Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт спортивної зали в навчальному корпусі Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2020-04-17-005976-a 53a0aebf72a8407ea9b50356afe0dcee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:58
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт спортивної зали в навчальному корпусі Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, Київська область, Київ, вул. Полковника Шутова, 13 (навчальний корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3) Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:18
Додаток № 3 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ 2).docx
30 квітня 2020 13:09
Додаток № 3 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
17 квітня 2020 17:05
Додаток № 3 до тендерної документації.docx
08 травня 2020 16:17
Додаток № 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ 2).docx
30 квітня 2020 13:08
Додаток № 2 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
17 квітня 2020 17:04
Додаток № 2 до тендерної документації.docx
08 травня 2020 16:17
Тендерна документація - поточний ремонт спортзалу (НОВА РЕДАКЦІЯ 2).docx
30 квітня 2020 13:08
Тендерна документація - поточний ремонт спортзалу (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
17 квітня 2020 17:04
Тендерна документація - поточний ремонт спортзалу.docx
08 травня 2020 16:17
Додаток № 1 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ 2).docx
30 квітня 2020 13:08
Додаток № 1 до тендерної документації (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
17 квітня 2020 17:04
Додаток № 1 до тендерної документації.docx
08 травня 2020 16:17
Перелік змін що вносяться 2 - поточний ремонт спортзалу.docx
30 квітня 2020 13:09
Перелік змін що вносяться - поточний ремонт спортзалу.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дозволу
Дата подання: 18 квітня 2020 16:24
Дата відповіді: 23 квітня 2020 17:03
Аргументуйте Вашу вимогу - "дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади"?! Це фасадні роботи чи Ваші стелі на висоті 7 метрів від підлоги?! надайте фото місць виконання таких робіт. Якщо це технічна помилка - просимо видалити!!! Додатково інформуємо - Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, Роботи верхолазні та скелелазні виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не на підставі дозволу!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25 грудня 2015 року (із змінами) (далі – Закон) повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерної документації, а також розміщення (завантаження) в електронній системі закупівель електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами, зокрема: дозвіл (або документ, що його замінює згідно з чинним законодавством) на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, виданого компетентним органом державної влади (далі – Дозвіл) (у випадку, якщо отримання такого дозволу передбачено законодавством).
З огляду на норми та положення Закону та з урахуванням наведених вище вимог тендерної документації повідомляємо наступне.
У випадку, якщо наявність Дозволу не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинним законодавством, учасник процедури закупівлі розміщує (завантажує) в електронній системі закупівель документ, що його замінює згідно із законодавством. При цьому відсутність Дозволу у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
У випадку якщо наявність документа, що замінює Дозвіл не передбачено (не затверджено, не встановлено тощо) чинними нармативно-правовими актами, вказаний Дозвіл від учасника процедури закупівлі умовами тендерної документації не вимагається. При цьому відсутність документа, що замінює Дозвіл у складі тендерної пропозиції учасника не призведе до невідповідності такої пропозиції умовам тендерної документації в цій частині.
Роботи на висоті
Дата подання: 23 квітня 2020 17:50
Дата відповіді: 30 квітня 2020 13:09
На об'єкті є роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу?!?! Якщо так, надайте фото підтвердження!
Відповідь: В порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 25 грудня 2015 року (із змінами) (далі – Закон) повідомляємо про наступне.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно до частини першої, частини третьої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до частини четвертої статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Рішенням тендерного комітету від 30 квітня 2020 року до тендерної документації були внесені зміни в частині порушеного питання.
Також повідомляємо про відсутність на об’єкті робіт, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу.
Умовами Додатку № 2 до тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які не містять фото чи інших зображень об’єкта.
Крім того, умовами пункту 2.6 Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що в період оголошеної надзвичайної ситуації у місті Києві, пов’язаною із поширенням вірусної інфекції та введеним карантином здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу Послуг та подання тендерної пропозиції відбуватиметься в телефонному режимі або шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій.
По завершенню періоду надзвичайної ситуації у місті Києві та припинення карантину здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу Послуг та подання тендерної пропозиції є обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рембудсервіс 17" 317 500,00
UAH з ПДВ
317 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 328 513,54
UAH з ПДВ
328 513,54
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович 336 000,00
UAH з ПДВ
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" 344 060,32
UAH з ПДВ
344 060,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 22:41
Тендер рембудсервіс 17.rar

Публічні документи

17 травня 2020 21:39
Електронний підпис
17 травня 2020 21:38
ЦПУ+накази.pdf
17 травня 2020 21:38
8._Інвентарна картка.pdf
17 травня 2020 21:38
проект договору 2.pdf
17 травня 2020 21:38
Статут + опис.pdf
17 травня 2020 21:38
13_Копія ліцензії.pdf
17 травня 2020 21:38
4_Витяг ПДВ.pdf
17 травня 2020 21:38
тех специфікація.pdf
17 травня 2020 21:38
Досвід довідка .pdf
17 травня 2020 21:38
Кошторис.pdf
17 травня 2020 21:38
Довкілля .pdf
17 травня 2020 21:38
код доступу копия.pdf
17 травня 2020 21:38
ст 17.pdf
17 травня 2020 21:38
Довідка мтб.pdf
17 травня 2020 21:38
пропозиція.pdf
17 травня 2020 21:38
субпідрядники.pdf
17 травня 2020 21:38
90 днів копия.pdf
17 травня 2020 21:38
Акт огляду Шутова.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:16
Електронний підпис
03 червня 2020 13:14
Довідка МВС.pdf
03 червня 2020 13:13
Довідка корупція.pdf
03 червня 2020 13:13
Довідка.zip
03 червня 2020 13:13
file.pdf
03 червня 2020 13:13
265050024009472.XML
03 червня 2020 13:13
Dovidka_20149377060240725137.pdf.p7s
18 травня 2020 09:05
Електронний підпис
18 травня 2020 09:05
Електронний підпис
18 травня 2020 09:03
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
07 травня 2020 20:10
Електронний підпис
07 травня 2020 20:10
Електронний підпис
07 травня 2020 20:09
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2020 20:09
Відгук.pdf
07 травня 2020 20:09
Акт огляду.pdf
07 травня 2020 20:09
ПОСВІДЧЕННЯ - 1.pdf
07 травня 2020 20:09
ПОСВІДЧЕННЯ - 2.pdf
07 травня 2020 20:09
Ліцензія АВК.pdf
07 травня 2020 20:09
Трудові книжки.pdf
07 травня 2020 20:09
НАКАЗИ.pdf
07 травня 2020 20:09
Витяг ЄДР.pdf
07 травня 2020 20:09
Ліцензія.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 09:42
Електронний підпис
18 травня 2020 09:41
22.1 Дозвіл Держпраці.pdf
18 травня 2020 09:41
17 проект Договору.pdf
18 травня 2020 09:41
12.1 Додаток 2 ТД до п.12.pdf
18 травня 2020 09:41
6.1 трудові книжки до п.4.rar
18 травня 2020 09:41
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рембудсервіс 17"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович

ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рембудсервіс 17"
#36756155
Відхилено 317 500,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 18:11
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Відхилено 328 513,54
UAH з ПДВ
26 травня 2020 16:37
Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович
#2631608050
Переможець 336 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 18:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 18:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович
#2631608050
336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:26
Додатковса угода 4 (Дог.23).pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 18:28
поточний ремонт спортзала Шутова експертиза дод уг№3.pdf зміни до договору
09 липня 2020 18:26
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 18:24
поточний ремонт спортзала Шутова зміна реквізитів дод уг№2.pdf зміни до договору
09 липня 2020 18:19
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 11:13
Дод угода до договору № 23.pdf зміни до договору
23 червня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:35
Дог №23 2240 по 00 Повний.pdf укладений
15 червня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до договору, що пов'язані із перенесенням терміну початку виконання робіт з поточного ремонту, а саме: зміни до Додатку 7 «Графік виконання робіт» до договору про надання послуг
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до договору, що пов'язані із зміною банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із зменшенням ціни договору без зміни обсягу робіт на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по об’єкту: ««Поточний ремонт спортивної зали в навчальному корпусі Державного навчального закладу «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Полковника Шутова, 13» від 16.06.2020 № 20928
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору про закупівлю, що не пов'язані із зміною істотних умов договору, а саме: зміни до розділу «місцезнаходження (поштові адреси), платіжні реквізити і підписи Сторін» договору
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 334 868,42
UAH