Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кепка
Очікувана вартість
1 638 792,00 UAH
UA-2020-04-17-006679-a ● 65f9db4f01ac4d3183456f5a47d840f7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:14 |
Очікувана вартість: | 1 638 792,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 387,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 49000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18440000-5: Капелюхи та головні убори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7587 шт
Кепка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18440000-5 — Капелюхи та головні убори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 09:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 09:37 |
376-ТД Кепка (Нова редакція)_08.05.2020 .docx | |
08 травня 2020 09:37 |
376-Зміни до тендеру_08.05.2020 .doc | |
04 травня 2020 17:14 |
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc | |
17 квітня 2020 18:17 |
Додаток №9 договір.docx |
08 травня 2020 09:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 травня 2020 09:37 |
376-ТД Кепка (Нова редакція)_08.05.2020 .docx
|
||||||
08 травня 2020 09:37 |
376-Зміни до тендеру_08.05.2020 .doc
|
||||||
04 травня 2020 17:14 |
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc
|
||||||
17 квітня 2020 18:17 |
Додаток №9 договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 24 квітня 2020 14:31
Дата відповіді: 29 квітня 2020 11:53
Тендерною документацією передбачається надання документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: - надати скановану копію сертифікату відповідності завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію декларації про відповідність завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника ; - надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину з якої виготовляється товар, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника. Але в тендері ніде не вказана нормативна документація (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо), на відповідність до якої повинен бути наданий той чи інший сертифікат. Просимо вас вказати, якому нормативу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо) повинен відповідати предмет закупівлі для можливості надання в тендерній пропозиції вищезазначених сертифікатів, декларацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 21:00
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:43
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання великої кількості документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : сертифікату відповідності , декларації про відповідність ,сертифікату експертизи типу модуля В , висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину,сертифікату Oeko-Tex Standart 100 . У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-006679-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Спец-Контакт", Код ЄДРПОУ:32019384
Дата подання: 09 травня 2020 23:33
Дата подання: 09 травня 2020 23:33
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 21:42
Рішення від 14.05.2020 № 9375 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 21:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2020 № 10686.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 23:38
Рішення від 29.05.2020 № 10686.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 22:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 11:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" |
1 138 050,00
UAH з ПДВ
|
1 138 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА" |
1 365 660,00
UAH з ПДВ
|
1 365 660,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
1 593 270,00
UAH з ПДВ
|
1 593 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕРСАХЕМ" #40808523 |
Очікує рішення |
1 138 050,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 11:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 липня 2020 15:21 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю прийняття рішення щодо розглянутих тендерних пропозицій учасників, відмінити процедуру закупівлі капелюхів та головних уборів (Кепка) (Код ДК 021:2015 - 18440000-5) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-006679-a) на підставі пп.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
10 липня 2020 15:21
|
Протокол № 376_6 (відміна) від 10.07.2020.doc |