Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Майдану в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» Коригування
Очікувана вартість
37 419 968,00 UAH
UA-2020-04-17-006280-a 38945fc1730b4e1682fa3af6f86fdcfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шмаюн Микола Федорович

+380459535164 sch_rada@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щасливська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04527520
Вебсайт: http://shchaslyve.at.ua/
Місцезнаходження: 08325, Україна , Київська обл., село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
Контактна особа: Шмаюн Микола Федорович
+380459535164
sch_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 13:38
Очікувана вартість: 37 419 968,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Майдану в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Україна, Київська область, Бориспільський район,с.Щасливе, вул.Героїв Майдану
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 квітня 2020 17:47
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 17:31
додаток_5.pdf
17 квітня 2020 17:31
додаток_4.pdf
17 квітня 2020 17:31
додаток_3.pdf
17 квітня 2020 17:31
додаток_2.pdf
17 квітня 2020 17:31
додаток_1.pdf
17 квітня 2020 17:31
Тендерна_документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000090 ● 62de2ba85218495289e93b913e3b648d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22 18:57:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-04-17-006280-a 17.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку

2020-07-13 17:51:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Щасливська сільська рада, 04527520, Україна, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Героїв Майдану в с. Щасливе Бориспільського району Київської області» Коригування, 37419968UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 38945fc1730b4e1682fa3af6f86fdcfc, 2020-04-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Щасливської сільської ради Бориспільського району Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 17.04.2020 № 49, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» (далі – ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління»), товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой») та товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі – ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура»), протоколи засідання тендерного комітету від 08.05.2020 № 58, від 18.05.2020 № 62, від 22.05.2020 № 66, від 27.05.2020 № 67, від 03.06.2020 № 71 та від 09.06.2020 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2020, договір про закупівлю робіт від 26.06.2020 № 111. За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії сертифіката системи управління якістю на відповідність учасників вимогам ISO 90001-2015 в дорожньо-будівельній галузі або аналогічного сертифіката системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності. Водночас учасник ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» у складі тендерної пропозиції не надав зазначену копію сертифіката системи управління якістю на відповідність учасників вимогам ISO 90001-2015 в дорожньо-будівельній галузі або аналогічного сертифіката системи управління якістю за аналогічним напрямком діяльності, чим не дотримав вимоги пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та уклав з ним Договір.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Білоцерківське шляхово-експлуатаційне управління» та ТОВ «Ростдорстрой», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" 37 211 949,50
UAH з ПДВ
33 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 34 800 570,00
UAH з ПДВ
34 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 36 800 000,00
UAH з ПДВ
34 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОДІ КОМ" 37 195 251,00
UAH з ПДВ
36 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2020 09:39
sign.p7s
30 квітня 2020 19:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 14:47
sign.p7s
12 червня 2020 14:45
ГР ст17.pdf
12 червня 2020 14:45
Dovidka_20154432820640649760.pdf
12 червня 2020 14:44
Довідка.zip
12 червня 2020 14:44
Довідка Гончаренко.zip
12 червня 2020 14:44
Dovidka_20154432820640649760.pdf.p7s
12 червня 2020 14:44
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 19:58
Довідка ДФС.pdf
02 травня 2020 18:21
sign.p7s
02 травня 2020 18:18
Гарантія.rar
02 травня 2020 18:18
5-Проект договору.pdf
02 травня 2020 18:18
6-Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 травня 2020 19:19
sign.p7s
02 травня 2020 19:16
СОДІ КОМ 18574 p7s.zip
02 травня 2020 19:16
Файл №9.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №8.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №7.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №6.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №5.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №4.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №3.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №2.pdf
02 травня 2020 19:16
Файл №1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ"
#34018864
Відхилено 33 000 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Відхилено 34 699 999,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 17:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Переможець 34 700 000,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:42

Документи

18 травня 2020 16:55
sign.p7s
18 травня 2020 16:54
протокол.pdf
08 травня 2020 15:21
протокол.pdf
04 травня 2020 14:12
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

27 травня 2020 17:26
sign.p7s
27 травня 2020 17:16
протокол.pdf
22 травня 2020 16:46
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
34 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 червня 2020 20:27
договір.pdf укладений
26 червня 2020 20:19
договір.pdf укладений
26 червня 2020 20:19
договір.pdf укладений
26 червня 2020 20:19
sign.p7s зміни до договору
02 липня 2020 13:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
02 липня 2020 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування умов Договору в пункті 3.1.
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку