Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
сорочка формена з довгим рукавом
Очікувана вартість
3 110 400,00 UAH
UA-2020-04-17-005938-a ● df8102c34bb04c2986d1fa62eaae56f0
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Шевченко Віра Леонідівна +380639022020 v.shevchenko@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 3 110 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 104,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1920 шт
Сорочка формена з довгим рукавом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18330000-1 — Футболки та сорочки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 09:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 09:32 |
361 - ТД Сорочка формена (Нова редакція)_08.05.2020 .docx | |
08 травня 2020 09:32 |
361 - Зміни до тендеру_08.05.2020 .doc | |
04 травня 2020 18:37 |
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc | |
17 квітня 2020 17:00 |
Додаток №9 договір.docx |
08 травня 2020 09:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
08 травня 2020 09:32 |
361 - ТД Сорочка формена (Нова редакція)_08.05.2020 .docx
|
|||||||||
08 травня 2020 09:32 |
361 - Зміни до тендеру_08.05.2020 .doc
|
|||||||||
04 травня 2020 18:37 |
Зміни до тендеру_04.05.2020 .doc
|
|||||||||
17 квітня 2020 17:00 |
Додаток №9 договір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікати
Дата подання: 24 квітня 2020 14:35
Дата відповіді: 29 квітня 2020 11:56
Тендерною документацією передбачається надання документів на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а саме: - надати скановану копію сертифікату відповідності завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію декларації про відповідність завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника; - надати скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника ; - надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину з якої виготовляється товар, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника. Але в тендері ніде не вказана нормативна документація (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо), на відповідність до якої повинен бути наданий той чи інший сертифікат. Просимо вас вказати, якому нормативу (ГОСТ, ТУ, ДСТУ, ДСТУ EN тощо) повинен відповідати предмет закупівлі для можливості надання в тендерній пропозиції вищезазначених сертифікатів, декларацій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що Товар по якості і безпечності повинен відповідати встановленим державним стандартам (діючим ГОСТам, ДСТУ або ТУ та ТУ, які розроблені на основі діючого ГОСТу або ДСТУ) та які діють на момент проведення процедури закупівлі
Щодо перенесення терміну подання пропозицій
Дата подання: 24 квітня 2020 21:09
Дата відповіді: 29 квітня 2020 14:45
Доброго дня. В тендерній документації вимагається надання великої кількості документів які підтверджують технічні характеристики предмету закупівлі, а саме : сертифікату відповідності , декларації про відповідність ,сертифікату експертизи типу модуля В , висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або тканину,сертифікату Oeko-Tex Standart 100 . У зв'язку з надзвичайною ситуацією в країні, Законом було запроваджено комплекс правових норм, спрямованих на захист прав фізичних та юридичних осіб під час карантину та обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), а саме: - можливість роботи вдома для працівників, державних службовців та службовців органів місцевого самоврядування та надання за їх згодою відпустки; - віднесення юридичного факту введення карантину до форс-мажорних обставин; - продовження строків отримання та надання адміністративних та інших послуг. Дана ситуація повністю дистабілізувала та порушила роботу всіх лабораторій та органів. Майже всі акредитовані державні лабораторії знаходяться на карантині та не працюють. А ті лабораторії, які ще хоч якось функціонують, на віддаленому режимі роботи або працюють 1 день у тижні - завантажені повністю, та не витримують навантеження з великою кількістю заявок,фізично не можуть проводити випробування. Тобто провести випробування та отримати потрібні документи вчасно - неможливо, ще й за такий короткий термін та в таких умовах праці акредитованих органів ( тим більше що на підготовку реально було надано 10 робочих днів, опубліковано оголошення 17.04.20 об 18-27, прийом пропозицій по 05.05.20 10-00). Виходить що прийняти участь у закупівлі можуть тільки ті учасники, які заздалегідь знали про потенційну закупівлю, та почали підготовку раніше. Враховуючі вищенаведене, просимо Вас прийняти до уваги зазначені форс-мажорні обставини та перенести строк подачі пропозицій, принаймні до моменту стабілізації ситуації з карантином та початку нормального функціонування всіх структур! Щоб усі бажаючі прийняти участь у закупілві змогли це зробити, та забезпечили гідний рівень конкуренції. Дякуємо за розуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо Вам що перелік документів для підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі визначених в тендерній документації є необхідними для підтвердження якості товару та його відповідності, а також не дискримінує учасників торгів та відповідає усім принципам здійснення закупівель
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-005938-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Спец-Контакт", Код ЄДРПОУ:32019384
Дата подання: 09 травня 2020 23:09
Дата подання: 09 травня 2020 23:09
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2020 22:22
Рішення від 14.05.2020 № 9395 + лист замовнкиу.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 22:22
Інформація про резолютивну частину рішеннч від 29.05.2020 № 10685.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 14:00
рішення від 29.05.2020 № 10685.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 21:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
1 919 923,20
UAH з ПДВ
|
1 888 819,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Компанія Укрінтек" |
2 031 782,40
UAH з ПДВ
|
1 909 923,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАЛТЕКС" |
2 304 000,00
UAH з ПДВ
|
2 304 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
2 783 232,00
UAH з ПДВ
|
2 783 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060 |
Очікує рішення |
1 888 819,20
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 12:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 липня 2020 15:16 |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з неможливістю прийняття рішення щодо розглянутих тендерних пропозицій учасників, відмінити процедуру закупівлі футболок та сорочок (Сорочка формена з довгим рукавом) (Код ДК 021:2015 - 18330000-1) (Оголошення у ЦБД № UA-2020-04-17-005938-a) на підставі пп.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
10 липня 2020 15:16
|
Протокол № 361_6 (відміна) від 10.07.2020.doc |