Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 09130000-9 - нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо)
CPV: 09130000-9 Petroleum and distillates (Petrol and diesel fuel)
Очікувана вартість
7 905 775,33 UAH
UA-2020-04-17-006191-a e3af96cc5f0a48ca9619af4783fa810a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise of Outdoor Lighting Electrical Networks of Kyiv "Kyivmisksvitlo"
National ID: 03360905
Contact point: Zaichenko Maryna
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:30
Очікувана вартість: 7 905 775,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Publication date: 17 квітня 2020 17:23
Enquiries until: 09 травня 2020 14:00
Complaints submission until: до 15 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2020 14:00

Information

Estimated total value: 7 905 775 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308200 літр
Бензин та дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Petrol and diesel fuel
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 20 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 15:50
повідомлення учасникам.pdf
29 квітня 2020 15:50
Тендерна документація з закресленням.doc
29 квітня 2020 15:49
Тендерна документація з і змінами від 29.04.20.doc
17 квітня 2020 17:23
Оголошення.docx
29 квітня 2020 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 15:50
повідомлення учасникам.pdf
29 квітня 2020 15:50
Тендерна документація з закресленням.doc
29 квітня 2020 15:49
Тендерна документація з і змінами від 29.04.20.doc
17 квітня 2020 17:23
Тендерна документація.doc
17 квітня 2020 17:23
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-006191-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 27 травня 2020 12:16
Неправомірна дискваліфікація учасника
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі прекваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку ненаданням довідки про вартість чистих активів відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності Учасника (невідповідність п.3 Розділу 6 тендерної документації). Проте у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» наявна довідка з інформацією про чисті активи, а саме «довідки по документації», ст. 4 «Довідка щодо представництва інтересів ПП «ОККО КОНТРАКТ»», де вказано, що вартість чистих активів не впливає на повноваження директора чи представника підписувати договір за результатами закупівлі, оскільки організаційно-правовою формою нашої організації є приватне підприємство, а не товариство з обмеженою/додатковою відповідальністю. Додатково повідомляємо, що відповідно до ст.44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Як випливає з вище наведеного Закону поняття «вартість чистих активів» застосовується для визначення значного правочину для товариств з обмеженою чи додатковою відповідальністю, і не має ніякого стосунку для компаній з організаційно-правовою формою – приватне підприємство. У складі у тендерної пропозиції ми ПП «ОККО КОНТРАКТ» таку інформацію надали. Статут ПП «ОККО КОНТРАКТ» не містить жодного положення про обмеження на підписання договір з прив’язкою до вартості чистих активів. Замовник не мав прав відхиляти пропозицію учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» на підставі відсутності документу, який для нього не передбачений відповідно до діючого законодавства, тим більше що ми як учасник надали інформацію про вартість чистих активів у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно неправомірної причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 15:08
Детальна відповідь на вимогу описана в листі, що додається

Документи

28 травня 2020 15:06
відповідь вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000046 ● 2382ab0013a642fab81f9070858300eb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 червня 2020 08:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.06.2020 № 99

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 11.06.2020 № 99

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-04-17-006191-a 17.04.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 травня 2020
UA-2020-04-17-006191-ae3af96cc5f0a48ca9619af4783fa810a
Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Відхилено
Документи
Підприємство з Іноземними Інвестиціями "АМІК УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛНАФТОГАЗ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:48
Електронний підпис
03 червня 2020 15:12
Електронний підпис
03 червня 2020 14:46
ПОДАТКОВА - ЕЛЕКТРОННА.rar
03 червня 2020 14:46
МВС - ЕЛЕКТРОННА.rar
19 травня 2020 11:28
Електронний підпис
19 травня 2020 11:28
Електронний підпис
19 травня 2020 10:23
Електронний підпис
19 травня 2020 10:23
Електронний підпис
19 травня 2020 10:19
Електронний підпис
19 травня 2020 10:19
Електронний підпис
18 травня 2020 17:30
Електронний підпис
18 травня 2020 17:29
Електронний підпис
18 травня 2020 09:13
Електронний підпис
18 травня 2020 09:13
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
04.06 Довідка ІПН -ориг..pdf
18 травня 2020 09:11
04.04 ВИТЯГ ЄДР -27.04.2020.pdf
18 травня 2020 09:11
03.00 Стаття 17.pdf
18 травня 2020 09:11
02.03 Власні засоби 01.2020.pdf

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 17:17
Електронний підпис
18 травня 2020 17:14
Фінансова звітність.7z
18 травня 2020 17:14
Установчі документи.7z
18 травня 2020 17:14
інші документи.7z
18 травня 2020 17:14
Технічна частина.7z

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 09:36
Електронний підпис
19 травня 2020 09:17
Довідка АМІК 27.04.2020.pdf
19 травня 2020 09:17
InformDovidka.pdf
19 травня 2020 09:17
Dovidka_20118377490330394377.pdf
18 травня 2020 17:39
Про подпісантов.pdf
18 травня 2020 17:38
Статут.pdf
18 травня 2020 17:38
Рішення власника.pdf
18 травня 2020 17:38
Перелік АЗС.pdf
18 травня 2020 17:38
ПДВ та Статистика.pdf
18 травня 2020 17:38
Довіреність Кон Л.О..pdf
18 травня 2020 17:38
Вініченко Є. паспорт.pdf
18 травня 2020 17:38
Фін звіт.pdf
18 травня 2020 17:38
ст. 17.pdf
18 травня 2020 17:38
Реєстр ліцензій.pdf
18 травня 2020 17:38
письмо отзыв УПО 01.09.2019.pdf
18 травня 2020 17:38
Серт и паспорт А-95.pdf
18 травня 2020 17:38
Зразки БД.pdf
18 травня 2020 17:38
Серт и паспорт А-92.pdf
18 травня 2020 17:38
Квітанції до фін звіту.pdf
18 травня 2020 17:38
Договір.pdf
18 травня 2020 17:38
Договір забезпечення.pdf
18 травня 2020 17:38
Аналогічний договір 1.pdf
18 травня 2020 17:38
Витяг 28.04.2020.pdf
18 травня 2020 17:38
Аналогічний договір 11.pdf
18 травня 2020 17:38
Довідки.pdf
18 травня 2020 17:38
Довідки кваліфікації.pdf
18 травня 2020 17:38
Довідка з банку.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 11:01
Електронний підпис
19 травня 2020 11:01
Електронний підпис
19 травня 2020 10:58
Інші документи.zip
19 травня 2020 10:58
Технічна частина.zip

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Підприємство з Іноземними Інвестиціями "АМІК УКРАЇНА"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЛНАФТОГАЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" 5 226 244,80
UAH з ПДВ
5 156 575,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 5 157 792,00
UAH з ПДВ
5 157 792,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 15:48
Електронний підпис
03 червня 2020 15:12
Електронний підпис
03 червня 2020 14:46
ПОДАТКОВА - ЕЛЕКТРОННА.rar
03 червня 2020 14:46
МВС - ЕЛЕКТРОННА.rar
19 травня 2020 11:28
Електронний підпис
19 травня 2020 11:28
Електронний підпис
19 травня 2020 10:23
Електронний підпис
19 травня 2020 10:23
Електронний підпис
19 травня 2020 10:19
Електронний підпис
19 травня 2020 10:19
Електронний підпис
18 травня 2020 17:30
Електронний підпис
18 травня 2020 17:29
Електронний підпис
18 травня 2020 09:13
Електронний підпис
18 травня 2020 09:13
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
Електронний підпис
18 травня 2020 09:11
04.06 Довідка ІПН -ориг..pdf
18 травня 2020 09:11
04.04 ВИТЯГ ЄДР -27.04.2020.pdf
18 травня 2020 09:11
03.00 Стаття 17.pdf
18 травня 2020 09:11
02.03 Власні засоби 01.2020.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 11:01
Електронний підпис
19 травня 2020 11:01
Електронний підпис
19 травня 2020 10:58
Інші документи.zip
19 травня 2020 10:58
Технічна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
Переможець 5 156 575,20
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ"
#41915030
5 156 575,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 11:44
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
31 грудня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:14
ДУ 3 ВТ 22 06 1 від 22 06 20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 13:40
ДУ№2 договір ВТ 22-06-1.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 14:32
ДУ договір ВТ 22-06-1.pdf зміни до договору
30 липня 2020 14:31
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 14:29
Договір ВТ22_06-1 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
30 липня 2020 14:28
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 09:27
Договір ВТ22_06-1 від 22.06.2020.pdf укладений
22 червня 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі зміною рівня цін на ринку нафтопродуктів на Товар, що підтверджується довідкою № 122/33-2 від 27 липня 2020 р. Державного підприємства «Державний інформаційно – аналітичний центру моніторингу зовнішніх товарних ринків», наданою ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», Сторони дійшли згоди переглянути ціну за одиницю Товару в межах 10 відсотків ціни одиниці товару, визначеної в Договорі, та встановити їх в наступному розмірі: - бензин А-92 – 15,175 грн./літр, крім того 20 % ПДВ – 3,035 грн., вартість з урахуванням ПДВ – 18,21 грн./літр. - бензин А-95 – 16,10 грн./літр, крім того 20 % ПДВ – 3,22 грн., вартість з урахуванням ПДВ – 19,32 грн./літр - дизельне паливо – 15,80 грн./літр, крім того 20 % ПДВ – 3,16 грн., вартість з урахуванням ПДВ – 18,96 грн./літр. 2. Внести зміни у Специфікацію, яка визнана Додатком 1 до Договору, шляхом викладення її в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Пункт 3.1 та підпункти 3.1.1 та 3.1.2 Договору викласти в новій редакції: 3.1. Загальна сума закупівлі Товару по Договору становить 5 153 397,60 (П’ять мільйонів сто п’ятдесят три тисячі триста дев’яносто сім грн. 60 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 858 899,60 (Вісімсот п’ятдесят вісім тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 60 коп.) гривень та складається з вартості усіх партій Товару, які закуповуються Покупцем за цим Договором. 3.1.1. Закупівля Товару за цим Договором фінансується в сумі 4 760 913,60 (Чотири мільйони сімсот шістдесят тисяч дев’ятсот тринадцять грн. 60 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 793 485,60 (Сімсот дев’яносто три тисячі чотириста вісімдесят п’ять грн. 60 коп.) гривень із загального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Покупця UA908201720344340002000048673 в Держказначейській службі України у м. Києві. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 3.1.2. Закупівля Товару за цим Договором в сумі 392 484,00 (Триста дев’яносто дві тисячі чотириста вісімдесят чотири грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 65 414,00 (Шістдесят п’ять тисяч чотириста чотирнадцять грн. 00 коп.) гривень фінансується із власних коштів Покупця і оплачується з поточних рахунків Покупця зазначених в розділі 16 цього Договору.
Номер договору про закупівлю: ВТ 22/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: ВТ 22/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг закупівлі по Договору до обсягу фактично поставленого Товару по Договору про закупівлю товарів № ВТ 22/06-1 від 22 червня 2020 р. 2. Внести зміни до пункту 3.1 Договору шляхом викладення його в новій редакції, а саме: «3.1 Загальна сума закупівлі Товару по Договору становить 4 888 383,60 (Чотири мільйони вісімсот вісімдесят вісім тисяч триста вісімдесят три грн. 60 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 814 730,60 (Вісімсот чотирнадцять тисяч сімсот тридцять грн. 60 коп.) гривень та складається з вартості усіх партій Товару, які закуповуються Покупцем за цим Договором. 3.1.1. Закупівля Товару за цим Договором фінансується в сумі 4 760 913,60 (Чотири мільйони сімсот шістдесят тисяч дев’ятсот тринадцять грн. 60 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 793 485,60 (Сімсот дев’яносто три тисячі чотириста вісімдесят п’ять грн. 60 коп.) гривень із загального фонду місцевого бюджету м. Києва і оплачується з реєстраційного рахунку Покупця UA908201720344340002000048673 в Держказначейській службі України у м. Києві. Головним розпорядником бюджетних коштів Покупця є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).» 3.1.2. Закупівля Товару за цим Договором в сумі 127 470,00 (Сто двадцять сім тисяч чотириста сімдесят грн. 00 коп.) гривень, в тому числі 20 % ПДВ в сумі 21 245,00 (Двадцять одна тисяча двісті сорок п’ять грн. 00 коп.) гривень фінансується із власних коштів Покупця і оплачується з поточних рахунків Покупця зазначених в розділі 16 цього Договору.» 3. Внести зміни до Специфікації, яка є Додатком 1 до Договору, шляхом викладення її в новій редакції, яка додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: ВТ 22/06-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 888 383,60
UAH (в тому числі ПДВ 814 730,60 UAH)