Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 31170000-8 Трансформатори (Трансформатори ТПЛУ, ТПОЛУ, ТОЛУ, ТПЛ)
Очікувана вартість
301 680,00 UAH
UA-2020-04-17-006822-a 470173cc579b48008c612876c9c24ab7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:39
Очікувана вартість: 301 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 016,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Трансформатори ТПЛУ, ТПОЛУ, ТОЛУ, ТПЛ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Волгоградська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31170000-8 — Трансформатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за договором здійснюються «Покупцем» шляхом попередньої оплати (у разі фінансової спроможності Покупця) у розмірі 50% вартості кожної замовленої партії товару, що здійснюється на підставі рахунку-фактури протягом 20 банківських днів з дня отримання такого рахунку «Покупцем». Аванс 20 Банківські 50
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює остаточний розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наименование продукции
Дата подання: 28 квітня 2020 14:05
Дата відповіді: 30 квітня 2020 14:35
У Вас в тендере указано наименование трансформаторов, в таблице колонка Найменування предмета закупівлі, а потом написанно для смещения трансформаторов и другая маркировка указана с характеристиками прошу разяснить, как єто понимать.?
Відповідь: У стовпчику 2 «Найменування предмету закупівлі» таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку 6 зазначені сучасні типи трансформаторів струму з абревіатурою, яка відповідає типам ТС вітчизняних виробників «BEONTOP» та «ELEMARK».
У стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку 6 зазначено «Для заміщення типу ТС…» - саме застарілих типів, які потребують заміни на підстанціях компанії.
Інформація надана для виробників, які мають свою (на відміну від «BEONTOP» та «ELEMARK») абревіатуру, але відповідають конструктивному виготовленню, габаритним розмірам, кріпленню, тощо, цим застарілим ТС для забезпечення можливості їх заміни.
Усі матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може запропонувати в такому випадку еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання, який буде відповідати технічним вимогам, що зазначені у стовпчику у стовпчику 5 таблиці «Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Найменування предмета закупівлі» додатку №6.
Строк дії гарантії і довідок.
Дата подання: 08 травня 2020 15:45
Дата відповіді: 13 травня 2020 09:13
Довідки і банківська гарантія були оформлені 07.05.2020 р. Чи будуть вони дійсні у звязку із переносом дати прийому пропозицій?
Відповідь: Згідно з вимогами розділу 3 п.2 тендерної документації «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника - протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Головне для банківської гарантії не дата оформлення, а строк дії. Відтак, банківська гарантія, за умови відповідності строку її дії вимогам тендерної документації, незважаючи на дату оформлення, не потребує переоформлення
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені загальні вимоги до оформлення та подання документів. У т.ч зазначено, що документи, складені Учасником, повинні бути складені на бланках (у разі їх використання), містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (крім учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Вимоги щодо виду в якому надається документ встановлюються Додатками до тендерної документації. Також слід зазначити, що документи надані Учасником у складі тендерної попозиції повинні бути чинні на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ" 259 884,00
UAH з ПДВ
243 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛАМАК" 301 680,00
UAH з ПДВ
243 099,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕМАРК ЕНЕРГООБЛІК" 282 720,00
UAH з ПДВ
243 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БІОНТОП" 268 104,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 17:33
Електронний підпис
26 червня 2020 17:05
Електронний підпис
26 червня 2020 17:04
Dovidka_20159365120590565586.pdf.p7s
26 червня 2020 17:04
Dovidka_20159365120590565586.pdf
26 червня 2020 17:04
7.Протокол зборів.PDF
26 червня 2020 17:04
4.Статут опис.pdf
26 червня 2020 17:04
2.Копія Статуту 2020-ЭЛИЗ.PDF
26 червня 2020 17:04
1.Довідка дфс.PDF
05 червня 2020 13:50
Електронний підпис
05 червня 2020 13:48
30.Licenziya.zip
05 червня 2020 13:48
30.Licenziya DEA.pdf
05 червня 2020 13:48
30.Dovirenist.zip
05 червня 2020 13:48
30.Doverennost DEA.pdf
05 червня 2020 13:48
30.BG 2957-20G ELIZ.zip
05 червня 2020 13:48
24. Статут 2020-ЕЛІЗ.PDF
05 червня 2020 13:48
16. Довідка про товар.pdf
05 червня 2020 13:48
11. Довідка про санкції.pdf
05 червня 2020 13:48
6. Протокол зборів ЕЛІЗ.pdf
05 червня 2020 13:48
4. Довідки за ст.17.pdf
05 червня 2020 13:48
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 13:54
Електронний підпис
05 червня 2020 13:53
S1499201 Квитанція №2 2019.pdf
05 червня 2020 13:53
№1ДФ 1-2020.pdf
05 червня 2020 13:53
Статут.PDF
05 червня 2020 13:53
Св_во пдв.pdf
05 червня 2020 13:53
Реквізити.pdf
05 червня 2020 13:53
Письмо-відгук.pdf
05 червня 2020 13:52
Довідка про податки.pdf
05 червня 2020 13:52
Виписка з ЄДР.pdf
05 червня 2020 13:52
UA.TR.001 7-20 Rev. 0.pdf
05 червня 2020 13:52
UA.TR.001 150-19 Rev2.pdf
05 червня 2020 13:52
Технична частина.pdf
05 червня 2020 13:52
Протокол випробувань.pdf
05 червня 2020 13:52
Довідка що товар новий.pdf
05 червня 2020 13:52
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 12:51
Електронний підпис
29 травня 2020 12:49
Проект договору.PDF
29 травня 2020 12:49
Довідка ст. 6, ст. 50.PDF
29 травня 2020 12:49
Довідка не ТОВ ТДВ.PDF
29 травня 2020 12:49
Довідка банкрутство.PDF
29 травня 2020 12:49
Сертифікат ISO 9001 2022.PDF
29 травня 2020 12:49
Сертифікат ISO 14001 2022.PDF
29 травня 2020 12:49
РЭ ТПОЛУ-2,3_600_10_12.pdf
29 травня 2020 12:49
РЭ ТПОЛУ-2,3_400_13.pdf
29 травня 2020 12:49
РЭ ТПОЛУ-1,3_200_11.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_400_2_3_4_5.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_400_1.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_300_9.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_200_6.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_100_8.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,3_100_7.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТПЛУ-1,2_150_16.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТОЛУ-2,3_600_14.pdf
29 травня 2020 12:48
РЭ ТОЛУ-2,2_200_15.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПОЛУ-2,3_600_10_12.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПОЛУ-2,3_400_13.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПОЛУ-1,3_200_11.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_400_2_3_4_5.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_400_1.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_300_9.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_200_6.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_100_8.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,3_100_7.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТПЛУ-1,2_150_16.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТОЛУ-2,3_600_14.pdf
29 травня 2020 12:48
ПС ТОЛУ-2,2_200_15.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕЛІЗ"

ТОВ "АЛАМАК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕМАРК ЕНЕРГООБЛІК"

ПП "БІОНТОП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
Переможець 243 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЛІЗ"
#13608660
243 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 14:25
Договір укладений
16 липня 2020 14:15
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 11:10
Звіт про виконання укладений
06 жовтня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 17:06
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.docx зміни до договору
16 липня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 430720
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 240 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 40 166,60 UAH)