Н..PDF
25 травня 2020 12:43
21.48 ТК Унгурян В.М..PDF
25 травня 2020 12:43
21.29 ТК Мноян М.П..PDF
25 травня 2020 12:43
21.28 ТК Мнацаканян М.Ж..PDF
25 травня 2020 12:43
21.46 ТК Ульянов В.В..PDF
25 травня 2020 12:43
21.24 ТК Жемчужніков А.О..PDF
25 травня 2020 12:43
21.23 ТК Джоган М.П..PDF
25 травня 2020 12:43
21.22 ТК Бондарчук М.В..PDF
25 травня 2020 12:43
21.20 ТК Аветісян Г.Н..PDF
25 травня 2020 12:43
21.5 Т.К КОВАЛЬ.PDF
25 травня 2020 12:43
21.4 Т.К ЄФІМЧУК.PDF
25 травня 2020 12:43
21.3 Т.К ГУРІН.PDF
25 травня 2020 12:43
21.18 ТК Аветісян В.Н..PDF
25 травня 2020 12:43
21.2 Т.К АМБАРЦУМЯН.PDF
25 травня 2020 12:43
21.16 ТК Аветісян А.Н..PDF
25 травня 2020 12:42
21.14 Т.К ГОРОДНИЧЕНКО.PDF
25 травня 2020 12:42
21.13 Т.К ВОЙНАРОВСКИЙ.PDF
25 травня 2020 12:42
18. Лист зобов_язання 2.PDF
25 травня 2020 12:42
21.12 Т.К ТАТОСЯН У..PDF
25 травня 2020 12:42
17. Лист зобов_язання 1 .PDF
25 травня 2020 12:42
21.11 Т.К ТАТОСЯН А..PDF
25 травня 2020 12:42
21.10 Т.К САНДРАЧУК.PDF
25 травня 2020 12:42
21.9 Т.К РИБАКІН.PDF
25 травня 2020 12:42
21.8 Т.К ПОСПЕЛОВ.PDF
25 травня 2020 12:42
21.7 Т.К МОМЦЕЛІДЦЕ.PDF
25 травня 2020 12:42
11. Проект договору.PDF
25 травня 2020 12:42
21.6 Т.К КРАСНОЩОК.PDF
25 травня 2020 12:42
8. Довідка витрати.PDF
25 травня 2020 12:42
5. Технічне завдання .PDF
25 травня 2020 12:41
0. Реєстр .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 98 936 880,00
UAH з ПДВ
97 926 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 99 946 440,00
UAH з ПДВ
97 927 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 15:19
Електронний підпис
02 липня 2020 15:17
Довідка з ДПС
02 липня 2020 15:17
Довідка з МВС
25 травня 2020 09:49
Електронний підпис
25 травня 2020 09:48
Електронний підпис
25 травня 2020 09:44
ІТП4.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про підпис.pdf
25 травня 2020 09:43
Проект договору 1.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про учасника.pdf
25 травня 2020 09:43
Довідка про досвід.pdf
25 травня 2020 09:42
10 Витяг ПДВ копія.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб9.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб8.pdf
25 травня 2020 09:42
9 Ліцензія ТОВ ПБС.PDF
25 травня 2020 09:42
дор.роб7.pdf
25 травня 2020 09:42
8 Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
25 травня 2020 09:42
7 Виписка ПБС.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб4..pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб3.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб2.pdf
25 травня 2020 09:42
дор.роб1.pdf
25 травня 2020 09:42
ВОДІЇ2.pdf
25 травня 2020 09:42
ВОДІЇ1.pdf
25 травня 2020 09:41
МЕХАНІЗАТОРИ4.pdf
25 травня 2020 09:41
МЕХАНІЗАТОРИ3.pdf
25 травня 2020 09:37
дор.роб6(1).pdf
25 травня 2020 09:37
Технічне завдання.pdf
25 травня 2020 09:37
Інформація до ст. 17.pdf
25 травня 2020 09:37
МЕХАНІЗАТОРИ2.pdf
25 травня 2020 09:36
дор.роб5(1).pdf
25 травня 2020 09:36
МЕХАНІЗАТОРИ1.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 3.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 2.pdf
25 травня 2020 09:36
ІТП 1.pdf
25 травня 2020 09:35
Дипломи.pdf
25 травня 2020 09:35
НАКАЗИ.pdf
25 травня 2020 09:34
Транспортна схема.pdf
25 травня 2020 09:30
Довідка про техніку.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 10:58
Електронний підпис
25 травня 2020 10:58
Електронний підпис
25 травня 2020 10:31
Електронний підпис
25 травня 2020 10:31
Електронний підпис
25 травня 2020 10:30
67. Технічне завдання.PDF
25 травня 2020 10:30
64. Проект договору .PDF
25 травня 2020 10:30
61. Транспортна схема.PDF
25 травня 2020 10:29
57. Листи.zip
25 травня 2020 10:29
56. Копії договорів.zip
25 травня 2020 10:27
41. Повірка обладнання..rar
25 травня 2020 10:27
40. Гарантійний лист .PDF
25 травня 2020 10:27
32 Листи підтвердження .pdf
25 травня 2020 10:27
28 Договір САТ.pdf
25 травня 2020 10:27
16. Оригінал ліцензії.pdf
25 травня 2020 10:27
21. Лист (и) зобов_язання.PDF
25 травня 2020 10:26
7. Доручення.PDF
25 травня 2020 10:26
6. Копія Статуту.PDF
25 травня 2020 10:26
_Гарантія Н09 км 174.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 97 926 320,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
97 926 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 10:16
Дод.угода №17-13.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:15
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2023 13:48
д.у.№17.12 від 31.03.23.pdf зміни до договору
31 березня 2023 13:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 10:37
Дод.угода №17-11.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2022 11:39
Дод.угода №17-10.pdf зміни до договору
12 травня 2022 11:39
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 13:59
Дод.угода №17-9.pdf зміни до договору
30 березня 2022 13:59
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 10:37
Дод.угода №17-8.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2021 15:55
Додаткова угода 17-7.pdf зміни до договору
27 жовтня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 10:55
Дод.угода №17-6.pdf зміни до договору
10 березня 2021 10:55
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:40
Дод.угода №17-5.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:39
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:46
Дод.угода №17-4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:45
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 09:08
Дод угода 17-3.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:08
Дод угода 17-2.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 14:06
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 12:51
Дод.угода №17-1.pdf зміни до договору
22 липня 2020 12:50
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 12:09
Договір №17.pdf укладений
22 липня 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, продовження строку дії договору до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Авансування згідно умов договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік. продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2021 року, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору (затримка фінансування витрат замовника) на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: №17/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 17/13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML