Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

18130000-9 спеціальний робочий одяг (костюм літній повсякденний робочий)
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-04-17-006301-a 15bce27dbf304f7582ca329ba2f19475
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шара Ірина Вікторівна

380472550959 vef@cipb.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
Код ЄДРПОУ: 39117736
Місцезнаходження: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8
Контактна особа: Шара Ірина Вікторівна
380472550959
vef@cipb.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:43
Очікувана вартість: 525 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


костюм літній повсякденний робочий - 350 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 комплект
костюм літній повсякденний робочий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 серпня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться після надання Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання -передачі товару, але не пізніше ніж через 30 днів з дня отримання товару Замовником Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2020 09:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:14
Тендерна документація костюм літній повсякденний робочий (зміни 12.05).docx
07 травня 2020 11:40
Тендерна документація костюм літній повсякденний робочий (зміни 07.05).docx
17 квітня 2020 17:33
Тендерна документація костюм літній повсякденний робочий (pvsyb 24.07).docx
12 травня 2020 11:07
Зміни 12.05.2020.doc
12 травня 2020 11:05
Зміни 12.05.2020.doc
07 травня 2020 11:41
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги (зміни 07.05).docx
17 квітня 2020 17:33
Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx
07 травня 2020 11:40
Зміни 07.05.2020.doc
17 квітня 2020 17:33
Додаток 6 - проект договору костюм літній.docx
17 квітня 2020 17:33
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії ст.16.docx
17 квітня 2020 17:33
Додаток 5 - Лист-згода.docx
17 квітня 2020 17:33
Додаток 3 - ст.17 Для учасників.docx
17 квітня 2020 17:33
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 4
Дата подання: 21 квітня 2020 16:54
Дата відповіді: 24 квітня 2020 11:40
Завантажте будьласка додаток 4
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Додаток 4 до Тендерної документації підвантажений разом з Тендерною документацією окремим файлом "Додаток 4 - Технічні та якісні вимоги.docx"
аналогічний договір
Дата подання: 15 травня 2020 12:22
Дата відповіді: 20 травня 2020 12:17
Доброго дня! До коду ДК 021-2015 18130000-9 "спеціальний робочий одяг" входить літній одяг, а саме куртка літня та літній комбінезон. Чи пройде учасник кваліфікаційні вимоги Замовника, якщо надасть для участі у процедурі аналогічний договір на закупівлю костюму літнього польового з будь-яким кодом ДК, адже костюм літній польовий також можна віднести до літнього одягу? Крім того, кожен Замовник визначає код закупівлі на один і той самий асортимент абсолютно різний, тому просимо Вас не обмежувати коло учасників і дозволити надавати на підтвердження виконання аналогічних договорів будь -який "літній одяг" будь якого коду ДК. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). Замовником визначено, що аналогічним договором є договір, у якому предметом закупівлі є поставка товару, що є предметом закупівлі, а саме ДК 021:2015 18130000-9 спеціальний робочий одяг.
надання договорів на виконання умов досвіду
Дата подання: 15 травня 2020 12:43
Дата відповіді: 20 травня 2020 12:17
Добрий день. Просимо надати можливість учасникам подавати на виконання кваліфікаційних вимог тендерної документації аналогічні договори на постачання Костюмів літніх повсякденних робочих з іншими кодами ДК 021:2015. Просимо внести відповідні зміни в умови тендерної документації. Дякую.
Відповідь: Згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору (ів). Замовником визначено, що аналогічним договором є договір, у якому предметом закупівлі є поставка товару, що є предметом закупівлі, а саме ДК 021:2015 18130000-9 спеціальний робочий одяг.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-006301-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Астра Люкс", Код ЄДРПОУ:19255777
Дата подання: 19 травня 2020 16:22
скарга
дискримінайційні умови для учасника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилково направлена
Дата: 22 травня 2020 10:07
рішення від 22.05.2020 № 10030.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 19:26

Документи подані скаржником

19 травня 2020 16:21
Платіжне доручення.PDF
19 травня 2020 16:21
Довіреність.PDF

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Астра Люкс 489 993,00
UAH з ПДВ
489 993,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" 524 664,00
UAH з ПДВ
524 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСЬМАК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 524 950,00
UAH з ПДВ
524 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 11:32
Лист НБУ по ліцензії.pdf
25 травня 2020 11:32
Додаток 4.rar
25 травня 2020 11:32
Додаток 3.pdf
25 травня 2020 11:32
Додаток 2.rar
25 травня 2020 11:32
Додаток 1.rar
25 травня 2020 11:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 14:49
Свідоцтво.PDF
25 травня 2020 14:49
Витяг ДПІ з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Астра Люкс

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСЬМАК АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ Астра Люкс
#19255777
Відхилено 489 993,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:04
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#21582561
Переможець 524 664,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

02 червня 2020 13:02
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо" #21582561

№ рішення у справі

63/81- р/к

Дата рішення у справі

18.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торнадо"
#21582561
524 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 08:44
дод.уг.№2 до дог.108.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 08:44
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 10:26
дод.угода №1 до дог.108.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 12:56
Договір 108.pdf укладений
26 червня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 ч.5 ст.41 (зменшення обсягів закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 ст.41 Закону (продовження строку дії договору)
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML