Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance N-09 Mukachevo-Rakhiv-Bogorodchany-Ivano-Frankivsk-Rohatyn-Bibrka-Lviv on section of km 173+000 - km 174+100, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 12:26 |
Очікувана вартість: | 23 053 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115 265,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 690000 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2020 18:18 |
Enquiries until: | 15 травня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 21 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 травня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 23 053 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 115 265 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - Державний бюджет України. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 18:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 18:56 |
Перелік змін 2.doc | |
15 травня 2020 18:56 |
ТД поточний середній Н-09 173 174 НОВА РЕДАКЦІЯ2.docx | |
17 квітня 2020 18:23 |
Відомості по штучних для тендерного відділу км 173 000_174 100.zip |
15 травня 2020 18:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 травня 2020 18:56 |
Перелік змін 2.doc
|
||||||
15 травня 2020 18:56 |
ТД поточний середній Н-09 173 174 НОВА РЕДАКЦІЯ2.docx
|
||||||
17 квітня 2020 18:23 |
Відомості по штучних для тендерного відділу км 173 000_174 100.zip
|
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2020 21:40
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-18-000021 ● 91b540bf2318437f83cb0b0038c5442d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 березня 2021 16:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.03.2021 № 188
м.Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.03.2021 №188
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-17-006687-а від 17.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення 1. «Проведеним моніторингом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» тендерній документації встановлено порушення вимог тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 7 розділу 1.2 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження дотримання учасником вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Також, таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Разом з тим, проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ШБУ-77» встановлено, що подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ШРБУ -77», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерієві установленому статтею 16 Закону та умовам розділу 1.2 Додатку 1 тендерної документації та допустив ТОВ «ШРБУ -77» до аукціону.» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ШБУ-77» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «61. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. У Висновкові від 09.04.2021 року зазначено, що «…подана у складі тендерної пропозиції вказаним учасником Транспортна схема (вих.№ Т-2197 від 22.05.2020, файл «61.Транспортна схема.PDF») містить перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування (а/д Н-09, а/д Н-09 в межах с.Сокирниця Хустського р-ну Закарпатської обл., а/д Н-09 в межах с.Стеблівка Хустського р-ну Закарпатської обл., вул. Головна в смт. Буштино Тячівського р-ну Закарпатської обл., вул.Армійська, вул.Незалежності в м.Тячів Закарпатської обл. і т.д.) без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.», що не відповідає дійсності, так як відповідно до примітки 2 Таблиці 4 зазначено, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року. Слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 124 км. (108 км – поза межами населеного пункту та 16 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ШБУ-77» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 06.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ «ШБУ-77» зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 124 км. 2. «Проведеним моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБС» встановлено, що у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано Транспортну схему (№14/05-26-а від 14.05.2020, файл «17. Транспортна схема pdf.»), у якій як перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначено лише перелік населених пунктів (м. Надвiрна, с. Стримба, с. Лоєва, смт ,Щелятин, м. Яремчеп с. Микуличин, с. Taтapiв, с. Яблуниця, с. Лазещина, с. Ясиня, с. Кваси, с. Бiлині) без зазначення автомобільних доріг поза населеними пунктами та без вказання довжини кожного відрізку маршруту в км, що проходить по маршруту транспортування (з точністю до 1км), чим порушено вимоги розділу 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. При цьому, у вказаній Транспортній схемі зазначено відстань перевезення в населеному пункті – 48 км та поза населеним пунктом – 46 км. Однак, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБС», яким не підтверджено відповідного кваліфікаційного критерію, встановленого Замовником у тендерній документації відповідно до статті 16 Закону та допущено вказаного учасника до аукціону.» Відповідно до вимог пункту 7 після Таблиці 3 «Наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, в підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці 4. Таблицею 4 «Транспортна схема» передбачено надання інформації, зокрема, про перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування. При цьому, у примітці 2 до Таблиці 4 вказано, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування необхідно вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км). Учасник закупівлі ТОВ «ПБС» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції завантажив файл «17. Транспортна схема.PDF» у якому міститься Транспортна схема (вих №14/05-26-а від 14.05.2020 року) із заповненням усієї інформації яка вимагалась. Одночасно зазначаємо, що відповідно до примітки 2 Таблиці 4 вказано, що «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по ним (з точністю до 1км).», БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ «довжини кожного відрізку маршруту в км», як вказано у Висновкові від 09.04.2021 року. Також слід зазначити, що у наданій транспортній схемі зазначено, що середня відстань перевезення асфальтобетонної сумуші становить 94 км. (46 км – поза межами населеного пункту та 48 км в межах населеного пункту). Окрім того в транспортній схемі у графі Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування зазначена безпосередньо назва доріг та вулиць маршруту транспортування, зважаючи на що Замовник самостійно може встановити довжину відрізку маршруту в км (з точністю до 1 км) за допомогою онлайн-сервісів які є загальновідомими та загальнодоступними. Зважаючи на вище наведене, Учасник ТОВ «ПБС» виконав умови тендерної документації у повному обсязі. У Висновкові від 09.04.2021 року навмисно здійснюється перекручування вимог тендерної документації для встановлення нібито порушень під час кваліфікації учасників. Учасник ТОВ ПБС зазначив у таблиці Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування, що складає 94 км. Враховуючи вище наведене, учасники закупівлі ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «ПБС» відповідали кваліфікаційним критеріям, встановленому у тендерній документації, у зв’язку з чим були допущені до аукціону. Службою автомобільних доріг у Закарпатській області буде оскаржено висновок до суду.
2021-04-15 13:56:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Закарпатській області оскаржено висновок до суду. |
Дата публікації: | 23 квітня 2021 |
Документи:
23 квітня 2021 18:16
|
Електронний підпис |
23 квітня 2021 18:15
|
зображення3.jpg |
23 квітня 2021 18:15
|
зображення1.jpg |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ПБС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
21 999 900,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:47
|
Дод.угода №13-12.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 березня 2023 13:53
|
д.у.№13.11 від 31.03.23.pdf | зміни до договору |
31 березня 2023 13:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:50
|
Дод.угода №13-10.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2022 11:26
|
Дод.угода №13-9.pdf | зміни до договору |
12 травня 2022 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2022 13:45
|
Дод.угода №13-8.pdf | зміни до договору |
30 березня 2022 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:53
|
Дод.угода №13-7.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2021 15:11
|
Дод.угода №13-6.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 15:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:29
|
Дод.угода №13-5.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 17:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:51
|
Дод.угода №13-4.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2020 14:36
|
Дод.угода №13-3.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2020 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 14:13
|
Дод.угода №13-2.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 14:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2020 16:47
|
Дод угода 13-1.pdf | зміни до договору |
16 липня 2020 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 09:35
|
Договір №13.pdf | укладений |
09 липня 2020 09:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі. Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2021 рік, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №13/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року, зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13/12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |