Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область
Очікувана вартість
101 066 088,00 UAH
UA-2020-04-17-005555-b b3f43a5ab987403c86901c01c4739291
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:03
Очікувана вартість: 101 066 088,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 101 066,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 травня 2020 15:56
Електронний цифровий підпис
05 травня 2020 15:55
ТД зі змінами.PDF
05 травня 2020 15:55
Зміни 05.05.2020.PDF
29 квітня 2020 17:25
Зміни 29.04.20.PDF
23 квітня 2020 16:05
Додаток у новій редакції - тех завдання.xls
23 квітня 2020 16:05
Зміни.PDF
17 квітня 2020 13:23
Додаток 2 проект договору.pdf
05 травня 2020 15:56
Електронний цифровий підпис
29 квітня 2020 17:25
Електронний цифровий підпис
23 квітня 2020 16:05
Електронний цифровий підпис
17 квітня 2020 13:23
Електронний цифровий підпис
05 травня 2020 15:55
ТД зі змінами.PDF
29 квітня 2020 17:25
ТД зі змінами 29.04.20.PDF
23 квітня 2020 16:05
ТД 23.04.2020.PDF
17 квітня 2020 13:23
ТД Васильків - Глеваха.PDF
05 травня 2020 15:55
Зміни 05.05.2020.PDF
29 квітня 2020 17:25
Зміни 29.04.20.PDF
23 квітня 2020 16:05
Додаток у новій редакції - тех завдання.xls
17 квітня 2020 13:23
ДОДАТОК 1 до ТД.pdf
23 квітня 2020 16:05
Зміни.PDF
17 квітня 2020 13:23
Додаток 2 проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання - не в повному обсязі
Дата подання: 22 квітня 2020 18:44
Дата відповіді: 23 квітня 2020 14:20
Шановний Замовник, до тендерної документації додано Додаток 1 - Технічне завдання, який містить лише 4 сторінки, та з переліку робіт вбачається, що даний додаток викладено не в повному обсязі. Просимо надати пояснення, чи викладено цей додаток у повному обсязі, чи ні. Якщо ні - просимо опублікувати Технічне завдання в повному обсязі.
Відповідь: Доброго дня! До технічного завдання будуть внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-005555-b.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 17 червня 2020 13:51
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
17 квітня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021. Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (ЄДРПОУ 31481658) (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 10.06.2020 відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій. Замовником було отримано чотири пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) - 68 748 386,22 грн. з ПДВ. 2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" (код ЄДРПОУ 38013854) - 65 472 412,72 грн. з ПДВ. 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" (код ЄДРПОУ 32851616) - 93 105 000,00 грн. з ПДВ. 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) - 93 200 000,00 грн. з ПДВ. За результатами розгляду пропозиції Замовник визнає переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (протокол засідання тендерного комітету № 496 від 10.06.2020) та приймає рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання тендерного комітету № 494 від 10.06.2020) незважаючи на те, що пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" є більш економічно вигідною. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено наші права та законні інтереси, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 494 від 10.06.2020) причиною відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" зокрема було те, що «… На виконання даних умов тендерної документації Скаржником надано довідку за вих. № 531 від 15.05.2020 р., у пункті 14 якої про наявність про наявність одного інженера-геодезиста Горкушу Богдана Михайловича, що є невідповідністю умовам тендерної документації, оскільки Замовником вимагалось надання інформації про геодезиста або інших осіб які виконують комплекс геодезичних робіт в кількості 2 осіб…». Заявник вважає, що виконав вимоги Замовника в цій частині і надав документи, які вимагалися Тендерною документацією щодо геодезистів. 1.1. Так, пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» крім іншого визначено: «… До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: … - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (2 особи); …». У складі тендерної пропозиції Скаржника, в тому числі, надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (від 15.05.2020 № 531). У зазначеній довідці у пункті 13 вказано про наявність та залучення до виконання робіт майстра виробничої дільниці № 6 Денисюка Сергія Григоровича за зроблено виноску «*». Після основного тексту довідки Скаржником розміщено текст, який пояснює виноску «*», а саме: «* виконує комплекс геодезичних робіт необхідних при виконанні робіт». Також у пункті 14 згаданої довідки вказано про наявність та залучення до виконання робіт геодезиста Горкуша Богдана Михайловича. Таким чином вважаємо, що твердження Замовника про не підтвердження наявності у Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" геодезиста або інших осіб, які виконують комплекс геодезичних робіт в кількості 2 осіб – є безпідставним. До того ж у тексті самого вказаного рішення Замовник вжив термін «Скаржник» замість терміну «Учасник». 1.2. У тексті рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 494 від 10.06.2020) безпідставно посилається на п. 3 р. ІІІ Тендерної документації із подальшим викладенням його змісту як на такий, вимоги якого не виконані учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Зокрема: «… 2. Відповідно до п. 3 р. ІІІ Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: …». В той же час, п. 3 р. ІІІ тендерної документації регламентує умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції і дослівно називається: «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції». 2. Крім того, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) (далі – Товариство) якого визнали переможцем за ціновою пропозицією не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки запропонована ними сума 93 200 000,00 грн. з ПДВ є вищою ніж пропозиція ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (68 748 386,22 грн. з ПДВ), не відповідає вимогам Замовника встановленим у Тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, а саме: 2.1. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва, що знаходиться на території України. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження, та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій розміщені склад та виробнича база. Товариством надано довідку від 05.05.2020 вих. № 726 про наявність складу та виробничої бази відповідно до якої, у товариства наявні: 1. Відкритий майданчик, площею 150 м2 за адресою: м. Київ, вул. Дев’ятого Травня, 49; 2. Складське приміщення, площею 50 м2 за адресою: м. Київ, вул. Миру, 103. Одночасно Товариством надано копії документів, які посвідчують право користування зазначеними майданчиком та приміщенням: - договір оренди від 01.04.2019 № 04/19 з додатковою угодою № 1 до нього від 27.12.2019; - договір оренди від 01.04.2020. Водночас, як свідчить зміст договору оренди від 01.04.2019 № 04/19 та додаткова угода № 1 до договору оренди № 04/19 Товариство з обмеженою відповідальністю «АБЗ-1» передає у тимчасове, платне користування Товариству з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" відкритий майданчик площею 150 м2, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. 9 Травня, 49. Термін дії договору – до 31 грудня 2020 р. (включно). Як свідчить зміст договору оренди від 01.04.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРАНСБУДКООПЕРАЦІЯ» передає у тимчасове, платне користування Товариству з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" складське приміщення загальною площею 50 м2, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Миру, 103. Термін дії договору – до 31 грудня 2020 року включно. Згідно з пунктом 4.4 розділу І Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2021 року. Таким чином, виходячи із строків, на які Товариству надано в оренду відкритий майданчик, площею 150 м2 за адресою: м. Київ, вул. 9 Травня, 49 та складське приміщення, площею 50 м2 за адресою: м. Київ, вул. Миру, 103, вважаємо, що Товариством не забезпечено виконання вимог встановлених у п. 4.4 розділу І, п.п. 1.3. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, тобто Товариством беззаперечно не підтверджено наявність складу та виробничої бази для підготовки виробництва упродовж всього строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – до 31.12.2021 року. Тому вважаємо, що дане порушення є суттєвим і не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2.2. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 5 розділу III Тендерної документації потрібно було надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою в тендерній документації формою: № Назва та тип обладнання/ транспортного засобу (або механізмів) Виробник та термін експлуатації (років) Наявність кількості робочих одиниць Власне, орендується, тощо * Товариством надано Довідку від 05.05.2020 вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У пункті 42 цієї довідки вказано: «.. Асфальтоукладальник на гусеничному ходу Vogele Super 1800 …», у пункті 43 – «… Дорожня фреза Wirtgen W 2100 DC, ширина фрезування 2100 мм…». Водночас, на виконання п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації Товариством серед додатків до договірної ціни надано: - Локальний кошторис на будівельні роботи № 1-1-1 на підготовчі роботи Підготовка території; - Локальний кошторис на будівельні роботи № 6-1-2 на Тип 2. Новий дорожній одяг Пересічення та примикання. Так, у Локальному кошторисі на будівельні роботи № 1-1-1 на підготовчі роботи Підготовка території, у п. 15 Розділу 5. Фрезування а/б покриття зазначено, що холодне фрезування напливів та нерівностей асфальтобетонного покриття з середньою висотою до 2 см буде здійснюватися із використанням фрези Wirtgen 2000, що не відповідає відомостям, викладеним у Довідці від 05.05.2020 вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки фреза Wirtgen 2000 у згаданій довідці не зазначена. У Локальному кошторисі на будівельні роботи № 6-1-2 на Тип 2. Новий дорожній одяг Пересічення та примикання, у п. 13 зазначено, що влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із гарячої дрібнозернистої цільності асфальтобетонної суміші типу Б1на бітумі БНД 60/90 марки І буде здійснюватися із використанням асфальтоукладача Vogele Super 2100 при ширині укладання 3,5 м, що не відповідає відомостям, викладеним у Довідці від 05.05.2020 вих. № 634/1 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, оскільки асфальтоукладач Vogele Super 2100 у згаданій довідці не зазначено. Оскільки у п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації зазначено, що: «… Пропозиція, що не відповідає вимогам зазначеним у п. 6 Розділу ІІІ та Додатку 1 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації», вважаємо, що данні порушення є суттєвими і не відповідають вимогам встановленим в тендерній документації. Одночасно звертаємо увагу на той факт, що Товариство не має у власності або в оперативній оренді жодної одиниці техніки, яка запланована для використання під час виконання робіт у разі укладення договору із Замовником. 2.3. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 5 розділу III Тендерної документації потрібно було надати Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. Згідно з тендерною документацією: « … До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: … - дорожні робітники (30 осіб) ..». Товариством надано Довідку від 05.05.2020 вих. № 617 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до відомостей викладених у зазначеній довідці, у Товариства лише один штатний дорожній робітник – Козак Роман Вікторович. З іншими дорожніми робітниками зазначеними у довідці укладено цивільно-правові угоди однакові за своїм змістом (типові), копії яких додані у складі тендерної пропозиції Товариства. Водночас, пунктами 1.2, 6.2 усіх зазначених типових цивільно-правових угод укладених Товариством з фізичними особами щодо надання послуг дорожнього робітника встановлено: «… 1.2. ВИКОНАВЕЦЬ не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, а сам організовує процес надання послуг (виконання робіт). …6.2. Дія даного Договору припиняється за рішенням однієї зі СТОРІН з попереднім письмовим повідомленням іншої СТОРОНИ не менше ніж за 10 (десять) календарних днів…». Як приклад, типовий цивільно-правовий договір від 28.04.2020 № СТІ/04.20-20 укладений з фізичною особою Селезньовим Володимиром Григоровичем. З урахуванням викладено, а також зважаючи на довідку Товариства від 05.05.2020 вих. № 622 щодо можливості виконання робіт у якій зазначено: «… Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» наступним підтверджуємо можливість виконання будівельних робіт у 3 (три)зміни, нічний час, вихідні святкові дні. …» вважаємо, що Товариством не забезпечено виконання вимог встановлених у п.п. 2. п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації, тобто Товариством беззаперечно не підтверджено наявність дорожніх робітників у кількості 30 осіб, а також вважаємо, що Товариством у тендерній пропозиції надано недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"(код ЄДРПОУ 42229523) не відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації на закупівлю робіт з Капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b та підлягає відхиленню відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на наведені норми законодавства та викладені доводи скарги, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. На підставі викладеного, зважаючи на неможливість виправити допущені порушення, керуючись ст. 3, ч. 3 ст. 5, ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Скаржник просить Орган оскарження: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" (код ЄДРПОУ 42229523) з ціновою пропозицією 93 200 000,00 грн. з ПДВ в процедурі закупівлі робіт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005555-b, зазначене в протоколі засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації № 496 від 10.06.2020 р. 3. Відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 14:30
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби в оскаржені закупівлі. У порядку абзац 3 частини 5 статті 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо прийняти рішення про припинення розгляду скарги
Дата: 08 липня 2020 08:38
Рішення від 19.06.2020 № 12166 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 14:30
рішення від 08.07.2020 № 13278.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 17:57
Номер скарги: UA-2020-04-17-005555-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР", Код ЄДРПОУ:38013854
Дата подання: 19 червня 2020 17:09
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника (детально у тексті Скарги, що додається).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 10:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано замовником
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 11:53

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000093 ● ec493c03de7b4d41bd86da0cd34177ba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-17 16:16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-04-17-005555-b 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ на результати проведеного моніторингу UA-M-2020-07-17-000093

2020-08-13 10:45:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 серпня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С100706 /Васильків-Глеваха/ - Крушинка на км 0+000 - км 3+600, Київська область, 101066088UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: b3f43a5ab987403c86901c01c4739291, 2020-04-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 17 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.04.2020 № 18/19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ –ВР» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР»), товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (далі – ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасна транспортна інфраструктура» (далі – ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура»), протоколи засідання тендерного комітету від 25.05.2020 № 396, від 09.06.2020 № 471, від 10.06.2020 № 494, № 495 та № 496, від 23.07.2020 № 693, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 10.06.2020 № 495 безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» через ненадання аналізу ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки, тощо). Так, Замовник установив вимогу, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен у складі тендерної пропозиції надати аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки, тощо). ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав, прайс-листи представництва ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, промислово-будівельної групи Ковальська та Конкрейт Груп, що відповідає вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» за відсутності підстав, визначених у частині четвертій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» установлено порушення вимог частини четвертої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «Сучасна транспортна інфраструктура» – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, а саме скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», скасувати рішення про визнання переможця а у разі неможливості відмінити процедуру закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР" 65 472 412,72
UAH з ПДВ
65 472 412,72
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 68 748 386,22
UAH з ПДВ
68 748 386,22
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 93 307 477,74
UAH з ПДВ
93 105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 97 405 707,60
UAH з ПДВ
93 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2020 01:46
sign.p7s
17 травня 2020 01:45
Файл №4 Інші документи.7z

Публічні документи

17 травня 2020 06:01
sign.p7s
15 травня 2020 22:18
sign.p7s
15 травня 2020 22:17
sign.p7s
15 травня 2020 22:13
1.2. Довідка ст . 17.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.2.1 Договір поставки.pdf
15 травня 2020 22:13
1.1.1.2 Інвентарні картки.pdf
15 травня 2020 22:12
2.1.11. Захист довікілля.pdf
15 травня 2020 22:12
2.1.2. Договірна ціна.imd
15 травня 2020 22:12
1.1.5.1 Договір 44Д-17+ акти.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.5.2. Відгук.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.122 Словенський Д.І..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.120 Бобер В.І..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.121 Сірук В.В..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.127 Чучман Р.Б..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.117 РАДЖАПОВ.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.109 Ляшко.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.104 Коваль.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.103 Книш П. А..PDF
15 травня 2020 22:12
1.1.4.95 Якубов.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.94 Гриценко.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.93 СИЗОВ.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.89 СЬОМАК.pdf
15 травня 2020 22:12
1.1.4.92 Черкаський.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.91 Наливайко.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.88 МЕЛЬНИК.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.90 Сторчак.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.18 Вовченко трудова.pdf
15 травня 2020 22:11
1.1.4.4 Тимків Р.Р..PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.3 Чайківський О.В. 2.PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.11 Поляниця Р.І.PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.10 Ольховик М.С..PDF
15 травня 2020 22:11
1.1.4.9 Богданович А.Ю..PDF

Публічні документи

28 липня 2020 16:44
sign.p7s
28 липня 2020 16:42
ДПС.rar
28 липня 2020 13:09
sign.p7s
28 липня 2020 13:09
sign.p7s
28 липня 2020 13:08
Довідки ст.17.pdf
28 липня 2020 13:07
ДФС.zip
28 липня 2020 13:06
МВС.pdf
12 червня 2020 14:27
sign.p7s
12 червня 2020 14:26
sign.p7s
12 червня 2020 14:23
ст17.pdf
12 червня 2020 14:23
Dovidka_20154432820640649760.pdf
12 червня 2020 14:23
Довідка ДФС.pdf
12 червня 2020 14:23
Dovidka_20154432820640649760.pdf.p7s
17 травня 2020 08:38
sign.p7s
17 травня 2020 08:37
Файл №4 Інші документи.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ -ВР"
#38013854
Відхилено 65 472 412,72
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:32
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Відхилено 68 748 386,22
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:42
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Відхилено 93 105 000,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 19:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Рішення скасоване 93 200 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 18:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
Переможець 93 200 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 18:23

Документи

09 червня 2020 17:32
sign.p7s
25 травня 2020 16:19
sign.p7s
25 травня 2020 16:19
DOC014.PDF

Документи

10 червня 2020 18:42
sign.p7s
10 червня 2020 18:42
протокол 494 10.06.2020.PDF

Документи

10 червня 2020 19:05
sign.p7s
10 червня 2020 18:43
протокол 495 10.06.2020.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"
#42229523
93 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 серпня 2020 15:31
Договір 171-20 від 12.08.2020.PDF укладений
13 серпня 2020 15:30
sign.p7s зміни до договору
30 вересня 2020 16:48
Додаткова угода № 1 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №171-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку