Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (борт, зливоприймач, кільце КС, кільце опорне, плита перекриття, плита днища, плита опорна, борт вібропресований, цемент М-400)
Очікувана вартість
1 878 146,40 UAH
UA-2020-04-17-006827-a 01b144f5d86341549311d9ef668dbc06
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країнський Олег Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Країнський Олег Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником двічі було відмінено тендер по закупівлі предметом якої є: Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (борт, зливоприймач, кільце КС, кільце опорне, плита перекриття, плита днища, плита опорна, борт вібропресований, цемент М-400) , опублікованої в електронній системі закупівель за № UA-2020-03-11-001194-a та UA-2020-03-30-002122-a, через відсутність достатньої кількості учасників.. Як наслідок тендерним комітетом було прийняте рішення про проведення переговорної процедури закупівлі, предметом якої є: Код за ДК 021:2015 - 44110000-4 -Конструкційні матеріали (борт, зливоприймач, кільце КС, кільце опорне, плита перекриття, плита днища, плита опорна, борт вібропресований, цемент М-400) , очікуваною вартістю закупівлі - 1 878 146,40 грн. з ПДВ, орієнтовний початок проведення – квітень 2020 року, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 19:14
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Місце поставки Товару: за адресою розташування бази навантаження Постачальника Обсяг поставки Товару : 4 286 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4286 штуки
борт, зливоприймач, кільце КС, кільце опорне, плита перекриття, плита днища, плита опорна, борт вібропресований, цемент М-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Київ, за адресою розташування бази навантаження Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар проводяться, шляхом оплати Покупцем після постачання Постачальником Товару та пред’явлення видаткової накладної на оплату Товару (далі - накладна). При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Покупцем у відповідності із розподілом обсягів фінансування бюджетних коштів, у разі здійснення оплати з бюджетного рахунку Покупця . У разі здійснення оплати з бюджетного рахунку Покупця, розрахунки за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Розрахунок за поставлений Товар може бути здійснено з розрахункового рахунку Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»
#04012321
Переможець 1 878 146,40
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 19:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 19:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство «Асфальтобетонний завод «АБ Столичний»
#04012321
1 878 146,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 09:13
ЕЛ договір вироби з бетону 827 Т від 06.05.2020.pdf укладений
07 травня 2020 09:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 545 494,26
UAH (в тому числі ПДВ 90 915,71 UAH)