Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
19 367 607,60 UAH
UA-2020-04-17-006834-a 02f17f6d479c4271aed6ccfe5e200bcf
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 11:23
Очікувана вартість: 19 367 607,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, парк «Муромець» (парк Дружби народів) у Деснянському районі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Календарні 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Календарні 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:55
повідомлення учасникам.pdf
30 квітня 2020 14:55
Тендерна документація з закресленнями.doc
30 квітня 2020 14:54
Тендерна документація зі змінами від 30.04.2020.doc
30 квітня 2020 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:55
повідомлення учасникам.pdf
30 квітня 2020 14:55
Тендерна документація з закресленнями.doc
30 квітня 2020 14:54
Тендерна документація зі змінами від 30.04.2020.doc
17 квітня 2020 18:39
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п. 9 додатку 1 (Технічне завдання)
Дата подання: 23 квітня 2020 13:18
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:13
У тендерній документації у Додатку 1 в примітках йде посилання на п.9 Додатку 1 "Примітки: Усі назви виробників, торговельних марок, моделей, фірм, конструкцій, патентів, джерел походження, які зазначені у технічному завданні, читати в редакції з додаванням виразу «або еквівалент». У разі застосування еквіваленту матеріалів, визначених у п. 9 додатку 1 (Технічне завдання), Учасники повинні чітко зазначати найменування матеріалів (тип, марка і т.і.) та надати в складі пропозиції документи відповідно до вимог тендерної документації". Матеріали також зазнчені у п.8 додатку 1, а п.9 у Додатку 1 взагалі відсутній???? Просимо внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-006834-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 19 травня 2020 16:26
ПРОСИМО ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ДАНУ ВИМОГУ.
Шановний Замовнику,на підставі ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" з наступних підстав:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 18 травня 2020 року №58/3 Пропозиція ТОВ «ВО Інженірінг» була відхилена з наступної підстави: не відповідвє кваліфікаційнимс критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ВО Інженірінг» не відповідає умовам тендерної документації, згідно зі статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: а саме:

1) В складі пропозиції Учасник надав довідку №151 від 07.05.2020року про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт, що не підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності). Будь-які пояснення з даного приводу в складі пропозиції відсутні (невідповідність п.п. 2.1 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації)

На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» у файлі (наявність працівників.zip) документі «Довідки_Працівники відповідної кваліфікації.pdf» міститься Лист-роз’яснення №153 від 07.05.2020 року щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без підпису головного бухгалтера чи бухгалтера.
А саме:
надає роз’яснення щодо надання Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (Вих № 151 від 07.05.2020 р.) без підпису головного бухгалтера чи бухгалтера:
- відповідно Наказу від 25.10.2019року №12-К про виконання обов’язків головного бухгалтера (копія наказу додається в складі тендерної пропозиції) ведення бухгалтерського та податкового обліку покладається на директора – Байбулу Василя Михайловича

Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ВО Інженірінг» не порушив умови Документації в цій частині тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з цієї підстави.

2) В складі пропозиції Учасник надав акт приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, яка не містить інформацію про виконання робіт з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо в межах наданого аналогічного договору (невідповідність п.п. 3.2 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації).

На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» в акті приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, міститься інформацію про виконання робіт
з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо в межах наданого аналогічного договору
а, саме : п.4 установлення опор (шифр Е33-103-1) та п. 6 (шифр Е33-30-11) установлення стальних конструкцій, п. 33 (шифр Е21-4-2) затягування в прокладені труби або металеві рукави проводу акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в містить інформацію про виконання робіт передбаченої технології з установлення опор з металевих труб та прокладання кабелів в прокладених трубах, блоках, металорукавах, коробах тощо. Замовником не було конкретизовано, які саме шифри позицій повинні бути вказані, було наведено лише перелік робіт. Нами дотримано п.п. 3.2 п.3 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ВО Інженірінг» не порушив умови Документації в цій частині тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з цієї підстави.

3) В складі пропозиції учасника відсутня довідка (лист) учасника в довільній формі про те, що до нього не застосовані персональні спеціальні економічні та обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій)» та інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкцій та інших обмежувальних заходів (невідповідність п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації)

На що повідомляємо у документах поданих з пропозицією ТОВ «ВО Інженірінг» у файлі (інші документи.zip) міститься «Довідка незастосування санкцій.pdf» відповідно до п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації, а саме: Довідка (лист) учасника в довільній формі про те, що до нього не застосовані персональні спеціальні економічні та обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних обмежувальних заходів (санкцій)» та інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів.
Разом з тим тендерною документацією п.3 Відхилення тендерних пропозицій Розділу 4. Подання та розкриття тендерної пропозиції Замовником вказано, що
3.3. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та при подачі тендерної пропозиції мають враховувати та дотримуватись норм чинного законодавства України, в тому числі:
• Закону України «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII,
• Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 року №133/2017,
• інших чинних нормативно-правових актів України щодо застосування санкції та інших обмежувальних заходів.
Уразі недотримання учасником зазначених вище норм, тендерна пропозиція такого Учасника відхиляється, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

ТОВ «ВО Інженірінг» надав в складі пропозиції «Довідка незастосування санкцій.pdf» з вищенаведеною інформацією про дотримання всіх норм, адже відповідно до п.6 Розділу ІІІ Додатку 2 тендерної документації дана довідка надається у довільній формі.



ТОВ «ВО Інженірінг» згідно поданих кваліфікаційних документів повідомляє про відповідність їх вимогам Документації. Окрім того документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Крім того, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у Пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Неправомірно відхиливши Пропозицію ТОВ «ВО ІНЖЕНІРІНГ» з наведених вище підстав, Замовник порушив принципи Статті 3 Закону,застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції учасника.

В разі незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися до Державної аудиторської служби України або до суду!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 14:33
Детальна відповідь на вимогу описана в листі, що додається
Номер вимоги: UA-2020-04-17-006834-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 28 травня 2020 17:03
Скарга
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері закупівель

17 квітня 2017 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-04-17-006834-a (02f17f6d479c4271aed6ccfe5e200bcf) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства, оформлене протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».
Також, вказаним протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року Замовник прийняв рішення – відмінити торги відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» вважає описані рішення Замовника протиправними, з огляду на наступне.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пункт 32 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Пункт 2. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, на закупівлю: Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи) встановлює критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції - Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівників, які пройшли навчання згідно вммог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Також, цей підпункт містить форму довідки та вказує, що довідка має містити наступну інформацію:


з/п П.І.Б. Посада Штатний/ працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо Спеціальність або кваліфікація
Номер відповідного посвідчення (свідоцтва), дата видачі посвідчення (свідоцтва), якщо така існує, або номер та дата протоколу (витягу) перевірки знань.

Уповноважена особа учасника торгів ______________ _______________
(посада) (підпис) (ПІБ)
На підтвердження наданої інформації надається (для кожного працівника з перелічених в довідці (п.2.2)) свідоцтво (посвідчення тощо (або копіі окремих сторінок з них), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань.

За таких обставин, вважаємо за необхідне звернути увагу Антимонопольного комітету України, що в оскаржуваному протоколі № 58/5 від 19.05.2020 року тендерного комітету Замовника, міститься наступне обґрунтування причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наданої інформації про працівників які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) (невідповідність п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації).
Тобто, фактично рішення мотивовано відсутністю, в складі тендерної документації документів про наявність у працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - кваліфікаційних груп з електробезпеки. Однак, даний висновок є протиправним та безпідставним, адже в складі тендерної документи наявні документи про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників.
Так, зокрема, в складі тендерної документації подавався файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» на сторінках 119, 121, 122 – цього файлу розміщено численні посвідчення наших працівників, в яких наявні відомості про кваліфікаційні групи з електробезпеки. Зокрема, ці документи підтверджують, що наші працівники мають групи з електробезпеки, що прямо підтверджується, наприклад, наступним посвідченням:













Правове регулювання присвоєння груп з електробезпеки визначено у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98; далі — ПБЕЕС), які затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533 та Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 та Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р.за № 1143/13017
Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 правил ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98) визначено, що працівники електротехнічні – це працівники, посада або професія яких пов'язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з Правил безпеки під час експлуатації електроустановок споживачів і мають групу з електробезпеки.
Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції у Замовника були докази того, що правники Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», мають кваліфікаційні групи з електробезпеки. Однак, наданим доказам не було надано будь-якої правової оцінки, що спричинило порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав та інтересів нашої компанії, адже подана нами пропозиція повністю відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.
При цьому, слід зазначити, що всього участь у закупівлі прийняло 4 компанії, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» розглядалась після відхилення тендерних пропозицій, інших трьох учасників. Відповідно, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до ухвалення незаконного рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 8 Конституції України,

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» та рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", які оформлені протоколом щодо розгляду тендерних пропозицій № 58/5 від «19» травня 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»

Додатки:
1. докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету;
2. файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» (який входить до складу нашої тендерної пропозиції).

З повагою,

Директор
ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 травня 2020 11:08
Причина: відсутня технічна можливість подати скаргу
Номер вимоги: UA-2020-04-17-006834-a.a3
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху", Код ЄДРПОУ:34892518
Дата подання: 29 травня 2020 10:57
Вимога на рішення Замовника
ВИМОГА

17 квітня 2017 р., на вебсайті https://prozorro.gov.ua, опубліковано оголошення UA-2020-04-17-006834-a (02f17f6d479c4271aed6ccfe5e200bcf) про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства, оформлене протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».
Також, вказаним протоколом № 58/5 від 19.05.2020 року Замовник прийняв рішення – відмінити торги відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» вважає описані рішення Замовника протиправними, з огляду на наступне.
Частина 1 статті 8 Конституції України вказує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Верховенство права – це панування права в суспільстві. Верховенство права вимагає від держави його втілення у правотворчу та правозастосовну діяльність.
Частина 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пункт 32 ч. 1 ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації;
Пункт 9 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Пункт 11 ч. 4 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Пункт 2. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, на закупівлю: Будівництво мережі зовнішнього освітлення парку Дружби народів у Деснянському районі міста Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи) встановлює критерій: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації передбачає надання у складі тендерної пропозиції - Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом закупівлі, а саме: працівників, які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівників, які пройшли навчання згідно вммог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висот та працівника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань охорони праці. Також, цей підпункт містить форму довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказано: «На підтвердження наданої інформації надається (для кожного працівника з перелічених в довідці (п.2.2)) свідоцтво (посвідчення тощо (або копіі окремих сторінок з них), що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій або протокол (витяг з протоколу) перевірки знань».
За таких обставин, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на той факт, що в оскаржуваному протоколі № 58/5 від 19.05.2020 року тендерного комітету Замовника, міститься наступне обґрунтування причин відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - в складі пропозиції Учасника відсутнє документальне підтвердження наданої інформації про працівників які пройшли навчання та отримали кваліфікаційні групи з електробезпеки згідно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) (невідповідність п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації).
Тобто, фактично рішення мотивовано відсутністю, в складі тендерної документації документів про наявність у працівників Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» - кваліфікаційних груп з електробезпеки. Однак, даний висновок є протиправним та безпідставним, адже в складі тендерної документи наявні документи про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників.
Так, зокрема, в складі тендерної документації подавався файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» на сторінках 119, 121, 122 – цього файлу розміщено - численні посвідчення наших працівників. В цих посвідченнях, наявні відомості про кваліфікаційні групи з електробезпеки працівників. Дана обставина, не була врахована Замовником, під час розгляду нашої тендерної пропозиції, у зв’язку з чим вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на дані документи.













При цьому, слід зазначити ти, що правове регулювання присвоєння груп з електробезпеки визначено у Правилах безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98; далі — ПБЕЕС), які затверджені наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.98 № 4 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10.02.98 за № 93/2533 та Правилах технічної експлуатації електроустановок споживачів, які затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 та Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р.за № 1143/13017
Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 правил ПБЕЕС (НПАОП 40.1-1.21-98) визначено, що працівники електротехнічні – це працівники, посада або професія яких пов'язана з обслуговуванням електроустановок, що склали іспит з Правил безпеки під час експлуатації електроустановок споживачів і мають групу з електробезпеки.
Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції у Замовника були докази того, що правники Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», мають кваліфікаційні групи з електробезпеки. Однак, наданим доказам не було надано будь-якої правової оцінки, що спричинило порушення наступних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Вашого тендерного комітету призвели до неправомірного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав та інтересів нашої компанії, адже подана нами пропозиція повністю відповідає вимогам п.п. 2.2 п. 2 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.
При цьому, слід зазначити, що всього участь у закупівлі прийняло 4 компанії, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» розглядалась після відхилення тендерних пропозицій, інших трьох учасників. Відповідно, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до ухвалення незаконного рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
На підставі вищевикладених фактичних та правових обставин справи, звертаємось до Вас із вимогою:
1. Надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» умовам тендерної документації.
2. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху» та рішення про відміну торгів відповідно до частини 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", які оформлені протоколом щодо розгляду тендерних пропозицій № 58/5 від «19» травня 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло».
3. Повторно розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорекс-безпека руху».

Додатки:
1. файл, в форматі PDF, під назвою «24. НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ» (який входить до складу нашої тендерної пропозиції).

З повагою,

Директор
ТОВ «Дорекс-безпека руху» Скобченко Є.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 29 травня 2020 11:24
Причина: відсутня технічна можливість подати скаргу

Документи подані скаржником

19 травня 2020 16:26
Вимога.pdf

Документи

Документи подані скаржником

28 травня 2020 17:02
Платіжне доручення.pdf
28 травня 2020 17:02
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

29 травня 2020 10:53
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 16 999 332,47
UAH з ПДВ
16 999 332,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 17 690 000,00
UAH з ПДВ
17 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 18 655 870,02
UAH з ПДВ
17 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" 19 217 607,60
UAH з ПДВ
19 217 607,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 09:28
Електронний підпис
08 травня 2020 09:27
Технічна частина.rar

Публічні документи

08 травня 2020 13:19
Електронний підпис
08 травня 2020 13:17
Оренда приміщень.zip
08 травня 2020 13:17
наявність працівників.zip
08 травня 2020 13:17
інші документи.zip
08 травня 2020 13:17
аналогічний договір.zip

Публічні документи

07 травня 2020 15:54
Електронний підпис
07 травня 2020 15:52
Документація.rar

Публічні документи

08 травня 2020 11:40
Електронний підпис
08 травня 2020 11:39
Електронний підпис
08 травня 2020 11:39
Електронний підпис
08 травня 2020 11:37
25. НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ.pdf
08 травня 2020 11:37
27. СТАТУТ. ОПИС..pdf
08 травня 2020 11:37
23.2. МТБ ТЕХНІКА.pdf
08 травня 2020 11:37
21. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
08 травня 2020 11:37
9. ТЗ.pdf
08 травня 2020 11:37
1. ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
08 травня 2020 11:37
23.1. МТБ БАЗИ.pdf
08 травня 2020 11:37
20. БАЛАНС.pdf
08 травня 2020 11:37
36. ДОВІДКА (ЛІЦЕНЗІЯ).pdf
08 травня 2020 11:37
29. ВИТЯГ ПДВ.pdf
08 травня 2020 11:37
24.1. ДОВІДКА (ПРАЦ).pdf
08 травня 2020 11:37
26. ВІДПОВІДНІСТЬ СТ 17.pdf
08 травня 2020 11:37
3. ДОВІДКА ПРО САНКЦІЇ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Відхилено 16 999 332,47
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:11
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ"
#43090878
Відхилено 17 590 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»
#42291277
Відхилено 17 600 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху"
#34892518
Відхилено 19 217 607,60
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:04

Документи

13 травня 2020 16:09
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" #43090878

№ рішення у справі

63/76-р/к

Дата рішення у справі

28.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

18 травня 2020 16:17
Електронний підпис

Документи

18 травня 2020 16:21
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
19 травня 2020 15:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі