Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ліквідації карантинних рослин (хімічним методом)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2020-04-17-005518-b 01f2c029e0f84334927f42445021d476
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380617643433
+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380617643433,+380617645618
polina.kamanova@zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 13 травня 2020 13:17
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1990 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Обсяг надання послуг: згідно з Додатком №4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22001 метр квадратний
Послуги з ліквідації карантинних рослин (хімічним методом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться Замовником у національній грошовій одиниці, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином згідно чинного законодавства Акту прийому-передачі наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох Сторін, протягом 7-ми банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних призначень на предмет закупівлі даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.DOC
04 травня 2020 16:33
Тендерна документація від 04.05.2020.doc
17 квітня 2020 13:22
Додаток №5.docx
04 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:33
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД.DOC
04 травня 2020 16:33
Тендерна документація від 04.05.2020.doc
17 квітня 2020 13:22
Тендерна документація від 17.04.2020.doc
17 квітня 2020 13:22
Додаток №5.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-005518-b.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЕКОМРІЯ", Код ЄДРПОУ:42768074
Дата подання: 28 травня 2020 22:03
Скарга на рішення Районної адміністрації Запорізької міської ради по Олександрівському району про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ», оформлене протоколом № 57 від 19.05.20 року .
У учасника-переможця закупівлі ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" наявна заборгованість зі сплати податків (обовязкових платежів), крім того документи на засіб подані даним учасником не відповідають вимогам ТД Замовника та нормам чинного законодавства України, про що більш детально зазначено по тексту Скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 червня 2020 22:33

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-06-000009 ● d7fd1fe475d44bce8ae9ae334ec4990c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 липня 2020 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.07.2020 № 134

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.07.2020 №134


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-04-17-005518-b, Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району, код ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" 173 147,87
UAH з ПДВ
173 147,87
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕКОМРІЯ" 197 876,77
UAH з ПДВ
197 876,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 травня 2020 16:24
Електронний підпис
25 травня 2020 16:19
Dovidka_20125358110120882227.pdf.p7s
25 травня 2020 16:19
Dovidka_20125358110120882227.pdf
25 травня 2020 16:19
3. Локальний кошторис.pdf
12 травня 2020 11:29
Електронний підпис
12 травня 2020 11:27
Протокол НР.7Z
12 травня 2020 11:27
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 травня 2020 11:27
Лист для клієнтів.7z
12 травня 2020 11:27
Гарантія 3568-20.7z
12 травня 2020 11:27
Витяг із Статуту.7z
12 травня 2020 11:27
Банківська ліцензія.7z
12 травня 2020 11:27
47. Аналогічний договір.pdf
12 травня 2020 11:27
43. Балансова довідка.pdf
12 травня 2020 11:27
39. Довідка обладнання.pdf
12 травня 2020 11:27
34. Довідка санкції.pdf
12 травня 2020 11:27
32. Лист щодо ліцензії.pdf
12 травня 2020 11:27
30. Лист-згода.pdf
12 травня 2020 11:27
28. Проект Договора.pdf
12 травня 2020 11:27
26. Додаток 4.pdf
12 травня 2020 11:27
25. Калькуляція.pdf
12 травня 2020 11:27
23. Локальний кошторис.pdf
12 травня 2020 11:27
11. Паспорт на засіб.pdf
12 травня 2020 11:27
6. Статут.pdf
12 травня 2020 11:27
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 травня 2020 20:58
Електронний підпис
11 травня 2020 20:56
ЦПД кошторисника.pdf
11 травня 2020 20:56
ЦПД водія.pdf
11 травня 2020 20:56
Тендерна пропозиція.pdf
11 травня 2020 20:56
Статут (26).pdf
11 травня 2020 20:56
розрахунки.pdf
11 травня 2020 20:56
реєстр документів.pdf
11 травня 2020 20:56
проект договору.pdf
11 травня 2020 20:56
Підписаний_gar6460.pdf
11 травня 2020 20:56
копія Статуту.pdf
11 травня 2020 20:56
істотні умови.pdf
11 травня 2020 20:56
зміни до ТУ.pdf
11 травня 2020 20:56
Додаток 6.pdf
11 травня 2020 20:55
Довідка ст 17.pdf
11 травня 2020 20:55
Виписка ЄДРЮОФОПГФ.pdf
11 травня 2020 20:55
аналогічний договір.pdf
11 травня 2020 20:55
4 клас токсичності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"

ПП "ЕКОМРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
Переможець 173 147,87
UAH з ПДВ
20 травня 2020 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
173 147,87
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:48
Дод угода №2 до Договору № 54.pdf укладений
01 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 09:24
Додаткова угода №1 від 22.06.2020.pdf зміни до договору
24 червня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 17:10
Договір № 54.pdf укладений
23 червня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна технічна можливість внесення змін тільки у відповідності до ст. 36 цього Закону. Внесені зміни в п. 2.1. р. 2 "Надання послуг" Договору від 22.06.2020 №54, а саме :"термін надання послуг: червень - жовтень 2020 року". Сума договору не змінилась та становитиь 173147,87 грн. без ПДВ. Обсяг надання послуг не змінився та складає 22001 кв.м.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Відповідно до ч. 1 ст 651, ч.1 ст.652, ч.2 ст. 653 Цивільного кодексу України, пунктів 12.7,12.9,12.10 розділу 12 "Інші умови" Договору про закупівлю послуг від 22.06.2020 №54 сторони дійшли згоди розірвати даний Договір.